Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si in cazul asta este la fel?

 

Da

» Post actualizat in 31 Oct 2014 08:02

pot verivica ''burta'' lantului?

 

Da. Daca lantul e demontat o poti face cu un calibru sau, mai greu dar nu impoisibil cu un subler. Daca lantul e pe motocicleta e o verificare foarte simpla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da

» Post actualizat in 31 Oct 2014 08:02

 

Da. Daca lantul e demontat o poti face cu un calibru sau, mai greu dar nu impoisibil cu un subler. Daca lantul e pe motocicleta e o verificare foarte simpla.

Si ei de ce inca folosesc asa ceva chiar si acum?

post-65812-0-99078200-1414764751_thumb.jpg

post-65812-0-54498300-1414764772_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca intereseaza pe cineva, vand urmatoarele pt gsxr 1000 k7 k8 : scarite multireglabile Gilles vcr 38 gt negre , pereche tobe carbon Mivv GP cu tot cu inlocuitorul de catalizator ,prinderi si decibelikiller ,quikshifter cordona pq8 . pt intrebari lasati pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca intereseaza pe cineva, vand urmatoarele pt gsxr 1000 k7 k8 : scarite multireglabile Gilles vcr 38 gt negre , pereche tobe carbon Mivv GP cu tot cu inlocuitorul de catalizator ,prinderi si decibelikiller ,quikshifter cordona pq8 . pt intrebari lasati pm

Salut!

Ai idee daca pot adapta tobele pe GSX-R 750 2008?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ei de ce inca folosesc asa ceva chiar si acum?

Eu zic sa iei seama la ce spune Cesar.

Toate pozele tale sunt cu stradale. Pe strada "da bine" sa ai juguri decupate.

La curse, In afara de aprilia (care au venit cu o decuapre "usoara" a jugului in SBK) tot ce e racing e cu jug plin.

In nici un caz cu decuparai atat de mari.

Uite motocicletele data de tine ca exemplu, dar pe circuit:

 

post-6723-0-29687900-1414985837_thumb.jpg

post-6723-0-82076400-1414985853_thumb.jpg

post-6723-0-34052800-1414985864_thumb.jpg

post-6723-0-73806000-1414985826_thumb.jpg

post-6723-0-43621400-1414985886_thumb.jpg

post-6723-0-13215800-1414985909_thumb.jpg

post-6723-0-07163300-1414985878_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea sa imi schimb arcurile din furca cu unele mai tari...si nu stiu dupa ce sa ma uit, ce tip ar trebui sa fie?ce firma?pe greutate?....si-a schimbat cineva de pe aici arcurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

as vrea sa imi schimb arcurile din furca cu unele mai tari...si nu stiu dupa ce sa ma uit, ce tip ar trebui sa fie?ce firma?pe greutate?....si-a schimbat cineva de pe aici arcurile?

Ohlins,Bitubo,Hyperpro..etc pe greutatea ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am mai descis in topin in "Motociclete de strada" dar vad ca nu mi-a mai raspuns nimeni, asa ca postez in aceaste sectiune.
Initial aveam de ales dintre 636 05/05 si gsxr 06/07, dar acum m-am gandit sa adaug "listei" si gsxr 04/05 de 750.

Am decis sa caut dintre modelele de mai sus un 636, dar nu am fost deloc multumit de ce am gasit in tara. Cum un 750 din 06/07 depaseste bugetul, m-am reorientat spre modelul anterior.
Daca la cel din 06/07 stiu cam ce probleme are, despre acesta nu stiu multe lucruri. Este dispus vreun posesor sa-mi dea cateva sfaturi/indicatii ?

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt optimist ca lumea evolueaza :) In 2010 am fabricat si eu un jug superior decupat si nu m-am gandit la efectul găurilor. De curiozitate l-am calculat in comparatie cu unul plin, la aceeasi sarcina si a iesit de 3-4 ori mai flexibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La toate marcile de motciclete POT aparea probleme. Daca tie iti place Gsx-r ia-l ! Daca motocicleta nu este 'hartanita'nu ai de ce sa-ti faci griji, nu se strica dez. Poate vreun releu de incarcare si cu niste clapete dar nu-i panica. Se rezolva ! Nu sunt probleme grave.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai calm ca inca nu isi ia. Mai face vreo 5-10 topicuri unde intreaba de marci si tipuri diferite, mai intreaba de niste chestiuni logice si de bun simt, mai trece un an doi trei si dupa se plictiseste si se lasa sau revine la F4 +/- i :)

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haha :))

Banzay tot respectul, dar nu mai revin la f4i nici mort.

 

Eram 1000% decis pe 636, am cautat si la 3500 pret si nu am gasit ceva sa-mi placa. Trebuie sa am in vedere foarte multe modele de motociclete si cand apare unul bun ... pac l-am luat :D
Problema e ca nu mai am rabdare, stau de peste 6 luni fara motocicleta si e groaznic.


» Post actualizat in 04 Nov 2014 12:13

Si nu in ultimul rand, va multumesc pentru sfaturi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haha :))

 

Banzay tot respectul, dar nu mai revin la f4i nici mort.

Ma bucur ca stii de gluma, asa s-a vrut! :)

 

Orice e peste f4i ca si an si motorizare, e clar un pas inainte. Nu cred ca scoteai untul din f4i (eu cel putin cu zxr-ul deabia daca trag la 50% din capacitate, insa eu l-am luat sa ma plimb nu sa ii dau <da stiu, destul de ironic tinand cont ca nu cred ca am depasit 3k km anul asta>). E bine sa pleci cu principiul ca ' orice motor poate avea o hiba', dar am vazut ca prea te legi de unele chestii. Sfatul meu, ca si al lui tehos, e sa alegi o mobra care e in cea mai buna stare. Si nu lua piata noastra ca etalon. Vezi cosmin biris, multi au luat din afara prin el si nu s-a plans unul (din cate stiu eu) daca vrei musai un model anume. Sunt convins ca o sa mai dureze ceva pana sa tragi de ea cum trebuie, insa nu cred ca de un motor >600cc (in special f4) te poti plictisi asa repede...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma atac asa usor :))

 

Intr-adevar, f4i a fost o motocicleta geniala, dar eu am cam avut probleme cu franele :)) ... si cu acceleratia, de cand bagai mana in gaz, pana incepea sa traga puteai sa bei o cafea; are delay-ul ala specific primelor generatii de injectie banuiesc. Din cauza asta, in mare parte vreau 636 05/06 sau gsxr 750 04/05 :D intrucat acestea se incadreaza in buget si sincer sa fiu, nu as vrea sa investesc o suma extraordinar de mare intr-o motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Julitura" aia dupa furca nu-mi inspira incredere.
Si capacul de la alternator (sper sa zic bine) pare putin deformat.


» Post actualizat in 04 Nov 2014 15:24

Parca si cover-urile de la ram air-uri sunt schimbate. Tind sa cred ca a fost tavalita serios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce spui asta Jagi ?

Pentru ca o motocicleta nu se cumpara din imagini. Si nici nu e recomandat sa te uiti dupa vopsea impecabila, pentru ca la bugetul ala risti sa ramai cu exact asta, vopseaua.

Cred ca la asta se refera...

» Post actualizat in 04 Nov 2014 20:33

Si in plus si anuntul e cu moto din Bucuresti, si tu esti din Bucuresti, e destul de simpla o vizionare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...