Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,salutare. Ma poate lamuri cineva cu un raspuns? Va rog. Problema .. ,,Pornirea la cald''. In primavara anului trecut i am schimbat releul si bateria.La mobra GSXR-K1, de 750, la rece imi porneste foarte bine. In schimb la CALD imi porneste foarte greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate ,nici io nu sunt sigur deaia si intreb in manual zice ca nu are voie sa scada sub 13,5 la 5000 de ture acuma nu stiu ce sa zic

pai nu am vazut in film sa o ti constant cateva secunde accelerata la 5mii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,salutare. Ma poate lamuri cineva cu un raspuns? Va rog. Problema .. ,,Pornirea la cald''. In primavara anului trecut i am schimbat releul si bateria.La mobra GSXR-K1, de 750, la rece imi porneste foarte bine. In schimb la CALD imi porneste foarte greu.

Cine crezi ca poate sa-ti raspunda de ce se intampla asta fara sa verifice?

Este clar o problema de injectie sau electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a inviat,

 

Am si eu o problema si pana sa merg cu mobra la service am sa va cer un sfat sa stiu la ce sa ma astept.

Am un Gsx-r K1 600, cand sta pe loc nu se aude nimic deosebit, in mers(doar cand are cuplu) se aude un zgomot ciudat(stiu cum suna zongaiala de la Srad si nu este la fel). Sunetul se aude de cand incep sa accelerez pana in momentul in care apas ambreiajul(in mers cu ambreiajul apasat nu se aude).

Care ar putea fi problema?

 

Stima.

Editat de nchivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am inteles. Am sa merg la un specialist sa faca un control. Eu o sa imi prind ,,URECHILE '' in injectie :). La 5000 r/m imi baga curent in baterie 14,40-14,90. Multumesc inca o data.

DOMNULE GEORGE TNG

Cu placere,dar fara domnule cu majuscule ca suna a ironie.

TNG este suficient.😉

» Post actualizat in 15 Apr 2015 04:57

Hristos a inviat,

 

Am si eu o problema si pana sa merg cu mobra la service am sa va cer un sfat sa stiu la ce sa ma astept.

Am un Gsx-r K1 600, cand sta pe loc nu se aude nimic deosebit, in mers(doar cand are cuplu) se aude un zgomot ciudat(stiu cum suna zongaiala de la Srad si nu este la fel). Sunetul se aude de cand incep sa accelerez pana in momentul in care apas ambreiajul(in mers cu ambreiajul apasat nu se aude).

Care ar putea fi problema?

 

Stima.

Cand ai uns ultima data lantul?

L-ai intins de curand?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost ieri la SMAEB si mi-am facut o poza cu o motocicleta frumoasa:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:)


» Post actualizat in 18 Apr 2015 16:12

Bine.... de fapt cu doua... amandoua cu rosu....

post-45009-0-38367600-1429373442_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!! Am zis sa nu mai deschid alt topic in speranta ca ma ajutati voi, posesorii de gsxr.

Recent am luat o moto care are furca schimbata, respectiv o furca de gsxr 400 1993. Ideea e ca vreau sa schimb semeringurile de praf si ulei si rulmentii de jug. Cei care aveti modelul acesta de gsxr sau care va pricepeti, imi puteti spune ce semeringuri sa iau (dimensiunile, poate si link direct cu ce tb sa comand) si ce rulmenti de jug se potrivesc? Am tot cautat pe site uri dar nu gasesc nimic concret, sunt sigur ca se gasesc dar nu ma descurc eu sa caut.

Multumesc anticipat celor care isi dau interesul sa ma ajute!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de baraj: esti dispus sa o vinzi cit mai repede si sa-ti iei o motocicleta la care gasesti piese de schimb? Cat 400 este foarte restrinsa. Simeringuri, rulmenti, gasesti, problema e ce faci in caz ca o pui pe jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. As vrea sa-i schimb pozitia releului regulator de tensiune la un Suzuki GSX-R 600 K7 pentru a nu se mai supraincalzi . Daca exista personae care au facut aceasta modificare ce varianta au ales ?

Asta este varianta pe care am ales-o eu:

post-15340-0-18405200-1429453444_thumb.jpg

post-15340-0-86844800-1429453453_thumb.jpg

post-15340-0-89842000-1429453461_thumb.jpg

post-15340-0-83550100-1429453471_thumb.jpg

post-15340-0-28312700-1429453481_thumb.jpg

post-15340-0-89854100-1429453488_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. As vrea sa-i schimb pozitia releului regulator de tensiune la un Suzuki GSX-R 600 K7 pentru a nu se mai supraincalzi . Daca exista personae care au facut aceasta modificare ce varianta au ales ?

Ce-i motane ,ti-e frica ca in aia 300 km pe an pe care ii faci tu ,o sa patesti beleaua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nefericire tu ai simtit pe pielea ta acest subiect...deci "paza buna trece primejdia rea"..asta daca nu este prea tarziu! :hug:

Corect 101 % Geo. eu i-am zis motanului de anul trecut din luna mai ca sa-i schimbe locul ,sa nu pateasca beleaua, ca mine.....stie motanul..... dar e mai hot ca vulpea.

Respect.

Editat de catalin10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am ars 2 bucati , asa ca ... l-am mutat sub far si nici macar caliu nu mai este .

Inainte nici nu puteai pune mana pe el de fierbinte ce era .

P.S.: au trebuit lungite firele , dar .....a meritat .

post-66150-0-24154300-1429534386_thumb.jpg

post-66150-0-55905900-1429534407_thumb.jpg

post-66150-0-18309500-1429534427_thumb.jpg

post-66150-0-30054300-1429534446_thumb.jpg

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o varianta...dar nu mi-a placut faptul ca necesita prelungirea firelor,,si mai ales ca frele releului se indoaie la fiecare miscare de ghidon.

Salut George !

Ai dreptate , dar am pus in balanta ce spui tu , lucru care l-am rezolvat lasand bucla aferenta ptr bracaj si teama de a mai arde inca unul si de a sta in continuare pe bara .

Mi-a fost frica sa-l mai las tot in spatele radiatorului .

Imediat se fac 2 ani de la "modificare" si ....totul e ok .

Firele am avut grija sa nu se atinga de nimic si in plus nici nu se vede releul , carena fata fiind putin arcuita in jos (botul).

P.S.: e mult spus ca firele se "indoaie" si ca as fi lasat o " bucla" .

Sa ma exprim corect ...firele sunt trecute pe deasupra radiatorului si luand ghidon minim-maxim , ele doar se "curbeaza" un pic .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...