Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

sal. cat antigel intra la sv 650 2003+? am golit si rezervorul acela in care scrie F/L si apoi am bagat 850+250ml. in rezervorul acela din plastic transparent nu a urcat nimic.

sunt 2 clipuri https://www.youtube.com/watch?v=vNHqmGKqMdk

 

cat trebuie sa aiba in el de fapt? are aerisire automata sau trebuie s afac eu ceva special?

 

la dl650 intra 1900ml. trebuie umplut prin gaura de la radiator plin plin si se pune capac. se pune si in rezervorul de plastic pana la F (full).

apoi pornesti il lasi sa mearga ceva timp - se face aerisirea automat - dupa ce se face aerisirea trebuie sa verifici sa fie din nou in rezervor ca e ok nivelul - intre F si L (eu pun de obicei pana la F).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

multumesc mult pt raspuns. nu stiam care i rolul rezervorului acela. in clipul de pe net nenea ala nu punea deloc in rezervor pt ca scotea greu capacul de la rezervor. voi pune cand am timp si in acel rezervor momentan am pus in radiator 1250-1300ml. merge asa o perioada pana ajung sa pun si in rezervor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult pt raspuns. nu stiam care i rolul rezervorului acela. in clipul de pe net nenea ala nu punea deloc in rezervor pt ca scotea greu capacul de la rezervor. voi pune cand am timp si in acel rezervor momentan am pus in radiator 1250-1300ml. merge asa o perioada pana ajung sa pun si in rezervor

buna intrebarea!

dupa ce ai pus lichid in radiator plin - pus capac si pornit motor - el isi trage din acel rezervor ca sa faca aerisirea.

daca nu ai avut lichid deloc in rezervorul de plastic - nu s-a aerisit si nu se face racirea cum trebuie.

eu unul nu as merge cu el asa (desi de ici colo cred ca te poti deplasa cu el tinand cont de temperaturile de afara si mai ales daca ai un ulei gen W50 sau W60).

dar de ce nu pui niste apa distilata in acel rezervor? nu mai ai lichid sau se ajunge greu la acel capac (nu stiu unde este acel rezervor la SV) ?

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radiator reparat, ulei proaspat...

 

Am facut si consumul la un mers asa, grabit cu turatii in general pana in 7000 si vreo doua topuri de 200+, a iesit 6.7%, decent si clar mai mic decat inainte sa schimb filtrul de aer.

 

Mai ramane de servisat furca si poate incep sa o fac naked :)

post-40351-0-97859900-1428777954_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca rezervorul are doar 2 suruburi in fata. Nu iti ia mai mult de 2 minute sa-l ridici. Eu nu as merge fara lichid de racire acum, cand temperaturile afara ajung si la 18-20 de grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neatza oameni buni,

 

Am cautat de mi-au sarit capacele ce fel de rulmenti sa comand pentru SV650 din 2001. De unde anume si ce fel de rulmenti trebuie sa comand pentru roata fata si spate ?

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Fata este 17x40x12 - 2 buc (6203 2RS)

Spate 17x47x14 - 2buc (6303 2RS)

25x62x17 - 1buc (?6305 2RS)

(!nu sunt sigur de ultimul cod ca este 6305)

 

In Timisoara se gasesc la rolling.com.ro (poti cauta pe site un partener in cluj sau eventual un tel).

Trebuie sa fie de tip 2RS - cu capace pe ambele parti. Eu prefer capace de plastic (sunt si capace metalice) pentru ca se pot scote si verifica daca sunt unsi corect sau periodic se pot re-unge.

Ca producatori eu prefer SKF si Koyo.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat la cateva dezmembrari si nu gasesc stator SV 650 S din 2000.

Vreo recomandare? Se poate repara?

 

Multumesc

 

Salut,

Se poate reface infasurarea dar iti trebuie unul care chiar sa se stie cu bobinajul - destul de greu in zilele noastre.

Ai o poza cu al tau? - S-au carbonizat spirele in partea de sus unde nu ajunge ulei?

Atentie ca posibil statorul sa se fi dus din cauza releului de incarcare si o sa schimbi statorul si o sa crape si ala in scurt timp.

vezi topicul asta acesta pentru mai multe detalii: //www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,12507.0.html.

pp ca pe undeva exista o asemenea discutie si pentru sv650.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu l-am dat jos. Am verificat rezistenta bobinelor si mai mare decat indicat in manual.

Cu motorul pornit nu exista nici cel mai mic voltaj scos din el.

Multumesc pentru recomandarea cu Mosfet, deja l-am inlocuit acum 2 ani cu un FH001.

 

sa auzim de bine,

Marius

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu l-am dat jos. Am verificat rezistenta bobinelor si mai mare decat indicat in manual.

Cu motorul pornit nu exista nici cel mai mic voltaj scos din el.

Multumesc pentru recomandarea cu Mosfet, deja l-am inlocuit acum 2 ani cu un FH001.

 

sa auzim de bine,

Marius

hmmm...

cand masori rezistenta bobinelor - sunt identice valorile dar mai mare decat in manual? stiu ca de multe ori difera valorile decat cele din manual chiar si pentru statoare noi.

eventual specifica te rog si cat citesti tu si cat e in manual sa vedem cam care e diferenta procentual.

la dl650 in manual dau 02-07 ohmi.

 

cand masori rezistenta intre fiecare faza a statorului si masa - indica infinit?

 

cu statorul decuplat din releu de incarcare si motorul pornit (5000rpm) - cand masori tensiunea (atentie ca este AC) intre cele 3 faze - indica la fel pe fiecare faza? care sunt valorile (ar trebui sa ai 60V ca).

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 17 Apr 2015 13:00

PS

poate util - https://www.shindengen.co.jp/product_e/electro/catalog.html

specificatiile de la "releele" uzuale.

eu unul astept cu nerabdare SHxx1 sa iasa pe piata (este folosit la DL1000 modelul nou).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm...

cand masori rezistenta bobinelor - sunt identice valorile dar mai mare decat in manual? stiu ca de multe ori difera valorile decat cele din manual chiar si pentru statoare noi.

eventual specifica te rog si cat citesti tu si cat e in manual sa vedem cam care e diferenta procentual.

la dl650 in manual dau 02-07 ohmi.

 

cand masori rezistenta intre fiecare faza a statorului si masa - indica infinit?

 

cu statorul decuplat din releu de incarcare si motorul pornit (5000rpm) - cand masori tensiunea (atentie ca este AC) intre cele 3 faze - indica la fel pe fiecare faza? care sunt valorile (ar trebui sa ai 60V ca).

 

numai bine,

paul

 

intre bobine 1.7, 2.3, 2.8Ohmi

 

nu am masurat intre faze si masa - revin cu detalii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,deci pana acum combinatia este:furca K4 1000,etrieri r6,jante PVM luate de pe zx10 2008,bascula zx6 2007 si multe altele ce nu imi vin in minte acum azi cind am vazut-o topaiam ca un copil ,m-ai am de facut(scarite, cabluri noi ,suporti far etc) dar trebuie sa multumesc baietilor de la coc motors din cluj sint maxim in tot ce fac

PS ideei pt codita?multumesc pt aprecieri si pentru critici daca vin

Editat de romyc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...