Sari la conținut

Grupul detinatorilor de Aprilia RS125


Postări Recomandate

vrei sa spui ca tu iesi cu motoru cand sunt -12 grade si nu iesi cand sunt -20 ?

ca e -10 - 50 -100 acelasi drac, tot ce e sub +5 grade e cancer de iesit cu motoru :(

Cand am iesit atunci de am fost la auchan de v-ati luat costumele alea de mos cate grade or fi fost ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator ALINU
vrei sa spui ca tu iesi cu motoru cand sunt -12 grade si nu iesi cand sunt -20 ?

ca e -10 - 50 -100 acelasi drac, tot ce e sub +5 grade e cancer de iesit cu motoru :(

LA -50 nu cred ca porneste :( .Nu e acelasi drac...ca iti ingheata inima in tine.Oricum eu nu ies la -.Am facut o data exceptie la -3.

Eu ma refeream la statul in garaj...ca nu e tot aia -10 sau -20 sau -50. :cheers:

Editat de ALINU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU
nu cred ca-s mai putin de 10 grade la mn in garaj deci sta bine :( am iesit o data la -2 -3 grade si dabea mai mergea imi arata 2 liniute pe bord si normal sta la 3

Cunosc si eu situatia , insa am pus carton pe jumate de radiator si statea la 3 liniute :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU
Si cat te costa setul?

350 nou de la aprilia , dar iti spun luni raspunsul final.Cel de la reprezentanta a zis ca-mi cauta pe stockurile celorlalte reprezentante comandate mai demult si reduse sau direct de la rotax sa nu mai platesc firma la aprilia.A si gasit mai multe variante , luni cand duc motorul imi arata si eu imi aleg...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu..dar schimbandu-i toba nu cred ca mai e....ce nelamuriri ai?

pai la tine a fost delimitat din prima..si nu cred ca e acelasi lucru..vroiam sa intreb daca aveai triunghi rosu aprins in bord si efi..ca la mine stau aprinse

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU
pai la tine a fost delimitat din prima..si nu cred ca e acelasi lucru..vroiam sa intreb daca aveai triunghi rosu aprins in bord si efi..ca la mine stau aprinse

Pana la cat se tureaza al tau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU

Pai chestia asta cu EFI si ! se aprind cand o ai delimitata din CDI sa se duca la 14 000.A mea e limitata , se duce doar 12 000.Oricum nu are legatura cu faptul ca este Euro 3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e cineva pe aici cu rs125 euro3 am si eu cateva nelamuriri :(

Eu am avut , cred ca te pot ajuta.

Mesaj completat

Al meu..dar schimbandu-i toba nu cred ca mai e....ce nelamuriri ai?

Nu are nicio legatura. Euro3`ul are carburator electonic.

Mesaj completat

pai la tine a fost delimitat din prima..si nu cred ca e acelasi lucru..vroiam sa intreb daca aveai triunghi rosu aprins in bord si efi..ca la mine stau aprinse

Problema cu efi aprins o avem si eu, imi statea mai mereu aprins, prima data am zis ca e de la senzoru de temperatura care era mufa larga, cand am strans-o nu a mai facut ceva timp, dupa iar.

Mesaj completat

Pai chestia asta cu EFI si ! se aprind cand o ai delimitata din CDI sa se duca la 14 000.A mea e limitata , se duce doar 12 000.Oricum nu are legatura cu faptul ca este Euro 3

Ba are legatura ca alea care nu sunt euro3 nu au efi. Au cdi normal , cu o singura mufa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai aia ma vrajeau ca e delimitata si are un capastru sau nush ce si de aia stau alea aprinse in bord..aa si nu am pv..cu toate ca mi-au zis ca e delimitata dar in acte de 15 cai...nenorociti..feriti-va de united

Editat de bogdykart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU
pai aia ma vrajeau ca e delimitata si are un capastru sau nush ce si de aia stau alea aprinse in bord..aa si nu am pv..cu toate ca mi-au zis ca e delimitata dar in acte de 15 cai...nenorociti..feriti-va de united

Pai de ce nenorociti?E delimitata dar fara pv...ce e mare lucru?TRage mai mult ca viteza maxima , nu mai ai zvacul ala de cand intra pv si in ture joase trage incet...dar e delimitata daca asa au zis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de ce nenorociti?E delimitata dar fara pv...ce e mare lucru?TRage mai mult ca viteza maxima , nu mai ai zvacul ala de cand intra pv si in ture joase trage incet...dar e delimitata daca asa au zis.

io cred ca e vrajeala de la ei..pai cum delimitata si fara pv..cum pot vedea daca e cdi limitat sau nu? difera seria?

Editat de bogdykart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU

Cred ca esti turc.Delimitata fara pv da.Exista 3 variante.Limitata cu o tablita ce acopera jumate de evacuare , delimitata cu pv si delimitata fara tablita.Cele delimitate fara tablita au viteza maxima cea mai mare dar trag greu in ture joase.Cele in pv au viteza maxima maricica si au zgacul de putere.Cele cu tablita sunt cele de 15 cp fara viteza maxima , fara zvac.Plus ca mai au limitari in toba,cdi,filtru de aer si carburator parca...

 

Ca sa vezi daca e limitata sau nu din cdi...termini rodajul si vezi pana la cat se tureaza.Daca pana la 12 000 e limitata(ceea ce ar fi bine) daca pana la 14 000 e delimitata(ceea ce e rau si nici nu cred ca este).A si mai e o pauza mic intre 5-6000 km care ar disparea prin delimitare.

Editat de ALINU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca esti turc.Delimitata fara pv da.Exista 3 variante.Limitata cu o tablita ce acopera jumate de evacuare , delimitata cu pv si delimitata fara tablita.Cele delimitate fara tablita au viteza maxima cea mai mare dar trag greu in ture joase.Cele in pv au viteza maxima maricica si au zgacul de putere.Cele cu tablita sunt cele de 15 cp fara viteza maxima , fara zvac.Plus ca mai au limitari in toba,cdi,filtru de aer si carburator parca...

 

Ca sa vezi daca e limitata sau nu din cdi...termini rodajul si vezi pana la cat se tureaza.Daca pana la 12 000 e limitata(ceea ce ar fi bine) daca pana la 14 000 e delimitata(ceea ce e rau si nici nu cred ca este).A si mai e o pauza mic intre 5-6000 km care ar disparea prin delimitare.

ok...ms de raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bogdykart cauta pe net pe alte forumuri daca stii engleza si o sa gasesti mai multe

in primu rand efi sta aprins din mai multe motive de ex cand ii dai goarna si nu face bine ungerea am citit pe undeva si mi s a si intamplat

in al doilea rand alinu tu ai rs full power si cdi delimitat altfel nu s ar tura 12 mii, 14k nu se duce nici in vale

daca ai cdi delimitat si nu ai pv conectat iarasi sta aprins EFI-ul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io cred ca e vrajeala de la ei..pai cum delimitata si fara pv..cum pot vedea daca e cdi limitat sau nu? difera seria?

 

Nu se tureaza daca e din cdi,am avut rs125 2006 avea si cdi-ul schimbat..tragea pana in 12.000 ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Grupul detinatorilor de Aprilia RS125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...