Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Azi, tura de 340 km cu gixxerul. Merge treaba! durerea de incheietruri, e istorie deja.

 

post-41032-0-77127300-1525502634_thumb.jpg post-41032-0-49940100-1525502659_thumb.jpg


» Post actualizat in 07 May 2018 06:55

Si, ca si consum, am alimentat dupa 146 km cu 6,6 litri de benzina, asta la un mers in genul Valea Oltului, Cheia, sau cam asa ceva.


» Post actualizat in 07 May 2018 06:56

Dupa ce am vazut consumul, nu am mai alimentat pana acasa, adica restul de 200km. Mi se pare un consum destul de decent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator goe 75

Am scos azi de la iernat un gsxr1000 k6 ,in haine de circuit (deci fara consumatori de gen lumini ...) .Bateria era destul de moarta ca a trebuit sa o pun la incarcat pentru o vreme . Ma grabeam si nu am lasat-o sa se incarce decat putin , am montat-o inapoi si am folosit cabluri sa-i dau curent de la masina ca sa porneasca.Totul parea normal inclusiv pe durata unei scurte ture prin zona.Surpriza a venit in momentul in care am scos cheia din contact si motorul a continuat sa functioneze. Am incercat sa-l opresc de la butonul rosu fara succes si fara nici macar un semn ca ar vrea sa se opreasca. Mergea asa de normal ca as fi putut paria ca o sa mearga pana se termina benzina.Ca sa-l opresc a trebuit sa-l bag in viteza si sa-l fortez din ambreiaj. Bordul a ramas aprins pana am dat un on-off din butonul rosu.Imediat dupa ce s-a stins bordul a inceput sa se auda ventilatorul si presupun ca a continuat sa functioneze pana a omorat bateria de tot pentru ca nu am mai avut timp sa stau langa el.Am montat si un qs (cred ca este HM ultralight).

 

Ce s-a intamplat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu fi daunat pornitul de la bateria masinii. Daca ai trecut un curent prea mare prin relee sa fi ramas cu ceva suduri pe la contactele respective. Adica sa-ti ramana releul cuplat desi tai curentul de cuplare din butonul rosu. Nu stiu ce si cum cu qs,dar daca iti duce curent in releul de aprindere, il tine pe inchis. Cred ca merita sa arunci un ochi si la cablarea lui.

Partea cu ventilatoru pare ok. Temperatura era probabil in zona de pornire si, odata oprita pompa de apa, ai avut crestere suficuenta a temperaturii cat sa o ia din loc ventilatorul.

Sper ca nu bat campii ☺

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

QS nu are legatura cu alimentarea prin contact atata timp cat este corect legat si fara alte improvizatii in instalatia electrica

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de sigur esti ca e vopseaua originala?

 

Colantele de pe rezervor lipsesc. Doar nu au cazut de plictiseala...

 

Daca vrei un K3-4, mai pune cateva sute de euro peste buget si cauta una din Germania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posesorii de K8 600 - 750.

 

Am fost la revizie saptamana trecuta si odata cu asta mi-a fost comunicat faptul ca am doua campanii de rechemare la motocicleta:

-verificat/inlocuit releu de incarcare

-inlocuit pompa frana fata

 

Nu stiu exact ce serii de sasiu sunt afectate, dar pentru posesorii modelului mentionat, poate nu ar strica o intrebare la o reprezentanta Suzuki.

 

Respecte!

 

 

Salut,

 

La ce reprezentanta te-ai dus? Multumesc si un nr de contact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

La ce reprezentanta te-ai dus? Multumesc si un nr de contact

Salut,

 

Eu am efectuat campaniile de rechemare aici in Germania, unde locuiesc.

 

O verificare ar trebui sa fie posibila pe baza seriei de sasiu, la orice reprezentanta Suzuki, care este si reparator autorizat de motociclete al marcii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Bine de stiut, insa la noi nu este chiar asa... am sunat la Motorteam si raspunsul lor a fost "Pai stiti chiar daca a fost luata de noua din RO si nu a fost fix de la noi nu prea am putea sa va ajutam... putem verifica... dar nu se stie... etc"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scrie mail cat mai clar, cu toate informatiile de contact, copie dupa acte de proprietate, etc, spre producator.

Majoritatea iti ofera un raspuns oficial care te poate ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scrie mail cat mai clar, cu toate informatiile de contact, copie dupa acte de proprietate, etc, spre producator.

Majoritatea iti ofera un raspuns oficial care te poate ajuta.

Subscriu.

 

@rapy22

Daca reparatorul autorizat nu te poate ajuta, recomand sa contactezi importatorul.

Eu am gasit datele acestea de contact:

https://www.suzuki.ro/autoturisme/suzuki/contact/date-de-contact/

 

Mentionez ca la scurt timp dupa vizita in service, am primit o instiintare de la autoritatea rutiera germana (in momentul expedierii probabil nu fusesera instiintati ca am efectuat campaniile), cum ca sunt obligat in 30 de zile sa merg sa efectuez cele doua campanii de rechemare. Am recontactat dealerul, mi-au confirmat apoi in scris, ca autoritatea respectiva a fost notificata cu privire la efectuarea campaniilor.

 

As fi atasat instiintarea aici, dar nu stiu pe unde am ratacit-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am primit oarecum un raspuns din partea celor de la MotorTeam : Este activa rechemarea pentru Dvs, apare ca nu a fost schimbata deci trebuie schimbata insa noi momentan suntem in renegociere cu suzuki ca ne costa pe noi mai mult si nu merita... cautati in alta parte...oricum va ma costa vreo 2mil aprox ca noi va trimiteam la un colaborat cu stand frane sa va schimbe. Asta am primit de la ei... caut alta pe langa Bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am primit oarecum un raspuns din partea celor de la MotorTeam : Este activa rechemarea pentru Dvs, apare ca nu a fost schimbata deci trebuie schimbata insa noi momentan suntem in renegociere cu suzuki ca ne costa pe noi mai mult si nu merita... cautati in alta parte...oricum va ma costa vreo 2mil aprox ca noi va trimiteam la un colaborat cu stand frane sa va schimbe. Asta am primit de la ei... caut alta pe langa Bucuresti

Eu zic sa iei in paralel legatura cu Suzuki Romania.

Fiind o campanie de safety, producatorul trebuie sa iti remedieze problema de urgenta si obligatoriu in mod gratuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recall la pompa de frana la gsx-r k5, m-au trimis la Bardak pe vremea aia (2015 parca) si am rezolvat fara niciun cost. Incearca sa dai un telefon la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Inca astept de la Motto Brasov raspuns... intre timp am gasit si eu o evacuare Jardine JP1 pe care doresc sa o pun pe al meu Gsxr k9 de 600... insa din cate am cautat este pentru 1000.... dar omul vinde inclusiv cu catalizator oare daca pun acel catalizator in locul la al meu este ok? se potriveste? atasez niste poze.

post-85745-0-77075500-1528103724_thumb.jpeg

post-85745-0-85543600-1528103732_thumb.jpeg

post-85745-0-97592300-1528103739_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...