Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Buna,

 

Am observat ca motocicleta are un joc destul de mare la pinionul din spate, intre pinion si roata. Sa fie oare de la cauciucul de amortizare dintre pinion si roata ?

http://burntrubber.com/motorcycle-wheels/25580-sv650-dampers.html

 

Daca da oare unde as gasi asa ceva la noi in tara ?

 

Multumesc

George

da, de acolo este. pp ca jocul este fata/spate si nu stanga/dreapta :D.

se gasesc doar la magazinele care aduc piese suzuki - daca te intereseaza intreb si iti zic un pret de la cei care iau eu in tm.

e recomandat sa schimbi daca ai acel joc pentru ca ai si smucituri in lant intre decelerare/accelerare.

 

stima,

paul

 

41 lei in TM. iti trebuie 5 bucati.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am vorbit cu un mecanic , si mi-a spus ca este de la carburatie ... trebuie curatata , nu ii mai da benzina si din acest motiv si moare ...

 

Am vorbit cu Marius de la Yamaha , si mi-a spus ca problema mea este cauzata de carburatoare ... trebuiesc curate si sincronizate ... prin urmare , maine trebuie sa ajunga la medic ...

Fratilor mai cititi cate ceva pe forum inainte sa va aruncati capreoare la taiat in mainile vreunui mecanic "priceput". Inca mai sunt multi meseriasi ce iti umfla capul cu diverse prostii ca are aia si pailalta sa iti ia banu'

cand colo motoreta are alceva mult mai simplu si mai ieftin de rezolvat,asta este problema incepatorului, se duce la mecanic si mecanicul este Dumnezeu,mai ales daca este de la vreo reprezentanta, Retineti!!!! nu este asa mereu!!!

Problema colegului de mai sus este clasica SV prima generatie bujia fata nu se mai aprinde si daca nu se mai aprinde automat merge intr-un cilindru automat la jumatate si cu puterea si cu relantiul cu tot,probabil a luat apa in decursul timpului si a cedat pana la urma,trebuie sa iti faci o aparatoare pentru bujia fata pentru ca tot o sa ai probleme mai ales pe ploaie,vad ca esti din bucuresti ne putem vedea sa iti arat ce am eu.

Deci aviz incepatorilor nu va place sa va bateti capul prea mult cu probleme de mecanica,sau cu forumul, GASITI-VA UN MECANIC CAPABIL PENTRU CA PANA LA ALA CAPABIL O SA VA MANANCE CAINI DE BANI!!Am fost in situatie credeti-ma si nu zic hop ca poate o sa mai fiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta a fost ''cosmetizat'' dupa un accident? ca refuz sa cred ca l-a facut cineva asa pt ca i-a placut.....

Daca citeai anuntul si nu te rezumai doar la poze ai fi vazut ca vine insotit si de piesele stock(far,carene)...

"cu crengi"....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Problema colegului de mai sus este clasica SV prima generatie bujia fata nu se mai aprinde si daca nu se mai aprinde automat merge intr-un cilindru automat la jumatate si cu puterea si cu relantiul cu tot,probabil a luat apa in decursul timpului si a cedat pana la urma,trebuie sa iti faci o aparatoare pentru bujia fata pentru ca tot o sa ai probleme mai ales pe ploaie,vad ca esti din bucuresti ne putem vedea sa iti arat ce am eu.

Pune o poza sa vadă și ochiul nostru copiator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am desfacut fisa de la bujia fata si era uscata, nici pic de apa. Sa scot si bujia sa vad daca e ok?

Bujia este deja deja dusa nu se mai aprinde trebuie schimbată. Schimb - o și vorbim.

 

 

Pune o poza sa vadă și ochiul nostru copiator

Am sa pun de cu am timp sa fac. ;-) Editat de spiders2066
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimbat cineva bujiile la Sv 1000 s ? am inteles ca trebuie mutat radiatorul ... imi poate spune cineva mai exact ?

Dacă o faci acasă este adevărat trebuie sa desfaci radiatorul sa îl lași un pic în jos,carene dacă este cazul,ventilator dat jos,claxon pana iți faci loc suficient sa iți intre cheia,pe radiator trebuie sa pui un carton când lucrezi pe acolo sa nu strâmbi fagurii aceeia.

Dar la service ar trebuii sa aibe o cheie mai mica și subțire ce intra prin spațiul acele dintre cilindru și radiator și asta ușurează mult procedura.

Am schimbat și eu de 2 ori bujiile acasă și îmi trebuiau 3-4 ore sa fac toată operațiunea și multa răbdare dar când am văzut cât de simplu este cu cheia aia am înnebunit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă o faci acasă este adevărat trebuie sa desfaci radiatorul sa îl lași un pic în jos,carene dacă este cazul,ventilator dat jos,claxon pana iți faci loc suficient sa iți intre cheia,pe radiator trebuie sa pui un carton când lucrezi pe acolo sa nu strâmbi fagurii aceeia.

Dar la service ar trebuii sa aibe o cheie mai mica și subțire ce intra prin spațiul acele dintre cilindru și radiator și asta ușurează mult procedura.

Am schimbat și eu de 2 ori bujiile acasă și îmi trebuiau 3-4 ore sa fac toată operațiunea și multa răbdare dar când am văzut cât de simplu este cu cheia aia am înnebunit.

Azi le-am schimbat la un service , in spate la Cora Pantelimon. Super de treaba mecanicul de acolo. Toata treaba a durat o ora jumatate , timp in care mi-a si mai uns scaritele ... toate minunile de pe acolo , facuta presiunea in roti.

Pentru schimbat bujii :

La cilindrul dinspre radiator : Ridicat rezervor , desfacut radiator din suruburile care i-l tin fixat pe cadru , impins cu mana si tinut pana cand a schimbat bujia

La al doilea cilindru : Ridicat niste protectii termice de pe acolo si schimbata bujia ..ce e drept s-a folosit de un magnet cu tija ca sa o scoata de acolo.

 

La toate astea , a dat seaua jos si plasticele din lateralul ei.

 

un pic inclinat ...

attachicon.gifDSC_1089.JPG

Suuuuper , asa am facut si eu :P prin Vrancea , prin munti. Mi se pare ca te-am vazut azi aproape de magazinul Kronau moto. Era un sv 1000 s argintiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

din intamplare astazi am facut ceva curatenie prin garaj si am gasit crash padurile de la fostul meu SV (era un S, dar cadrul e la fel).

 

Sunt cu suporti de aluminiu cu 2 suruburi; din punctul meu de vedere mult mai sigure decat cele cu prindere intr-un singur surub direct pe cadru.

Nu au fost trantite la pamant niciodata.

Daca esti din zona, te ajut si la montaj.

 

 

link cu poze de site-ul producatorului:

http://www.rg-racing.com/browseType/Crash_Protectors/Suzuki/SV650%20FullFaired/CP0122BL.aspx

 

poze reale:

 

ofvb.jpg

 

l9tu.jpg

 

pret 250lei

 

Inca la vanzare

 

nu se potrivesc pe SV650 de nici o culoare (userul Piff) poate confirma.

 

UPDATE: se pare ca se potrivesc pe SV1000 modelul 2006

link : http://www.brandedbiker.co.uk/R-G-Racing-Products/R-G-Crash-Protectors-for-Suzuki-SV1000-2006-onwards-1279

 

Daca e vreun doritor din zona Iasului, il ajut si la montaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-76734-0-05921400-1403110821_thumb.jpg

nu nu, piff are 2004! 2nd gen

 


Confirm ca nu se potrivesc la sv650,

Si confirm si ca userul DacianO este un om jos palaria, mi-a trimis padurile prin posta, sa le probez , fara nicio pretentie de plata inainte! multumesc pentru incredere

 

 

@GoodKat: era o domnisoara care avea vreo 5 bucati pe forumul dedicat intalnirilor in Militari acum cateva zile, arunca un ochi pe acolo, le dadea moka! :peace:

Editat de Piff
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Piff, stiu, Raisa, insa vreau o pereche, platesc nu e problema...insa maar sa se vada in ele ceva.

De multe ori nu oglinzile in sine sunt problema ci lungimea bratului, eu am ceva in gen linkul 1, tot de pe louis luate, pana acum stateau prinse in suruburile care prind si manetele de frana/ambreiaj si vedeam super ok in ele, ulterior am luat capace de prindere pe ghidon pentru pompe cu tot cu suport de oglinda incorporat si imi cam vad coatele ... Mai am un pic de loc pana in blocurile de lumini sa mut pompele de frana cu totul in exterior dar e posibil sa ma deranjeze pozitia manetelor, ma gandesc daca nu ar fi o varianta mai buna linkul 2 desi nu stiu daca am chiar atat de mult spatiu intre pompa si blocul de lumini.

 

 

https://www.louis.de/en/artikel/magazi-universal-mirror/10028466?list=1161745

https://www.louis.de/en/artikel/mirror-mount/10028810?list=1161723

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diseara la ora 19, eu cu inca niste prieteni fosti/actuali sv-isti, vom fi la carciuma Casa Noastra , de pe strada Matei Voievod, fostul bikers...pentru cunoscatori. Cine doreste sa bea o bere cu noi este binevenit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, stie cineva cat costa si unde se poate face in Bucuresti o schimbare de ghidon la un SV 650 S? As vrea sa pun un ghidon normal, mai de tourer.

Va multumesc,

S

Editat de ssprivat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, stie cineva cat costa si unde se poate face in Bucuresti o schimbare de ghidon la un SV 650 S? As vrea sa pun un ghidon normal, mai de tourer.

Va multumesc,

 

S

Dacă ai ghidon, jug și nu mai știu dac nu cumva iți mai trebuie un cablu sau conducta de frana mai lunga și o poți face și tu acasă sau la ore mecanic priceput nu este mare inginerie.Conversia ăsta a făcut User-ul Tija și conversia o poți face dacă esti din Buc.la user-ul Otoman are service pe la podul Fundeni. Editat de spiders2066
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut eu, iti trebuie ghidon, inaltatoare ghidon (daca vrei sa gauresti jugul, sa nu cumperi jug de N), cablu ambreiaj de N, furtun de frana mai lung, cel dinaintea repartitorului.

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un pic de diferența și la ciclisticii dar mai mult m-a ajutat la poziția pe motor, ma durea spatele rău cu semighidoane. M-a costat 150 lei ghidon, 200 înălțătoare, 100 cablu ambreiaj și vreo 100 lei manopera.

Am pus aici pot mai multe la momentul respectiv.

/index.php?/topic/704047-sv650s-1999/?fromsearch=1

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...