Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Sa inteleg ca de fapt la gsxr e acelasi releu (eventual difera puterea maxima) cu alte mufe?

 

Nu, nu e acelasi, dar firele se potrivesc fara prea mari dureri de cap, in plus este mult mai mare si deci mai eficient in disiparea caldurii. Problema cu R/Rul original este ca e foarte mic si nici amplasarea lui (sub coada) nu ii ofera o ventilare buna. Yo am pe a mea de GSX1000-R 2001 si de cand l-am transplantat nu am mai avut probleme. De la miarele sau 750urile mai noi, sunt cu 7 fire, pot fi instalate si astea, dar trebuie sa ai grija cum legi firele in plus (culoare la culoare, in paralel direct pe mufa veche cu 2 pini, sau 2 fire in mufa de 2 pini si 2 direct pe baterie sau poti monta un cooler (de 12V de pc) pe heatsinkul RRului pentru o extra ventilatie). Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

care e orizontal care e vertical?se vede cu ochiul liber dar foarte greu,am avut ieri o tentativa de reglaj dar scurta bate tare dreapta iar lunga bate tare stanga :laugh: si nam mai reusit sa le readuc la starea intiala caci am ramas fara baterie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie cum se regleaza farurile?am observat ca sunt 2 suruburi dar nu stiu care ce scop are.va rog sa ma lamuriti.multumesc:)

 

 

Man maine postez poza cu un far desfacut si vezi exact cum lucreaza reglajele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e urmatoarea (legat de reglaju farurilor), toate mobrele (cu un far sau 2) au suruburi(sau alte deviceuri) pentru reglaj vertical si orizontal. Nu stiu la cei cu SVXXX S cum e, la mine sunt 2 suruburi (am K2N) unu sub far si altu in stanga(sau dreapta, nu mai stiu exact) in interiorul mastii cromate. Invartind/strangandu-le fascicolul se misca in sens opus - asta datorita arcului care e in spatele surubului - adica daca strang de cel de sub far, lumina se va duce mai in sus, nu mai in jos. This is not the point... ideea e ca tre sa il reglezi ca sa vezi mai bine - zic yo - nu ca sa il chiorasti pe ala de pe contrasens sau sa vanezi iepurii sau vulpile de pe marginea drumului.

Pentru reglare exista mai multe metode:

1. the blind one - il ridici pana cand crezi tu de cuvinta ca bate in regula si iesi cu motoru spre seara/noaptea pe sosea si daca cu faza scurta aprinsa (si daca ai HID[xenon] ca mine) si toti aia de pe contrasens iti dau flashuri ca nu mai vad nimic cand treci tu pe acolo, opresti motoru, scoti surubelnita si invarti o juma de tura sau o tura completa, in jos! :laugh: (daca nu e suficient, de chestia asta iti dai seama mai facand o tura pe strada) mai invarti un pic la el.

 

b. the scientific one - plasezi motoru pe o suprafata plata de pamant, lunga de 7,5 metrii, care are in capatu ei un zid(perete/usa de garaj) perpedicular pe sol. [ | <-7,5m-> motor ] Apoi, cu o ruleta/fir de plumb masoara distanta din centrul farului (in cele mai multe cazuri corespondent cu socketul becului) pana la pamant - motorul trebuie sa stea drept pe pamant, adica nu pe cricu lateral sau ala central. Dupa ce aveti valoarea masurata, mergeti la perete/zid si marcati dimensiunea masurata pe perete. apoi trasati o paralela cu solul prin punctul masurat. dupa ce ati trasat linia, masurati si trasati pe perete/zid inca o linie, la 5 centimetrii sub prima linie trasata. Mergeti inapoi la motor, urcati-va pe el si porniti faza scurta. Partea cea mai de sus a fazei scurte trebuie sa cada pe linia de jos. In cazul becurilor cu filament electromagnetic (ambele faze pe acelasi bec) odata cu aprinderea fazei lungi aceasta trebuie, odata aprinsa, sa pice pe linia de sus (de data asta, centrul maxim lumina si nu partea de sus). In cazul motoarelor cu becuri separate pentru faze trebuie miscat de surubu de reglaj pana cand lumina (centrul fascuculului si nu partea de sus) pica pe cea de-a 2 linie.

Yo cam asa am procedat, doar ca, dupa ce am efectuat metoda stiintifica, pentru ca nu prea imi placea cum lumineaza, am mai ridicat un pic fasciculul - asa la ochi.

 

Sper ca am fost cat de cat explicit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca furtunele erau flasce, e posibil ca buba sa fie si mai mare - un radiator si/sau furtun infundat + o termocupla dusa sau pozitionata intr-o zona unde lichidu de racire nu se incalzeste suficient si de aici lipsa ei de contact. NU ti-as recomanda sa o plimbi pana nu desfaci toata instalatia de racire + verificarile aferente.

 

thx maverick si capone.

 

incepe sa se imputa treaba.....mobra a ajuns la un atelier ieri si nu iese de acolo decat rezolvata.

ce mi se pare mie ca pute este altceva.....:

ziceam mai sus ca ce-ar fi daca i-as scoate termostatul....pai incep sa cred ca nici nu are termostat si ca in locul lui e pus un dop....

zic asta pentru ca radiatorul este zgariat si pe dreapta si pe stanga, nu are protectiile alea de aluminiu si incep sa cred ca de fapt marea buba este ca radiatorul este intrerupt; d`aia nu pleaca nici ventilatorul ( n-are lichid ; deci cine sa-l incalzeasca pe bimetalu` ala ?) si dashteptu care a facut marlania - nu cred ca e cel de la care am cumparat-o, ci unul dinaintea lui- a anulat practic circuitul mare ca sa nu se vada ca radiatorul e spart !!!

 

pompa de apa nu cred - si sper asa sa fie ! - sa aiba ceva; ar fi scos un zgomot specific; un fluierat, o zdranganeala...ceva ? nu ?

 

apropos; stiti cumva la ce temperatura deschide un termostat de motocicleta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie cum se regleaza farurile?am observat ca sunt 2 suruburi dar nu stiu care ce scop are.va rog sa ma lamuriti.multumesc:)

Uite atasez poze de la sv meu din 2004 cred ca si la modelul anterior este lafel surubul din margine reglaj sus- jos si cele din centru reglaj stanga -dreapta

post-11415-1272786813_thumb.jpg

post-11415-1272786822_thumb.jpg

post-11415-1272786831_thumb.jpg

Editat de iacospy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din categoria "CeamfacutYOazi-1MAI!" :cheers:

Cu Suzi pe la vecinii Bulgari :huh:

 

Mesaj completat

Super traseu, super distractie. Iesit pe la Giurgiu-Ruse cu directia Balcic, Varna and stuff. Drumul super liber, soferii bulgari cu 7 clase si 3 facultati peste romanii nostri, peisajul bestial, vremea de vis, numa insectele bulgarilor cred ca sunt ingrasate si dresate sa atace motociclistii romani. Bai frate, deci bazdaganii mai mari, mai siropoase si lipicioase ca la astia nu am vazut nicaieri. Numa ce curatai viziera cu vre-o juma de pachet de servetele umede, ca imediat se repezea cate un kamikaze d'asta sa te dea jos de pe mobra, imprastiindu-se pe juma de casca. Mustele noastre sunt niste chestii micute si negre care trebuie sa se adune vreo 2 stoluri ca sa inceapa sa te incomodeze la vedere. Ale astora neahhhh. Dinozauri frate, cred ca au supravietuit din mezozoic incoace. Ca sa nu mai zic ca nu se rezuma doar la casca. Fratilor, cand luam cate un bazdac d'asta in piept, mi se taia respiratia. Cand trageam pe dreapta ma cautam draq de vanatai. Iar echipamentul meu, din alb cu negru a mai primit doua culori - galben si verde. Plus ca nici nu trebuie sa mai agat geaca in cui. Nuuuu. Doar o ating nitel de cuier si acolo ramane, asa de lipicioasa e.

 

Bine, planul era sa stam la cort in Balcic, dar s-a transformat in hotel (habar n-am unde) dupa ce am facut in jur de 300km prin Bulgaria cautand un camping deschis, iar atunci cand l-am gasit jur ca ne mancau lupii sau varcolacii peste noapte daca ramaneam acolo. Ca sa nu mai zic ca dom' patron de camping imi inspira la fel de multa incredere ca si papusa Chucky, iar pe nevasta-sa de 130 de kile cu ochelari de soare, sa mor de nu am vazut-o prin clanu Soprano. Si mai ales cand l-am intrebat "Du iu spik romanian, inglish or frenci" si mi-a zis ca doar bulgareste si ruseste cu un ranjet dinte pauza lipsa gaura, am zis ca e clar, astia mananca oameni, d'aia e asa pustiu p'aci.

Oricum, fuse fain :D

post-40715-1272913064_thumb.jpg

post-40715-1272913119_thumb.jpg

post-40715-1272913165_thumb.jpg

post-40715-1272913192_thumb.jpg

post-40715-1272913224_thumb.jpg

post-40715-1272913241_thumb.jpg

post-40715-1272913270_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca mica mea escapada turistico-forestiera ma costat mai mult decat ma asteptam; azi in timp ce ma intorceam agale de la servici acu indicator al vitezometrului a inceput sa o ia razna - pendula intre 40 si 60 la ora, yo fiind intr-a cincea si cu 7000RPM pe turometru... cred ca a murit melcu... nu pot da mai mult detalii ca nu m-am apucat sa desfac roata - n-aveam nici un chef dupa o zi de munca; am inspectat asa ochiometric cablul - e OK. Probabil abia in WE o sa dau roata jos si o sa ma uit sa vad ce damage am pe acolo. Pana atunci o sa-mi instalez GPS-ul ca sa imi aflu viteza. Intrebare ca stiu ca unii de pe aici au mai avut probleme cu gasteropodu' - se gasesc pe aici pe la noi, ca sa nu ma apuc de ebay & stuff si sa astept 3-4 sapt. pana imi vine din afara?

 

p.s. rip melcule :P

Mesaj completat

Revin, a inviat melcul :cheers: Azi dimineata, dupa ce am instalat GPSu si am asteptat sa se conecteze la satelit, am luat-o din loc si surpriza - acul vitezometrului a inceput sa se ridice indicand viteza - la fel imi arata si GPSul (+- 2-3km). Yesterday was probably a glitch in the Matrix

Mesaj completat

Revin, a inviat melcul :huh: Azi dimineata, dupa ce am instalat GPSu si am asteptat sa se conecteze la satelit, am luat-o din loc si surpriza - acul vitezometrului a inceput sa se ridice indicand viteza - la fel imi arata si GPSul (+- 2-3km). Yesterday was probably a glitch in the Matrix :D Ma gandesc ca mufa care conecteaza speed sensorul la bord s-a miscat de la trepidatii si nu mai face contact bine de aici miscarea eratica a acului ieri. Oricum in WE urmeaza sa dau roata fata jos - oricum trebuia sa o fac ca mi-am cumparat un nou set de gume [AngelST] si pana acum am schimbat doar spatele ca ala era zob, urmand sa schimb si fata (dar asta nu era o prioritate deoarece inca e in parametrii). Si cand voi demonta fata o sa disec un pic si melcul ca totul sa fie ok pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... cred ca a murit melcu...

Am avut si eu ceva probleme cu kilometrajul (aici mi-am spus doleanta :cheers: )

La mine "urechile" de la rotorul de la senzorul de viteza erau rupte... Si mergea tot asa aleator. Probabil cand mai prindea cate putin, mai mergea.

Ar fi bine sa fie doar un conector... Cand o sa dai roata jos, o sa te dumiresti...

 

Mi-am cumparat manualul de reparatie de la Haynes. Din manualul de service nu intelegeam pozele :huh:. In asta sunt mai clare, unele sunt color.

 

Daca are cineva nevoie de vreo poza, let me know. Sau daca se prinde cineva sa-l scaneze, il imprumut cu placere :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci de link. stiam ca a mai fost o problema legata de gasteropodu din furca, dar imi era lene sa caut :cheers:. Oricum, azi nu mi-a mai facut probleme, totul a mers OK, ca si pana acum, dar voi verifica in weekend.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un ghidon de SV650N poate fi indreptat, sau trebuie altul? :cheers:

Stiti pe undeva de unde as putea lua unul bun si ieftin?

 

din cate stiu eu se poate orice , dar daca nu se poate si nu se poate ...am eu unu...200 ron. :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place cum pui problema =))... dac anu aveai bilet la metallica deja incepeam sa citesc printre randuri.. 200 ghidonu, 200 biletu, intelegi tu =))

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un ghidon de SV650N poate fi indreptat, sau trebuie altul? :cheers:

Stiti pe undeva de unde as putea lua unul bun si ieftin?

 

pot sa ti-l dau pe al meu e superficial indoit.

eu mi-am luat superbike si a fost in jurul a 50-60 EUR.

 

daca vrei sa le vezi sunt in zona bucuresti noi/damaroaia.

 

suna-ma si vorbim

0765.500.672

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum din voturi s-ar parea ca data intalnirii este 22-23 mai. Am aflat ca 24 e sarbatoare si e liber, asa ca vreti sa o lungim cu o noapte? Haideti cu propunerile. Mie unu mi-ar conveni :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum din voturi s-ar parea ca data intalnirii este 22-23 mai. Am aflat ca 24 e sarbatoare si e liber, asa ca vreti sa o lungim cu o noapte? Haideti cu propunerile. Mie unu mi-ar conveni :cheers:

 

chiar vroiam sa ma iau de viata ta ca nu mai zici nimic de intrunirea aia...bai eu am zis asa ...ar fi frumos daca am reusi sa mergem de pe 21 dimineata , o zi intreaga o facem pe drum, asta se stie, desi drumul dureaza 5 ore. si stam si noi de ne relaxam sambata si duminica, facem baita la apa sulfuroasa, ne bem berile bine meritate , ne odihnim si noi oasele , ne plimbam relaxati si plecam frumos luni, ca tot e liber de a munci. e? cine e cu mine? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai ca nu inteleg. e liber si pe 21? sau cum? eu pot dar cei care muncesc?

 

Bun, sa zic aici ca poate nu au intrat toti pe blog unde s-a votat.

 

Din voturi a iesit asa:

- data intrunirii 22-23 mai (acum se discuta extinderea 21?-22-23-24 mai. eu sunt pentru aceasca extindere. abia mai avem timp sa vedem si imprejurimile.)

-locatia intrunirii ar fi Hateg si/sau zona din jur. Din cate stiu valea jiului e faina si peisajele sunt misto. Din bucuresti sunt cam 360 de km pana acolo, si cum zicea si domn'soara mai sus, facem o zi ca noi ne lalaim pe drum.

- au fost multe voturi si pentru Baile Herculane, dar Hategu are mai multe. Acu ideea e ca nu stim cine a votat si daca se intampla ca anul trecut sa fim 13-14 oameni si astia sa fi votat herculane, iar cei care au votat Hateg sa nu apara, atunci e cam dubios.

 

Oricum, ambele zone sunt frumoase, si daca nu a iesit herculane acu, putem sa-l facem la intrunirea din vara.

So, luati, cititi aici, bagati si parerile voastre. care cum poate si vrea sa stea mai mult la intrunire.

 

rosvblog.wordpres.com este blogul cu poll-urile de vot. SUnt inca deschise. Cred ca le inchid duminica sa stim o treaba clara.

 

Mesaj completat

Update: am cautat pe net si s-ar parea ca nu exista camping in Hateg, in schimb am gasit un camping la Cincis. asta e la vreo 10 km sud de Hunedoara. De la Hateg la Hunedoara sunt 25 de km deci nu ar fi prea mult. campingu e fix pe malul lacului cu acelasi nume. Cica ar fi amenajat cu loc pentru gratar si toalete.

 

http://www.hoinari.ro/index.php?cu=18184020040404 asta e un site cu ceva info despre zona si ceva comentarii. Discoteca e in aer liber asa ca e posibil sa ne manelizeze, dar poate are avic ceva dopuri de urechi in plus :cheers:

Mesaj completat

Sunt mai multe camping-uri pe malul lacului din cate vad.

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha, deci mergem la cincis pana la urma? super. nu am fost niciodata acolo , in schimb am fost la hunedoara si am vizitat castelul corvinilor care este dumnezeul castelelor!!! mie mi-a placut foarte mult, mai ales vazut de afara :cheers:.

 

21 mai nu este liber , dar eu imi pot lua concediu cand vreau.

asa ca hai ...incepem numaratoarea??

 

1,2) didi + florin

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...