Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Motorul de la STV se strica la Suzuki,asa ca rezolvarea lor a fost blocatea clapetelor pe deschis,legate cu sarma!!! (Pe mine nu ma mira ca am mai vazut) Acum motorul nu se poate cumpara nou pentru ca se vinde cu tot cu rampa..deci cateva sute bune de euro daca nu chiar o mie...

SH se mai gaseste,dar destul de greu pentru ca este foarte cautat.

Acum legat de mersul prost si consumul de 14% ..acolo clar ai alta problema.

Eu ma gandeam ca este consumul mare din cauza ca baga prea multa benzina, la fel si cu turatiile mici de pe loc ...

Se potriveste rampa de la un Suzuki GSR 600 din 2007 ? Am sunat pe la dezmembrari si este undeva la 4-5-6 mil rampa injectoare cu tot cu motoras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Am o întrebare pentru cei care dețin sau au servisat furca la gsxr 1000 k7. Ma interesează dacă la furca fata cele 2 șuruburi cu cap imbus din partea de jos, cele care țin internalele, sunt la același nivel. La mine, unul este mai sus iar celelalt este mai jos. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut din nou...

Azi am repozitionat TPS- ul,astfel incat liniuta sa fie la mijloc. Cu motorul oprit toata treaba in regula,iar atunci cand pornesc imi apare cand liniuta la mijloc, cand sus,iar problema cu F1 aste acceasi,ba ramane aprins ba nu...

Ca si eroare imi apare numai C00,iar cu aibox- ul dat jos C13,C21....

Care ar putea fi problema?,daca puteti sa imi dati un sfat

Multumesc

 

Nu ai respectat procedura din manual. Se regleaza cu motor pornit. Cobori relantiul la 1200 ture si abia atunci pozitionezi liniuta pe mijloc. Dupa ce l-ai fixat ridici din nou relantiul la 1400 ture.

 

Referitor la codurile de eroare, ti-a explicat deja TNG. Toate mufele conectate, faci strap pe cei 2 pini pentru diagnoza si te plimbi pana apare eroarea in bord. Nu ai cum sa o afli altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu o mica problema . Becul de neutru din bord sta aprins indiferent de treapta de viteza cand sunt in mers . Daca o las pe cric si dau sa bag treapta 1 sau 2 se stinge . Unde / ce trebuie sa schimb sau curat ? MS !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am un gsxr 750 k2, si am o mica problema. Cand intra pe rezerva, nu mi se mai aprinde in bord becul portocaliu de la rezerva. Cand pun contactul, se aprinde si se stinge, deci inseamna ca e senzorul bulit, Unde este situat si cum se procedeaza?

 

Ce ulei imi recomandati, la fel si bujii. Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu o mica problema . Becul de neutru din bord sta aprins indiferent de treapta de viteza cand sunt in mers . Daca o las pe cric si dau sa bag treapta 1 sau 2 se stinge . Unde / ce trebuie sa schimb sau curat ? MS !

 

Salut, incearca in mers sa misti un pic cricu. Daca iti arata iar viteza, e de la senzoru cricului.

Am patit o.

Se poate curata pt inceput sau schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n am probleme cu vitezometrul,numai acel bec de neutru.

 

Scuze, nu mam exprimat bine. La modelul 600 k2 probabil ca iti arata treptele la bord.

Totusi incearca ce ti am zis.

Pe B-King care am aveam exact aceasi problema. In mers imi arata viteza 0 si becu de neutru aprins.

Dupa ce miscam un pic cricu in mers isi revenea si arata normal.

Am schimbat senzoru de la cric si asta a fost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

gsxr 600 k1-k3 .

Verifica Gear senzor..sau schimba-l.

» Post actualizat in 20 Jun 2016 11:08

Salutare. Am un gsxr 750 k2, si am o mica problema. Cand intra pe rezerva, nu mi se mai aprinde in bord becul portocaliu de la rezerva. Cand pun contactul, se aprinde si se stinge, deci inseamna ca e senzorul bulit, Unde este situat si cum se procedeaza?

 

Ce ulei imi recomandati, la fel si bujii. Merci!

In rezervor un termistor..trebuue schimbat.

Asta daca toate conexiunile sunt ok.

» Post actualizat in 20 Jun 2016 11:11

 

Scuze, nu mam exprimat bine. La modelul 600 k2 probabil ca iti arata treptele la bord.

Totusi incearca ce ti am zis.

Pe B-King care am aveam exact aceasi problema. In mers imi arata viteza 0 si becu de neutru aprins.

Dupa ce miscam un pic cricu in mers isi revenea si arata normal.

Am schimbat senzoru de la cric si asta a fost.

K 2 600 nu are afisaj de treapta

La B-king daca miscai cricul in mers si se inchidea contactul se oprea motorul...deci nu senzorul de la cric a fost problema de la tine.😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, prietenii imi spun Dodo. Am de curand un Gsxr k8 de 600. Problema cea mai sacaitoare si pentru care va scriu e urmatoarea. Bag cheia in contact, o o invart pe pornit si in acel moment pompa de benzina suna putin diferit si mai scurt si bineinteles nu porneste, plus ca palpaie non stop becul cu cheia(immo cred). Am incercat si cate o ora cu mici pauze si nimic, si apoi din senin porneste. F1 in bord, cod c93, nu stiu daca are legatura cu asta pentru ca imediat dupa diag. l-am pornit. verificat bateria are 13.38V, cam toate firele si mufele(nu toate), incercat si a doua cheie, verificat sigurante. Ma puteti sfatui incotro sa pornesc cu verificarile? Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Dodo!

Problema ta nu este doar una..si este pe doua secmente:

1.Nu porneste de fiecare data,iar clipirea rapida a ledului rosu indica probleme de immobilizator..cheie,antena,ecu,conexiuni.

2.Cod eroare C93.este vorba de amortizorul de ghidon...care are si el probleme.DAR,nu din cauza lui nu porneste!!!

 

Oricare dintre ele se rezolva cu o inspectie si o diagnoza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

as vrea sa cumpar una din cele 2 mobre de mai jos!

ceva pareri despre aceste mobre?ambele sunt din bucuresti poate stie cineva ceva despre viata lor ...dau o naveta :) nu as vrea sa bat durumul aiurea pana acolo

http://olx.ro/oferta/suzuki-k7-ID6mYo8.html#3bf82b65d1

am si o filmare cand o porneste troncane ceva rau de tot...zice el ca ar fii de la catalizator nu stiu ce...

http://olx.ro/oferta/suzuki-gsx-r-600-k7-ID6vJck.html#8369314556

pare revopsita

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

as vrea sa cumpar una din cele 2 mobre de mai jos!

ceva pareri despre aceste mobre?ambele sunt din bucuresti poate stie cineva ceva despre viata lor ...dau o naveta :) nu as vrea sa bat durumul aiurea pana acolo

http://olx.ro/oferta/suzuki-k7-ID6mYo8.html#3bf82b65d1

am si o filmare cand o porneste troncane ceva rau de tot...zice el ca ar fii de la catalizator nu stiu ce...

http://olx.ro/oferta/suzuki-gsx-r-600-k7-ID6vJck.html#8369314556

pare revopsita

multumesc

Cu pornirea am rezolvat era un banal fir intrerupt, in schimb amortizorul nu vad sa aiba nici un cablaj, de unde sa aiba eroarea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vind un set de manete aftermarket frina+ambreiaj compatibile cu:

GSX-R600 1997-2003

GSX-R750 1996-2003

GSX-R1000 2001-2004

 

70 lei + transport

 

/index.php?/topic/739496-vind-set-de-manete-noi-frinaambreiaj-pt-gsxr6007501000-vstrom-650-gladius-gsr-tl1000/

 

Ii rog pe cei eventual interesati sa raspunda pe privat, nu urmaresc topicul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut! Care este sensul decuplarii firului maro/alb din ECU in momentul in care iti schimbi evacuarea stoc cu una sport (racefit) ? Am citit pe niste forumuri din uk si unii scriau ca il anuleaza, dar nimeni nu mentiona de ce anume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa elimni semnalul trimis de exup la ECU.

DAR..depinde de model si an fabricatie.Unele dintre ele au groud senzor pe acel fir..si eliminarea se face corect din soft.

Asa ca,asigura-te ca stii bine ce fir scoti din ecu, si care este procedura exacta!

ps. Culoarea nu este la toate aceasi..difera..la fel si pinul care este ocupat.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...