Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:-L

A reusit aseara unul sa dea cu spatele asa ... fara nici o grija, pana s-a urcat pe motocicleta mea. Macar s-a oprit cat de cat la timp si am scapat doar cu aripa fata rupta.

Nu stiu ce material este, dar deloc casant. S-a tensionat, si s-a ridicat in sus de varf si asa a ramas.

Credeti ca se mai poate repara, sau sa-mi caut alta ?

post-60496-0-07704500-1433909489_thumb.jpg

post-60496-0-10926300-1433909521_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In weekend am reusit sa crap cauciucul de pe saua pasagerului, deci in curand o sa trebuiasca o sa buna/ebay sau o retapitare(inclin spre prima varianta)

 

...siiii, o noua Broblema: Cloncane ceva in accelerare usoara in primele trepte de viteza, doar in sarcina. Am cautat ceva pe net si vorbeste lumea de lant care ar putea avea uzura inegala&CO.. acum nu stiu ce sa mai zic..initial am crezut ca era pompa de apa pt ca aveam un furtun de antigel impuscat si mergeam cu 70% din lichidul de racire.. dar dupa ce am remediat problema racirii, cloncanitul a ramas, ba chiar parca se aude mai des

 

S'a mai lovit cineva de probleme similare? sau poate vede @cesar postarea si ma cheama pe la el :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dai seama cam din ce zona vine cloncanitul ?

E doar sunetul sau estecorelat si cu ceva ce simti in mersul mobrei. Gen sa traga cu mici "smucituri/inegal" la viteza mica and stuff ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se simt oarecare vibratii prin scarite din ce am observat.. dar nu sunt sigur. tind sa cred ca e vorba de uzura inegala a lantului. Am mai avut lant uzat dar presupun ca era uzat uniform pt ca nu dadea simptome de genul asta si a tinut mai multi km.

Pe loc motorul merge ceas iar la viteze mai mari sau cu acceleratia deschisa complet nu se mai aude niciun cloncanit. Tocmai la acceleratie normala de mers omeneste apare simptomul..

 

Kitul de acum are cam 20.000 sa zic, deci n'ar fi exclus sa fie vorba de uzura in conditiile in care nu sunt extraordinar de gentil cu acceleratia si e vorba de un V2 care livreaza destul de rapid cuplul..

O sa trec pe la service cand am ocazia sa fac un reglaj si sa vad ce'mi zice si mecanicul vis-a-vis de chestia asta.. ma gandesc ca daca avea ceva cutia, simteam la schimbatul treptelor dar pare sa fie totul mai mult decat ok...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inseamna ca trebuie sa scapi de una dintre viteze(aia de mers omeneste) ramai la statul pe loc, sau full gaz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))) am mai analizat problema si am o vaga impresie ca pinionul fata e zdrente.. n'am apucat sa desfac capacul sa ma uit la el, dar la asta ma astept.

 

Oricum m'am mai linistit pt ca pe parcurs cloncanitul s'a transformat in bataie localizata clar in afara motorului. Eu ma speriasem de ceva la cutie/motor.. dar se pare ca nu ma dezamageste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu o nelamurire, sper sa ma luminati.

 

Am luat un SV 650 NAKED din Italia, am fost la RAR, mi-au facut Cartea de Identitate.

 

Pe Cartea de la RAR la pct. 4, Tipul/Varianta este specificat: WVBY/2/SV650S

Pe Cartea din Italia: WVBY1 - 1 (SV 650)

 

Si la voi este la fel?

Sau au gresit la RAR?

 

Multumesc

 

PS. Cartea am luat-o joi si nu am observat, astazi m-am dus la RAR, dar nenea de acolo zice ca e doar numar de omologare.

Cand i-am spus ca nr. de omologare e altu de mai jos si ca asta este Modelul, l-am bagat in ceata.....si mi-a zis sa-l astept din concediu pe cel care mi-a completat-o...

Am plecat, dar am de gand sa ma intorc maine, am zis sa arunc aici o intrebare intai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca nu ma incurca la inmatriculare, ca acolo nu vad motorul.

 

Dar nu ar trebui sa fie specificat corect modelul?

 

Dupa Carte se face si talonul...

 

E ca si cum as avea acte pe altceva...

 

Voi cum aveti specificat in carte? (Cei cu Naked)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai de capu' meu ce probleme au unii :blbl: Bine ai venit in randurile noastre, sa fii multumit de ea si sa n'ai incidente!

 

 

Din jurnalul lui peshte... mai departe... dupa cele 2 ghinioane de sfarsit de primavara, respectiv furtun antigel impuscat(dupa care am asteptat aproape O LUNA) si lantz care necesita inlocuire si scoate niste clampaneli ciudate(de asta mai trag, ca nu'i bai)... ghici ce! aseara la primu' semafor de "motor cald" - adicatelea cand a ajuns el la vreo 85-88(pe termostat deschis or whatever) - bau incepe merge intr'un cilindru si moare. Pornesc, la fel. Zic mai sa'mi trag palme, io nu mai am gaz... ma uit la ODO, zic frate AM GAZ!! Pornesc iar motoru'... relantiul meu reglat mare(1400+) in urma cu 3 zile...era 900...zic hmmm... m'am dat draqu, raman aici in drum ca de la relantiu nu e. Tin mobra din acceleratie la a 3-a pornire, niiicio treaba, se face verde, gaz deschis 100%... sa zboare de sub mine nu altceva.

 

...si uite'asa creca tre' sa schimb si'o bobina-doua. Sa fie cele de inductie? sa fie altele? sa fie vreun releu?

 

Bujiile sunt vechi da' zic ca's bune.. fisele sunt vechi si nu stiu sa verific, bobinele de inductie nici nu stiu unde sunt(deocamdata).

 

 

SFAAAATURI? Mai am putin si innebunesc. Saptamanile trecute laudam motoru' meu fiabil la colegi... si uite ca m'au apucat toate bolile intr'o luna :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@hardknot - simptome asemanatoare am inceput sa am si yo din iarna (daca nu e gheata si zapada pe jos, SVul meu functioneaza all round), mergea in suturi - scurte, asemanatoare simptomelor de SV325, dar cu perioade mult mult mai scurte. Am dat vina pe mizeria intrata la pistonul fata si odata curatata fisa bujiei + ulei siliconic, simptomele s-au mai diminuat, dar nu pentru mult timp, maxim o luna si apoi canci, nu mai vroia sa porneasca nici batuta nici impinsa, am dat la demaror pana am kilarit bateria...

Cand am desfacut-o am constatat ca aveam scanteie la ambele bujii, DAR tinand de fisele bujiilor si atingand din greseala cadrul ma electrocutau.

 

Vrem nu vrem, tre sa tinem cont ca motarele astea au niste ani (a mea e K2) si lucrurile nu-s facute sa tina o vesnicie.

 

p.s. in cazul meu dupa inlocuirea fiselor (9RON/m) am descoperit ca si bujia 1 (iridium) era arsa asa ca am facut si schimbul de bujii si daca motorul era desfcaut, am dat jos si carburatoarele si le-am spalat si mai apoi sincronizat. Aviz amatorilor, sincronizarea carburatoarelor nu e o stiinta, e o arta, sau cel putin asta este concluzia mea...

 

p.s.s. - bobinele sunt in continuarea fiselor bujiilor, niste cilindrii fixati bine de tot pe cadru. Nu strica ca odata cu schimbarea fiselor bujiilor sa cureti si sa degresezi bine de tot si contactele bobinelor.

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce scrie la pct. 4, Tipul/Varianta:

 

mersi

» Post actualizat in 23 Jun 2015 09:57

 

.. in Cartea de Identitate ma refer

am certificatul la mine si la tip scrie Av, Sv 650, fara s fara n fara nimic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi

 

eu cred ca mi-au gresit cand mi-au trecut in carte la RAR...dar e greu sa te intelegi cu ei

si voiam sa fiu sigur, macar sa stiu de ce insist

parerea mea e urmatoarea: atata timp cat reusesti sa o inmatriculezi nu ai de ce sa te agiti, vara e scurta asa ca mergi cu el cat poti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca nu ma incurca la inmatriculare, ca acolo nu vad motorul.

 

Dar nu ar trebui sa fie specificat corect modelul?

 

Dupa Carte se face si talonul...

 

E ca si cum as avea acte pe altceva...

 

Voi cum aveti specificat in carte? (Cei cu Naked)

Pe cartea mea scrie: WVBY/2/SV650S

Asta e cartea facuta si scris de RAR Romania

Eu am un model SV650n (naked) din 2006.

 

ai de capu' meu ce probleme au unii :blbl: Bine ai venit in randurile noastre, sa fii multumit de ea si sa n'ai incidente!

 

 

Din jurnalul lui peshte... mai departe... dupa cele 2 ghinioane de sfarsit de primavara, respectiv furtun antigel impuscat(dupa care am asteptat aproape O LUNA) si lantz care necesita inlocuire si scoate niste clampaneli ciudate(de asta mai trag, ca nu'i bai)... ghici ce! aseara la primu' semafor de "motor cald" - adicatelea cand a ajuns el la vreo 85-88(pe termostat deschis or whatever) - bau incepe merge intr'un cilindru si moare. Pornesc, la fel. Zic mai sa'mi trag palme, io nu mai am gaz... ma uit la ODO, zic frate AM GAZ!! Pornesc iar motoru'... relantiul meu reglat mare(1400+) in urma cu 3 zile...era 900...zic hmmm... m'am dat draqu, raman aici in drum ca de la relantiu nu e. Tin mobra din acceleratie la a 3-a pornire, niiicio treaba, se face verde, gaz deschis 100%... sa zboare de sub mine nu altceva.

 

...si uite'asa creca tre' sa schimb si'o bobina-doua. Sa fie cele de inductie? sa fie altele? sa fie vreun releu?

 

Bujiile sunt vechi da' zic ca's bune.. fisele sunt vechi si nu stiu sa verific, bobinele de inductie nici nu stiu unde sunt(deocamdata).

 

 

SFAAAATURI? Mai am putin si innebunesc. Saptamanile trecute laudam motoru' meu fiabil la colegi... si uite ca m'au apucat toate bolile intr'o luna :crack:

Aceleasi simptome am avut si eu iar problema a fost bijiile mai precis cea din cilindrul de sub sa. Noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iceman, maverick... la mine nu cred ca sunt bujiile.. in cel mai bun caz fisele, in cel mai rau caz o bobina de inductie care am vazut ca ar fi cam 70-80eur OEM noua.

 

deocamdata nu mi'a mai facut chestia.. o singura seara s'a intamplat si de atunci nimic.. de atunci motorul a facut cam 100 km in toate regimurile de temperatura.. m'a plouat, a ajuns la 100 de grade, a mers rece si cald. Pana data viitoare cand mai apare o sa ignor ce s'a intamplat, mai ales ca nu e o defectiune care sa te lase in drum.

Cand o reaparea si/sau inrautati problema, o sa vad ce e de facut :D

 

Ma gandesc in viitorul apropiat sa incerc sa umblu pe la pompa de injectie sa o curat, sa schimb filtrul de benzina si eventual sa curat putin rezervorul de rugina sau ce mai are el pe acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ai venit in randurile dragonilor in V.. sa o stapanesti fara incidente! :cheers:

 

...tu iubitorule de frumos hehe

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...