Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Aaaaah, o zi de calareala, nu prea multi km dar, facuti prin sate moldovenesti prin care nu am ajuns pana azi. Maine o iau de la capat :D.

 

@kevin: incearca sa desfunzi gaura, scoate fisa si las-o libera, poate ca de acolo umezeala iese ceva mai greu.

 

@FORCE: eu am rupt frana acu vreo 2 ani. Am facut la un strungar un cilidru metalic filetat in interior si cu surub de 8 l-am prins de pedala. Sigur merge si la schimbator, daca ai vreun strungar pe acolo si nu cere 5-600 DKK sa porneasca instalatia :)))). Mai ieftin e cum zice capone.

 

DIn ce citisem eu pe instructiunile de la kitul de pana, gaura maxima care poate fi infundata cu snur din ala ar fi 4mm. mai mult de atat nu stiu, dar mai safe mi se pare un petec pe interior (evident la vulcanizare, alte DKK si acolo :P)

 

Noapte buna all!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mersi !

imi fac si eu,dupa ce scap de beleaua asta

acuma dimineata merge alternativ,cand in 1 cand in 2 cilindri

nu o las pornita asa,ca sigur nu ii fac bine socurile astea

fisa de la bujie nu o pot scoate,nu imi incape mana dupa radiator,iar cu patentul nu am curaj

se pare ca se duce naibii excursia planificata maine

Editat de kevin77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin si eu cu problema la baterie. Era vorba de 5 V masurati nu de 5 A, scuze se pare ca eram prea obosit. Am incercat sa o "revergorez" si cu redresorul mai performant dar nu vrea sa urce deloc, ramane tot in jurul valorii de 5V, deci se pare ca trebuie baterie noua...

Bateria originala Yuasa pa gel costa in jurul a 350 ron, si mi se pare cam mult, imi recomandati altceva? nu neaparat pe gel... bateria orignala are specificatiile : 12V 36kC( 10AH)/10hr.

Editat de gusteru_streetfighter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci:succes

bagat cu greu degetelele pe dupa radiator(la varianta s e tare aiurea si ingust acolo),scoasa pipa,gasit evident o balta acolo :)

uscat bine cu foenul,lasat 2 ore si montat la loc. merge in parametri acuma

multumesc pentru sfaturi si incurajari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kevin: ai pus si silicon acolo sa nu patesti la fel tura urmatoare? distractie faina!

 

@guster: 5A sau 5V bateria aia e uscata, sulfatata, decedata... nu imi mai vin acum alte cuvinte.

 

Eu personal am luat motoreta cu Yuasa pe ea in 2008. Cred ca doar in prima iarna am avut mai multa grija de ea, gen incarcat din cand in cand. Pe urma doar am scos-o de pe moto si am pus-o in garaj si in primavara incarcat. Si acum merg cu aceeasi baterie si sper sa ma mai tina inca pe atat (stiu ca e cam exagerata speranta mea). Poate ca aia 350 de lei merita, dar daca bugetul e redus momentan, banuiesc ca la fel de bine poti sa mergi si pe varta. Mai multe sfaturi pot sa iti dea cei care au schimbat bateriile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

radule,mersi de urare! nu am pus nimic, din 3 motive

1 nu am avut silicon si nici de unde sa cumpar sambata nu am avut

2 in viitorul apropiat urmeaza schimbul de bujii,atunci ma voi ocupa temeinic de problema

3 nu de la ploaie am patit o,ci de la faptul ca am spalat eu insistent zona expusa. am mers pe asfalt ud fara probleme

asa ca...maine la munte :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Am nevoie de niste placute de frana de spate care sa nu fie pilite pana la tabla.

Daca are cineva prin Bucuresti rog dati un bip.

Stiu, o sa zica lumea ca-mi risc soarta, dar nu prea are sens pentru moment sa bag bani

in fiara asta, iar frana de spate e prea putin folosita ca sa ma stresez cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate sv-urile 2nd gen au acelesi model de schimbator?

De unde se cumpara cel mai ieftin?

post-45285-0-10784800-1340995214_thumb.jpg

la fel am patit si eu si am rezolvat cu un surub imbracat in cauciuc, cum a zis si cap0ne...noua e cam 100 euro, iar sh nu am gasit (bine, nici nu m-am dat peste cap cautand). Functional este ok, vizual prea putin deranjeaza. Trebuie doar gasita o mana care nu tremura pe bormasina :rolleyes:

Editat de verssatu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin si eu cu problema la baterie. Era vorba de 5 V masurati nu de 5 A, scuze se pare ca eram prea obosit. Am incercat sa o "revergorez" si cu redresorul mai performant dar nu vrea sa urce deloc, ramane tot in jurul valorii de 5V, deci se pare ca trebuie baterie noua...

Bateria originala Yuasa pa gel costa in jurul a 350 ron, si mi se pare cam mult, imi recomandati altceva? nu neaparat pe gel... bateria orignala are specificatiile : 12V 36kC( 10AH)/10hr.

 

eu mi-am luat o baterie Rombat si m-a costat 150 lei. Asta dupa ce am dat 250 pe o varta acu 2 ani si inca 260 pe o toplyte acum 4. Rombat am gasit la targ la vitan, in afara targului este un magazin numai cu baterii . codul bateriei de sv dupa 2003 este ytx12bs.

 

bafta!

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma plictiseam azi ca fuse prea cald ca sa ies la o tura, si am facut pe feisbuci grupul Suzuki SV Romania https://www.facebook.com/groups/suzukisvro/ :D

Nu prea le am cu feisbucu, da am zis ca mai schimbam o poza, un link, o chestie utila p'acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La naiba, nu am nici o poza draguta sa pun :)))

Iti dau eu una de la mine si zici ca e a ta ? :laugh: Trebuie sa gasesti ceva simpatic p'acolo prin arhive :)

 

Maine merge careva pe Transalpina sau prin Petrosani sa nevedem la un suc? :D

Piei satana si nu ma mai ispiti pana nu imi rezolv cu ambreiajul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin si eu cu problema la baterie. Era vorba de 5 V masurati nu de 5 A, scuze se pare ca eram prea obosit. Am incercat sa o "revergorez" si cu redresorul mai performant dar nu vrea sa urce deloc, ramane tot in jurul valorii de 5V, deci se pare ca trebuie baterie noua...

Bateria originala Yuasa pa gel costa in jurul a 350 ron, si mi se pare cam mult, imi recomandati altceva? nu neaparat pe gel... bateria orignala are specificatiile : 12V 36kC( 10AH)/10hr.

 

Fii atent si la curentul de pornire. Eu am avut o baterie de 10Ah care s-a facut praf in 2 ani, presupun ca din cauza asta - cadere de tensiune prea mare la pornire. Acum am Yuasa, sper sa tina mult si bine.

 

Carry on,sorry for interruption :))

 

La revedere, drum bun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fii atent si la curentul de pornire. Eu am avut o baterie de 10Ah care s-a facut praf in 2 ani, presupun ca din cauza asta - cadere de tensiune prea mare la pornire. Acum am Yuasa, sper sa tina mult si bine.

 

 

 

La revedere, drum bun!

 

 

 

eu zic sa iti alegi una cu aceleasi dimensiuni, inaltime-latime-lungime(astfel incape in locasul ala), si un amperaj cat mai mare. Eu gasisem niste varta de 18-20 amperi asa, si chiar daca e cu acid, e ok, pentru ca la sv meu si cred ca si cele noi, bateria sta aproape drept in locasul ei, nu cred ca ar avea scurgeri atunci. Inca nu am cumparat, bateria, dar pana la iarna si eu trebuie sa cumpar,ca de fiecare data cand se lasa frigul, un lucru e clar, trebuie sa pun jump-starterul pe ea :crack:

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dihania: mersi pentru pont o sa incerc la Rombat. Inca o intrebare: e vreo problema daca bateria are 12 V cu 12 A in loc de 10 A?

Eu tot de 12A am luat special sa fie mai puternica, chiar daca e putin mai mare si a trebuit sa fac niste adaptari sa-mi incapa :D. Deci daca iti incape poti s-o iei linistit.

Dar cum zicea Radu, nu e neaparat cel mai important amperajul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru raspunsuri. O sa ma decid intre Volton 12v/10A si curent de pornire de 180, la 150 ron, sau baterie originala Yuasa tot 12V/10A si 180 curent de pornire la 250 ron. Ambele sunt pe gel.

 

Eu zic sa nu te prostesti si sa iei "ce trebuie". Nu de alta, dar eu n-am reusit niciodata sa pornesc SV-ul impins.

Cat despre bateriile "non-mf", nu recomand, am avut si curge lichidul. La SV (prima generatie cel putin) bateria sta inclinata.

Din cauza asta m-am ales cu pete urate pe bascula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma plictiseam azi ca fuse prea cald ca sa ies la o tura, si am facut pe feisbuci grupul Suzuki SV Romania https://www.facebook...ups/suzukisvro/ :D

Nu prea le am cu feisbucu, da am zis ca mai schimbam o poza, un link, o chestie utila p'acolo

Uuu, suntem deja vreo 11 SVisti :D

 

Nu de alta, dar eu n-am reusit niciodata sa pornesc SV-ul impins.

Pe cel de 650 am reusit sa-l pornesc de cateva ori, atunci cand si-a dat duhul electromotorul. Secretul este sa sari nitel pe sa cand dai drumul la ambreiaj (bine, cred ca ma ajuta si faptul ca am 100kg :D), ca sa cresti nitel aderenta pe roata. La asta de acum insa nici n-as incerca sa i-o dau la impins :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uuu, suntem deja vreo 11 SVisti :D

 

 

pai si "fraierii" care nu au facebook ce fac? La mine ma refeream...si poate mai sunt si altii :blink:

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...