Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

 

Stie cineva de unde pot cumpara niste capete de ghidon originale pentru un SV 650S generatia 2? Am umblat la unul din ele si cred ca nu l-am strans bine la loc si m-am trezit ca l-am pierdut. Cu tot cu acel surub lung de cca 10 cm. De unde as putea face rost? Are cineva din dezmembrari unul ramas?

 

Multumesc anticipat,

Silviu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, probabil s-a mai întrebat dar nu am găsit prin search, am și eu câteva întrebări pt un sv 650s gen1: ce bujii și fişe se pun *dacă este un model anume*

Și ce antigel sa-i pun?

Și dacă tot sunt aici, după câteva zile mai friguroase, am încercat sa pornesc mobra dar tot murea motorul când o turam peste 1500, după ce sa încălzit un pic mai mult, ducea pana la 4-5000, dar tot murea.. și dacă îi dădeam din soc, murea instant.. vreo idee?

Sv 650s 1998

Editat de Nickolay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

 

Stie cineva de unde pot cumpara niste capete de ghidon originale pentru un SV 650S generatia 2? Am umblat la unul din ele si cred ca nu l-am strans bine la loc si m-am trezit ca l-am pierdut. Cu tot cu acel surub lung de cca 10 cm. De unde as putea face rost? Are cineva din dezmembrari unul ramas?

 

Multumesc anticipat,

Silviu

 

Salut.

Incearca la baietii cu dezmembrari de pe facebook. Eu acolo am gasit capete de ghidon.

Poftim : https://www.facebook.com/Dezmembrari-si-Vanzari-motociclete-Ploiesti-879145458771042/

https://www.facebook.com/www.motoschrott.ro/

 

 

Salutare, probabil s-a mai întrebat dar nu am găsit prin search, am și eu câteva întrebări pt un sv 650s gen1: ce bujii și fişe se pun *dacă este un model anume*

Și ce antigel sa-i pun?

Și dacă tot sunt aici, după câteva zile mai friguroase, am încercat sa pornesc mobra dar tot murea motorul când o turam peste 1500, după ce sa încălzit un pic mai mult, ducea pana la 4-5000, dar tot murea.. și dacă îi dădeam din soc, murea instant.. vreo idee?

Sv 650s 1998

 

Salut. Am schimbat bujiile in august anul acesta si am pus ce specifica cartea, respectiv : NGK CR9E non-iridium (sunt mai potrivite pentru motoarele noastre).

Antigel ... nu conteaza, toate au acelasi rol. Ai grija sa-l diluezi corect.

 

Referitor la pornit, corect se porneste in felul urmator : contact, soc la jumatate sau 3 sferturi (la temperaturile de acum), ambreiaj tras si buton. Nu incerca sa-l pornesti fara soc si sa-l tii din acceleratie.

Dupa ce se incalzeste bine (5 minute de mers), poti lasa socul si sa te joci cu acc. Daca nu proneste in felul acesta, undeva este o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 Fisele sunt obisnuite, parca m-au costat 9 roni metru. Bujiile sunt fie NGK CR8E/CR9E fie CR9EIX - varianta pe iridium

 

2 Antigel de care preferi.

 

3 Problemele de pornire indica ceva hiba cu carburatoarele, iar avand in vedere mizeria si jegul de la noi din carburant ti-as recomanda, ca tot vine zapada, o curatare si o sincronizare - face minuni.

 

nRock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O am de 3 ani aproape, știu cum se porneste, dar când am încercat sa o pornesc normal, nu pornea deloc. Adica: soc full, ambreiaj tras. Când am scos socul pornea și stătea la relanty pe la 1000 turații, dar murea după un timp. Citisem ca a mai pățit cineva așa de la carburație + nopți reci..Am zis ca dacă tot întreb de bujii și fișe sa întreb și de asta, dar nu e neapărat

» Post actualizat in 10 Nov 2015 09:21

Super, ms de răspunsuri, sper sa găsesc la un magazin de piese auto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreun pont unde as putea gasi la un pret bun parbrize PUIG pt SVS/II? (noi)

 

P.S. dragi posesori de SeVe-uri, masinaria mea e pe cale de a implini 70.000 km :birthday:

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe site la puig apare doar la www.motorteam.ro ca distribuitor in Romania. Da-le oamenilor un mail si intreaba-i daca pot sa aduca si la ce bani.

mai era un thread aici pe forum pe care il vazusem cand verificam ce mai e nou pe forum da' am vazut ca deja postasei acolo :)

 

la multi ani (si km) masinariei :birthday:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre noul SV650? aparent a fost prezentat la EICMA 2015 si e cam.. varza :crack:

 

Links:

http://www.autoevolution.com/news/eicma-2016-suzuki-sv650-is-lighter-faster-and-smarter-live-photos-102078.html

http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/new-suzuki-sv650/28464.html

http://www.motorcyclistonline.com/eicma-2015-suzuki-sv650-returns-for-2016-motorcyclist-magazine-first-look

http://www.motorcycle.com/manufacturer/suzuki/2015-eicma-suzuki-sv650.html

 

Ce'mi mai place mie marketingul asta de rahat.. hai sa invelim ca.ca.tu' in staniol cum vezi si pe la sectiunea de vanzari de aici:

 

  • are mai multi cai decat modelele anterioare si e totusi economic - pai prietene, ce pm fac eu cu caii mai multi cand eu am in 2015 cu WHOOOAH 20 de kile mai mult decat SV650u din 2003? Acu 12 ani, nu acu 3 ani la Gladius.. A! Si se lauda ca "e cu 5 kile mai usor decat predecesorul sau, SFV - aka Gladius, aka alta mobra" - pai stai asa... nu va laudati ca v-ati intors la SV?? il comparam cu Gladius? :) 202kg ale SFV Gladius vs. 195kg ale noului SV - ei bine SVS K3ul meu are 165, va pup!
  • un propulsor cu totul nou - pistoane tratate blah blah - pe bune? nou? e acelasi motor care a tot fost imbunatatit intre '99 si '07. I-au dat cu un strat de kko pe pistoane ca sa poa' sa se laude ca au facut o schimbare(care sa justifice pretul sau sa ajute la vanzare). Sincer sa fiu, la capitolul motor chiar nu au nevoie de vreo mare schimbare.. propulsorul asta e ca Golf-ul VW.. s-a perfectionat de-a lungul timpului si a ajuns la un nivel super cool. Sa speram ca nu apar chestii noi stricacioase, ca se cam plangea lumea ca e fiabil. Injectoare cu 10 jeturi.. tine-te bine ca astea or sa ridice probleme si sunt al dracu' de scumpe; ce mi se pare si mai nasol e ca au mutat cuplul maxim de la 6400rpm la 8100.. asta inseamna ca motorul devine de fapt mult mai domol si n'o sa mai traga asa bine "de jos".. cum or fi scos ei noxele alea de Euro4? pai uite asa! pam pam, fun factor se duce in jos...iar consumul scade mincinos pe foaie, doar in ture mici, batranesti
  • cadrul cu 'jde kile mai greu e compensat fortat prin multe chestii.. - sasiu mai mic in primul rand, inaltime de doar 780mm sau ceva de genul pt sa, rezervor de nici 14L fata de 17L la sv-ul pointy, si o evacuare light.. va cred si eu, dar daca puneau mod-urile astea pe SVul vechi, scoteau 140-150 de kile din el.. si chiar era bun de femei.. dar e scump aluminiul ala, si nu mai obtinem Profit.. a naiba economie de piata

 

Deci, in a nutshell: fata de SVurile adevarate(nu cost-reductionul ala de Gladius) - v'am luat cadrul ala superb din aluminiu, am pus fier in loc - stiti voi, d-ala cu vreo 30 de kile mai greu si care mai si rugineste daca zgarii vopseaua.. v'am lasat in 2015 cu aceleasi suspensii/frane din '88 sau de cand e tehnologia.. am facut downgrade pana si de la Gladius - far mai ieftinache, sasiu mai ieftin de fabricat/asamblat, am trantit un ABS care cel mai probabil nu aduce nimic nou fata de ultimul. A! si in loc de un ODO simplist si compact, v'am pus computer de bord cu indicator de treapta si consum - cu acest ODO incearca ei sa isi rascumpere pacatele si sa aduca in 2015 o mobra a anilor 90 pe care au mai aruncat in trecut o injectie si un ABS optional.

 

 

...concluzia, Suzuki umbla cu cioara vopsita si in loc sa dea banii pe materiale de calitate sau ingineri care actually sa proiecteze ceva nou, dau banii pe directori de marketing! Succes Suzuki, eu urmatoarea mobra o iau de la concurentii care dau totusi 2 bani pe R&D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yep, ai dreptate.. e greutatea la plin deci sunt comparabile.

 

Totusi reducerile de costuri isi fac simtita prezenta mult prea mult pt gusturile mele.. "They don't make them like they used to" se cam aplica in cazul de fata si ma frapeaza faptul ca nu s'au sinchisit sa schimbe macar suspensia aia fata de modelul de acum 15 ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre noul SV650?

 

are nevasta-mea unul, e fabricat in 2007 si e mult mai bun!

- motorul e la fel

- are frane full brembo cu furtunune metalice.

- furca USD Marzocchi

- manevrabilitatea si confortul sunt mult peste

- cadrul e facut de MV Agusta...

 

 

 

ah da, si nu stiu de ce, dar pe ea scrie Cagiva Raptor :)

 

 

 

1272113104_92_0.jpg

 

 

sv650_wht_l7.jpg?itok=VV0x7-1Y

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yo nu as zice asa usor hop! Este totusi un mid level bike. Si da este peste Gladius.

 

P. S. Aveau ceva mai multe variante de design. Cea echipata Sw-Motech arata bestial.

 

attachicon.gifWP_20151119_15_08_53_Raw (2)-01.jpeg

 

Iar te-ai plictisit de stat acasa :-))

 

On-topic: De ceva timp incoace am avut o problema la SV (pentru cine nu stie, e din '99 cu vreo 90 "si ceva" de mii pe ceas), problema careia abia aseara i-am dat de cap. Totul mergea OK, mai putin in cazul in care deschideam gazul puternic sau turam motorul peste 5-6000. Atunci pur si simplu se ineca, scotea ceva fum negru si de obicei "murea". Am desfacut bujii, carburatoare, am schimbat filtru de aer, am verificat furtunele...nimic!

Am descoperit ca rezervorul are un burete lipit in sub el, burete care in timp s-a dezlipit partial, iar cand vacuumul creat de motor e suficient de puternic, ajunge sa astupe intrarea filtrului de aer. Rezulta - moare motorul. Poate informatiile astea ajuta pe cineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar te-ai plictisit de stat acasa :-))

 

On-topic: De ceva timp incoace am avut o problema la SV (pentru cine nu stie, e din '99 cu vreo 90 "si ceva" de mii pe ceas), problema careia abia aseara i-am dat de cap. Totul mergea OK, mai putin in cazul in care deschideam gazul puternic sau turam motorul peste 5-6000. Atunci pur si simplu se ineca, scotea ceva fum negru si de obicei "murea". Am desfacut bujii, carburatoare, am schimbat filtru de aer, am verificat furtunele...nimic!

Am descoperit ca rezervorul are un burete lipit in sub el, burete care in timp s-a dezlipit partial, iar cand vacuumul creat de motor e suficient de puternic, ajunge sa astupe intrarea filtrului de aer. Rezulta - moare motorul. Poate informatiile astea ajuta pe cineva.

 

As mai adauga si faptul ca tampoanele de cauciuc dintre rezervor si cadru pot duce la problema asta, mai exact lipsa lor.

 

post-42927-0-47619600-1448650461_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...