Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Gerula_

Vezi tu ca astea aduse și puse la vanzare sunt pt profit de cele mai multe ori. El ce mai castiga?

 

Nu discut de cei care aduc pentru profit, eu ziceam de cineva care o are, a mers cu ea 2-3 ani si acum cere 2000+. Daca arata ca asta din anuntul la care am dat link (eu inca n-am gasit in Ro ceva similar la cineva care s-o fi inscris si sa fi mers cu ea) iti zic eu ca s-ar fi simtit profund jignit daca ii ofeream 1600.

 

 

Ma rog, n-are rost sa incepem sa numaram 50 de euro ici, 50 de euro colo, eu incercam sa ma lamuresc daca or mai fi si alte diferente relevante (care sa justifice 2x pretul) intre gen I si Gen II, in afara de injectie. Se pare ca nu.

» Post actualizat in 09 Oct 2015 11:05

ce discuri are sv-ul ala din link :love: or fi galfer? sau ng?

 

Probabil am facut vreun samsar fericit cu linkul asta, mai ales daca italianul s-o grabi sa vanda. Dar na, eu oricum n-aveam drum pe la Ferrara :lol:

 

O vezi pe olx la 1990 euro intr-o luna :lol:

Editat de Gerula_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi pe olx la 1990 euro intr-o luna :lol:

 

sa fie, eu mi-am luat deja un SV acum 2 saptamani

 

pe mine discurile ma interesau :D

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 2000 neg :)) sa mi bag .... O țin pe post de cuier mai bn. App am văzut un țigan care și a zidit masina :)))

» Post actualizat in 09 Oct 2015 11:27

App d3 #Cum arata# foarte important Cum merge. Dacă trage ca tractoru dreapta stai potolit "ca nu e chiar asa" :)) trebuie sa vezi moto așa plm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Gerula_

 

09 Oct 2015 11:27

App d3 #Cum arata# foarte important Cum merge. Dacă trage ca tractoru dreapta stai potolit "ca nu e chiar asa" :)) Trebuie sa vezi moto așa plm

 

Da, logic. Dar orisicat, mai probabil sa traga dreapta una trecuta prin gropile din Bucuresti, trantita ‘numai putin‘ etc decat una care a facut km pe autostrada in nordul Italiei. Oricum, aia era doar asa, ca reper de pret, ochiometric pare tinuta bine, unu' care a pus discurile alea sigur nu mergea cu ea tragand dreapta etc.

Editat de Gerula_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai citeste odata ce am scris, cine stie...

 

 

Dar na, tu deja te-ai uitat in globul de cristal si ai vazut acolo ca [...]. Auzi, numerele la 6 din 49 nu le-ai vazut, daca tot suntem aici? :laugh:

» Post actualizat in 09 Oct 2015 10:39

vine unu' gen hardknot (sau altul la fel de ager) si ma acuza ca

 

 

....hai ca esti preost

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Gerula_

Pentru ca sunt oameni (si nu chiar asa putini) care nu au garaj, nici nu vor sa lase mobra in frig sub o prelata, nici sa afle ce pateste in scara blocului si care au de ales intre a o da un pic mai ieftin acum sau a plati chirie la un spatiu de depozitare vreme de 4-5 luni?

Sigur, asemenea considerente se cam aplica doar daca stai la bloc, dar asa locuieste o buna parte din populatia tarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti caterinca maxima man :)))) grigul si pretul. singura chestie este urmatoarea> o cumperi iarna, dai mai putin pt. ca nu mergi cu motorul. deci practic dai acum si mergi la anu :)) si consumabilele s duse (se schimba lichidele la inceput de sezon, revizie motocicleta etc). dar daca nu ai o dorinta sa dai motorul platesti 250lei pe cateva luni decat sa lasi la prez cateva sute de euro (zic si eu nu dau cu parul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Gerula_

Bine, 300de lei (nu 250) daca vrei s-o lasi intr-un spatiu unde are multa lume acces si unde se pot intampla diverse chestii. Daca inchiriezi un garaj propriu, chiar si la comun cu alti 2-3 prieteni pe care-i stii ca sunt oameni seriosi, ies cu totul alte scoruri. In plus, daca tii la un pret "de sezon" practic nu reusesti decat sa mai tii banii blocati niste luni, asta in ideea ca ai noroc si o dai repede primavara.

 

Ce spui apropo de faptul ca o iei acum si te dai la primavara e adevarat, doar ca eu as vrea s-o iau si sa mai mesteresc/verific la ea peste iarna, in asa fel incat primavara sa stiu ca am o baza-n ea. Daca nu aveam posibilitatea asta nici nu ma gandeam sa caut de cumparat in aceasta perioada.

Editat de Gerula_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da domne. mobrele sunt mai ieftine, mai noi si mai intretinute in italia...pt ca sunt IN ITALIA!

 

ex concret: Cagiva Raptor 650, an 2007. 20.000 km reali, ca nou. Motoreta mult mai buna ca SV-ul (furca USD Marzocchi, frane full-Brembo, inclusiv furtune 'metalice', cadru MV Agusta) dar cu fix acelasi motor, pe injectie. In Italia a costat 1900 euro, adus in romania a ajuns 2450, inmatricularea inca 250 de euro + schimbul de lichide si filtre si refacerea furcii (la o mobra statuta se duc simeringurile cand incepi sa mergi iar cu ea) inca 200 de euro...deci un total de 2900 euro. Daca prin absurd as vrea sa o vand acum, crezi ca-s tampit sa o pun la 1900 euro??? cand la banii astia in Ro gasesti numai modelul 1, ala pe carburatie si o gramada de bube???? cred ca traiesti pe alta lume daca te astepti ca lumea sa arunce cu banii de dragul pietii din italea.

 

Am vandut asta vara un CB500 din '98 cu 1600 de euro, si l-am vandut asa pt ca timp de 6 ani cat a fost la mine l-am ingrijit in draci, iar aia care spuneau "frateeee, un CB din anii aia ie maxim 1000 euro" ii trimiteam frumos sa-l cumpere pe ala de 1000 de euro, dar nu faceau asta, pt ca erau hartanite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Gerula_

Si totusi discutia era despre faptul ca gasesti SV650 gen 1 din 2001 cu 1000 de euro in vreme ce pe gen 2 din 2003 se cer 2000...

In rest, daca tu ai dat 550 de euro pe adus o motocicleta de 1900 de euro din Italia nu prea inseamna ca asa e standardul, dar, cum spuneam, nici n-are rost sa numaram fiecare euro din fiecare caz de-asta. Cert e insa un lucru: o mobra adusa ieri din Italia e mai cautata decat una rulata cativa ani in Romania. Chestie are poate fi nedreapta in unele cazuri particulare, dar care in general e foarte justificata, dat fiind faptul ca la noi sunt probleme mari cu tot ce inseamna service. De drumuri nu mai vorbesc.

 

Pe de alta parte e normal sa existe diferenta data de costurile cu transportul si cu actele, asta n-o neaga nimeni. Dar daca tu crezi ca poti aduce o mobra din Italia azi, poti merge cu ea 2 ani in Ro si apoi poti lua pe ea pretul platit italianului+transport+acte+reparatii uzuale eu zic ca te minti singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vandut asta vara un CB500 din '98 cu 1600 de euro, si l-am vandut asa pt ca timp de 6 ani cat a fost la mine l-am ingrijit in draci, iar aia care spuneau "frateeee, un CB din anii aia ie maxim 1000 euro" ii trimiteam frumos sa-l cumpere pe ala de 1000 de euro, dar nu faceau asta, pt ca erau hartanite

 

Exact ce spuneam cu o pagina in urma. Niste cazane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Din ce stiu eu, mari probleme nu are. Singura chestie nasoala de care am cunostinta si ti se poate intampla, este atunci cand ploua. Roata din fata arunca apa pe cilindrul expus si uneori ajunge si deasupra cilindrului si intra in locasul unde este bujia.

Pana nu scoti apa de acolo sau pana nu se evapora singura, intr-un anumit interval de turaii, motorul nu o sa mearga cum trebuie (da rateuri si nu trage la fel ca inainte).

 

Din proprie experienta iti spun sa nu-ti faci griji pentru asta. Eu am patit o singura data intr-un an si atunci nu a fost in timp ce mergeam. Era furtuna afara + ploaie si motorul era dezvelit. Atunci s-a intamplat si s-a rezolvat de la sine dupa vreo 200 km (nu am intervenit, desi eram pe care sa o fac pentru ca ma stresa).

In rest, am mers de de zeci de ori cand ploua afara si nu a avut nimic.

 

Poti evita chestia asta daca iti construiesti o aparatoare care o prinzi in prelungirea radiatorului. Apa nu o sa mai ajunga acolo.

Sau mai sunt prelungiri ale aripii fata, se numesc "fender extender".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Din ce stiu eu, mari probleme nu are. Singura chestie nasoala de care am cunostinta si ti se poate intampla, este atunci cand ploua. Roata din fata arunca apa pe cilindrul expus si uneori ajunge si deasupra cilindrului si intra in locasul unde este bujia.

Pana nu scoti apa de acolo sau pana nu se evapora singura, intr-un anumit interval de turaii, motorul nu o sa mearga cum trebuie (da rateuri si nu trage la fel ca inainte).

 

Din proprie experienta iti spun sa nu-ti faci griji pentru asta. Eu am patit o singura data intr-un an si atunci nu a fost in timp ce mergeam. Era furtuna afara + ploaie si motorul era dezvelit. Atunci s-a intamplat si s-a rezolvat de la sine dupa vreo 200 km (nu am intervenit, desi eram pe care sa o fac pentru ca ma stresa).

In rest, am mers de de zeci de ori cand ploua afara si nu a avut nimic.

 

Poti evita chestia asta daca iti construiesti o aparatoare care o prinzi in prelungirea radiatorului. Apa nu o sa mai ajunga acolo.

Sau mai sunt prelungiri ale aripii fata, se numesc "fender extender".

 

:nono:

 

Apa se infiltreaza la bujie doar cand canalul de drenaj e infundat iar fisa nu e bine montata/pozitionata.

 

Daca vorbim de prima generatie, motoare trecute de 50.000 km reali, poate fi cazul schimbarii lanturilor de distributie. Aici e un pic mai costisitor decat la 2/3/4 in linie deoarece toate piesele distributiei sunt dublate. Si manopera e mai complicata. Deci un cost mai mare.

 

In rest sunt tancuri fiabile.

Editat de Gnraloo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O întrebare / rugăminte: cine din București ar fi dispus la o scurtă întâlnire pentru a mă lăsa să fac o tură cu un SV 650 (preferabil prima generație, pe carburație) câteva sute de metri?

Am A-ul de câțiva ani, am mai avut motocicletă mare 3 ani în trecut, sunt un tip ok și responsabil. Desigur - veți avea garanția că nu am să fug cu motorul. :))

Motivul e simplu: vreau să îmi cumpăr, am fost să văd două motociclete second care mi s-au părut oferte bune, dar ambele au avut probleme - una nu a vrut să pornească, alta avea compresia dusă (era într-o stare tristă, deși inițial arăta ok în poze).

Problema mea e că nu știu cum ar trebui să meargă o astfel de motocicletă (v2). Am mai avut în trecut un Kawasaki ZZR 600 (4 în linie, 100 de cai) și mergea brici, răspundea instant (regret acum că am dat-o). Dar cu SV-ul cu care am mers recent - pur și simplu aveam impresia că are lag la accelerație, că nu se tura, că nu trăgea cum trebuie (deși are cuplu mare). Avea probleme la motor (verificată în service) și mi-a dat o stare negativă. Și dacă mai văd alte motoare aș vrea să am cu ce să le compar.

Mulțumesc pentru înțelegere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...