Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Salut. Am un sv 650 din 2001 si am o problema la carburator. Fluctueaza la relanti. Am facut reglajele acum un an cu sincronizare cu tot si a mers bine 1 luna. Am incercat conform manualului sa reglez aer/benzina din surubul pilot de sub carburator. L-am deschis cum scrie in manual 2.5 ture inapoi dar relantiul fluctueaza,am incercat sa il deschid cu inca 1.5 ture,sta bine in relanti dar nu accelereaza bine. M-am uitat pe codul de pe carburator(20f3 care scrie pe al meu)dar in manual nu exista.AJUTOOOOOOR!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

SV650 x-k2 are rezervorul de 16 litrii, becu se aprinde si clipeste intermitent cand mai sunt 4 litrii si ramane permanent aprins cand mai e 1-1,5L (dar atentie ca se mai si defecteaza si ramai cu buza umflata).

 

Cat despre carburatorare si fluctuatie;

-Surubul de amestec e bine sa fie lasat fie in pace, fie adus inapoi la setarile din fabrica (deci deci atentie si numarat exact turele cand umblii prima data la el). Atentie - daca l-ai desfacut sa nu fi pierdut micuta garnitura din interior la unul dintre ele;

 

-Daca nu, atunci trebuie sa incerci sa regasesti cea mai buna setare ptr ele - yo momentan sunt la 2+3/4 la ambele, fata si spate.

 

-Apoi cand faci reglarea carburatoarelor, verifica sa nu ai joc la tija care leaga cele doua carburatoare, uneori aici, din cauza uzurii apare un mic joc ce te fura enorm cand incerci sa sincronizezi carburatoarele, alteori din cauza neatentiei la demontare, tija se poate indoii si iarasi ai probleme la sincronizare. Un alt lucru care duce la inegalitatea dintre carburatoare este uzura diferita a celor 2 membrane, una ramane cauciucata alta se intareste; si nu in ultimul rand ai grija sa ai aceleasi "gradatii" pe cuiul jetului principal.

 

Succes si mai ales rabdare in ”arta” reglarii si sincronizarii carburatoarelor de SV. Tre sa fi zen, ca altfel nu iti iese, vorbesc in cunostinta de cauza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot se vorbea zilele trecute de consum, adaug si yo niste fotografii, motor de 14 ani, merge ceas...

 

post-4765-0-35966600-1465142949_thumb.jpg post-4765-0-27598000-1465142962_thumb.jpg

 

consum mixt - fredonat in oras + naveta spre casa, zilnic ca locuiesc la 15Km de Bv - 4,95 si nu, nu respect ad literam regimu' de viteza :P

 

love this little bike!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna intrebare! Candva (2009 - 2010) ne vedeam la Bikers in otopeni, mai apoi pe la o terasa pe langa ATF parca era, duminica seara.

 

Poate reluati voi, astia "mai tineri" intalnirile :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot se vorbea zilele trecute de consum, adaug si yo niste fotografii, motor de 14 ani, merge ceas...

 

attachicon.gifWP_20160604_21_54_02_Raw.jpg attachicon.gifWP_20160604_21_53_48_Raw.jpg

 

consum mixt - fredonat in oras + naveta spre casa, zilnic ca locuiesc la 15Km de Bv - 4,95 si nu, nu respect ad literam regimu' de viteza :P

 

love this little bike!

aha , deci poate si cifre dinastea sv-ul , da nu cu mine la ghidion , totusi am ajuns la un consum de 6.3 care in opinia mea e rezonabil!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am patit prima duda. Am ramas fara benzina. In urcare, in depasire. A zvacnit de doua ori si.a murit. Centura Ploiesti. Abia iesisem de pe autostrada si ma duceam spre Targoviste. Si la primu pod a decedat. Becu de la rezervor incepuse sa palpaie cu vreo 20 km in urma. M.am gandit ca mai duce macar 50-60 km. C.asa zice in cartea ei....cand palpaie mai ai cam 3-3.5 l. Dar n.a fost sa fie. Noroc c.a oprit un alt confrate. Sa.i dea Dumnezeu sanatate. Era si pe sensu alalalt. A trebuit sa mearga pana la un giratoriu. Sa intoarca. Apoi s.a dus sa ia benzina. Si.a stat cu mine o ora si ceva. D.asta imi place mie comunitatea asta. Gasesti un om de suflet sa te ajute. Dupa ce i.am pus benzina i.am dat la automat pana era sa prajesc electromotoru. In final a pornit impinsa. Acum e totu ok. Porneste normal. Ce.am aflat....cand se duce toata benzina si apoi pui alta, tre sa dai de.un surub ca sa ajunga benzina la carburi (nu stiu unde e rahatu asta de surub ca nu l.am gasit si nici scule nu aveam). Altfel o fwti din buton sa porneasca si faci kktu praf. Io i.am dat la automat pana a inceput sa scoata un bazait din zona sigurantelor principale (alea de 30) de langa vasu cu lichidu de racire. Am zis ca s.a dus dreacu, ca i.am prajit releul de incarcare sau cine stie ce alte minuni. Dar am reusit doar sa incing electromotoru.

Merci Ionut (hornet albastru de PH) si merci Florin (http://servicemoto.net/service-moto/ ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa de benzina si supapa de la rezervor sunt vacuumatice. Nu este nici un surub (din cate stiu eu) care sa deschida benzina si sa ajunga in carburator.

 

Cred ca bazaitul era mai degraba in tacanit de releu. Dupa cum zici tu ca ai tot tinut butonul apasat, tind sa cred ca ai descarcat bateria => releul cupla si decupla -> tzac tzac tzac.

 

Ce baterie ai? In cazul meu dupa o iarna de stat, incarc bateria si apoi o pornesc tot la fel. dureaza cam 20 de secunde pana o ia din loc. IN acest interval cu bateria incarcata, nu face nici un zgomot releul principal. Asa ca ori ai o baterie care nu e incarcata prea bine sau e mai veche? sau e de o capacitate mai mica?

 

Daca cumva e mai veche s-ar putea sa te trezeti cu releul de incarcare ars in curand.

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu facea tzac tzac. Doar un bazait prelung, cat tineam apasam butonul. Fix din sigurantele principale se auzea. Bateria e ok. Si era si atunci ca aveam claxon. Acu porneste la sfert. La o ora dupa incident a pornit fara probleme. D.aia inclin catre varianta cu electromotoru incins de la prea multe incercari de pornire nereusite. Asa cum a zis si Florin. Dupa ce am varsat benzina din sticle in rezervor i.am si dat butoane. Initial a invartit, a dat s.o ia si atat. Posibil s.o fi si innecat. Dracu stie. Trebuia s.o las oleaca dupa ce.am pus benzina si apoi s.o pornesc. Nu sa.i dau ca turbatu 30 de butoane.

Cat despre surubu ala, mi.a zis unu in telefon ca sa.l caut si sa dau drumu la benzina. Si parca sa zic ca era ceva prin zona carburilor. Pe ambele era cate un surub cu cap inbus (la care se putea ajunge cu o surubelnita mai lunga). Si fiecare surub avea langa el ceva ca un shtutz asa, cat sa intre o scobitoare. Si sub ambele suruburi era cate un punct rosu. Io m.am gandit ca invart de surub iar pe shtutzul ala curge benzina. Da' n.am incercat ca nu eram sigur. Or fi fost alea sau nu suruburile in cauza, habar n.am. Daca e careva mai priceput, as fi curios si eu.

 

Si care ar fi procedura de pornire dupa ce ramai in pana prostului la modul ca nu mai ai nici macar vapori de benzina in rezervor. Pui benzina si apoi ce si cum faci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul SVului, pur si simplu apesi pe buton... SI crede-ma ca am scos carburatoarele de vreo cateva ori pentru curatare si sincronizare, deci erau seci, iasca... bagi benzina, eventual deschizi un pic socu si apesi pe buton... incepe sa invarta - e un sunet specific cand n-are benzina - o lasi 20-30secunde (mai ales daca te sti cu o baterie mai speriata) - iar apesi invarte un pic si apoi sigur porneste (asta daca nu ai si alte hibe). si inca ceva, daca ai socu tras nu te atinge de acceleratie ca o inneci.

nRock


» Post actualizat in 14 Jun 2016 09:27

Apropo, ca mi-am adus aminte de ceva... datorita varstei motoarelor din prima generatie robinetul vaccumatic al rezervorului se poate bloca (patit-o in iarna, cand motorul a stat mai mult timp) si garnitura agata in pozitia OFF, vaccumul fiind insuficient ptr a o deschide... bagi benzina, dai de nebun la automat si nimic, ca benzina nu are cum sa ajunga in carburatoare...

 

Solutia: a. schimbi robinetul sau cumperi kitu de reparatie - undeva la vreo 30-40oiro sau 2. anulezi robinetul scotandu-i garnitura de cauciuc si arcul de retur (like me)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum as putea rezolva problema, pt ca m am obisnuit asa, si parca e mai urat cu suportul clasic :)

Daca te-ai obisnuit si suportul original nu iti convine, unde e problema? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul SVului, pur si simplu apesi pe buton... SI crede-ma ca am scos carburatoarele de vreo cateva ori pentru curatare si sincronizare, deci erau seci, iasca... bagi benzina, eventual deschizi un pic socu si apesi pe buton... incepe sa invarta - e un sunet specific cand n-are benzina - o lasi 20-30secunde (mai ales daca te sti cu o baterie mai speriata) - iar apesi invarte un pic si apoi sigur porneste (asta daca nu ai si alte hibe). si inca ceva, daca ai socu tras nu te atinge de acceleratie ca o inneci.

nRock

» Post actualizat in 14 Jun 2016 09:27Apropo, ca mi-am adus aminte de ceva... datorita varstei motoarelor din prima generatie robinetul vaccumatic al rezervorului se poate bloca (patit-o in iarna, cand motorul a stat mai mult timp) si garnitura agata in pozitia OFF, vaccumul fiind insuficient ptr a o deschide... bagi benzina, dai de nebun la automat si nimic, ca benzina nu are cum sa ajunga in carburatoare...

 

Solutia: a. schimbi robinetul sau cumperi kitu de reparatie - undeva la vreo 30-40oiro sau 2. anulezi robinetul scotandu-i garnitura de cauciuc si arcul de retur (like me)!

Eu in primele 30 de sec cred ca i.am dat vreo 5 butoane. Apoi m.am infipt si in soc oleaca+acceleratie trasa. Deci mi.e clar cam ce s.a intamplat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe langa ghidon (+prinderi) ti-ar trebui si jugul superior. va trebui sa schimbi (din cate stiu) si furtunele de frana + ambreiaj, si cablurile de acceleratie, cele de S am inteles ca n-or sa ajunga pan' la ghidon. incearca si prin topicurile de dezmembrari pt jug si ghidon. eu le-am gasit pe toate 3 cu 200 lei, la o oferta. poate ai si tu noroc si gasesti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici eu nu-l am pe cel original, nu stiu daca e vreo firma anume, dar nu ma zoieste atunci cand ploua, probabil datorita aripii aftermarket

mai am un prieten cu un sv care nu are nici acea aripa, nici suportul original, si n-are problema asta...

tu ce suport ai acum? mai cauta pe net la suporturi universale, vezi care ar parea mai mare...

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am un k4 si azi mergand spre munca, se aprindeau indicatoarele de semnalizare si cel de faza lunga. Nu stateau aprinse tot timpul, doar cand si cand. Daca incercam sa semnalizez stanga sau dreapta, functioneaza.

Ma gandesc la ceva contacte imperfecte. Poate fi si de la altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...