dihania Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Pe seara am dat un lustru la galeria de evacuare inclusiv protectia de pe partea mediana. Este oglinda si mi-a luat 15 minute sa o fac cu ce am gasit prin casa! cu ce ai dat lustru tobei? sunt interesata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Au si SH? sau doar noi? M-am uitat si vad ca 120/60/17 pornesc de la 380 RON. Sub nici o forma nu am bani de gume noi acu. Caut ceva SH DOT minim 2009... Din cate stiu doar noi. Dar dupa ce am vazut diferenta, nu mai pun veci cauciucuri second. Sau de un profil pe fata si alt profil pe spate. Sau de alte dimensiuni decat scrie in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) Din cate stiu doar noi. Dar dupa ce am vazut diferenta, nu mai pun veci cauciucuri second. Sau de un profil pe fata si alt profil pe spate. Sau de alte dimensiuni decat scrie in manual. Mai ce sa zic, noi n am avut (cauciucuri), dar sa stii ca am avut gume SH (DOT 2 ani vechime), foarte moi si aderente,si culmea, profile diferite (Super Corsa III pe fata si Dunlop Sportmax GP pe spate) si era foarte ok. Asta cu dimensiuni diferite intr-adevar nu ma mai risc nici eu. Oricum si gumele noi, la inceput tre sa fii ultra-careful ca-s mai periculoase ca alea SH.. Daca as avea bani, n-as ezita si mi-as lua noi noute... Acu' o intrebare de n00b: Poate varia consumul de la o toba la alta? Ma refer la faptu' ca acum am un GPR si ma gandeam sa pun ceva de carbon, mai scurt, pt un sunet mai profund .. Ar influenta consumul? ( GPR ul nu are nici el DB killer din cate m am uitat si dupa cum s-aude).. Editat Iunie 19, 2012 de Adrian B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Parerea mea e ca nu se va schimba consumul de la schimbarea unei tobe. Pana la urma benzina injectata tine de cat aer poate intra in cilindri pentru a fi un amestec corect. Daca nimic nu se schimba aici, nu stiu de ce ar consuma diferit. In schimb variaza sigur daca te lasi dus de sunet si iti schimbi stilul de mers . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 WD 40, smirghel de 600/800/1000/1500/2000 granulatie (smirghel de apa) si o pasta de polish de final touch asa. Merge si doar cu smirghel foarte bine. ce pasta de polish ai aplicat? si eu saptamana trecuta am incercat sa vad daca pot sa o lustruiesc si am pus putin T-Cut a iesit numa bine. Nu e "oglinda" dar a curatat foarte bine tot cleiul ars ce era pe toba, clei care a picat de pe un copac sub care tineam motocicleta. Saptamanile ce urmeaza si eu vreau sa iau smirghelul si sai dau bataie. Poate pui si niste poze sa vedem cum a iesit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 WD 40, smirghel de 600/800/1000/1500/2000 granulatie (smirghel de apa) si o pasta de polish de final touch asa. Merge si doar cu smirghel foarte bine. Recomand cu caldura asa ceva: http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10004006 . Parerea mea e ca nu se va schimba consumul de la schimbarea unei tobe. Pana la urma benzina injectata tine de cat aer poate intra in cilindri pentru a fi un amestec corect. Daca nimic nu se schimba aici, nu stiu de ce ar consuma diferit. In schimb variaza sigur daca te lasi dus de sunet si iti schimbi stilul de mers . Confirm. Eu cand am pus toba de la Vick am schimbat bujii, filtre, sincronizat carburatoare si chiar a scazut consumul - deci si daca a crescut din cauza tobei, a crescut putin. A fost prima data cand am scos sub 4l/100km. Mai ce sa zic, noi n am avut (cauciucuri), dar sa stii ca am avut gume SH (DOT 2 ani vechime), foarte moi si aderente,si culmea, profile diferite (Super Corsa III pe fata si Dunlop Sportmax GP pe spate) si era foarte ok. Oi fi avut noroc. La mine cu Dunlop Sportmax pe spate si Metzeler Sportec M1 de 120/70 pe fata a mers tare rau. Cand am pus setul de Pirelli Diablo cu dimensiunile corecte a fost o adevarata revelatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Acuma vin eu cu intrebari. Unde pot gasi cutii pentru montaje electronice? As vrea sa fie o gama mai variata. si mai mari si mai mici si plastic si metalic. Daca n-ai rezolvat deja cu asta, carcase eu am gasit pe www.tme.eu/ro ... Mai era un post pe elforum.ro dar nu-l gasesc acum cum isi facuse unul carcasa pentru o sursa reglabila, ziceai ca-i de fabrica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Salut! Pt anvelope incercati la tipul asta: /index.php?/topic/677226-anvelope-moto-semiuzate-diferite-marimi/page__st__30 E din SatuMAre si trimite prin Fancourier. 50 lei transportul. Eu am luat cu niste prieteni si am iesit mai ieftin la transport. Am prins un set f ok Michelin Pilot Road 3 la 400 Lei . Dot 2011, profil incredibil de bun. Se poate vedea in link. PS: La a mea, cand s-a schimbat toba, a fost remapata injectia. Cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Daca n-ai rezolvat deja cu asta, carcase eu am gasit pe www.tme.eu/ro ... Mai era un post pe elforum.ro dar nu-l gasesc acum cum isi facuse unul carcasa pentru o sursa reglabila, ziceai ca-i de fabrica... Mersi de info. Nu am rezolvat deocamdata. trebuie sa ajung acasa si sa vad cam cat de mare imi va iesi montajul. Ultima oara cand am avut vacanta am incercat sa finalizez softul, acum urmeaza sa vad ce si cum fac, in functie de componente si de ce cutiute reusesc sa gasesc/fac. Tre sa fie si inchise ermetic sa nu intre apa daca ploua. mai fac sapaturi. tre sa iasa pan la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Mersi de info. Nu am rezolvat deocamdata. trebuie sa ajung acasa si sa vad cam cat de mare imi va iesi montajul. Ultima oara cand am avut vacanta am incercat sa finalizez softul, acum urmeaza sa vad ce si cum fac, in functie de componente si de ce cutiute reusesc sa gasesc/fac. Tre sa fie si inchise ermetic sa nu intre apa daca ploua. mai fac sapaturi. tre sa iasa pan la urma. Radule tu vrei sa imi furi painea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) Am gasit si postul de pe elforum: http://www.elforum.ro/viewtopic.php?f=14&t=73364 Editat Iunie 19, 2012 de crispus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Confirm. Eu cand am pus toba de la Vick am schimbat bujii, filtre, sincronizat carburatoare si chiar a scazut consumul - deci si daca a crescut din cauza tobei, a crescut putin. A fost prima data cand am scos sub 4l/100km. Tu ai 650S carb? (1st gen)? tre sa-mi spui in ce REGIM ai mers de-ai scos sub 4? ca eu am scos 4.8 % minim (115 la ora constant) Oi fi avut noroc. La mine cu Dunlop Sportmax pe spate si Metzeler Sportec M1 de 120/70 pe fata a mers tare rau. Cand am pus setul de Pirelli Diablo cu dimensiunile corecte a fost o adevarata revelatie. pai la tine era problema de la dimensiuni probabil, nu de la tipu de cauciuc....Dunlopu ala e chiar f aderent. nu stiu metzeleru cum e.. Salut! Pt anvelope incercati la tipul asta: http://www.motocicli...mi/page__st__30 E din SatuMAre si trimite prin Fancourier. 50 lei transportul. Eu am luat cu niste prieteni si am iesit mai ieftin la transport. Am prins un set f ok Michelin Pilot Road 3 la 400 Lei . Dot 2011, profil incredibil de bun. Se poate vedea in link. PS: La a mea, cand s-a schimbat toba, a fost remapata injectia. Cele bune! Salut,cand ai trecut de la toba stock la toba sport sau cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 carcase: http://www.psc-audio.ro/catalog/index.php?cPath=154_36 daca vrei ceva mai pretentios tre' sa scoti banu' gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Salut,cand ai trecut de la toba stock la toba sport sau cum? Da, cand s-a facut trecerea de la stock la sport, s-a schimbat filtrul de aer si s-a remapat injectia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) Salut ! Am nevoie de un sfat: am pus ochii pe un SV 1000S, iar eu am 1.87 si 80kg. Pare ingusta, da senzatia de "bicicleta" la dimensiunile astea odata ce esti urcat pe ea ? Inca nu am gasit una in zona mea pe care sa ma urc, asa ca de asta cer sfaturi aici... Daca ma poate lamuri cineva cu dimensiuni asemanatoare, i-as ramane recunoscator. Editat Iunie 19, 2012 de Norian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Salut ! Am nevoie de un sfat: am pus ochii pe un SV 1000S, iar eu am 1.87 si 80kg. Pare ingusta, da senzatia de "bicicleta" la dimensiunile astea odata ce esti urcat pe ea ? Inca nu am gasit una in zona mea pe care sa ma urc, asa ca de asta cer sfaturi aici... Daca ma poate lamuri cineva cu dimensiuni asemanatoare, i-as ramane recunoscator. E ala albastru din Victoria? Ca vad ca esti din Brasov. Daca esti obisnuit cu 4L , o sa ti se para ciudat de ingusta si f apropiate picioarele.....eu zic ca asta ajuta la feedback... Cel mai bine da-te cu una ca sa vezi daca e ceea ce-ti doresti.....sa nu te lasi pacalit doar de falsa idee ca o vrei Da, cand s-a facut trecerea de la stock la sport, s-a schimbat filtrul de aer si s-a remapat injectia. Chestia asta cu remaparea am impresia ca se face daca schimbi si toba (din stock in sport) dar si filtrul din stock in filtru sport nu? Din cate stiu nu e nevoie de remapare daca schimbi doar toba stock cu una sport.. Apropos, care-i faza asta cu filtrele aer sport? ca vad o gramada ca-si pun filtre aer sport..... aud tot felu de variante, ba ca nu-s asa indicate pt uz stradal ba ca nu stiu ce.... Oricum filtru aer sport + toba sport creste un pic consumu cred....(si la putere nu cred ca se simte cine stie ce) cel putin daca vorbim de un sv 650... Singuru avantaj la un filtru sport, il vad (pt mine) ca il curat/ung....si il pot refolosi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Eu stiu ca e recomandat sa remapezi si cand schimbi doar toba. La carburatie refaci amestecul ca ai alt flux de aer si evacuare, deci pare logic si la injectie sa modifici dozajul de combustibil. Iar filtru sport iarasi e indicat sa-i pui cand treci pe o toba sport. Chestiile astea la mine au fost facute de fostul proprietar. Ca idee, cica a scos vreo 10HP in plus in combinatia asta (filtru sport, toba sport, remapare). Si consumul e ok. Am scos 4% cu pasager la 100hmph, dar si 7%, dupa 150kmph. Consider ca e rezonabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) Da, e f rezonabil. Te ajuta si faptul ca-i carenata, nu naked ca a mea.... Acu' ce sa zic,chiar vreau sa ma documentez la faza cu tobe sport/ filtre sport (asa ca pt mine)... oricum nu cred ca-mi pun filtru de aer stock.... 10 cai e foarte mult, si chiar si asa, tre sa ai evacuarea cap coada schimbata,cu tot cu galerii si intermediare + filtru aer sport etc....ca sa ai ceva caiuti in plus.....si repet, SV stock are 72 - 73 cai, 10 cai in plus la un motor de 73 cai e destul de mult ca sa-i scoti doar din tobe si filtru (parerea mea umila)... 10 cai ai putea scoate poate nu stiu, la un 4L 1000cc...sau in fine,poate vb prostii eu... Respect pt cei care puteti merge constant cu 100 la ora. Eu tampesc...am mers din zona Vatra Dornei pana la Cluj cu 115 constant, noaptea..... Editat Iunie 19, 2012 de Adrian B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 de filtru sport ai nevoie doar daca faci modificari in carburi sau la harta de injectie. eu personal cred ca daca pui toba sport si vrei s-o faci sa mearga la fel sau mai bine ca inainte fara s-o pui pe stand n-ai sanse, indiferent ce zic mecanicii de bodega. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 La carburatie daca schimbi toba stock cu una sport tb sa reglezi carb. pai si prin ce e diferita injectia? tot un anumit raport aer/benzina trebuie sa furnizeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Iinjectia regleaza doar debitul de benzina in functie de cativa parametri de care are nevoie pentru a calcula cat este necesar unui amestec corect. Din ce stiu eu mereu este masurata temperatura aerului pe admisie. in functie de asta se stie densitatea aerului deci masa lui la un volum de cat o fi acolo. de asemenea trebuie sa se stie cat de permisiv e filtrul de aer. daca asta e schimbat cu unul mai permisiv, sau daca vreti nu se mai pune deloc filtru, trebuie resoftat chipul de injectie pentru noii parametri. cu mai mult aer si mai mult carburant se mai castiga ceva putere. toata chestia asta e valabila pentru motoarele aspirate. Schimbarea tobei, parerea mea, nu influenteaza indeajuns incat sa fie nevoie de o resoftare. Mai degraba as crede ca cei care schimba galeria finala filtrul, ar mai trebui sa umble si la axele cu came pentru alte unghiuri de deschidere/inchidere a supapelor daca vor sa obtina ceva mai mult. La carburatoare amestecul e facut mai cum da domnu... daca mai sunt si pline de mizerie mai ales... 4.8% mi se pare cam mult. de fiecare data cand am mers pe la intruniri (si mers pe autostrada cu 120 plus ceva mai sus in depasiri) @dihania calcula mereu 4% )). Asta atat cu toba stock cat si cu cea de la Vick. Nu tin minte sa fi zis ceva de remapare. @Tija: nu iti iau mai painea ta, incerc sa o castig pe a mea @Calin: mersi de site, ma uit cu atentie pe acolo. Am gasit si postul de pe elforum: http://www.elforum.ro/viewtopic.php?f=14&t=73364 Artist omu! Arata incredibil cutia aia! Stii cumva pe unde gasesc material din ala? Adica pe la magazine gen practiker sau ceva asemanator? Am vazut ca omu lasa un site geplast.ro, am sa ma uit si pe acolo. Daca se poate taia asa usor materialul ala, cred ca este idel pentru ce imi trebuie mie. Mersi ca ai stat sa cauti topicul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) Salut ! Am nevoie de un sfat: am pus ochii pe un SV 1000S, iar eu am 1.87 si 80kg. Pare ingusta, da senzatia de "bicicleta" la dimensiunile astea odata ce esti urcat pe ea ? Inca nu am gasit una in zona mea pe care sa ma urc, asa ca de asta cer sfaturi aici... Daca ma poate lamuri cineva cu dimensiuni asemanatoare, i-as ramane recunoscator. Am 1.88 si 100 kg si stau excelent pe 1000. E cam cea mai mare "semi"sportiva pe care o stiu. Imi plac diverse modele cum ar fi de ex Gsxr, dar alea chiar imi ar biciclete cand ma sui pe ele Pe Sv in schimb chiar ma simt ok. Daca ai avut 4L inainte o sa-ti para o idee mai ingusta si mai usoara din cauza profilului motorului. Parerea mea e ca nu se va schimba consumul de la schimbarea unei tobe. Pana la urma benzina injectata tine de cat aer poate intra in cilindri pentru a fi un amestec corect. Daca nimic nu se schimba aici, nu stiu de ce ar consuma diferit. In schimb variaza sigur daca te lasi dus de sunet si iti schimbi stilul de mers . Daca vrei sa o faci ca la carte, e necesara remapare si daca se schimba doar toba. Se modifica foarte mult curbele de putere in momentul in care "eliberezi" evacuarea. Am facut diverse teste inclusiv pus pe dyno si am simtit atat comportament diferit cat si diferenta de consum intre cu si fara silencer. Ca ex, cu silencer are mai mult cuplu jos si consum mai cazut. La mine oricum functioneaza foarte bine aia cu loud pipes saves lives - cu tobele stoc ma trezesc mult mai usor la viteze supersonice pt ca nu o aud. Pe cand cu tobe sport, imediat o aud ca urla si o las mai moale Editat Iunie 19, 2012 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Si a consumat mai mult fara db killer? cam cu cat? Daca ai facut remapare e normal sa se schimbe si consumul. Totusi nu vad de ce ar consuma mai mult doar daca schimbi toba. Daca se schimba comportamentul motorului si se scihmba si stilul pilotului atunci da. altfel, ecu-ul acela nu stie ca ai scos toba... sau stie? masoara vreo presiune pe evacuare? chiar nu am idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Daca vrei sa o faci ca la carte, e necesara remapare si daca se schimba doar toba. Se modifica foarte mult curbele de putere in momentul in care "eliberezi" evacuarea. Am facut diverse teste inclusiv pus pe dyno si am simtit atat comportament diferit cat si diferenta de consum intre cu si fara silencer. Ca ex, cu silencer are mai mult cuplu jos si consum mai cazut. La mine oricum functioneaza foarte bine aia cu loud pipes saves lives - cu tobele stoc ma trezesc mult mai usor la viteze supersonice pt ca nu o aud. Pe cand cu tobe sport, imediat o aud ca urla si o las mai moale Gresit. Poti sa-i dai 6500 rpm si intr-a 2-a prin oras, sa urle,fara sa ai cine stie ce viteza..... cel mai bun martor pt viteza este vitezometrul si efectiv senzatia din jur.... Eu de ex pe sv meu dupa 160 nu mai aud motoru sub mine... Oricum pe V uri simti mai mult parca viteza......... Am urcat pe gsx-r 750 si m-am trezit in 190 la ora fara sa-mi dau seama..... pentru unu ce merge pe V uri,chiar si V uri de viteza, e periculos cand urca pe un 4L gen 750cc/1000cc......pt ca de obicei recunosti viteza la care esti dupa cum se comporta/vibreaza motoru....... Iar la 4L lipsind asta....ii tot dai....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Si a consumat mai mult fara db killer? cam cu cat? Totusi nu vad de ce ar consuma mai mult doar daca schimbi toba. Cam cu 0.5 L mai mult (testat plin-plin, pret de 800 km, acelasi stil de mers). De modificat se modifica presupun pt ca se modifica si randamentul motorului si difera turatiile la care se da un anumit cuplu/putere. Gresit. Poti sa-i dai 6500 rpm si intr-a 2-a prin oras, sa urle,fara sa ai cine stie ce viteza..... Gresit din punctul tau de vedere. Eu unul ma uit destul de rar la vitezometru, iar sunetul pt mine contribuie foarte mult la senzatia de viteza. Am observat ca merg mult mai agresiv cu tobe stock, atat ca viteza cat si la accelerari. Si ca exemplu, in a 2a la 4500rpm am cam 60 kmph. La 7000rpm (la care ajung usor cu tobele stock) am cam 100 kmph. Eu zic ca e oleaca de diferenta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.