Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

astazi verificat asa : fiert termostat se deschide la 90 de grade complet,fiert in ulei senzoru de la termoclupa masurata valori exact cca si in carte ,verificat capac buson cu arcu din el ,desfacut pompa de apa sa vad daca exista reziduri pe ea ,curatat si dupa tot pus la loc sta 10 min la relanti si ajunge la 95 de grade deci ma jur de mai stiu ce sa verific....

referitor la furtune sa sti ca nu mio trecut prin cap sa ma uit daca nu sunt inversate ma uit maine


» Post actualizat in 24 Feb 2015 18:52

referitor la furtune io asa zic ca ii ok cel de jos spre radiator cel de sus ii supraplinu ...


» Post actualizat in 24 Feb 2015 19:39

Salut ce ulei folositi la un Srad din 1997?

io am bagat repsol syntetico 10 w40 dar vreau sal tin doar 4000 km .... lumea recomanda peaici pe forum motul 7100

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Faptul ca temperatura creste cand stai pe loc este normal. Vezi ca sistemul sa fie bine aerisit. Radiatorul in ce stare se prezinta? Canale sudate? Faguri astupati?

canale sudate nu vad pe el,faguri astupati nici asa l-am curatat destul de bn ...ca sa fiu mai explicit fac maine niste poze in detaliu la radiator plus o inregistrare cu timpu de incalzire poate asa va puteti da seama mai exact despre ce vorbesc

» Post actualizat in 24 Feb 2015 20:27

apropo de aerisire stiu ca modelu dupa 2001 de gsx-r avea sub pompa de apa un surub pentru aerisire la modelu asta nu vad asa cv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-ti bate capul cu aerisirea nu este nevoie.

Schimba busonul de la radiator cu un alt buson de la un prieten,doar pentru o proba.Sau decupeaza o garnitura din cauciug de camera si pune peste garnitura mica cea care etanseaza jos...nu cea care etanseaza la suprafata radiatorului.

Daca si asa arunca apa afara la 105 si nu pleaca ventilatorul,trebuie sa te gandesti la o problema in motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca o data trebe sa-i multumesc la TNG pentru sfaturile date ,da intradevar problema era de la buson ...Astazi mi-au adus o cunostinta busonului lui de pe un kawa zzr si intradevar problema era deacolo urca mult mai incet temperatura iar la 105 nu fierbe ci porneste termocupla

MULTUMESC DE SFATURI INCA O DATA!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc,mai am mult de "lucru" la 750 si dupa o sa pice pe TNG munca grea :) ,cu siguranta o sa revin cu un topic nou cand o sa fie gata si cu multumirile de rigoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de ajutorul unui sau mai multor posesori de GSXR 600 k6/k7.
Luni voi face actele pentru un astfel de model si as mai vrea sa vad din curiozitate cateva :D
In caz ca iesiti week-endul asta la vreo intrunire dati-mi si mie de stire.

Editat de cr1s71
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o rugaminte la posesorii de Gsxr-1000 k7-k8 , am mobra demontata sa o vopsesc ca am avut un incident la sf anului trecut cand am dat-o pe jos si am vazut ca amortizorul de ghidon stock era bandajat cu banda izoler peste mufa aia si am desfacut-o si vad ca sunt 2 fire subtiri, dar nu imi dau seama acum are vreo mufa care intra in el? care e treaba cu firele alea 2 subtiri? Poate cineva sa ma ajute cu o poza cu amortizorul de ghidon stock si eventual sa imi ziceti daca se mai potriveste de pe alt model gen de pe 600 ca al meu are rupta mufa aia si as lua altul sa il schimb sa nu mai umblu cu improvizatii.

Eventual daca stiti de vanzare la cineva amortizor de ghidon stock de K7 1000 sunt interesat

Ma tot uit pe net dupa poze si nu imi dau seama, in mufa aia de pe amortizorul de ghidon stock intre alte mufa sau e lasata asa pur si simplu? ce rol are mufa respectiva?

Editat de adriangl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amortizorul ar trebuii sa aiba o mufa si desigur in acea mufa intra o alta mufa pe care ar trebui sa o ai pe cablaj. pune o poza sa vedem ce ai tu acolo.se potriveste si amortizorul de 600 750 de la k8 in sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amortizorul pe modelul tau este electronic cu harta in ecu.
Daca este rupta mufa sau cablajul ne dam seama daca pui o poza.
Acum ar trebui sa ai FI aprins in bord pentru ca este gestionat de ECU.

 

Amortizorul de gsxr 600/750 k8 nu se potriveste pe gsxr 1000 k7/k8!

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Direct nu.Indirect prin anumite "legaturi"fantastice care pot pune in scurt instalatia electrica..posibil.

Cred ca mult mai predispuse la distrugere sunt componentele electronice de cat un bobinaj solid.

Ne poate lamuri un electrician/electronist.😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...