Paul_C Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Intrunire 2012 votezi ce si cum crezi. unde sunt cele mai multe voturi acolo si atunci mergem. Enjoy! P.S. dupa ce ne hotaram cu data si locatia il facem eveniment si pe fb sa fim in rand cu lumea ) sa nu mai stam izolati intr-un colt al nostru =)) Care e faza cu Bulgaria ? Ati terminat cu Romanica de vizitat si trecem la vecini ? Hai cu ieseala ca in alti ani erau si 2 pe sezon Poate mergem pe la munte , sa ma mai ratacesc prin munti trimis pe poteci bine cunoscute si umblate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Care e faza cu Bulgaria ? Ati terminat cu Romanica de vizitat si trecem la vecini ? Hai cu ieseala ca in alti ani erau si 2 pe sezon Poate mergem pe la munte , sa ma mai ratacesc prin munti trimis pe poteci bine cunoscute si umblate mergem ma la munte, la herculane, si ai unde sa te ratacesti! macar acolo este semnal...cred! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Paule tura asta iti legam un gps de motoreta. semNal aveai si ttura trecuta ca doar ne ai anuntat ca te ai pierduut ) Mav, nu e mai fain motogp la tv? macar ii vezi pe aia pe tot circuitul nu doar intr-un sector. te ai intors din viena? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Ultima mea isprava in materie de reparatii: O carena de ER6N crapata bine de tot. Si ca tot a fost isteria asta cu capacele monopost si ma mananca pielea ca de obicei am zis sa incerc sa fac si eu unu, asa in orbeste...mai am de lucru la el da nu ma pot abtine sa nu va arat si voua. Am facut matrita din expandat izolator (din ala care izoleaza casa pe interior) si urmeaza sa torn si capacul. Mai dureaza ceva timp ca mai fac si altceva. Mai ai un pic si poti sa iti schimbi meseria. Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Paule tura asta iti legam un gps de motoreta. semNal aveai si ttura trecuta ca doar ne ai anuntat ca te ai pierduut ) Mav, nu e mai fain motogp la tv? macar ii vezi pe aia pe tot circuitul nu doar intr-un sector. te ai intors din viena? nope, momentan is pe Pannonia Ring... dar sunt spectator ca e autoday, deci nem motoare pe pista... O fi mai fain, adica vezi mai multe, la tv, dar atmosfera de la un event de anvergura motoGPului merita traita la fata locului, chiar daca e mai scumput asa, un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Ce cantitate Âşi ce tip de antigel merge într un s carburație? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 (editat) Ce cantitate Âşi ce tip de antigel merge într un s carburație? Engine coolant capacity : 1 730 ml (1 .8/1 .5 US/Imp qt) Cel mai lejer este sa iei Motul, amestecul este gata pregatit , tu doar il torni in instalatie. Editat Iulie 6, 2012 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Stie cineva vre'un site sau ceva de genul, de unde sa cumpar un pinten (aka belly pan) pt SV 650 S 2002 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 daca iti da cineva unul ca model s ar putea face din fibra kat,te ai baga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 stau si ma gandesc daca acum cand e (cam foarte) cald afara voi stati si umpleti pagini intregi de forum... cum o sa fie la iarna??? si inca o intrebare, cand e grataru ala sa vad daca ajung sau nu? p.s. ultima minune a tehnicii moderne a fost expusa Ride ON... Ca sa nu te intrebi prea mult...si eu ma mai dau...ce-i drept, ocazional , in weekend, in rest tre sa munceste. 24 iunie, Muntii Sureanu: W.e. trecut am fost in Retezat. N-am pozat motorul, in schimb l-am prins pe tipul asta: Si pe asta: Si maine merg la Vidra sau la Oasa, nu stiu la care, dar fac o baie cum ajung. Si apoi invelesc si eu cicolata in staniol . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 (editat) @Tija.......am fost pe aproape....'dar no fost sa fie'.... sa ne vedem...aceiasi perioada. Ca sa nu te intrebi prea mult...si eu ma mai dau...ce-i drept, ocazional , in weekend, in rest tre sa munceste. 24 iunie, Muntii Sureanu: poza e facuta cu 2-300m mai "la vale" de intersectia Transalpinei cu drumul catre Surianu.......in 24.06 ma topeam...in 26...se vede. Editat Iulie 7, 2012 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 Frumos baieti Eu sunt obligat perioada asta sa stau pe langa casa, asa ca ma invart ca leu'n cusca p'aci prin bucale incercand sa scap de caldurile astea criminale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 Tie nu-ti merge bine vitezometrul? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Chill, e in kmh Am gasit de mult combinatia pt trecut din mile in km. Pe aia de trecut din fahrenheit in celsius nu o dibuiesc deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Gata, in sfarsit am revizuit si bibilit si eu motorul si acum l-am scos la asfalt . Se pare insa ca o sa mai trebuiasca sa ii fac o revizie si furcii care din cauza ca a stat mai mult timp nemiscata si inclinata( am pus eu ceva sub cric dar tot nu statea dreapta), a inceput sa scape ulei pe stanga. Este necesar sa iau si semeringuri de praf( se pot folosi cele actuale?), sau doar semeringuri pentru furca ? ca si ulei as vrea ceva mai gros sa intaresc putin furca, imi recomandati ceva anume? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Gata, in sfarsit am revizuit si bibilit si eu motorul si acum l-am scos la asfalt . Se pare insa ca o sa mai trebuiasca sa ii fac o revizie si furcii care din cauza ca a stat mai mult timp nemiscata si inclinata( am pus eu ceva sub cric dar tot nu statea dreapta), a inceput sa scape ulei pe stanga. Este necesar sa iau si semeringuri de praf( se pot folosi cele actuale?), sau doar semeringuri pentru furca ? ca si ulei as vrea ceva mai gros sa intaresc putin furca, imi recomandati ceva anume? Mersi daca dai furca jos sa schimbi semeringurile de ulei, eu zic ca se merita sa le inlocuiesti si pe cele de praf, iar ca ulei din cate stiu SV-ul vine din fabrica cu 10W insa eu iti recomand Motul 15W ai sa fi multumit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 (editat) Mi s'a sculat sa merg din CT spre TL.. o fi bine ...? Motoretism agricol in scumpa noastra tara de cacao! PS: cum fac sa scap de manerul de pasager din spate ? Iar dupa ce'l scot.. raman cumva gauri vizibile pe care trebuie sa le acopar? Editat Iulie 8, 2012 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Scenariu perfect pentru "un film de groaza..." cred ca chiar am noroc (norocul incepatorului) , Ploaie torentiala , cauciucuri reci 130km la ora... ce e cel mai rau ce se poate intampla? Daca eram in romanaia ma asteptam la o groapa in mjloculul drumului, sau la un canal ceva. Dar pe autostrada in uk am spus ca sunt "safe" asa ca merge. Asta pana cand intro curba, dau peste niste chestii de scurgere a apei, un fel de canale facute din metal. Ei bine, cauciucul rece in momentul cand a atins metalul ud a luato razna. Roata de fata a inceput sa pice sub bine, iar cand a prins asfaltul si a revenit aderenta a inceput sa vobleze in ca draq . skill sau noroc, nu stiu. dar e al 3a oara intro luna cand a incercat sa ma dea jos motoru. culmea vechiul proprietar, cand am cumparato, chiar i strigase la vecin asa peste drum: " da ,o vand, ca iar era sa pic saptamana trecuta". Cred ca am un SV Posedat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Mi s'a sculat sa merg din CT spre TL.. o fi bine ...? Motoretism agricol in scumpa noastra tara de cacao! PS: cum fac sa scap de manerul de pasager din spate ? Iar dupa ce'l scot.. raman cumva gauri vizibile pe care trebuie sa le acopar? dupa ce dai jos saua pasagerului o sa iti dai singur seama ce usor se da jos uratania. iti pun 2 poze , sa vezi cum arata,eu aveam in plan sa montez ceva acolo,dar m am hotarat sa nu ma complic si sa cheltui aiurea,nu se vede aproape deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Arata decent si fara maner .. desi nici cu el atasat nu mi'e rusine. Maine probabil o sa fac si eu operatiune de extirpare PS: desi am in plan si un bugspoiler ,modelul asta nu'mi place neam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 (editat) Capacul ala o sa iasa foarte usor dpdv al formei. Fibra imediat se da in cateva straturi. Problema ar fi cand o sa finisezi, daca nu ai echipamente, e mult mai greu 'la mana'. Dupa fibra, eu dadeam cu chit cu fibra si finisam 'pe ud', sub apa cu smirghel granulatie 60-80, asta inainte sa se usuce complet, ca dupa e crima si pedeapsa sa freci chitul ala. Dupa finisare, dai chitul final, astepti sa se usuce si freci iar. La final, vezi ca tot o sa iti mai apara cate un por, o gaurica, alea le faci cu o bucatica mica de carton, pe care pui chitul. Te ajuta mult de tot la dat chitul niste 'paletele' din alea la 5 lei, sau cum le zice, de plastic sau mai scumpe ceva de otel, mai subtiri si mai flexibile. Cam asta e experienta mea cu fibra. PS: pisica, din pacate nu am ajuns la bunici la garaj, insa am sunat-o pe bunica sa o intreb daca mai e ceva gen carena pe acolo, dar nu cred ca a inteles la ce ma refeream Salutare! PS2: Ar mai fi o varianta mai usoara, fara chit de fibra, dar destul de ok: sprit-chit/nitrochit dat la pistol sa astupi gaurelele ramase de la fibra. Dai vreo 3 straturi, mai finisezi si tot asa. Eventual poti sa duci piesa din fibra, asa cum e, la un vopsitor, nu ar trebui sa ia foarte mult (cred). Editat Iulie 8, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 daca dai furca jos sa schimbi semeringurile de ulei, eu zic ca se merita sa le inlocuiesti si pe cele de praf, iar ca ulei din cate stiu SV-ul vine din fabrica cu 10W insa eu iti recomand Motul 15W ai sa fi multumit! Nu e 5W din fabrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Ar vrea cineva sa vina la munte, mare sau in Moldova de miercuri incolo, sau in weekend? Si...noul model adventure de la Suzuki expus la lacul Vidra. Cred ca m-au ajuns injuraturile lui Paul de anul trecut, ca s-au luat cainii dupa mine, unul m-a si prins de pantaloni, si intr-un final am ajuns sa cobor pe o albie de torent (asa ajunsese drumul sa fie) si sa trec prin santuri adanci de jumate de metru. Era sa ma duc naibii in jos cu tot cu motor cand am prins pamant ud sub roti si tare greu am reusit sa revin pe "drum". Am reusit sa nu-l trantesc totusi, am dat doar cu "burta" pe jos la trecere prin santuri. Si pana la urma, desi nu l-am trantit in mers, se pare ca a simtit totusi chemarea pamantului cand am facut o pauza sa imi trag sufletul si nu am fost atent la pusul pe cric. Noroc ca a picat pe iarba , si in afara de o prindere de semnalizare usor sifonata si o casca plina de noroi (a inceput sa se rostogoleasca la vale prin noroaie) nu s-a intamplat nimic. PS: pozele le-am facut unde drumul era inca "bun". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Foarte faina aventura. Pusesem mai de mult o poza cu un SV transformat intr-un semi-enduro. Poate te tenteaza daca tot il bagi pe coclauri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Foarte faina aventura. Pusesem mai de mult o poza cu un SV transformat intr-un semi-enduro. Poate te tenteaza daca tot il bagi pe coclauri Daca e al lui Gabi - @svgobi, ala e hard-enduro. Eu ma gandesc doar la o furca ceva mai potrivita si niste cauciucuri pentru soft enduro. La o adica si cu cele de strada supravietuiesc, asa ca n-am nevoie chiar de cramponate. Eh, dar vom vedea, toate la timpul lor. Poate probez un 950adv, imi place, iau unu de-ala si nu mai modific nimic. Sau poate nu imi place si raman la SV. Om vedea. Pana una alta, vine cineva pe undeva, macar in weekend? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.