Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Salutari!

 

Tocmai am cumparat in gsxr 1000 k3 si am observat ca mufa de la instalatia electrica ce intra in mufa de la releul de incarcare este topita,papucii sunt iesiti din ea...precizez ca moto nu era functionala cand am luat-o...

Pun poze in ideea ca poate ma ajutati sa imperechez papucii cu mufa releului de incarcare

post-1564-0-95783600-1462867517_thumb.jpeg

post-1564-0-56893900-1462867537_thumb.jpeg

post-1564-0-62629200-1462867567_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

m-a mancat undeva sa pun in mobra niste benzina amestecata cu motorina pe care am lasat-o sa se decanteze cateva zile, mai exact 5l de benzina cu vreo 600-700ml de motorina . azi a inceput sa mi scoata fum alb gros pe decelerare . e din cauza c-am bagat c****ul ala in ea ?

n-am probleme la relanti sau accelerare

de ce ai facut asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari pasionatilor de GSXR,
problema mea a inceput cand mi-am upgradat motocicleta de la Banditul Neo 600 carburatie la un GSR600 modelul 2007 (cred ca este motorul de GSXR2004 detunat) insa din pacate nu am facut o proba de drum la cumparare si la cateva zile de la cumparare motorul a inceput sa se opreasca in decelerare (doar cu ambreiajul tras)

De ex.: sunt in viteza a 2, 3-a prin oras, ~ 55..60 ..65 KMH ~ 4000RPM, inainte de semafor reduc gazul, trag ambreiajul si schimb 3..2 .. neutru.

In 1 din 3 situatii motorul se opreste fara a taia luminile; trag ambreiajul, dau sa pornesc si porneste instantaneu, fara sa se balbaie, fara sa fie nevoie sa trag putin acceleratia.

Mentionez ca urmaotarele verificari le-am facut si as aprecia un sfat:

1. verificat intrerupartorul de la cricul lateral, chiar anulat pentru cateva teste;
2. verificat pompa de benzina, curatat filtru de benzina (l-am gasit f. curat);
3. verificat coduri de eroare, C00, lasat motocicleta in modul service facut o proba de drum, nici un cod de eroare cand se opreste;
4. verificat si reglat din nou senzorul TPS (l-am gasit cu liniuta indicatoare sus, acum e la mijloc);
5. ridicat relanty ul la 1450 RPM, baterie noua, alternatorul furnizeaza 14.2v

Din pacate actiunile de mai sus nu au ameliorat problema insa nu mai am alte idei si as aprecia un sfat de la voi;
Am dedus ca calculatorul ii taie injectia in anumite conditii (nu am rateuri / detonari in toba cand motorul reporneste)


Precizez ca motorul nu are ezitari, nu se balbaie, nu se opreste in accelerari sau tinut acceleratia contstanta, trage liniar pe toata plaja de turatii, trage f. bine, are 12500 km si porneste instantaneu daca actionez butonul de start indiferent daca e rece, cald sau s-a oprit in mers.

Multumesc anticipat pt sfaturi.


Editat de ifconfig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Tocmai am cumparat in gsxr 1000 k3 si am observat ca mufa de la instalatia electrica ce intra in mufa de la releul de incarcare este topita,papucii sunt iesiti din ea...precizez ca moto nu era functionala cand am luat-o...

Pun poze in ideea ca poate ma ajutati sa imperechez papucii cu mufa releului de incarcare

 

Poti sa realizezi o conexiune fara conector TATA(Entered) la instalatie, numai cu papuci care se introduc in conectorul MAMA(Received) al RRT-ului(releu regulator de tensiune). Problema este ca daca acele conductoare care sunt libere(ce se vede in foto) au izolatia intarita datorita temperaturii generata de catre contactul imperfect care a fost in conexiune, nu te mai poti baza pe ele!! Izolatia intarita= rezistenta ohmica a conductorului afectata, practic portiunea aceea de conductor va ceda intr-o perioada limita de timp, se va supraincalzi si iar ajungi de unde ai plecat. Daca constati asa ceva, se schimba tot setul de conductoare( cele 5) sau cele afectate pana la zona care are flexibilitatea corecta a conductorului de cupru multifilar, cositorire/lipitura si izolare corecta. Daca conductoarele corespund d.p.d.v calitativ electric, se taie papucii afectati si se inlocuiesc cu alti noi, se cositoresc inainte de sertizare si se verifica rezistenta ohm de contact. Ideal este daca gasesti conectorul TATA original, si faci conexiunile corecte. Pe urma ar trebui sa faci o verificare generala a sistemului de incarcare(alternator, RRT, tensiuni, curenti, rezistente pe portiuni), trebuie sa elimini cauza. Ti-am atasat schemele de conexiuni.

Bafta,

post-74268-0-89868300-1463323966_thumb.jpg

post-74268-0-18408600-1463323975_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si eu de curand fericitul posesor unui K9 750...Foarte multumit de alegerea ce am facut-o in jur de 1000km inca nu am ce sa ii bag de vina :)

N-am putut niciodata sa inteleg rostul pozelor cu o moto supersport pozata pe iarba. Daca era enduro, cross, erau la locul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am putut niciodata sa inteleg rostul pozelor cu o moto supersport pozata pe iarba. Daca era enduro, cross, erau la locul lor.

Acolo am decis sa ma odihnesc :) si am zis sa ii fac la frumoasa bestie 2-3poze....nu stiam ca ii o regula la vitezane sa faci poze pe asfalt...o sa ii fac poze si intr-o barca la vara ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geniala motocicleta!

 

E luata de la noi ?

 

 

Sunt si eu de curand fericitul posesor unui K9 750...Foarte multumit de alegerea ce am facut-o in jur de 1000km inca nu am ce sa ii bag de vina :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

De ce e guma fata montata invers?

Tocea pe interior ... unghiul de fuga bulit !

:)

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

Salut oameni buni.intreb si aici daca,are cineva un buson benzina aruncat pe undeva?chiar si fara cheie.

Capacul de la rezervor il vrei?Pentru ce model..cred ca am 1 prin garaj.. Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am prins oferta si nu m-am putut abtine.

Sunt sigur ca Jagi imi umpla iarasi frigiderul,insa R6 nu se gaseste pe aici pe toate drumurile :D .

In pret a venit si cu un set de incalzitoare de roti,motocicleta are aproape 23.000 km .

Ce pinion vine stock pe fata / spate ?

Maine o duc la mecanic sa ii fac un service,mai trebuie facute modificari la acest model ? (ma refer specifice pentru pista,in caz de nu sunt deja facute,ce ar trebui sa am in vedere ?)

post-91404-0-87087000-1464549305_thumb.jpg

post-91404-0-53835100-1464549310_thumb.jpg

post-91404-0-61691900-1464549314_thumb.jpg

post-91404-0-75457800-1464549315_thumb.jpg

post-91404-0-47564600-1464549316_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos ! O sa-ti placa mult motocicleta. Cauta pe ebay sau in alte parti carena codita spate de pista. Cele stock le poti vinde dupaia repede.

Treptele de viteza sunt inversate deja, da ? Daca nu, inverseaza-le, a I-a sus, restul in jos.

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

superb ,foarte buna alegere ,curand o sa trec si eu la 600cmc si o sa aleg tot gsxr ,nu stiu cum e la tine acolo dar pentru nivelul din Romania se poate cu orice marca la clasa 600 ,nu e musai R6,eu am spus in toate postarile mele legate de acest subiect ca r6`le dupa 2006 e peste gsxr dar din cauza cuzinetilor/service`ului pacatos nu pot sa aleg r6

Felicitari , sa te bucuri de ea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos ! O sa-ti placa mult motocicleta. Cauta pe ebay sau in alte parti carena codita spate de pista. Cele stock le poti vinde dupaia repede.

Treptele de viteza sunt inversate deja, da ? Daca nu, inverseaza-le, a I-a sus, restul in jos.

 

Mersi pentru urari. Treptele de viteza sunt puse normal,nu stiu de merg inversate,o sa verific.

Am in plan achizitionarea partilor lipsa de la carenaj,posibil sa o revopsesc.

 

superb ,foarte buna alegere ,curand o sa trec si eu la 600cmc si o sa aleg tot gsxr ,nu stiu cum e la tine acolo dar pentru nivelul din Romania se poate cu orice marca la clasa 600 ,nu e musai R6,eu am spus in toate postarile mele legate de acest subiect ca r6`le dupa 2006 e peste gsxr dar din cauza cuzinetilor/service`ului pacatos nu pot sa aleg r6

Felicitari , sa te bucuri de ea .

 

Mersi ! Recordul pe aceasta pista din Cipru e detinut de un R6 (1 m : 07 s). Jagi imi spunea ca pot lua " doar " R6 datorita faptului ca am 1.87 m si 92 kg ,par prea mare pentru Honda ce o am (vezi thread in semnatura ) .

 

Ce parere aveti de pret ? (comparativ cu Ro sau alte tari ?) Stock ,acest model se vinde aici cu 4500 euro .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...