Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare din nou !

Vreau sa cumpar un amortizor antivoblaj de la chinezi ( asta mai exact : http://www.aliexpress.com/item/CNC-Motorcycle-Street-Bike-Steering-Damper-Stabilizer-Adjustable-For-Honda-Yamaha-Suzuki-Kawasaki-Ducatti/2019077194.html?spm=2114.10010108.100009.3.GelsZX ) si nu stiu daca pot sa-l montez in locul celui vechi fara a cumpara / modifica alte prinderi .

MS !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detin si eu un gsxr 600 K2.

 

De curand am ajutat un prieten intr-o problema de incarcare si am aflat ca are statorul complet prajit. Din curiozitate, am verificat si statorul meu si m-am debusolat.

 

Pe 2 din cele 3 infasurari am 75-80V la 5000ture . Perfect normal. Ce-a de-a treia are 4v la relanti si creste spre 10v la 5000 ture. Clar are o problema. Pe baterie am incarcare intre 13,5V si 14V.

 

Intrebarea era cat de periculos ar fi pentru releul de incarcare, sa merg asa cu motocicleta?

post-52830-0-13308200-1459101671_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi mai incerc o data norocul ... un undertail stock de K3 are cineva? :) Al meu e original si nu l-as taia .. as vrea inca unu' sa-l tai, sa schimb stopul cu unul cu leduri, suport numar "dintr-ala smecher" , etc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema la un gsxr 600 k8, nu se tureaza mai mult de 8000 de ture. am verificat filtrul de aer si de benzina din pompa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

am si eu o problema la un gsxr 600 k8, nu se tureaza mai mult de 8000 de ture. am verificat filtrul de aer si de benzina din pompa.

O diagnoza si verificarea profesionala a injectiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pregateste-te sa schimbi statorul. In cazul tau, releul nu e in pericol.

 

Multumesc de raspuns. Momentan am montat un voltmetru in bord...O sa am in vedere un nou stator. Cel actual a fost rebobinat de fostul proprieta in urma cu 1 an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Aveti idee daca este o problema ca imi porneste ventilatorul de la radiator la 105 grade,pot sa ii fac ceva ca sa porneasca la temperatura mai mica? Motocicleta este gsxr750 k1. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este normal, la mine la 1000 k7 porneste la 104. Se poate resofta cred si la tine sa plece mai de jos. TNG te poate ajuta.

Pana la 120 de grade oricum nu fierbe, fiind amestec de antigel sub presiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Aveti idee daca este o problema ca imi porneste ventilatorul de la radiator la 105 grade,pot sa ii fac ceva ca sa porneasca la temperatura mai mica? Motocicleta este gsxr750 k1. Multumesc

Pentru K1 nu se poate softa ECU.

Dar se poate alege o termocupla de auto, cu pornire mai jos.Cu o mica reductie si modificarea conexiunilor ai temperatura de plecare mai scazuta in mod automat.

Sau un un intrerupator si-o comanzi manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

M-am confruntat zilele astea cu o problema:

 

In mers, deodata imi taie curentul si mi se opreste motorul + bord + lumini --- TOT. Am miscat firele de sub undertail unde este prins tip over sensor si fuel pump sensor si si-a revenit. Cum am dat de un drum mai denivelat, din nou ... am invatat toti sfintii (mai ales ca era intuneric bezna). Mufa in FP sensor e asezata ok, nu face figuri, ci din cate am putut sa imi dau seama, problema se duce pe fir in jos catre motor.

 

Intrebarea e totusi de ce imi taie tot curentul si de unde? ... Cum misc de firul care duce din FP sensor in motor, cu contactul luat, face testul de ace, exact cum as pune borna la baterie, pesemne ca este pe undeva un contact imperfect.

 

S-a mai intalnit careva cu aceasta problema? ... Inainte sa demontez jumate de motocicleta, poate ma indrumati intr-o directie bine stabilita :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

M-am confruntat zilele astea cu o problema:

In mers, deodata imi taie curentul si mi se opreste motorul + bord + lumini --- TOT. Am miscat firele de sub undertail unde este prins tip over sensor si fuel pump sensor si si-a revenit. Cum am dat de un drum mai denivelat, din nou ... am invatat toti sfintii (mai ales ca era intuneric bezna). Mufa in FP sensor e asezata ok, nu face figuri, ci din cate am putut sa imi dau seama, problema se duce pe fir in jos catre motor.

 

Intrebarea e totusi de ce imi taie tot curentul si de unde? ... Cum misc de firul care duce din FP sensor in motor, cu contactul luat, face testul de ace, exact cum as pune borna la baterie, pesemne ca este pe undeva un contact imperfect.

 

S-a mai intalnit careva cu aceasta problema? ... Inainte sa demontez jumate de motocicleta, poate ma indrumati intr-o directie bine stabilita :hug:

Nu ai specificat modelul..dar

Verifica :

Borne baterie slabe

Minusul de pe motor slab

Pe borna de minus mai legat un fir negru cu alb care duce intr-un papuc..verifica daca este ok sa nu fie oxidat

Siguranta de 30 si soclul ei sa fie ok..o gasesti pe releul de pornire

Mufa de la releul de pornire.

 

Bafta@

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Revin cu noutati. Am luat-o pe fir in jos sub rezervor ... tot ce inseamna mufe si cabluri - OK.

 

Am inceput apoi sa misc putin firul de la borna "-" imi intrerupea alimentarea. La o constatare mai atenta, tablita care este prinsa de capatul cablului juca putin, practic era largita prinderea tablitei care se prinde cu un surub de borna bateriei si facea contact imperfect. La denivelari, gropi etc, firul nu mai atingea tablita respectiva si imi intrerupea curentul.

 

 

Multumesc TNG inca o data pentru sfaturi !!!

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...