ivanp Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 sal. cat antigel intra la sv 650 2003+? am golit si rezervorul acela in care scrie F/L si apoi am bagat 850+250ml. in rezervorul acela din plastic transparent nu a urcat nimic. sunt 2 clipuri https://www.youtube.com/watch?v=vNHqmGKqMdk cat trebuie sa aiba in el de fapt? are aerisire automata sau trebuie s afac eu ceva special? la dl650 intra 1900ml. trebuie umplut prin gaura de la radiator plin plin si se pune capac. se pune si in rezervorul de plastic pana la F (full). apoi pornesti il lasi sa mearga ceva timp - se face aerisirea automat - dupa ce se face aerisirea trebuie sa verifici sa fie din nou in rezervor ca e ok nivelul - intre F si L (eu pun de obicei pana la F). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 multumesc mult pt raspuns. nu stiam care i rolul rezervorului acela. in clipul de pe net nenea ala nu punea deloc in rezervor pt ca scotea greu capacul de la rezervor. voi pune cand am timp si in acel rezervor momentan am pus in radiator 1250-1300ml. merge asa o perioada pana ajung sa pun si in rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 multumesc mult pt raspuns. nu stiam care i rolul rezervorului acela. in clipul de pe net nenea ala nu punea deloc in rezervor pt ca scotea greu capacul de la rezervor. voi pune cand am timp si in acel rezervor momentan am pus in radiator 1250-1300ml. merge asa o perioada pana ajung sa pun si in rezervor buna intrebarea! dupa ce ai pus lichid in radiator plin - pus capac si pornit motor - el isi trage din acel rezervor ca sa faca aerisirea. daca nu ai avut lichid deloc in rezervorul de plastic - nu s-a aerisit si nu se face racirea cum trebuie. eu unul nu as merge cu el asa (desi de ici colo cred ca te poti deplasa cu el tinand cont de temperaturile de afara si mai ales daca ai un ulei gen W50 sau W60). dar de ce nu pui niste apa distilata in acel rezervor? nu mai ai lichid sau se ajunge greu la acel capac (nu stiu unde este acel rezervor la SV) ? numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Radiator reparat, ulei proaspat... Am facut si consumul la un mers asa, grabit cu turatii in general pana in 7000 si vreo doua topuri de 200+, a iesit 6.7%, decent si clar mai mic decat inainte sa schimb filtrul de aer. Mai ramane de servisat furca si poate incep sa o fac naked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 trebuie desfacut rezervorul. voi face asta cam am timp dar nu zilele astea. ulei are 15w50. multumesc inca o data pt sprijin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 Sa stii ca rezervorul are doar 2 suruburi in fata. Nu iti ia mai mult de 2 minute sa-l ridici. Eu nu as merge fara lichid de racire acum, cand temperaturile afara ajung si la 18-20 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 stiu radu treaba e ca am si o husa pe el si sta putin tensionat (e de gen1 husa si eu am sv gen 2). dar voi face si asta curand. ms de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Neatza oameni buni, Am cautat de mi-au sarit capacele ce fel de rulmenti sa comand pentru SV650 din 2001. De unde anume si ce fel de rulmenti trebuie sa comand pentru roata fata si spate ? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Spate: Stanga - 17X47X14 Dreapta - 17X47X14 Pinion - 25X62X17 Fata: Stanga - 17X40X12 Dreapta - 17X40X12 Astea ar trebuie sa fie, mai fa o verificare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Salut, Fata este 17x40x12 - 2 buc (6203 2RS) Spate 17x47x14 - 2buc (6303 2RS) 25x62x17 - 1buc (?6305 2RS) (!nu sunt sigur de ultimul cod ca este 6305) In Timisoara se gasesc la rolling.com.ro (poti cauta pe site un partener in cluj sau eventual un tel). Trebuie sa fie de tip 2RS - cu capace pe ambele parti. Eu prefer capace de plastic (sunt si capace metalice) pentru ca se pot scote si verifica daca sunt unsi corect sau periodic se pot re-unge. Ca producatori eu prefer SKF si Koyo. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazarel Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 salutare are cineva de vanzare janta din fata pt un SV 99-02 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 salutare are cineva de vanzare janta din fata pt un SV 99-02 ? http://crash-moto.eu/suzuki/SV650.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazarel Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 ms astia cer cam mult alte variante? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 http://olx.ro/oferta/dezmembrez-suzuki-sv-650-s-1999-2002-ID2kfEB.html#f46cda24e7 http://olx.ro/oferta/dezmembrez-suzuki-sv-650s-ID2qZOJ.html#f46cda24e7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazarel Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 yoyo_man si vladfms pt ajutor,am rezolvat.am luat din Bod din anuntul de pe olx cu 200 roni, la indreptat imi cereau 200 si dupa trebuia sa o si vopsesc. la indreptat trebuia sa fie incalzita, din cate stiu nu e prea bine ,e mai slaba in zona aia. asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Ce far ar merge oare pe SV1000N? As vrea sa incep conversia dar nu gasesc nimic sa-mi placa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariuspmg Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Am cautat la cateva dezmembrari si nu gasesc stator SV 650 S din 2000. Vreo recomandare? Se poate repara? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Am cautat la cateva dezmembrari si nu gasesc stator SV 650 S din 2000. Vreo recomandare? Se poate repara? Multumesc Salut, Se poate reface infasurarea dar iti trebuie unul care chiar sa se stie cu bobinajul - destul de greu in zilele noastre. Ai o poza cu al tau? - S-au carbonizat spirele in partea de sus unde nu ajunge ulei? Atentie ca posibil statorul sa se fi dus din cauza releului de incarcare si o sa schimbi statorul si o sa crape si ala in scurt timp. vezi topicul asta acesta pentru mai multe detalii: //www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,12507.0.html. pp ca pe undeva exista o asemenea discutie si pentru sv650. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariuspmg Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Inca nu l-am dat jos. Am verificat rezistenta bobinelor si mai mare decat indicat in manual. Cu motorul pornit nu exista nici cel mai mic voltaj scos din el. Multumesc pentru recomandarea cu Mosfet, deja l-am inlocuit acum 2 ani cu un FH001. sa auzim de bine, Marius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Inca nu l-am dat jos. Am verificat rezistenta bobinelor si mai mare decat indicat in manual. Cu motorul pornit nu exista nici cel mai mic voltaj scos din el. Multumesc pentru recomandarea cu Mosfet, deja l-am inlocuit acum 2 ani cu un FH001. sa auzim de bine, Marius hmmm... cand masori rezistenta bobinelor - sunt identice valorile dar mai mare decat in manual? stiu ca de multe ori difera valorile decat cele din manual chiar si pentru statoare noi. eventual specifica te rog si cat citesti tu si cat e in manual sa vedem cam care e diferenta procentual. la dl650 in manual dau 02-07 ohmi. cand masori rezistenta intre fiecare faza a statorului si masa - indica infinit? cu statorul decuplat din releu de incarcare si motorul pornit (5000rpm) - cand masori tensiunea (atentie ca este AC) intre cele 3 faze - indica la fel pe fiecare faza? care sunt valorile (ar trebui sa ai 60V ca). numai bine, paul » Post actualizat in 17 Apr 2015 13:00 PS poate util - https://www.shindengen.co.jp/product_e/electro/catalog.html specificatiile de la "releele" uzuale. eu unul astept cu nerabdare SHxx1 sa iasa pe piata (este folosit la DL1000 modelul nou). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariuspmg Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 hmmm... cand masori rezistenta bobinelor - sunt identice valorile dar mai mare decat in manual? stiu ca de multe ori difera valorile decat cele din manual chiar si pentru statoare noi. eventual specifica te rog si cat citesti tu si cat e in manual sa vedem cam care e diferenta procentual. la dl650 in manual dau 02-07 ohmi. cand masori rezistenta intre fiecare faza a statorului si masa - indica infinit? cu statorul decuplat din releu de incarcare si motorul pornit (5000rpm) - cand masori tensiunea (atentie ca este AC) intre cele 3 faze - indica la fel pe fiecare faza? care sunt valorile (ar trebui sa ai 60V ca). numai bine, paul intre bobine 1.7, 2.3, 2.8Ohmi nu am masurat intre faze si masa - revin cu detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 gata, rca, revizie full. cine vrea donatie un set de bujii NGK iridium, folosite 5000 km ( cinci mii ) sa dea de stire. mi-au ramas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romyc Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Salutare,iata 2 ,3 poze dupa 5 luni de munca si inca m-ai este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 sunt tare curios ce iese din el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romyc Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 (editat) Buna seara,deci pana acum combinatia este:furca K4 1000,etrieri r6,jante PVM luate de pe zx10 2008,bascula zx6 2007 si multe altele ce nu imi vin in minte acum azi cind am vazut-o topaiam ca un copil ,m-ai am de facut(scarite, cabluri noi ,suporti far etc) dar trebuie sa multumesc baietilor de la coc motors din cluj sint maxim in tot ce fac PS ideei pt codita?multumesc pt aprecieri si pentru critici daca vin Editat Aprilie 23, 2015 de romyc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.