Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Apropo de schimbat toba. Trebuie resincronizate carburile? Sau facute alte reglaje la motor? Sau se pune pur si simplu o alta toba si gata.

As schimba si eu cu ceva mai sonor, ca asta stock parca e de scuter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

Am detinut o Suzuki SV650 S din 2000, 1gen vreo 5 ani. Anul acesta m-am despartit de ea pentru "prima dragoste" o Kawasaki Ninja.

Prin urmare mi-au ramas o serie de piese cu care nu mai am ce face:

- roata fata;

- discuri frana fata;

- etrier spate cu furtun cu insertie metalica;

- cablu acceleratie (tur) + cablu ambreiaj;

- pedala frana;

- pedala schimbator viteze;

- maneta frana;

- maneta ambreiaj;

- releu regulator;

- stator;

- releu pornire;

-comenzi ghidon.

Toate piesele sunt second hand.

Pentru mai multe detalii CLICK pe link-ul din semnatura sau la tel. 0762.000.321.

Editat de unycorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Cam ce valoare are un SV650 din 2001 la vanzare :tomato: ? M-am gandit sa-l vand pe al meu... nu stiu cat sa cer pe el... :alcy:

Am avut si eu un SV 650 S din `99 cu 47000 km la vanzare de vreo 2 ani la 1100 euro; anul acesta l-am dat cu ~4000 lei la inceput de sezon cu toate consumabilele undeva pe la mijloc ca si uzura (lant,cauciucuri,etc) cu baterie noua, parbriz suplimentar puig si ulei schimbat...nu prea merg astea la noi in tara cu toate ca personal am fost innebunit dupa SV-ul meu vreo 7 ani in care nu m-a lasat la greu (decat un releu afurisit), nemaipomenita la condus dar postura m-a determinat sa mai incerc si altceva deoarace am 1.87 inaltime si cam incomoda la inaltimea asta - cel putin in zona genunchilor si incheieturilor la maini ( trecut pe varadero de 1000)

Editat de vonmario_mc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mult timp de lucrat la paravantul motorului, am reusit sa il termin... ;)

 

Am facut un video cu etapele prin care a trecut paravantul,de la cumparat standard de pe ebay, din fibra de sticla pana la produsul finit.

 

Toata mininea s-a pentrecut la CZ Customs in atelier.

 

 

sau :

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Azi mi s.a intamplat a doua oara o chestie la pornire la cald. A doua oara in aprox 2 luni. Si anume dupa o oprire scurta de tot (5 min) cand am apasat butonu sa pornesc iar, s.a auzit doar un tacanit puternic si atat. Nu a invartit nimic. Doar un tzaaaaaaac. La al doilea buton a luat.o fara probleme. Fix la fel am mai patit acu fro luna juma. Tot motor cald, tot oprire scurta de cateva minute, tot tzaaaaac la primu buton.

E ceva de luat in calcul si de verificat, sau a fost doar o intamplare?

» Post actualizat in 21 Oct 2016 12:58

Am gasit ceva asemanator pe youtube

Ceva de genu, tzacanit tare a facut si.a mea.

Editat de bc_krist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa releul de pornire (sub shea in dreapta, cutia verde cu 2 sigurante verzi), neaparat verifica sau chiar curata butonul de START si contactul inrerupatorului de la ambreiaj (sau scurtcircuiteaza-l din start/always ON).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Sunt in impas si nu știu cum sa ii dau de capat. Aseara am vrut sa ies cu mobra. Nu mai fusese pornita de luni. A pornit la sfert cu socul la maxim si fara gaz, s-a turat pe la 3000rpm ca de obicei. S-a încălzit un pic, am renunțat la soc treptat si a ramas la relanti. Vrand sa accelerez incet, pe loc, se oprea motorul. Balbaia si se oprea. Am pus-o pe seama frigului.

Am încercat sa plec incet, patinat, la relanti. Am facut asa aproape un km, astfel încât motorul s-a încălzit dar mobra tot nu se tura. Au fost doar cateva reprize scurte, pana la 2500rpm.

Am zis ca nu am destul gaz ( in timpul mersului s-a aprins martorul de la benzina) asa ca am mers si am mai pus 5 litri. Nu s-a schimbat nimic. In minte imi era faptul ca nu se alimenteaza cum trebuie sau s-au givrat carburatoarele ( if possible).

Acum o ora m-am apucat de desfacut sa verific robinetul vacuumatic de sub rezervor. Fara vacuum nu curge nimic, daca 'trag' din furtunul de vacuum vine benzina.

Am obs ca mai e un corp similar cu asta pe cealalta parte a cadrului, dar care funcționează la presiune de aer si nu vacuum. Merge si asta.

Am verificat bujiile, arata bine.

Aveti vreun sfat de aur? Vreo altceva ce as putea sa verific?

» Post actualizat in 29 Oct 2016 14:44

LE : daca ii dau un pic de spray in fiecare carburator, porneste, se tureaza. Pana când se termina spray-ul.

» Post actualizat in 29 Oct 2016 14:51

Am uitat sa precizez, la un moment dat nu a mai pornit deloc aseară. Situație care persista și acum, in lipsa de spray. Nu se alimenteaza... Dar de ce?...

» Post actualizat in 29 Oct 2016 15:36

LLE: mi-am dat seama ca acel corp care seamana cu robinetul vacuumatic e de fapt pompa de benzina, care e actionata si ea pe vacuum si care funcționează( am scos furtunasul care duce spre carburatoare și am probat). Neeext..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce an e mobra (din poza e un Gen 1 dar nu stiu din ce an)? I-ai umblat vreodata de cand o ai la cablul de shoc? Zici ca nu se alimenteaza? - de unde ti-ai dat seama? invarte si nu se intampla nimic? Are forta sa invarta sau invarte de zici ca imediat moare bateria?

 

SVurile nu pornesc fie ca n-au suficienta benzina (logic), fie au prea multa... (vb acum numai de partea de adminisie de benzen, ca zici ca ai scanteie si bujii bune, dar asigura-te ca ai amandoua bujiile OK). Robinetul vaccumatic este sus, incastrat in rezervor (intra/ies doua furtunase din el, unu e cel de benzina care pleaca catre pompa [dreapta, fixata pe cadru] si apoi se distribuie celor 2 carburi, al doilea, o idee mai subtire, este cel de vacuum care vine de la baza carburatorului 2). Daca nu vine benzina e posibil ca arcul si membrana robinetului sa fie coapta, caz in care vaccumul nu este suficient de puternic incat sa=l deschida - solutia temporara e sa-l desfaci si sa-l cureti + scos arcul; dezavantaje: doua - benzina e always ON, daca ai bafta si ai furtunu de benzina copt si crapa, curge tot ce ai inauntru; presiunea se exercita in permanenta pe plutitoarele carburilor si e posibil sa se strecoare in piston, iti ineaca motoru si te chinui pana iti ies peri albi sa pornesti motoru...

 

Be. Verifica cablul de shoc. in primul si in primul rand bifurcatia cablului, imediat cum intra pe langa jug, in stanga, sub rezervor. aici o sa gasesti o "cutiuta" din plastic, intra un cablu, ies 2 care se duc catre cele 2 carburatoare, la nr 1 intra in fata carbului, stanga jos, iar la nr 2 se duce catre dreapta printre cele doua corpuri ale caburatoarelor undeva in drepata jos. datorita mizeriei si jegului, bifurcatia carburatoarelor se strica astfe incat cele 2 cabluri nu mai culiseaza simultan, astfel incat un carburator (de regula 1) este tinut tot impul cu socul pus iar celalt este cu el scos, chestie care iti da tot amestecul peste cap si apare exact treaba pe care o descrii tu: nu se tureaza nici batuta si daca tragi de gaz moare...

 

Nu in ultmul rand, avand in vedere ca e un motor destul de vechi, iti recomand o verificare temeinica a carburatoarelor (membrane, site, jeturi) si bineinteles o sincronizare a lor (Atentie! Munca de chinez batran maestru in pictarea si sculptarea bobului de orez!)

 

nRock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspuns ! In ordinea numerelor de pe tricou :

Mobra e un curvy din 2000. E la mine de la inceputul sezonului, moment care a coincis si cu anexarea ctg A la permis. Nu am umblat pana acum la cablurile de la soc, insa carburile au fost curatate si sincronizate inainte de a avea permis (am facut atunci o revizie generala). Are forta sa invarta, ieri pornea la sfert dupa ce murea motorul cand incercam sa il turez. La un moment dat insa, bateria s-a descarcat si a necesitat incarcare pe redresor ( am lasat-o peste noapte, redresor cu sursa in comutatie, nu traf... cica ar avea ceva cicluri prestabilite de incarcare in trepte, nu dupa cum ii tuna bateriei sa ceara curent ).

Am verificat ambele bujii astazi; la cilindrul 2 a fost simplu, a iesit usor, pe cand la 1 am scos intai cat am putut din impuritatile acumulate (naked, merg si pe ploaie ), dupa care am inceput un program de rugaciuni intense ( timp in care frunzele morcovului au fluturat energic in vant ); dupa cativa stropi de degripant si multa rabdare am dat bujia afara ( a iesit greu de tot, chiar pana spre capat, mi-a fost teama sa nu raman cu filetul in chiulasa; dupa ce am scos-o am verificat ca nu cumva sa aiba filetul mai lung si sa iasa greu din cauza calaminei care s-ar fi putut acumula, nu a fost cazul . Bujiile sunt schimbate o data cu revizia initiala, ngk iridiu, au 7k km. Sunt maronii, chiar ok dupa parerea mea pt un motor alimentat pe carburatie ( am atasat o poza ).

Referitor la robinetul vacumatic, o sa incerc sa il dau jos maine sa il curat si sa scot arcul temporar, sa elimin si posibilitatea asta. Ar putea sa nu deschida total ? pompa de benzina totusi se alimenteaza - am scos furtunasul care duce spre ramificatia catre carburi si am dat la automat, arunca benzina cu drag si spor

Am vazut cutiuta unde se bifurca cablul de soc spre cele doua carburatoare, o sa incerc sa o desfac maine sa vad ce gasesc acolo. Ai idee daca se poate repara ce e acolo sau trebuie musai inlocuita ? asta la modul general, sa ma pregatesc moral pt cautat prin dezmembrari daca e ceva. E logic ca la dereglarea socului carburatoarelor sa apara exact problema mea, insa nu ar trebui ca unul din cilindri sa afume bujia, amestecul fiind prea bogat ?

Referitor la revizie carburatie, dupa cum spuneam, am fost preventiv inainte de a ma urca pe ea si am dus-o la mecanic pt operatiune. Tin minte totusi ca imi spunea mecanicul ca membranele o sa trebuiasca inlocuite undeva in viitorul nu foarte indepartat, insa cand am propus sa le comandam si sa facem treaba asta din pripa, mi-a spus ca nu are rost, ca e ok asa pana la urmatoarea revizie a carburatiei. Necesita cunostinte avansate treaba asta ? As putea sa o fac eu ? E nevoie de sincronizare dupa ?

Inca ceva... citeam la un moment dat ca sincronizarea carburilor se poate face si fara ceasuri de vacuum, cu rezultatea aproape identice cu folosirea ceasurilor. Se poate chestia asta, e fezabila ?

Off topic : stau ca pe ghimpi, e prima data cand ma lasa mobra .. si au fost niste zile asa frumoase cele care au trecut... de dimineata ma pun iar pe investigat. Toate ideile sunt binevenite !

 


» Post actualizat in 30 Oct 2016 22:19
Am rezolvat problema.. Aveam apa in rezervor. A fost infundata aerisirea de langa buson si apa adunata a intrat in rezervor.
Purjat, desfacut, curatat robinet vacuumatic si pompa de benzina si motorul si-a revenit. Pornește la sfert si merge ceas.
Am scăpat usor.
» Post actualizat in 30 Oct 2016 22:22
Priif

post-92526-0-13783900-1477776824_thumb.jpg

post-92526-0-04367000-1477776827_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Buna ziua, am cumparat carenele laterale de la userul SoLoGSX de mai sus (tin sa-i multumesc pentru tot) pentru motoreta mea, SV1000. Ma poate ajuta cineva din Bucuresti aprox. o ora cu una din carenele laterale ?

Pentru a putea reface bucatica lipsa imi trebuie o alta carena ca matriță, deoarece nu am dimensiunea necesara reproducerii bucatii lipsa. Fac cinste :cheers: :cheers:

Am incercat sa reprezint mai jos exact ce trebuie refacut.

 

 

 

post-84968-0-39242400-1479663868_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vand sistem bagaje pentru SV 650 prima generatie.

Include suportul si bagajele+ geanta magnetica de rezervor.

Suportul se poate folosi doar pt topcase, sau complet cu inca 10-15 min de surubareala, adica 3 suruburi pt o laterala.

Fixarea se face de suportul scaritelor pasager si prinderea manerului pasager ( care se da jos )

Gentile laterale au sist. comod de montare/demontare, s-a eliminat fixarea cu curele care nu era sigura.

pret 900lei

0766102201, Dan

post-15613-0-90194800-1480933242_thumb.jpg

post-15613-0-92859100-1480933252_thumb.jpg

post-15613-0-23199700-1480933275_thumb.jpg

post-15613-0-86705300-1480933309_thumb.jpg

post-15613-0-66380600-1480933320_thumb.jpg

post-15613-0-16944500-1480933328_thumb.jpg

post-15613-0-68524300-1480933338_thumb.jpg

post-15613-0-93880700-1480933346_thumb.jpg

post-15613-0-69757500-1480933353_thumb.jpg

post-15613-0-37139000-1480933360_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vinde careva (sau stie unde as putea gasi, eventual dezmembrari) suportul de far pt un sv1000 naked? :)

m-ar interesa sh, nou am gasit si eu.

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...