Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

un link de unde pot descarca manualul pt K2 600cc

stie careva ???

 

shi daca poate cineva sa-mi dea o schita cu dimensiuni

pt crash-uri, ca sa mi le pot face la un strung ???

daca bagi pe google sigur gasesti... eu unul mi-am gasit pt a mea dar a mea e din 98

Editat de rramses
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un link de unde pot descarca manualul pt K2 600cc

stie careva ???

 

shi daca poate cineva sa-mi dea o schita cu dimensiuni

pt crash-uri, ca sa mi le pot face la un strung ???

ia la tata ! Tanga Moteurs - Manuale de Reparatie si Service

 

--- Mesaj completat în 27 Sep 2007 20:42 -------------

desfa si tu baia de ulei . pariu ca ai pilitura de cupru in ea ? de la ce ? ia ghici ce piesa din motor contine cupru ? cuzinetii . bingo .. motor capsat. ALTU' ! :moron: :finger:

 

ARE CINEVA MANUAL PT K4-K5 de sase sute cmc cubi ? :lol:

Ai incercat si aici? Tanga Moteurs - Manuale de Reparatie si Service la rubrica Service

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca ma bag in grupul vostru dar am si eu o intrebare pentru posesorii de GSXR 750. Eu am Brutale. Asta cica care motor de GSXR 750 putin modificat. Intrebarea e cat va consuma voua motocicleta in oras ca mie imi ia 13-14 si baietii de la service spun ca asa e normal dar mie nu mi se pare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca ma bag in grupul vostru dar am si eu o intrebare pentru posesorii de GSXR 750. Eu am Brutale. Asta cica care motor de GSXR 750 putin modificat. Intrebarea e cat va consuma voua motocicleta in oras ca mie imi ia 13-14 si baietii de la service spun ca asa e normal dar mie nu mi se pare.

Hohohooooo dar papa nu gluma. Nu poate fi normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca ma bag in grupul vostru dar am si eu o intrebare pentru posesorii de GSXR 750. Eu am Brutale. Asta cica care motor de GSXR 750 putin modificat. Intrebarea e cat va consuma voua motocicleta in oras ca mie imi ia 13-14 si baietii de la service spun ca asa e normal dar mie nu mi se pare.

 

Mai mult de 10% un Gixxer de 750 nu ar trebui sa iti ia in oras, oricat de tare ai da in ea... cat de turat mergi, nu cumva stai in rand la semafor de iti ia atata ? :kick:

 

Se pare ca asa consuma modelul asta... :blink:

Ia uite ce zic oamenii pe afara:

"The raised issue on the Brutale is caused by excessive fuel consumption due to a very poor mapping of the motormanagement.

I heard rumours that MV is aware if this problem and will send out a new chip.

I know several dealers who were able to solve the problem by replacing the chips by an own mapping. The Brutale should consume the same as a F4 this means 6 to 7 liters per 100 km.

The Brutale is well known for its fuel consumtion. The unburnt Gas sprays all over the rear end of the bike. On my Brutale a Dynojet Powercommander III is fitted, without excessive Tuning on the Map. Just reducing the fuel consumption. It's working like before, but consuming a 3L/100kms less. Now it's running with 8L/100kms."

 

Pentru alte detalii ia si cauta topicurile cu Brutale de aici:

http://www.greenspun.com/bboard/q-and-a.tc...ic=MV+Agusta+F4

 

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci.

am descarcat manualu.

am nevoie de un sfat

vreau sa schimb uleiul

fostul proprietar mi-a recomandat 5W-40

vreau sa-i pun un motul sau un castrol 10W-40, pe care ei il recomanda

pt acest tip de motor.

sfaturi ????

 

Castrol Superbike 10W50 sau Motul 300V 15W50 ! Eu folosesc Motul !

Mai sunt si altele, insa daca tragi de ea astea doua sunt bune-bune !

 

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci.

am descarcat manualu.

am nevoie de un sfat

vreau sa schimb uleiul

fostul proprietar mi-a recomandat 5W-40

vreau sa-i pun un motul sau un castrol 10W-40, pe care ei il recomanda

pt acest tip de motor.

 

sfaturi ????

si eu merg tot pe motul 5100 ester 10w40 :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de un sfat profesionist in urmatoarea problema.Astazi,mi-a scapat motoreta pe partea dreapta cu viteza mica pe linia de tramvai.Urmarile nu sunt grave,carena dreapta zgariata.Acum,nu stiu ce sa fac,sa o vopsesc,si sa fac rost de autocolant?Imi este teama ca nu v-a iesi ca originalul,iar potentialul client,sa creada ca a fost tavalita rau,sau carena rupta.In primavara vreau sa o vand...si nu stiu ce sa fac.Pun aici o poza,sa va dati cu parerea!

post-17527-1191938103_thumb.jpg

Editat de classalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca o vopsesti,

sa-mi trimiti shi mie vreo 200g de vopsea alba

sa vopsesc gentile....

 

io am cumparat motoru zgariat,

cam cum e al tau acum....

nu m-a deranjat, pt ca am vazut ca nu a fost tavalit rau.

probabil ca o sa-l tavalesc si eu, deci nu o sa-l vopsesc deocamdata.

o mana buna cred ca o sa-ti ia vreo 100 euro cu vopsea cu tot,

si autocolantele originale cam tot atata cred ca te costa.

 

as vrea sa-mi pun niste crash-uri...

am intrebat daca poate sa-mi dea cineva niste dimensiuni

pt "ciuperci" , pt distantiere si pt suruburi, dar n-a raspuns nimeni.

sa le cumpar....n-am bani, prefer sa mi le fac la un strung

Editat de mandibula
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva o carena frontala de gsxr 600 - 2002 ?

 

Am inteles ca s-ar potrivi si de la 1000/750/600 - 2001/2003

 

:bigstar:

 

LE : pt @alexutzzz

 

Din pacate da, pentru asta imi trebuie, bine ca nu sa intamplat mai rau .. fiecare ne-o luam macar odata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Are cineva schema electrica la un 2002 gsxr 1000 ? Sau un manual de folosire ?

<small>--- Mesaj completat în 19 Oct 2007 15:28 -------------</small><br/>Nimeni ? Nimic ?

Vreau sa instalez o alarma si nu vreau sa incurc firele :ok:

 

 

vezi ca sunt puse pe forum , sunt 2 thread-uri! cauta cu atentie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa ma ajute si pe mine cineva cu un sfat?

Sunt un proaspat detinator al unui GSX-R 1000 K1....problema mea este la punerea contactului se aude un carait si am si o eroare in bord...din cate am inteles si din cate am vazut, caraitul se aude de la EXUP (asa am inteles ca se cheama - chestia care vine pe galeria de evacuare cu doua sufe actonata de un motoras :ok: ), care cred ca e blocat si tot odata cred ca s-a stricat si motorasul.

Intrebarea mea este sa il repar sau sa il scot? Din cate am inteles nu este foarte folositor, chiar ar fi mai bine fara el, e folositor doar in turatii mici. Acum parerea mea personala e ca nu e pus degeaba acolo...Va multumesc anticipat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am si eu un SRAD de 600, din 97 si sunt mai mult decat incantat de el, mai ales de cand l-am dus la "doctor" si i s-au reglat si curatat carburatoarele, trage ca nebunul.

As avea nevoie de un capac monopost, astept ofertele voastre pe PM sau mail, scara_211084@yahoo.com.

 

Toate cele bune si asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...