Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

incearca sa o bagi in modul de diagnoza ca sa afli codul de eroare. pun pariu ca e c42 (IGNITION SWITCH SIGNAL)

 

incearca sa cureti conectorii din celebra mufa verde (cea de sub airbox), si cu ocazia asta vezi si in ce stare sunt.

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dealer mode, scuze :)

 

aici ai tutorial pt gsxr dar si la sv e la fel: http://www.suzuki-forums.net/index.php?/topic/9230-fi-codes-and-dealer-mode/


» Post actualizat in 21 Jul 2017 10:08

anul trecut imi facea la fel si mie aproape la fiecare pornire. anul asta nu mi-a facut deloc.

am un prieten tot cu sv1k si lui ii dadea tot codul de eroare c42 dar se manifesta cu totul altfel fata de a mea. eu puteam sa o opresc si sa o pornesc din cheie sau din killswitch si o lua, insa la a lui era mai nasol, in sensul ca atunci cand i se punea pata, nu ii mai pornea nici dupa 10 incercari. nu conta ca e mobra calda sau rece. a rezolvat-o pana la urma schimband rezistenta de 100 ohmi din contact, dar cat s-a chinuit pana a dat de solutia asta a curatat mufa verde, a inlocuit-o cu alta, a facut 1000 de incercari. nasoleala

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dealer mode, scuze :)

 

aici ai tutorial pt gsxr dar si la sv e la fel: http://www.suzuki-forums.net/index.php?/topic/9230-fi-codes-and-dealer-mode/

» Post actualizat in 21 Jul 2017 10:08

 

anul trecut imi facea la fel si mie aproape la fiecare pornire. anul asta nu mi-a facut deloc.

am un prieten tot cu sv1k si lui ii dadea tot codul de eroare c42 dar se manifesta cu totul altfel fata de a mea. eu puteam sa o opresc si sa o pornesc din cheie sau din killswitch si o lua, insa la a lui era mai nasol, in sensul ca atunci cand i se punea pata, nu ii mai pornea nici dupa 10 incercari. nu conta ca e mobra calda sau rece. a rezolvat-o pana la urma schimband rezistenta de 100 ohmi din contact, dar cat s-a chinuit pana a dat de solutia asta a curatat mufa verde, a inlocuit-o cu alta, a facut 1000 de incercari. nasoleala

ms de pontul cu siguranta o sa încerc sa vad daca e de acolo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi in timp ce mergeam prin oras in spatele unei dube, am observat ca la accelerare imi crestea intensitatea luminii farului. Am vazut in reflexia din spatele dubei chestia asta. Sau cel putin asa mi s.a parut. La accelerare pe loc nu se intampla nimic, lumina este constanta. Doar cand e in viteza si accelerez pare a creste intensitatea farului. E ceva de care trebuie sa ma ingrijorez?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ske087: ai mai rezolvat ceva? ce cod de eroare ti-a dat?

 

daca e c42, uite aici in linkurile astea discutii pe marginea subiectului:

 

http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=142822

si un topic de pe gixxer.com, dar e aceeasi problema:

http://www.gixxer.com/forums/80-06-07-gsx-r600-750/264237-c42-ignition-switch-signal-repairing-switch.html

 

:cheers:

 

@bc_krist: cred ca doar ti s-a parut :) ai accelerat, s-a ridicat putin de bot si ti s-a parut ca a crescut lumina in intensitate

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ske087: ai mai rezolvat ceva? ce cod de eroare ti-a dat?

 

daca e c42, uite aici in linkurile astea discutii pe marginea subiectului:

 

http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=142822

si un topic de pe gixxer.com, dar e aceeasi problema:

http://www.gixxer.com/forums/80-06-07-gsx-r600-750/264237-c42-ignition-switch-signal-repairing-switch.html

 

:cheers:

 

@bc_krist: cred ca doar ti s-a parut :) ai accelerat, s-a ridicat putin de bot si ti s-a parut ca a crescut lumina in intensitate

nu am apucat sa ma uit ca am tot fost plecat cu el dar zilele astea trebuie sa verific

» Post actualizat in 24 Jul 2017 12:54

Azi in timp ce mergeam prin oras in spatele unei dube, am observat ca la accelerare imi crestea intensitatea luminii farului. Am vazut in reflexia din spatele dubei chestia asta. Sau cel putin asa mi s.a parut. La accelerare pe loc nu se intampla nimic, lumina este constanta. Doar cand e in viteza si accelerez pare a creste intensitatea farului. E ceva de care trebuie sa ma ingrijorez?

verifica cat iti este incarcarea si cum sta bateria ca pe acolo cred ca e buba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria e noua. Releul e schimbat anu trecut. Cred ca e faza cu ridicatu botului la accelerare. Da asa de cald o fost azi si eram atat de copt sub echipament, ca nici prin cap nu mi.a trecut asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria e noua. Releul e schimbat anu trecut. Cred ca e faza cu ridicatu botului la accelerare. Da asa de cald o fost azi si eram atat de copt sub echipament, ca nici prin cap nu mi.a trecut asta

:) las ca e bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal. Nu stiu daca si care mai sunteti pe aici (adica posesori de SV) dar google mi-a adus aminte ieri, ca acum 6 ani si o zi eram pe la Obarsie, la un gratar si-un foc de tabara...Va salut!

 

attachicon.gifP1020077.JPG attachicon.gifP1020078.JPG attachicon.gifP1020086.JPG attachicon.gifP1020115.JPG

 

6 ani deja? ar trebui sa mai facem o intalnire la un moment dat ca parca au trecut prea multi de la ultima :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vinde SV 650 din 2000

 

Dotari:
- Toba carbon sport marca WMP Exhaust;

- Tankpad carbon;
- Parbriz sport black;
- Mansoane Rizoma;
- Manete sport reglabile Rizoma;
- Semnalizari spate cu led;
- Alarma cu pager;
- 3 chei;

- ITP valabil pana in 2019.

 

Motocicleta se poate vedea in Rm. Valcea. Tel. 0751819158

 

Pret: 1600 euro


» Post actualizat in 15 Aug 2017 12:14

Pret nou: 1500 euro si pana la 1 sept. in pret intra si o casca noua cadou marca IXS HX 215 ZENIUM albastra/carbon

post-66371-0-45298300-1501973984_thumb.jpg

post-66371-0-80917500-1501973993_thumb.jpg

post-66371-0-30217900-1501974010_thumb.jpg

post-66371-0-88454800-1501974020_thumb.jpg

post-66371-0-50354000-1501974032_thumb.jpg

post-66371-0-67289000-1501974042_thumb.jpg

post-66371-0-43860100-1502799206_thumb.jpg

Editat de Dimas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salut----am si eu o problema ----am schimbat antigelu si am observat ca motorul a a ajuns la 102 grade si ventilatorul nu a pornit----care o fi problema ? astept raspuns multumesc


» Post actualizat in 10 Sep 2017 13:04

siguranta de sub saua pasagerului este buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are nimeni nevoie de stand servisare sau parcare termen lung ?

A ramas de la "fosta"... la 2 moto, erau 2 standuri, unul s-a dus. Idee luata de pe SV-rider, se foloseste ca un cric central ( doar ca nu ramane pe moto). Mai comod decat standurile universale, nu ocupa loc.

Poza e pentru moto stationata pe acel stand. Se monteaza cu o tija in blocul motor ( are o gaura tehnologica ), si se basculeaza ca pe cricul central.

100 lei.

post-15613-0-76972500-1505452660_thumb.jpg

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut----am si eu o problema ----am schimbat antigelu si am observat ca motorul a a ajuns la 102 grade si ventilatorul nu a pornit----care o fi problema ? astept raspuns multumesc

» Post actualizat in 10 Sep 2017 13:04

siguranta de sub saua pasagerului este buna

Fost posesor de SV650. Ventilatorul pornea la 104-105 grade, cum a scris @WotRU2Me...

Afara din oras nu mi-a pornit niciodata, dar in trafic urban pornea frecvent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

De curand am devenit posesorul unui SV650S din 2000 si am o problema cu ea. Motorul face un zgomot metalic la relanti care dispare in turatii (sau e acoperit de sunetul motorului). Mi s-a spus ca e posibil sa fie de la intinzatorul lantului de distributie dar inca nu am dus-o la niciun mecanic. Imi puteti recomanda un mecanic bun?

 

Video cu sunetul motorului :


» Post actualizat in 18 Sep 2017 09:42

* in Bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Am un Sv 650 S din 2008 care se apropie de 25000 km si din ce am vazut in manualul de service este necesare verificarea valvelor, m-am documentat am gasit un tutorial cum se face pe net si pare realizabil cu sculele pe care le am problema este ca nu gasesc in romania Suzuki Bond 1215 pentru a etansa la loc garniturile de la chiulasa. am gasit inlocuitori sub forma de Loctite 5980 si Loctit 5990 dar nu stiu care este bun si daca isi face treaba cum trebui.

 

Pentru cei ce se gandesc de ce nu mecanic, m-am interesat cat m-ar costa si vreo 3 mecanici din bucuresti mi-au zis intre 1000 si 1200 ron doar sa o verifice, ce e drept iti ia cateva ore sa le verifici in special pentru cilindrul spate unde nu ai acces aproape deloc de aceea prefer sa o fac o singur pentru ca nu pare sa fie ceva dificil doar ca iti ia mult timp. Daca nu iese ok macar stiu ca eu sunt de vina :D

 

 

Acesta era manualul pentru motocicleta ca bonus https://www.manualslib.com/manual/804871/Suzuki-Sv650-S.html?page=165#manual

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...