Sari la conținut

tiganie romaneasca


vladdygo
 Share

Postări Recomandate

Baiazid, Corlenone, de acord cu voi, dar parca nici Dan Nastase nu zice rau.

Ideea e ca o revista sa se poata sustine din vanzarea de chiosc, cred ca ar cam trebui sa se vanda in vreo 20.000 de exemplare, cel putin. Daca ar exista numarul asta de cumparatori permanenti, cu siguranta ar aparea si genul asta de reviste, axate pe sh-uri, axate pe supersportive, pe choppere etc... Dar cum la noi lumea nu are nevoie de reviste, se informeaza pe net, atunci singurii care pot sustine o revista sunt importatorii, dealerii, proprietarii de service-uri, adica cei care dau bani de reclame. Ori, daca Honda-ti da bani pe reclama, atunci, tu nici sa vrei n-ai putea sa spui ca noul model de Blade e un gunoi - in primul rand nu cred ca nici un jurnalist moto de la noi nu e atat de bun incat sa scoata tot ce se poate scoate din acel model, si in al doilea rand, chiar daca ar putea, nu ar avea unde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 104
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator corleone
@Tuto di tutti capi & Co...

 

Pastrand un minim de obiectivitate

trebuie sa recunoastem ca aici discutam despre revistele de specialitate,

un vector urias de cultura moto, cu mult peste "goangelele" cotidiene,

presupunand ca realizatorii lor sunt profesionisti pasionati in domeniu si nu "experti" in "am auzit eu"...

 

Cultura se realizeaza evident, cu oameni de cultura, cu informatii la zi, dar si cu "istorice si istorii" celebre

prezentate, evident, cu mult peste nivelul si vocabularul vulgului...

 

Am vazut unde ne-a pravalit politica politrucilor intr-o societate Orwell-ista !

 

Daca in Romania aproape toate motoarele erau socialiste si acum majoritatea sunt "japo la mana a doua"

asta nu inseamna sa traim numai din nostalgie, sa editam doar manuale "rosii"

sau "almanahe" de vanzari second-hand !

 

Evident, tot pentru un minim de obiectivitate, asta nu inseamna ca, la gradinita fiind,

sa ne dorim doar pusti cu luneta Steyr-Mannlicher, ultimul model,

cu care sa ne jucam de-a Ranbo, in baie, asta numai pentru ca ne permitem !

 

Citind raspunsul tau imi dau seama de ce ati ramas fara obiectul muncii. Aroganta ar fi unul dintre motive, mai departe nu mai dezvolt.

 

Mesaj completat

Baiazid, Corlenone, de acord cu voi, dar parca nici Dan Nastase nu zice rau.

Ideea e ca o revista sa se poata sustine din vanzarea de chiosc, cred ca ar cam trebui sa se vanda in vreo 20.000 de exemplare, cel putin. Daca ar exista numarul asta de cumparatori permanenti, cu siguranta ar aparea si genul asta de reviste, axate pe sh-uri, axate pe supersportive, pe choppere etc... Dar cum la noi lumea nu are nevoie de reviste, se informeaza pe net, atunci singurii care pot sustine o revista sunt importatorii, dealerii, proprietarii de service-uri, adica cei care dau bani de reclame. Ori, daca Honda-ti da bani pe reclama, atunci, tu nici sa vrei n-ai putea sa spui ca noul model de Blade e un gunoi - in primul rand nu cred ca nici un jurnalist moto de la noi nu e atat de bun incat sa scoata tot ce se poate scoate din acel model, si in al doilea rand, chiar daca ar putea, nu ar avea unde.

 

Sa scoti o revista moto care sa se "muleze" pe realitatile din piata moto nu inseamna sa nu mai scrii despre modele noi si nu la asta m-am referit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corleone, eu ti-am explicat de ce nu s-ar putea scoate o revista asa cum vrei tu, pornind de la premisa ca este o revista solitara, ce nu apartine nici unui grup de presa sau trust media si care ar trebui sa se sustina singura din vanzari sau din reclame.

 

Ar mai fi variata sa mai existe cineva cu bani, care sa nu aibe legatura cu lumea pe doua roti, si la fiecare numar sa dea cate 15.000 E de euro din buzunar pentru salarii, tipar, distributie si atunci da, s-ar putea ca revista respectiva sa fie oarecum apropiata de piata si cerintele de la noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aroganta ar fi unul dintre motive

In cazul meu, sau al revistei "Univers Moto" nu ai argumente.

In cazul tau, citez din ceea ce pretinzi infatuat:

 

"Viata mea e un slalom printre cretini!"

 

Rezolvare pentru a nu mai induce jigniri gratuit:

Ori schimbi anturajul, ori societatea, ori imaginea despre tine...

 

Sa scoti o revista moto care sa se "muleze" pe realitatile din piata moto nu inseamna sa nu mai scrii despre modele noi

Ba, chiar asta ai sustinut mai inainte in "peroratia pentru cretini":

 

Daca avem mobre vechi atunci de ce sa testezi si sa scrii articole despre mobre noi?

 

QED !

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
In cazul meu, sau al revistei "Univers Moto" nu ai argumente.

In cazul tau, citez din ceea ce pretinzi infatuat:

 

"Viata mea e un slalom printre cretini!"

 

Rezolvare pentru a nu mai induce jigniri gratuit:

Ori schimbi anturajul, ori societatea, ori imaginea despre tine...

 

 

Ba, chiar asta ai sustinut mai inainte in "peroratia pentru cretini":

 

 

 

QED !

 

In anumite situtii incapatanarea poate fi o virtute, depinde de D-Voastra. Succesuri in continuare!

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ante-postatorul meu o zice destul de clar si cred ca are dreptate:in conditiile in care marea majoritate avem japo mai ...la varsta a doua,in reviste se insista in continuarea pe prezentarea de noi aparitii..Stim sunt reclame care se platesc,dar, mai devreme sau mai tarziu asta nu va salva revista respectiva(oricare ar fi ea), de sucombare.Nu am pretentia de a da sfaturi nimanui, dar ma intreb, in conditiile in care autorii vad ca li se duce revista de rapa, si li se spune verde in fata: 'vrem sa ne vedem propriile motoare in paginile revistei,nu ozn-uri pe care oricum nu o sa mi le permit vreodata', de ce nu schimba ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...pentru ca un om pasionat, este dornic de informatii, sa fie pus la punct cu ultimele aparitii/inovatii etc. Si mai e ceva: era vorba aia ca "sa visezi nu te costa nimic" :) .

 

Parerea mea umila de nefericita posesoare de sh. (o sa ma fac eu mare si bogata!!).

 

Ziua buna, domnilor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Ante-postatorul meu o zice destul de clar si cred ca are dreptate:in conditiile in care marea majoritate avem japo mai ...la varsta a doua,in reviste se insista in continuarea pe prezentarea de noi aparitii..Stim sunt reclame care se platesc,dar, mai devreme sau mai tarziu asta nu va salva revista respectiva(oricare ar fi ea), de sucombare.Nu am pretentia de a da sfaturi nimanui, dar ma intreb, in conditiile in care autorii vad ca li se duce revista de rapa, si li se spune verde in fata: 'vrem sa ne vedem propriile motoare in paginile revistei,nu ozn-uri pe care oricum nu o sa mi le permit vreodata', de ce nu schimba ceva?

 

Eu sunt abonat la 2 reviste moto din UK (FastBikes si Superbike) si in ambele reviste gasesti articole cu: viitoarele aparitii, actualele mobre si in absolut fiecare numar gasesti unul sau mai multe articole despre used bikes! Practic revistele lor cuprind ABSOLUT tot ce il poate interesa pe un motociclist!

 

Eu cred ca cei de la revistele romanesti nu au posibilitatile necesare (refuz sa cred altfel), .... dar se poate sa fie incapabili sa vina cu articole bune sau pur si simplu nu ii intereseaza calitatea revistei, ci doar castigurile din publicitate...(imi cer scuze daca am jignit pe cineva)...ideea e ca am vazut ca lipsesc multe tipuri de articole: teste OBIECTIVE cu moto noi, teste cu moto SH (caci din astea avem in tara gramezi), teste cu moto pt incepatori, teste cu echipamente (nu prezentari ale pozelor), articole de mecanica,articole de training etc...etc...

Parca sa zic ca revista Univers Moto avea multe dintre articolele astea, habar nu am cum de nu a rezistat pe piata...!?!

 

PS: a observat cineva ca Piaggio Vespa LX50 a aparut in 4 articole "TEST" in revista Motociclismo, in acest an!!!?!?? Nu unul, nu doua articole....ci 4 ARTICOLE(sau mai multe), si toate IN ACELASI AN CALENDARISTIC!!! Concluziile le trageti voi singurei! Eu raman la a cumpara revistele din UK! Succesuri!

Editat de tiberiu_enache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
PS: a observat cineva ca Piaggio Vespa LX50 a aparut in 4 articole "TEST" in revista Motociclismo, in acest an!!!?!?? Nu unul, nu doua articole....ci 4 ARTICOLE(sau mai multe), si toate IN ACELASI AN CALENDARISTIC!!! Concluziile le trageti voi singurei! Eu raman la a cumpara revistele din UK! Succesuri!

 

Cred ca as fi observat daca as fi cumparat Motociclismo :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca sa zic ca revista Univers Moto avea multe dintre articolele astea, habar nu am cum de nu a rezistat pe piata...!?!

Nu a rezistat firma, nu revista !

Revista "Univers Moto" era realizata de motociclisti romani pasionati si nu a fost niciodata in faliment.

Dar... niciodata managementul nu si-a respectat promisiunea facuta redactorului-sef de a aloca macar 50% din spatiu

pentru subiectele romanesti.

Patronatul german, in mod sigur, niciodata nu a avut cuvant si spirit latin !

 

Sarbatori fericite !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Dane, vezi ca intreaba lumea de tine. Cica a dat un copil, saracu, SMS pentru abonament la UM. I-a luat banii pe factura de telefonie, dar nu i-a venit nicio revista. :D :cheers: :lol: :moto:

Se poate asa ceva?!

Mesaj completat

Ce faci nene? Nu pui poze cu tine? D-alea in care sa se vada tresa?

Nu e poza man, e o vedere, o carte postala, gen "Salutari de la Agigea!".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comme d'Habitude

bagatorii de seama sunt off, la fel si impertinentii de serviciu !

Dupa cum se vede, subiectul treselor de veteran priveste exclusiv organizatia AMOVERO !

 

Salutari la toata lumea.

Vreau sa multumesc pe aceasta cale,

 

-lui Dan Nastase pentru intreaga cariera si pentru ideea cu motoveteranii

 

-lui Bogdan si celor care au mai contribuit la crearea treselor.

 

post-882-1294152894_thumb.jpgpost-882-1294152915_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 years later...

Dupa cum cred ca s-a observat, nu m-a bucurat niciodata pe acest forum

nici disparitia vreunui motociclist si nici a vreunei reviste moto.

 

La multi kilometri in sa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 01.05.2019 at 20:27, vladdygo said:

 mosule,  mai traiesti mah?! hai tipa ceva cu bold p'aciea ca ne plictisim. Aidi  bre c-au trecut aproape zece ani de knd ai dat matale faliment.

 

Avem mare nevoie (cel putin noi,aia mai incepatori) de prezenta pe forum a D-lui Nastase,Silver Arrow si a altor veterani ai acestui sport.Ei nu au neaparat nevoie de noi sau de confirmare...

Asa ca daca  unii ,ca in exemplul de mai sus , nu folosesc un limbaj civilizat,vom face lobby pe linga moderatori sa ii ajute cu putina carantina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi, prietene, de ce nu-ți faci un forum al tău unde să nu critice nimeni? Sau vă puteți conversa pe privat, acolo poți să pupi în dos cât vrei pe oricine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1020463284_editomoto(4).thumb.jpg.0754181a7755eb0c194b53096d184d3b.jpg

Acum 20 minute, Dan Nastase a spus:

1020463284_editomoto(4).thumb.jpg.0754181a7755eb0c194b53096d184d3b.jpg

 

australia-post-ad-01 copy.jpg

citate-celebre-lucin-blaga-despre-profunzime_f6bff5c0083865.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...