Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

catot veni vorba de beculete in bord, si-a schimbat careva alea de iluminat bordu la SV 2nd generation? sau il bate gandu pe careva?

 

Is curios cum arata pe blue, sau white-neon, o nuanta de genu,sau chiar ROSU........dar portocaliu ala ma omoara

 

any thoughts?

 

catot veni vorba de beculete in bord, si-a schimbat careva alea de iluminat bordu la SV 2nd generation? sau il bate gandu pe careva?

 

Is curios cum arata pe blue, sau white-neon, o nuanta de genu,sau chiar ROSU........dar portocaliu ala ma omoara

 

any thoughts?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

diferite putin :)

 

Cel mai misto bord de la suzuki e ala de pe Bandit, ala cu cadranele alea argintii...........PARFUM !

 

asta de pe 650 arata ca pwla pe S (asa izolat pe mijloc) si pe naked si mai ca pwla arata.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie imi plac in general cadranele pe fond alb,am vazut la hornet asa ceva si aratau super

dar imi place si la a mea cum arata, macar turometrul e pe fond alb. si noaptea iluminarea mi se pare chiar draguta. obisnuinta....

cred ca nu mai dau motorul,ca merge de rupe,arata bine si suna criminal cu toba vick

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit asa ceva http://www.kappamoto...-kappamoto.html si am fost multumit. Usor de manevrat, incapatoare si extensibile, husa de ploaie in caz de nevoie. Combinate cu un tank bag si un rucsacel in spate ar trebui sa ai suficient loc pt bagaje de 3000 km ;)

 

 

Eu am ceva asemanator cu ce a recomandat KPN doar ca sunt de la vanuci. am si un portbagaj pe care pot sa mai leg ce ma eu chef + tankbag. Incap destule in combinatia asta.

 

 

Multam, am si uitat de posiblitatea asta!

 

Ce sistem de prindere au?

 

Radu, tu ce model de vanucci ai?

Editat de F0RCE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine se prind cu 4 curele, 1 peste saua pasagerului, 2 pe sub sa, iar a 3-a e cam la alegerea ta, eu o pun tot pe sub sa. Avand portbagaj, am mai pus niste suporti laterali extrem de primitivi, asa ca greutatea e sustinuta de ei in mare parte, curelele tinand gentile apropiate. mai au si niste urechi prin care pun niste cureluse si le leg si de scaritele pasagerului.

 

Am gasit 2 poze pe care le poti vedea la rezolutie mai ridicata. Modelul gentilor nu l-am mia gasit, eu le luasem de pe louis dar acum vad ca sunt altele mai scumpe.

 

Uite linkurile catre poze:

 

Poza 1

 

Poza 2

 

Motoreta cu xyc e a mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tak, dar e clar ca poza e trucata... m4v3rick are bere in buzunuaru' de la picior nu suc :crack:

 

Dau comanda pentru 'sacosi' si revin cu impresii/poze.

 

pies: tu mai esti in dk? Probabil ca ma motorizez la Roskilde incepand cu WE asta, ar fi pacat sa nu ajung in CPH si sa stam la un pahar de vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ajuns azi dimineata in romania. de acum vacanta 2 luni si apoi iarasi la scoala. Spor cu gentutele. Poate ne vedem prin bv sau de ce nu la intrunire daca ajungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine se prind cu 4 curele, 1 peste saua pasagerului, 2 pe sub sa, iar a 3-a e cam la alegerea ta, eu o pun tot pe sub sa. Avand portbagaj, am mai pus niste suporti laterali extrem de primitivi, asa ca greutatea e sustinuta de ei in mare parte, curelele tinand gentile apropiate. mai au si niste urechi prin care pun niste cureluse si le leg si de scaritele pasagerului.

 

Am gasit 2 poze pe care le poti vedea la rezolutie mai ridicata. Modelul gentilor nu l-am mia gasit, eu le luasem de pe louis dar acum vad ca sunt altele mai scumpe.

 

Uite linkurile catre poze:

 

Poza 1

 

Poza 2

 

Motoreta cu xyc e a mea.

 

 

doamneeeeee...ce gratar bum am mancat atunci si ce palinca buna ne-a adus calin_cz, tatal! :cheers:

Abia astept sa na vedem si anul asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, revin dupa ceva timp pe 2 roti motorizate, dupa o serie de probleme . Ieri am dat bateria jos si am pus-o la incarcat deoarece iarna asta nu am pornit-o deloc, trebuia schimbat uleiul si am zis ca o tin pana la primavara asa. Prostia mea a fost ca nu am dat jos bateria, cu toate ca mototrul e tinut intr-un garaj unde iarna temperatura nu prea scade sub 0 grade. Inainte de a da jos bateria i-am dat o cheie sa vad daca mai are "zvac", farurile aveau ceva lumina dar bateria nu mai avea putere sa invarta, iar azi dupa ce am lasat-o la incarcat si am montat la loc bateria, pare a fii moarta, nu mai da nici un semn,nimic, nici farurile nu mai palpaie :unsure:

Pe bateria scrie ca e recomandat sa fie incarcata la 1.2 A intre 5-10 ore, sau o ora la 5A pentru incarcare rapida, eu am lasat-o cam 8-9 ore, insa nu stiu ce putere avea redresorul ( facut de electronist cu placi de seleniu), e posibil sa fii patit ceva bateria?

Ma gandesc totusi ca redresorul nu are o putere prea mare, tipul de la care l-am luat lasa bateria de la masina la incarcat peste 24h.

 

 

Mersi anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Redresorul ar trebuii sa se opreasca din incarcat odata ce i-a facut plinul din cate stiu si nu ar trebuii sa intampini vreo problema, deci e posibil ca bateria sa fie dusa.Incearca si cu alta baterie de la ceva prieten motociclist :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, revin dupa ceva timp pe 2 roti motorizate, dupa o serie de probleme . Ieri am dat bateria jos si am pus-o la incarcat deoarece iarna asta nu am pornit-o deloc, trebuia schimbat uleiul si am zis ca o tin pana la primavara asa. Prostia mea a fost ca nu am dat jos bateria, cu toate ca mototrul e tinut intr-un garaj unde iarna temperatura nu prea scade sub 0 grade. Inainte de a da jos bateria i-am dat o cheie sa vad daca mai are "zvac", farurile aveau ceva lumina dar bateria nu mai avea putere sa invarta, iar azi dupa ce am lasat-o la incarcat si am montat la loc bateria, pare a fii moarta, nu mai da nici un semn,nimic, nici farurile nu mai palpaie :unsure:

Pe bateria scrie ca e recomandat sa fie incarcata la 1.2 A intre 5-10 ore, sau o ora la 5A pentru incarcare rapida, eu am lasat-o cam 8-9 ore, insa nu stiu ce putere avea redresorul ( facut de electronist cu placi de seleniu), e posibil sa fii patit ceva bateria?

Ma gandesc totusi ca redresorul nu are o putere prea mare, tipul de la care l-am luat lasa bateria de la masina la incarcat peste 24h.

 

 

Mersi anticipat.

 

Esti sigur ca ai pus redresorul cu polaritatea corecta?

 

Redresorul ar trebuii sa se opreasca din incarcat odata ce i-a facut plinul din cate stiu si nu ar trebuii sa intampini vreo problema, deci e posibil ca bateria sa fie dusa.Incearca si cu alta baterie de la ceva prieten motociclist :cheers:

 

Un redresor simplu (fara controler) nu se opreste decat daca ii tai curentul sau daca "se arde".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, l-am pus bine, am verificat de 2 ori( rosul la plus). Intradevar redresorul nu se opreste automat, de aceea nu l-am lasat 24h, l-am lasat mai putin. Ma intreb insa de ce inainte de a pune bateria la incarcat ea dadea semne ca mai are putere( se aprindeau slab farurile), iar acum nu mai are absolut deloc? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, l-am pus bine, am verificat de 2 ori( rosul la plus). Intradevar redresorul nu se opreste automat, de aceea nu l-am lasat 24h, l-am lasat mai putin. Ma intreb insa de ce inainte de a pune bateria la incarcat ea dadea semne ca mai are putere( se aprindeau slab farurile), iar acum nu mai are absolut deloc? :unsure:

Poate avea o borna sau o conexiune corodata, care la incarcare a cedat. Cat e de veche bateria? Cum arata bornele? Ceva urme de acid curs sau borne corodate? Un aparat de masura sau macar un bec direct pe baterie ai incercat? Ce curent absoarbe din redresor?

Editat de Tija
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Caut si eu un sv 650 preferabil s de vanzare pana in 2000 de ioroi ( deci model dinainte deinainte de 2002 ) si vreau sa va intreb de hibe specifice , in afara de releul de incarcare. eventual oferte :)

 

Spor

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea are hibe specifice in afara de releu. DOar daca mergi pe ploaie, te poti astepta sa intre apa la bujia din cilindrul 1 si sa nu mai aprinda amestecul. Asta se rezolva usor. Daca motorul a fost ingrijit cu schimburi facute la timp nu prea are ce probleme sa iti faca. Oricum, cand il iei asigura-te ca merg toate pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Caut si eu un sv 650 preferabil s de vanzare pana in 2000 de ioroi ( deci model dinainte deinainte de 2002 ) si vreau sa va intreb de hibe specifice , in afara de releul de incarcare. eventual oferte :)

 

Spor

 

Ai pm!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti...

Salut si tie si bine vei veni :P

 

Daca intri pe bikeshop.ro o sa gasesti cu 1400-1600 ceva foarte bun cred. Am sv-ul (fabricat in 2001) din 2007 si am facut ceva kilometri...

Specific modelului cred ca mai e melcul de la vitezometru, si poti ramane intr-un cilindru daca nu e bine pusa fisa la bujia din fata ori canalul ala nu e curatat.

Altceva nu vad. Releul se poate pune un cooler si nu mai ai probleme... Sau sa-l schimbi cand isi da duhul cu unul de la alt model care suporta curenti mai mari

Editat de crispus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tija: Bateria e cea originala cu gel, motorul e fabricat 2006 (august parca). O sa caut un aparat de masura sa vad ce si cum...

 

Am masurat bateria si are 5 A, o sa incerc maine cu un redresor reglabil sa vedem daca se mai resusciteaza....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea ma prind ce ai masurat, dar nu ai cum sa zici ca are 5 A. poti masura tensiunea, poti masura un curent de scurt circuit sa zicem (nu e prea ok sa faci asta). Ai pus mutlimetrul pe A si ai pus sondele pe plusul si minusul bateriei? Daca da, sa nu mai faci asta, si daca da, bateria asta e descarcata bine. Ca sa invarta electromotorul poti aprecia ca e nevoie de un curent de 20 si ceva, daca nu aproape de 30 de amperi. electromotorul ala nu se comporta ca si cum ai scurt-circuita bateria. Deci curentul la un scurtcircuit ar fi si mai mare de 30 de amperi. Oricum, sa nu mai faci asta ca ai sa iti strici aparatul.

 

Ca sa incerci sa reinvii bateria asta, cauta un redresor care sa isi controleze curentul si tensiunea. La o baterie atat de goala, din ce am mai citit si eu, curentul initial trebuie sa fie destul de mic. abia dupa ce isi revine nitel poate fi urcat. Dar asta trebuie sa o faca redresorul. Daca gasesti de imprumutat, ok, daca nu, eu nu stiu daca merita cautat si cumparat unul. S-ar putea sa fie mai scump ca o baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...