MotoRocker Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 mda...e si scurtata,se vede ca e umblat la ea...nu poti s-o bagi pe aia cu "e omologata domne, are stanta cu nr omologarii" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HoriaSan Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 Salut si scuze pt deranj. Am si eu o problema urgenta va rog: tocmai vin de la RAR si cu tot cu db-killer si o incercare de spaga mi-a dat revenire pt evacuare omologata. Aveti careva o toba stoc (pt SV650S din 2004) s-o pun asa provizoriu (o cumpar bineinteles) sau daca aveti alta idee va rog, loviti-ma Merci si astept un raspuns. O zi buna, Horia Sau daca nu gasesc toba stoc, macar daca-mi puteti recomanda cea mai ieftina toba omologata pe piata. Am cautat pana acum pe net de-am innebunit si nimic acceptabil... » Post actualizat in 02 Sep 2015 12:00 Sau daca nu gasesc toba stoc, macar daca-mi puteti recomanda cea mai ieftina toba omologata pe piata. Am cautat pana acum pe net de-am innebunit si nimic acceptabil... Un mic update: am gasit toba stoc de la un SV din 2001. Aveti idee se potriveste la mine cumva? Scuze ca insist, dar chiar n-am idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Nush ce-a fost in mintea ta sa te duci cu toba aia la RAR. Discutia asta trebuia sa aibe loc inainte de programare, era clar ca o sa-ti dea revenire. Daca ai model 2004-2006, cred ca trebuie sa cauti din anii astia, daca e 2003 trebuie sa cauti numai 2003...S-ar putea sa nu se potriveasca 2001 pe a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Am de vanzare o evacuare completa oem de sv650 2007. 350 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
methos Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Salut, a venit timpul sa ma despart de SV - anuntul aici /index.php?/topic/731229-vand-suzuki-sv650s-2000/ cum motoarele astea nu sunt tocmai cautate, poate aveti printre cunostinte/prieteni pe cineva care vrea unul pt inceput - il dau ieftin pentru ca are nevoie de reparatii, de principiu optice si ceva mecanic. urmatoarea s-ar putea sa fie tot SV, dar vreau sa iau o pauza deocamdata. succes in continuare si sa va bucurati de mobre. asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Salut, am demontat mobra si la refacere am ramas cu piesa asta in plus. De unde e? Unde se pune? Pt ce e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Ms mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 am si io o nelamurire privitor la janta spate de pe sv vazusem pe topicul unui coleg care vinde un sv650s ca schimbase janta cu una de gsxr pentru a monta cauciuc mai lat,respectiv 180 ce presupune modificarea,adica sunt necesare si alte interventii si ce avantaje/dezavantaje prezinta chestia,in afara aspectului sa nu i poluez topicul.mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 (editat) manevrabilitate mai PROASTA. Da bine la terase. PS: O evacuare cap coada Remus pt SV gen 2 intereseaza pe cineva ? Editat Septembrie 12, 2015 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 cam cat costa O VOSIRE LA SV GEN 2. de referat in Bucuresti.??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loopu Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 (editat) Un preț și poze ptr evacuare? Ms Editat Septembrie 12, 2015 de Loopu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 ce avantaje/dezavantaje prezinta chestia,in afara aspectului Avantaje: Aderenta si probabil franare mai buna(pata de contact pe asfalt mai mare) Anvelopele de 180 sunt mult mai usor de gasit pe piata(noi si SH) Dezavantaje: Nu e chiar legal, motocicleta ta are trecut in carte 160 pe spate, deci la RAR nu treci daca te duci sa ii faci omologare sau ITP. Vei modifica felul in care se comporta motoreta pe curbe, nu stiu sigur, dar cred ca o vei apleca mai greu. Anvelopa mai lata cu pata de contact mai mare inseamna o forta mai mare necesara pentru a pune in miscare si a mentine in miscare roata spate -> creste consumul, pierzi ceva din puterea motorului. Exista un motiv pentru care Suzuki a lasat anvelope de 160 pe spate pentru SV-ul de 650. Sfatul meu e sa ii lasi pe spate o anvelopa de 160. Daca vrei mobra cu anvelopa de 180, cumpara-ti alta mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Pata de contact e aceasi, doar daca e patrat cauciucul e mai mare. » Post actualizat in 15 Sep 2015 03:55 Un preț și poze ptr evacuare? Ms Nu ajung saptama asta la garaj. O sa revin cu poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 cam cat costa O VOSIRE LA SV GEN 2. de referat in Bucuresti.??? Daca ai vrut sa zici VOPSIRE eu am dat 1000 ron dar acum 2 ani. Acum...nu stiu, am facut-o la Activ Auto . Baietii au facut treaba excelenta, nu am ce sa reprosez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Scuze. Aveam tastatura externa la laptop și nu merge tasta P )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndyASE Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Salut,detin de 3 saptamini sv 650 naked din 2001,am si eu o problema si ma gindeam ca poate imi da cineva o mana de ajutor,Mobra in trapta a-3 si a-4 merge in suturi,in treapta a 5 si a 6 nu face.Sub 3000 rot/min intreptele 2,3,4 merge in suturi.Nu in suturi serios dar sesizabil,ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Salut,detin de 3 saptamini sv 650 naked din 2001,am si eu o problema si ma gindeam ca poate imi da cineva o mana de ajutor,Mobra in trapta a-3 si a-4 merge in suturi,in treapta a 5 si a 6 nu face.Sub 3000 rot/min intreptele 2,3,4 merge in suturi.Nu in suturi serios dar sesizabil,ce poate fi? E V2 si are cuplu E normal, bucura te de ea asa cum e si tureaza o peste 4000 de ture in treptele joase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndyASE Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Asta credeam si eu,este prima motocicleta si inca nu m-am obisnuit cu ea. Inca o intrebare,la relanti cand este deja calda fara faruri aprinse,sta la 1400 ture si in 2-3 secunde scade la 1000 dupa iar revine la 1300-1400,sa fie de la bujii sau de la aprindere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 (editat) nu mai e forumul asta ce era odata.. nimeni nu explica, nimeni nu face search inainte sa posteze.. iar grupul de SV-owneri nu e foarte inclinat spre mecanica(deh, motor fiabil) bujii, fise, pompa de benzina cu mizerii, sincronizare carburatie, bobine de inductie Editat Septembrie 17, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 nRock @AndyASE, ceva asemanator mi s-a intamplat in iarna, motoarele noastre au deja o varsta (yo am 2002), imbatranesc si ele Asigura-te ca ai bujiile noi, functionale, curate - cea de pe cilindrul I este mai expusa la corodare datorita apei aruncate de roata fata pe capul cilindrului (defect de constructie). Daca totul e ok aici, schimba fisele bujiilor - au 14 ani, daca nu au mai fost schimbate vreodata, la mine n-a fost si "pierdeau" curent, costa 9ron metru, cu un metru le rezolvi pe amandoua. Verifica si sanatatea releului/regulatorului de tensiune - asta in cazul in care nu ai deja unul aftermarket - este o piesa care pe prima generatie de SV se strica destul de frecvent. si bineinteles acumulatorul - tensiune, pierderi de curent. Daca nu se rezolva problemele apucate de capitolul carburatoare - curatare si sincronizare. Toate se rezolva destul de usor daca ai ceva aptitudini mecanice, un set sanatos de chei si un multimetru, totul fiind descris destul de detaliat in manualul de service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndyASE Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 nRock @AndyASE, ceva asemanator mi s-a intamplat in iarna, motoarele noastre au deja o varsta (yo am 2002), imbatranesc si ele Asigura-te ca ai bujiile noi, functionale, curate - cea de pe cilindrul I este mai expusa la corodare datorita apei aruncate de roata fata pe capul cilindrului (defect de constructie). Daca totul e ok aici, schimba fisele bujiilor - au 14 ani, daca nu au mai fost schimbate vreodata, la mine n-a fost si "pierdeau" curent, costa 9ron metru, cu un metru le rezolvi pe amandoua. Verifica si sanatatea releului/regulatorului de tensiune - asta in cazul in care nu ai deja unul aftermarket - este o piesa care pe prima generatie de SV se strica destul de frecvent. si bineinteles acumulatorul - tensiune, pierderi de curent. Daca nu se rezolva problemele apucate de capitolul carburatoare - curatare si sincronizare. Toate se rezolva destul de usor daca ai ceva aptitudini mecanice, un set sanatos de chei si un multimetru, totul fiind descris destul de detaliat in manualul de service. Asa am sa fac,multumesc de informatii,daca ii dau de cap dau o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Daca nu ai manualul de service il poti descarca de aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Piese si accesorii SV 650 si SV 1000 /index.php?/topic/731688-piese-si-accesorii-suzuki-sv-650-sv-1000-2003-2007/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
on-x Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Am un sv din 2002 650s accidentat fata si as vrea sa stiu daca e cineva interesat sa cumpere... va las link cu pozele... din ce m-am interesat eu reparatia costa undeva pana in 400 de euro... are acte valabile... daca va intereseaza lasati mesaj in privat... eu vreau sa ma las si nici nu mai am chef sa stau sa caut sa o repar... https://www.dropbox.com/s/t31qf7tmg563pgh/poze%20motor.7z?dl=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 400 ? Glumesti. Am bagat 280 de euro in SV acum o luna doar pe supoort scarita + scarita + pedala de frana, far, reparat carena dreapta (nu era sparta, doar zgariata) si vopsit total. La ce ai tu acolo sa zici mersi daca scapi cu vreo 30-35 milioane costuri totale. Pe ce pret ti-ai propus sa o dai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.