Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

MARGELE! cu cat are mai multe cu atat e mai concentrat... La mine nu face... habar n-am ce inseamna.

 

@mra999 nu o sa ai stres cu SV-ul la inaltimea ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

Sunt nou in ale motoarelor, incep si eu scoala in curand, si mi s-a pus un pica pata pe un SV 650 N.

Sper sa raman impresionat si dupa ce merg cu el, nu doar din auzite si poze.

Am si eu o intrebare, nu sunt prea inalt, 1.66, si am inteles ca ar fi posibila coborarea motorului.

Exista mai multe variante in acest sens?

Am inteles ca ar fi niste kit-uri de coborare.

Aveti idee, se poate la acest model, cat s-ar putea cobora?

Multumesc

 

buna,

 

eu am 1,64 si am sv-ul din 2008. am chit de coborare pe el si mai este lasat din furca in jur de 1 cm. nu stiu sa iti spun cu cat este coborata mobra. ideea este ca la inceput, pana te obisnuiesti cu ea,o sa iti fie destul de greu, eu mai am probleme in timpul franarilor de urgenta si daca mai fuge un pic si fundul..e foarte distractiv!

dar poate conformatia ta este de asa natura sa ai picioarele mai lungi si atunci o sa fie mai mult decat ok. nu iti face probleme, te vei descurca.

 

multa bafta cu scoala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu înțeleg ceva, kit-ul de coborâre este folosit pt o roata sau ambele?

Adica, poate s-schimbat un pic centrul de greutate fata-spate și de ăsta se comporta diferit.

Editat de mra999
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu înțeleg ceva, kit-ul de coborâre este folosit pt o roata sau ambele?

Adica, poate s-schimbat un pic centrul de greutate fata-spate și de ăsta se comporta diferit.

 

acest chit de coborare nu se aplica ce roata ci se monteaza undeva sub motoreta in dreptul cricului si este compus din doua lamele metalice ( nu stiu daca mai include si alte acareturi) care sunt mai scute sau mai lungi...depinde ce vrei sa faci sa o ridici sau sa o cobori. nu stiu sa explic prea tehnic acest proces dar babeste ...cred ca ma intelegi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt incepator si am gasit un SV 650 din 2004 in Constanta, am fost sa vad motorul, a pornit ok, avea o toba de se auzea fain motorul dar parca se auzea si un ticait/tacanit de la motor. Am intrebat proprietarul si a zis ca e un zgomot normal. Acum intreb daca gasesc un sv 650 in constanta sa ascult motorul, fiind incepator nu-mi dau seama cum trebui sau nu sa sune un motor!

Sau cineva priceput in aceste motoare sa mearga cu mine pt o evaluare contra cost bineinteles!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Vreau sa schimb uleiul saptamana viitoare si cer un sfat.

Pana acum in motor a fost Bel-Ray EXP 10W40. As merge in continuare pe el pentru ca totul s-a comportat bine (ma refer la cutie).

Totusi cer o parere ... motorul este din 1999 si are 53k km (cel putin pe bord). Ar trebui un ulei putin mai gros ?

Mentionez ca nu consuma gram de ulei (desi pare greu de crezut).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat ieri uleiul.

Sfatul baietilor de la service-ul de unde am facut cumparaturile, a fost la fel, 15W50 pentru ca motorul are ceva anisori si kilometri.

Asa ca am luat Bel-Ray EXP 15W50 si binecunoscutul filtru Hiflo. :)

Ce e curios e faptul ca desi pe motor scrie 2300ml, mie mi-a intrat 2400 cu tot cu uleiul pe care l-am pus in filtru inainte de montaj, dar trebuie sa mentionez si asta, am inclinat motorul foarte tare pe o parte si pe cealalta si cred ca a curs mai mult decat daca l-as fi lasat doar in pozitie verticala.

In fine. Ideea e ca l-am lasat sa mearga 10 minute, apoi dupa ce s-a asezat, uleiul e la nivelul optim (putin mai sus de jumatatea ochiului).

 

 

Si daca tot vorbeam de consum pe paginile trecute, vin si cu ceva valori. Am facut prin urmatoarea metoda : rezervor plin ochi, dat kilometrajul pe 0 si inregistrati km facuti pana se aprinde becul prima data. Consider ca atunci cand s-a aprins becul prima data, mai am 4 litri in rezervor. In continuare, toate distantele parcurse se raporteaza la 13 litri de benzina.

 

Rezultatele au fost urmatoarele :

Prima masuratoare : 178 km facuti cu 13 litri de benzina => consum de 7.3%

A 2-a masuratoare : 200 km facuti cu 13 litri de benzina => consum de 6.5%

A 3-a masuratoare : 256 km facuti cu 13 litri de benzina => consum de 5.07%

A 4-a masuratoare : 275 km facuti cu 13 litri de benzina => consum de 4.7%

 

De ce am facut asta ? Pentru ca mi se parea ca se duce repede benzina, desi eu nu stiam consumul pe care il am. Si chiar asa se intampla pentru ca de fiecare data cand eram in treptele 1 si 2 motorul vedea 8k RPM. Sau cand prindeam un drum liber, la fel, limitare in 1, 2 si 3, dupa care frana, iar blana cand era cazul, etc. Mai pe scurt, mergeam prosteste.

Ultimul consum, cel de 4,7 l-am facut ieri. De 3 sau 4 ori in 275 de km, am sarit de 6k RPM. In rest am schimbat doar in 4.5 / 5k si am folosit mult treptele 5 si 6. Cu toate astea am avut si pasager.

Consider ca fara pasager si daca sunt si mai "cuminte" pot scoate sub 4,5%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact. De aceea am sa incerc sa raman in jurul valorii de 5 / 5.5%. Nu mai e nimic fun daca nu mai bagi cate un sprint acolo unde situatia permite. :)

Ideea era ca se poate daca chiar vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e mai exact sa faci plinul, dai trip-ul la 0, mergi pana se aprinde becul si apoi sa faci iar plinul (pana la acelasi reper din alimentarea precedenta) si sa vezi cata benzina a intrat iar apoi sa calculezi consumul in functie de trip? dupa care sa te gandesti ca pentru 6 RON incolo-incoace risti sa pierzi toata distractia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, e mai exact, dar cine stie pe unde sunt cand incepe sa clipeasca becul ... si nu apuc sa bag benzina chiar atunci pe loc.

Am vrut initial sa fac asta la o 100 de km, dar de fiecare data depaseam 100 si habar nu aveam cand se intampla.

Oricum, in mare parte m-am lamurit de consum, chiar daca nu e 100% exact, totusi stiu pe unde sta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faci regula de 3 simpla ........ ce i asa greu :)) ,,Am vrut initial sa fac asta la o 100 de km, dar de fiecare data depaseam 100 si habar nu aveam cand se intampla.,,,

exemplu:

daca la 150km consuma 6L

la 100km consuma xL

rezulta ca x=100 x 6 / 150

 

bafta multa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am si facut. :)

Cand am spus ca vroiam sa fac la suta de km, ma refeream sa fac plinul, sa merg 100 de km si sa fac plinul din nou, sa vad cat intra. Problema e ca am incercat de vreo 3 ori si cand ma trezeam deja erau 150km facuti. Asa ca mi-am bagat picioarele si am trecut la metoda asta prin care am facut acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azidimineata intr-o goana nebuna spre serviciu si dupa ce l'am "certat" pe unu care mi-a taiat fata cu vreo 3 revuri, ma opresc la Victoriei la semafor si vad ca am baltoaca de antigel sub mine. Nu parea sa curga din pompa, ci dintr-o imbinatie de furtun de pe langa.

 

Intrebarea, desi m-am cam saturat sa pun intrebari la care raspund singur, ar fi daca e ceva care a facut buba prin sistemu' de racire sau daca pur si simplu s-a facut prea multa presiune de la drumul facut in goana pe plaja 7-11 mii de ture? ma adresez celor ce merg cu 72 de cai si nu cu 4% consum :blbl:

 

P.S. antigelul era la nivel deci nu e extra, motorul nu s-a incins pana la munca. 3 semafoare mai tarziu aveam motorul patat de antigel uscat, niciun strop nou

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este motivul de cere bani?

 

 

Suspectez garnitura de chiulasa, nu scoate abur pe tobe, nu ajunge antigel in ulei dar ...

 

Radiatorul aparent a inghetat si s-a spart, nu la mine pentru ca eu schimbasem antigelul dupa ce am luat-o si oricum am tinut-o in garaj unde temperatura nu scade sub 3 grade.

Dupa ce am reparat radiatorul, a inceput sa arunce antigel afara prin furtunasul de la pompa de apa. Posibil sa se fi dus garnitura de la pompa dar presiunea care se simte (si vede) pe furtunele de racire imi zice altceva :).

 

To be continued...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca n-am timp sa ma ocup de ea, ramane in garaj sub husa inca vreo 2 saptamani dar... uleiul l-am schimbat acum 500km si a iesit cum trebuia sa arate iar cel care e acum in motor este curat, nu face spume, nu si-a schimbat culoarea, nu a crescut nivelul.

 

In schimb, ce mi-a dat de banuit ca e dusa o garnitura de chiulasa e faptul ca la 90grade furtunele de racire sunt foarte tari (comparand cu Hornet) si crescute in volum. In rest, repet, motorul functioneaza normal, nu scoate antigel pe tobe, nu se amesteca antigel cu ulei, nu merge inecat.

 

Voi verifica zilele urmatoare compresia, poate am alte surprize.

 

A da, BTW: Un posesor de SV1000 poate sa imi spuna cat de repede ajunge mobra sa treaca de 100C? Ma refer din momentul in care motorul e incalzit complet, gen dupa o tura in afara orasului, cand revin in oras intre 2-3 semafoare cat timp stau pe loc temperatura ajunge repede pe la 100-105C. Asa e si al voi? Fox? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa de obicei are o gaurica. Pe acolo? Nu e mare surpriza sa curga pe acolo antigel, deci sa fie dusa presetupa. Am intalnit-o mai ales la motoare statute si banuiesc ca prin prisma meseriei proprietarului si asta mai mult a stat. De ce se intampla asta, habar nu am. Depuneri de crusta pe presetupa si astfel nu a mai etansat, arcul slabit, doar presupun. Chiar daca se intampla asta si curge putin, pompa baga bine si face presiune pe instalatie cum zici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca n-am timp sa ma ocup de ea, ramane in garaj sub husa inca vreo 2 saptamani dar... uleiul l-am schimbat acum 500km si a iesit cum trebuia sa arate iar cel care e acum in motor este curat, nu face spume, nu si-a schimbat culoarea, nu a crescut nivelul.

 

In schimb, ce mi-a dat de banuit ca e dusa o garnitura de chiulasa e faptul ca la 90grade furtunele de racire sunt foarte tari (comparand cu Hornet) si crescute in volum. In rest, repet, motorul functioneaza normal, nu scoate antigel pe tobe, nu se amesteca antigel cu ulei, nu merge inecat.

 

Voi verifica zilele urmatoare compresia, poate am alte surprize.

 

A da, BTW: Un posesor de SV1000 poate sa imi spuna cat de repede ajunge mobra sa treaca de 100C? Ma refer din momentul in care motorul e incalzit complet, gen dupa o tura in afara orasului, cand revin in oras intre 2-3 semafoare cat timp stau pe loc temperatura ajunge repede pe la 100-105C. Asa e si al voi? Fox? :)

bai, imi pare rau, dar ..al meu e in F :)

 

nu merg in oras cu el,doar afara

si sta la 170 - 172

doar cand am mers cu 260 un pic ( 1 minut) s-a dus in 175.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e cam putin? ~170F s-ar traduce undeva la ~ 75C.

 

Mersi de raspuns!

 

Revenind la problemele mele ...

In miscare n-am vazut niciodata peste 87, deobicei sta intre 84-87 in functie de cat de tare trag de ea in schimb in oras daca nu pot depasi 25-30km/h nu vrea sub 100C de nici o culoare.

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SV1k aparent se incinge ceva mai tare, ventilatorul porneste la 105C si se opreste la 100C.

Din cate am vazut si pe svrider majoritatea zic ca in oras depasesc destul de des 105...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Temperaturile de care vorbesti sunt normale la SV1000. Asta e regimul ei de lucru. Fox probabil ca nu a observat bine, sau are ceva schimbat la motocicleta pentru ca termostatul deschide dupa 80C in mod normal (cam pe unde iti sta tie apa, 84-87). Ventilatorul porneste dupa 104C.

Am vazut ca ai umblat la TPS, se poate sa ai amestec prea bogat acum in ture joase si cum nu ai spatiu sa racesti motorul mergand mai tare, probabil ca se incinge mai mult ca de obicei.

Daca ai garnitura ciupita, fie ai hidrocarburi in vasul de expansiune fie antigel in ulei, fie ambele. Daca uleiul nu s-a schimbat in mod specific, verifica si vasul de expansiune. Daca nu e nimic evident, du-te la o statie ITP sau la un service care poate masura nivelul de hidrocarburi in atmosfera sa-ti masoare ppm hidrocarburi in vasul de expansiune. Fa-i si un test de compresie daca vrei tu, dar daca ar fi fost sa scada compresia semnificativ din pricina garniturii de chiuloasa, iti plutea benzina nearsa prin sistemul de racire si iti fierbea apa foarte repede.

Nu stiu ce sa zic de furtunele tari si marite. Sper ca termostatul functioneaza bine, ca nu e pus invers (nush daca se poate) si ca nu ai sistemul de racire obturat pe undeva. Am mai citit ca ai reparat radiatorul (la mine nu era spart, sistemul e etans si lucreaza sub presiune, daca ar fi fost spart ar fi tasnit antigel sau abur, lucru care nu s-a intamplat). Verifica intrarea si iesirea din radiator (daca furunele sunt toate tari, sau sunt tari doar pana in radiator, spre exemplu) ca sa vezi unde ar fi localizat dopul (in caz ca exista). Sa nu cumva sa fie o reparatie defectuoasa si sa-ti fi obturat canale. Repet, cred ca daca presupusa presiune ridicata din sistemul de racire se datora scaparii de compresie pe la garnitura de chiuloasa, ti se incingea motorul mult mai tare si aveai reziduuri nearse in vas. Ma gandesc ca daca ti-a scuipat pompa apa, corelat cu ce zici tu de furtune, pompa are dificultati sa circule lichidul si pana la urma a cedat presetupa de la presiune. De calitatea lichidului de racire si nivelul corect nu vreau sa aduc vorba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Antigelul(si uleiul) a fost schimbat de doua ori, odata in toamna, odata acum in primavara. Antigelul e Hepu, dar ma indoiesc sa aiba legatura asta cu orice. Nivelul l-am urmarit atent si completat cand era cazul, picura doar din cand in cand(mai ales primele secunde la pornire si chiar dupa oprire) nu curge chiar asa grav cum poate am lasat sa se inteleaga.


Furtunele sunt tari si umflate ambele, stanga si dreapta. Acum daca ma gandesc mai bine, furtunele se intaresc/umfla doar dupa ~84C, cam pe cand deschide termostatul ceea ce probabil indeparteaza putin problema dinspre chiulasa spre termostat.


E o coincidenta cel putin ciudata ca dupa 4-5 sute de km dupa ce am rezolvat radiatorul sa cedeze garnitura.


Deocamdata pe lista de verificat e capacul de la radiator, termostat, compresie iar pe lista celor ce trebuie inlocuite: garnitura pompa de apa, termocupla cu una ce porneste ventilatorul mai repede.


Orice idei sunt binevenite :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...