Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 16 minute, hestianaugustin a spus:

Buna ziua colegi.

Sunt în căutarea(cumpararea) unui Gsxr 600/750.

Am de fabricatie 2008.

Dacă găsiti ceva bun pe site-uri din tara.Lasa-ti link aici.

Va mulțumesc.

Zi faina.

 

Acum 17 minute, hestianaugustin a spus:

Buna ziua colegi.

Sunt în căutarea unui Gsxr 600/750.

Am de fabricatie 2008.

Zi faina.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Salut,

Ma gandesc sa inlocuiesc finala OEM la un K8 750 cu ceva aftermarket, dar fara sa dau jos catalizatorul. Dar sunt nelamurit daca o mai functioneze in parametri normali fara sa aduc modificari la soft.

PS: Caut finala OMOLOGATA ptr K8 750, daca are cineva de vanzare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parametri "normali" si sa se incadreze in anumite cerinte,(norme poluare zgomot etc) functioneaza asa cum a iesit din fabrica. Orice modificare in evacuare sau in admisie nu se mai incadreaza in acei parametri initiali.

Conteaza ce vrei de la acel motor. Daca vrei performanta si incadrarea modificarilor in parametri CORECTI atunci trebuie sa modifici amestecul carburant,lucru care se face prin modificarea softului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am doua intrebari privind un Suzuki GSX-R 600 K8, daca ma poate ajuta cineva:

 

1. Etrierii pentru frana fata, de la ce modele GSX-R sunt compatibili? ( ...K6-K7...? 600/1000 ?)

 

2. Cadrul de bord de la K6-K7 600/750 se potriveste? In imagini arata la fel! Sau de la ce modele se potriveste?

 

PS: Caut sa cumpar cele mentionate mai sus.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, la un K9 am o problema pe partea electrica. Cand isi face checkul (sau e pornita), imi raman avariile/semnalele aprinse, stopul e aprins, nimic pe lcd din bord si nici un far aprins.

 

Problema am sesizat.o de ceva timp cand activam faza lunga, fie prin flash, fie prin butonul de faza lunga, moment in care imi stingea bordul (inclusiv faru') si isi facea check ca si cum ii aprindeam martorii. De cateva zile nu se mai manifesta aleatoriu, ci acum e permanenta => nu ma pot deplasa cu motorul neavand vreun far la dispozitie. 

 

Cineva care ma poate salva din aceasta situatie?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Detin un Suzuki GSXR-600 K9 cu urmatoarele modificari: toba http://laserexhausts.com/product/x-treme-slip-on-mufflerset-gp-style-d70-10/  (mentionez ca am ambele silencere puse) si un filtru K&N . Motocicleta functioneaza bine din punctul meu de vedere insa am inteles ca trebuie modificat din soft anumite diferente sau sa cumpar un Power commander.. Ideea este ca m-am uitat pe site unde pot descarca harti pentru power commander si pentru combinatia mea aparea inclusiv cu senzor O2 eliminator.. si nu pentru anul meu de fabricatie

Daca poate sa ma lamureasca cineva cu o decizie corecta.

 

P.S Cum urmeaza sa ii fac revizia o parere legat de ulei? Mentionez ca are 17000km reali(a fost cumparata de noua) si schimbul trecut am avut motul 300v 10W40 insa nu parea wow...

 

Multumesc

harti power.PNG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, rapy22 a spus:

Salutare,

 

Detin un Suzuki GSXR-600 K9 cu urmatoarele modificari: toba http://laserexhausts.com/product/x-treme-slip-on-mufflerset-gp-style-d70-10/  (mentionez ca am ambele silencere puse) si un filtru K&N . Motocicleta functioneaza bine din punctul meu de vedere insa am inteles ca trebuie modificat din soft anumite diferente sau sa cumpar un Power commander.. Ideea este ca m-am uitat pe site unde pot descarca harti pentru power commander si pentru combinatia mea aparea inclusiv cu senzor O2 eliminator.. si nu pentru anul meu de fabricatie

Daca poate sa ma lamureasca cineva cu o decizie corecta.

 

P.S Cum urmeaza sa ii fac revizia o parere legat de ulei? Mentionez ca are 17000km reali(a fost cumparata de noua) si schimbul trecut am avut motul 300v 10W40 insa nu parea wow...

 

Multumesc

 

O data ce exista posibilitatea resoftari este un plus mare fata un powercomander,bazzas etc.🤗

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


Recomand @TNG pentru resoftare orice model de Suzuki... si nu numai..

Si-acum ca tot m-am bagat in seama.
Pentru un Suzuki GSX-R 600 2006 care momentan are 48.000 si functioneaza destul de ok, ar fi trebuit facut jocul de supape la 40.000?
Am tot cautat pe net un manual in care sa scrie clar la fiecare nr de kilometrii ce trebuie facut, dar nu am gasit.
Ma poate ajuta cineva cu aceasta informatie? Eventual cu un manual al acestei motociclete?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, TNG a spus:

O data ce exista posibilitatea resoftari este un plus mare fata un powercomander,bazzas etc.🤗

 

 

O sa iau legatura cu tine pentru soft.. sa vedem cand gasim loc:))  si o recomandare pe parte de ulei cat si vascozitate? pentru km mentionati? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

La un k8 600 am o problema destul de mare, zic eu. Intre 12 si 13k ture motocicleta trage mult mai greu decat pana acolo, iar la 14k se limiteaza.

Problema persista si in momentul in care o accelerez in N, nu trece de 14k.

 

Nu face tot timpul asa, insa cam 70% din timp cam asta e mersul ei... 

A mai patit cineva? are cineva idee de la ce ar putea fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.04.2019 la 18:46, AlexMM93 a spus:

Salutare!

 

La un k8 600 am o problema destul de mare, zic eu. Intre 12 si 13k ture motocicleta trage mult mai greu decat pana acolo, iar la 14k se limiteaza.

Problema persista si in momentul in care o accelerez in N, nu trece de 14k.

 

Nu face tot timpul asa, insa cam 70% din timp cam asta e mersul ei... 

A mai patit cineva? are cineva idee de la ce ar putea fi?

Pare problema motorului care il am in service acum...esti din București?🤔

Acum pe alta parte,daca tu tii moto in 14000 pe neutru,posibil in curand sa se limiteze de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...