Sly06 Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 N arata rau , mai ales ultima facuta gen scrambler Culoarea aia roz in schimb no comment. Si vechiul tip de cadru k4,k5 mi se pare mai frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Cine se astepta sa pastreze acelasi motor de acum 16 ani ? Bineinteles, e pe injectie ... si ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Ce are in plus cred abs nu stiu daca optional Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 repet, si ca design, si ca specificatii/dotari, Raptorul e mult peste, si asta din 2001/2005... motorul e acelasi. am si impresia ca mai mult s-au inspirat de la Raptor decat de la fostele modele+inovatie, am pus pe pagina trecuta poze cu ele una langa alta, seamana cam mult. in 2015 sa nu oferi si tu o suspensie si-o frana mai de doamna-ajuta e cam de rahao....oricat de ieftin iesi. Pai decat sa-mi iau un SV650 nou mai bine imi iau un Raptor 2007 tinut tzipla, mai ieftin si primesc furca USD marzocchi, frane full-brembo si o ciclistica de invidat...inafara de ABS noul SV nu aduce nimic nou.... poate oi fi eu mai carcotas, dar na, e pacat de model in sine, ca imi plac V-urile si implicit SV-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 100% de acord cu MotoRockerul! cu mentiunea ca nici cu ciclistica SVului vechi nu imi e deloc rusine. Dar da, Raptorul pare mai performant pe toate fronturile.. si a pastrat cea mai buna piesa de pe SV: motorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 eu raptor cautam initial, da' n-am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 4, 2015 Share Postat Decembrie 4, 2015 eu raptor cautam initial, da' n-am gasit cauti in italia si vb cu fratii biris sa ti-l verifice/cumpere/aduca....iesi nitel mai scump dar crede-ma ca merita, iti iei motoreta intretinuta bine si mult mai ok ca ce gasesti in tara. asta vara am luat Raptor 650 pt nevasta...2007, 20.000 km reali, fara cusur, cu tot cu inmatriculat m-a dus la 2600 euro. Nu gaseam asa motereta in tara la banii aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Decembrie 4, 2015 Share Postat Decembrie 4, 2015 (editat) ...in iarna ma bate gandul sa revopsesc partea neagra a discurilor de frana, ca am vazut ca e cam cojita vopseaua aia si ma cam supara la ochi... a facut cineva asta? se foloseste vreo vopsea speciala rezistenta la temperaturi inalte daca tot vorbim de discuri de frana? M-ar bate gandul sa fac si curatenie pe interiorul rezervorului, dar parca n-as vrea sa fac mai mult rau decat bine, pt ca am inteles ca e destul de delicata vopsirea ulterioara a interiorului. Si ca sa "sablez" si sa las asa mi se pare tiganie.. e cineva care a facut treaba asta in service sa'mi spuna cat l'a costat? M-ar mai tenta si o revopsire totala.. dar nu stiu daca mai tin mobra atata timp cat sa merite investitii de genul, si presupun ca vreo 1200-1500 de lei ar cam duce operatiunea Editat Decembrie 4, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Decembrie 4, 2015 Share Postat Decembrie 4, 2015 cauti in italia si vb cu fratii biris sa ti-l verifice/cumpere/aduca....iesi nitel mai scump dar crede-ma ca merita, iti iei motoreta intretinuta bine si mult mai ok ca ce gasesti in tara. asta vara am luat Raptor 650 pt nevasta...2007, 20.000 km reali, fara cusur, cu tot cu inmatriculat m-a dus la 2600 euro. Nu gaseam asa motereta in tara la banii aia... nu am incredere sa iau motoare asa, prefer sa-l vad. plus ca am luat deja un sv de care sunt multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puiu86 Postat Decembrie 9, 2015 Share Postat Decembrie 9, 2015 salut---ma gindesc sa imi cumpar un suzuki gladius---va rog sa ma ajutati cu citeva sfaturi -----ca ideie se merita ? e mai buna ca un sv 650 pe injectie ? care ar fi diferentele intre ele in afara de design ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 9, 2015 Share Postat Decembrie 9, 2015 nu am incredere sa iau motoare asa, prefer sa-l vad. plus ca am luat deja un sv de care sunt multumit il platesti abia dupa ce il vezi si iti place, in Bucuresti....isi asuma chestia chestia asta, deci iti imaginezi ce mobre aduce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Decembrie 9, 2015 Share Postat Decembrie 9, 2015 poate data viitoare cand schimb calul mersi pt informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gxg.marin Postat Decembrie 27, 2015 Share Postat Decembrie 27, 2015 Salutare si bine v am gasit! In curand sper sa fiu si eu posesorul unui Sv650 pe care as vrea sa l customizez. Am pierdut cateva ore si am reusit sa construiesc o idee de SV650 pe care vreau sa o impartasesc si cu voi si sa mi spuneti ce parere aveti. * Cadrul + motor - Suzuki Sv650N, * Furca + roata fata +far - Kawasaki Z1000 * Carena laterala - Suzuki GSR750 * Coada + sa - Suzuki GSR750 * Bellypan - Kawasaki Z1000 Probabil este foarte dificil sa combini in mod real toate cele mentionate mai sus, dar in photoshop se pare ca merge. Ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Ia ti direct un Z1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Ia ti direct un Z1000. "posesorul unui Sv650 pe care as vrea sa l customizez" ....asa vrea omu' cati dintre noi le folosesc, motoarele, exact ca modelul din fabrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gxg.marin Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Ia ti direct un Z1000. Eu pornisem de la ideea de a schimba furca si toba ca sa vad cu ce arata mai bine si apoi am zis sa ma joc cu imaginea mai mult fiind curios ce s ar putea realiza pastrand cadrul si bascula. E doar un joc de imaginatie si daca dispuneam de bugetul necesar poate ca imi luam un Z1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Salut si la multi ani. Am 2 intrebari. 1. Stie cineva ce consum au becurile de semnalizare din fabrica ? Am becuri de putere mai mica si imi clipeste de 2-3 ori mai repede. As vrea sa pun becuri de care trebuie, ca sa clipeasca normal. Nu vreau alt releu, pentru becurile actuale. 2. Ce ulei folositi la SV ? Momentan am in el Bel-Ray EXP 15w50. Nu am incercat altceva asadar nu pot face comparatie cu altceva. Voi ce folositi, cat de multumiti sunteti ? Motorul are 62000 km (cel putin pe ceas). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Daca iti clipesc mai repede..ce? poti sa pui releu care e foarte ieftin sau sa pui niste rezistente pe fir(gasesti tot pe forum pe undeva ce valori). Altfel trebuie becuri cu filament si nu LED. Mergi pe uleiul ala ca e bine. Chiar daca tot poporu' baga 10W40 "ca uleiu mai gros se baga la motoare varza", SVul se comporta muuuult mai bine pe 15-50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 deci faptul ca scrie pe motor sa se foloseasca 10w-40 e asa pentru fraieri , ce conteaza ce recomanda producator ala saracu , care n-a facut decat sa proiecteze motorul ala si sa testeze ce tip de ulei are nevoie .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 (editat) Documentați-vă puțin înainte să dați răspunsuri și să oferiți sfaturi În primul rând, un 15W50 este mai vâscos față de un 10W40 (și nu invers) la temperaturi joase (ex: pornire la rece), iar la temperaturi înalte își va pierde mai greu din vâscozitate în raport cu celălalt.Apoi, recomandarea producătorului este una generală, gândită pentru cei care nu se pricep sau/și nu sunt interesați de acest aspect. Menirea ei este să-ți garanteze o funcționare în parametrii normali a motorului, în condiții normale de mers. Nu trebuie ignorată, dar în același timp nu implică faptul că nu ai voie sau că nu este recomandat să pui un ulei cu alt indice de vâscozitate. Dacă înțelegi indicii de vâscozitate și ceea ce implică, poți eventual alege un ulei cu indice SAE mai adaptat climatului și stilului de mers. De aici, afirmațiile de tipul celor de mai sus sunt subiective și depind de modul de exploatare al motorului. 2. Ce ulei folositi la SV ? Momentan am in el Bel-Ray EXP 15w50. Nu am incercat altceva asadar nu pot face comparatie cu altceva. Voi ce folositi, cat de multumiti sunteti ? Motorul are 62000 km (cel putin pe ceas). Informațiile de mai sus (și ceea ce mai poți tu găsi ușor pe net legat de indicii de vâscozitate ai uleiurilor de motor) ar trebui să te ajute să iei o decizie în legătură cu tipul de ulei pe care să-l folosești. Dacă tot nu ești edificat, poți să încerci și un 10W40 și să vezi cum se comportă motocicleta în funcție de stilul tău de mers. Rău nu-i va face motorului oricum, mai ales dacă schimbi uleiul relativ des, așa cum merită un motor cu un asemenea kilometraj (venerabil), adică între 5 și 10 mii de km.Succes Editat Ianuarie 5, 2016 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Salut. Multumesc pentru raspunsuri. Nu ma refeream la comparatia 10W40 / 15W50 ci la producator (brand). Am incercat ambele vascozitati si imi place mai mult cu 15W50 (cel putin pe partea cutie de viteze) si am sa raman in continuare la 15W50. Nu sunt lamurit insa de ce Bel-Ray e mai bun sau mai slab decat Motul. Sau, de ce considera userul X ca Bardahl-ul care il foloseste el e mai bun decat Bel-Ray-ul meu si ca eu sunt un fraier ca nu pun Bardahl ca si dansul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Personal, nu cred că sunt diferențe substanțiale de calitate între mărcile consacrate și cunoscute. La noi, diferențele de prețuri între aceste mărci (ex: Castrol, Motul, BelRay, Repsol, Motorex, etc.) provin în primul rând din deal-urile (formale sau informale) pe care comercianții finali le fac cu intermediarii.În mod concret, despre Bardahl nu am auzit, deci nu am să mă pronunț. Dar dacă rămâi la mărcile cunoscute, nu cred că vei avea surprize neplăcute - mai ales dacă faci schimburi regulate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Parca nici nu le-as lua la rand pe toate, sa vad daca e vreo diferenta intre ele. Personal nu vad prea sanatoasa treaba asta. Daca am inceput sa-i pun Bel-Ray, apoi Bel-Ray ii pun 2-3 ani. Schimbul il fac la 6k km, cum spune cartea si cu toate astea, uleiul iese destul de "uzat". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Asta spuneam și eu: dacă folosești deja un brand cunoscut, nu văd vreun motiv imperios să schimbi.În rest, atât timp cât uleiul nu iese cu apă, benzină sau bucăți de metal în el, iar motorul merge bine, eu nu mi-aș face probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Ianuarie 7, 2016 Share Postat Ianuarie 7, 2016 Ce ziceti de uleiul asta: http://www.emag.ro/ulei-motor-motul-7100-10w40-4t-4l-104092/pd/DYYZGMBBM/ Ieri i-am dat comanda, azi l-am si primit. Vara trecuta am avut Motul 5100. Am zis ca trec pe 7100. Abia astept sa-i schimb uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.