Sari la conținut

Grupul detinatorilor de Aprilia RS125


Postări Recomandate

Vizitator ALINU

Vand aprilia rs 125 fabricatie 2008 , prima inmatric august 2009 , set motor nou , in bord sunt vreo 7000 si ceva de km , consumabilele sunt ok , bujie noua iridium , baterie noua , crash-paduri , rim-strips , toba giannelli de carbon.Pretul este 2000 euro fix nu negociez decat pe defecte la fata locului!Revin maine sau poimaine cu poze noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vand aprilia rs 125 fabricatie 2008 , prima inmatric august 2009 , set motor nou , in bord sunt vreo 7000 si ceva de km , consumabilele sunt ok , bujie noua iridium , baterie noua , crash-paduri , rim-strips , toba giannelli de carbon.Pretul este 2000 euro fix nu negociez decat pe defecte la fata locului!Revin maine sau poimaine cu poze noi.

 

I-ai pus set nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il vand :) Aprilia Rs125

 

Moto e stock,an 2007,

8500km,

mecanic foarte buna,

estetic este zgariata pe partea stanga,se vede in poze.

cauciucuri 80%,

lant ok.

a mers doar pe ulei motul 710.

 

Moto este tinuta in garaj,e posibil sa aiba nevoie de baterie noua.

 

Pret: 1390euro

 

Accept si variante cu moto de 600 peste 2001.

 

Nr Tel: 0767.588.430

YM: roxana_rajnoveanu@yahoo.com

 

Poze aici:

/index.php?...p=0entry0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun...cateva intrebari...

 

Cauciuc 120/70/R17 pe fata imi merge? se potriveste?

 

cumpar cablu ambreiaj original !

cumpar sticla aia de la semnalizare dreapta !

cumpar scarita fata dreapta !

cumpar cauciuc 110/70/r17

 

Tin sa mentin ca am un Rs125 full power model 2005 !

 

Vand teava+finala stock ( 150 lei ) fara zgarietura !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut..azi am incercat sa pornesc rsu..i-am pus bateria..(motoru nu a mai fost pornit din noiembrie 2010;deci e ceva vreme) si i-am dat putin la automat cu socu..nicio sansa..s-a udat bujia..apoi am luat 1 preten si l-am pus sama impinga..tot n-a mers..ce sa fac?! :bigstar: orice sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut..azi am incercat sa pornesc rsu..i-am pus bateria..(motoru nu a mai fost pornit din noiembrie 2010;deci e ceva vreme) si i-am dat putin la automat cu socu..nicio sansa..s-a udat bujia..apoi am luat 1 preten si l-am pus sama impinga..tot n-a mers..ce sa fac?! :D orice sfat

Deci dai la automat.... :bigstar: A mea cand nu am pornit-o de o luna jumate i-am dat vro 15 sec si a luat-o. Curata-i bujia , si dai in reprize de 10 sec cu shocku tras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut..azi am incercat sa pornesc rsu..i-am pus bateria..(motoru nu a mai fost pornit din noiembrie 2010;deci e ceva vreme) si i-am dat putin la automat cu socu..nicio sansa..s-a udat bujia..apoi am luat 1 preten si l-am pus sama impinga..tot n-a mers..ce sa fac?! :bigstar: orice sfat

 

Sa ridici rezervorul si sa verifici furtunul de benzina sa nu fie infundat, la fel si cel de aer,sufli un pic in el

Editat de _RoxxY_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut..azi am incercat sa pornesc rsu..i-am pus bateria..(motoru nu a mai fost pornit din noiembrie 2010;deci e ceva vreme) si i-am dat putin la automat cu socu..nicio sansa..s-a udat bujia..apoi am luat 1 preten si l-am pus sama impinga..tot n-a mers..ce sa fac?! :bigstar: orice sfat

 

Salut!

Daca nu ai facut modificari pe timpul iernii ( si ma refer aici la umblat la carburatie , filtru de aer , instalatia electrica ) nu ai de ce sa verifici nimic.

Sfatul meu e sa scoti bujia , o cureti sa nu mai fie uda , pui pe cineva sa te impinga cu socul tras cu a doua sau a treia. Pe temperaturile astea de mai putin de 5 grade o sa porneasca greu si trebuie sa o impingi mult si oarecum tare pana cand da semne ca ar vrea sa porneasca. Dupa ce da 2-3 rateuri o sa porneasca in scurt timp. Sa nu o accelerezi cand o impingi pt ca o omori ( ii dai prea multa benzina ). O lasi pe ea cu socul tras sa isi "faca de cap".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti stie careva ce poti sa ii faci la rs sa consume mai putin? merg cu un plin cam 150 km......e din 99 modelul powervalve

Lamela fixa... schimbat in ture mici incearca sa mergi sub 8000 d ture cu ea. a mea nu are power valve am scos si 3,5 % n rest 4 afara si 5 in oras

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa va intreb daca atunci cand bagati in a 1-ia se aude un "clanc" puternic si daca aveti greutati cu aducerea la punctul neutru cand opriti . la reprezentanta ziceau ca e normal sa nu gasesti usor punctul neutru cand opresti. rs125 '06

Editat de pinupin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa va intreb daca atunci cand bagati in a 1-ia se aude un "clanc" puternic si daca aveti greutati cu aducerea la punctul neutru cand opriti . la reprezentanta ziceau ca e normal sa nu gasesti usor punctul neutru cand opresti. rs125 '06

Se mai aude , verifica uleiu in cutie , poate e prea putin sau deloc , si schimbal pentru orice eventualitate , la rs meu iese usor in neutru , cel mai simplu il scot din a 2-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult malasorte,cred ca imi consuma si mult pana se incalzeste stau cu socu tras pana la 33 grade ca altfel se opreste si imi mai curge si un pic de benzina unii mi-au zis ca e de la supraplin si altii ca asa curge la majoritatea rsurilor la voi e asa?

 

faza cu supraplinul nu prea cred ca nu bag plinu mai deloc si nu are cum sa fie plin rezervorul mereu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult malasorte,cred ca imi consuma si mult pana se incalzeste stau cu socu tras pana la 33 grade ca altfel se opreste si imi mai curge si un pic de benzina unii mi-au zis ca e de la supraplin si altii ca asa curge la majoritatea rsurilor la voi e asa?

 

faza cu supraplinul nu prea cred ca nu bag plinu mai deloc si nu are cum sa fie plin rezervorul mereu

1 singura data mi-a facut , era frig eram cu shocku tras si am accelelrat-o ca iesise un vecin de avea r1 in gluma si apoi am observat ca cursese benzina dar putin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea . hop si eu cu rs125 model 2006 black 21kw are 2000km dar nu stiu daca sint sau nu reali . umblat si la cdi dar cu carene sparte achizitionata asta vara luat permis in sept. mers putin cu 140 si mai era loc .

Are probleme la pornire daca nu merg cu ea 2 zile si uneori si dupa o zi pe alta si arunca ulei pe la un furtun dedicat pt asta din cate am inteles( un fel de "prea plin") care il il arunca pe lant dar in exces adica arunca stropi si pe "shlapul" drept si excesul de pe lant il arunca si pe partea dreapta a cauciucului . asta normal ca e f periculos. am fost cu ea la service la United Motors si acolo au dat uleiul de cutie jos era 450 ml din 600 au completat au dat pompa de ulei putin mai tare ca am spus ca am umblat putin la cdi (taiat jumperul care limita puterea in jur de 5500 rpm si acum arunca ulei si mai mult cred ca si de cutie si de amestec asta imediat cand am ajuns acasa am vazut o mica balta formata cam in 5 min cat timp m-am dezechipat. si de atunci nu am mai mers cu ea . am sunat la ei si au zis sa mai merg cu ea asa ca trebuie facut motorul sau ceva de genu schimbat pistonu . adevaru e ca dupa ce am achizitionat-o fara proba ( e o poveste mai lunga) am incercat sa o pornim in cartier chemat unu si altu si dupa ce a pornit am mers cu ea prin cartier jiglorul de amestec aer/benzina ulei (surubelu de langa rotiza de relanti) deschis cam 1 tura si normal este 2,5 ture din ce am citit deci am mers cu un amestec slab adica mult aer si putina benzina si ulei si odata am si forjat-o cam pe la 8000 rpm cam 100 km/h si atunci am observat ca arunca ulei pe shlapul drept. ceva sfaturi, idei!?

AM REZOLVAT PROBLEMA CU ULEIUL ARUNCAT IN EXCES PRIN FURTUNASUL (marcat cu rosu in poza) DE SUPRAPLIN PRIN SCHIMBAREA ULEIULUI CU UNUL FULL SINTETIC AM ADAUGAT SI UN ADITIV "CERAMIC" PT RECONDITIONAREA CILINDRULUI "JUST IN CASE". MOTORUL ARE DOAR 2500KM. PANA NU TE DOCUMENTEZI SI NU INCERCI SA FACI SINGUR INTRETINERE SI MICI REPARATII ASA ZISI SPECIALISTI NU FAC DECAT SA TE CURETE DE BANI VEZI UNITED MOTORS SI ALTI . MAJORITATEA SANT SPECIALISTI CU MASTERATE IN GARGARA SI PROSTEALA SI ASTA PT CA SANTEM CAM LENESI SI PLICTISITI. DECI ULEI DE CALITATE NEAPARAT !!!

post-61010-1298876273_thumb.jpg

Editat de pinupin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa va intreb daca atunci cand bagati in a 1-ia se aude un "clanc" puternic si daca aveti greutati cu aducerea la punctul neutru cand opriti . la reprezentanta ziceau ca e normal sa nu gasesti usor punctul neutru cand opresti. rs125 '06

 

Cand stai pe loc sau din mers?.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa va intreb daca atunci cand bagati in a 1-ia se aude un "clanc" puternic si daca aveti greutati cu aducerea la punctul neutru cand opriti . la reprezentanta ziceau ca e normal sa nu gasesti usor punctul neutru cand opresti. rs125 '06

 

 

da, chestia cu punctul neutru mi se intampla si mie, dar am inceput sa ma obisnuiesc sa schimb la neutru pana sa ma opresc de tot

pana schimbi uleiul in cutia de viteze fa si tu asa :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie un picior fin ... si precis.

 

Cine a mers pe Mobra stie.

 

Eu reusesc si de pe loc. Dar cand motorul e pornit sau in miscare e mai usor sa scoti pe liber.

 

Cat despre zgomotul cand bagi in viteza -1- , e normal sa se auda un pic trosc - poc. E natural.

 

P.S. : Ulei Motul cum a recomandat Malasorte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie un picior fin ... si precis.

 

Cine a mers pe Mobra stie.

 

Eu reusesc si de pe loc. Dar cand motorul e pornit sau in miscare e mai usor sa scoti pe liber.

 

Cat despre zgomotul cand bagi in viteza -1- , e normal sa se auda un pic trosc - poc. E natural.

 

P.S. : Ulei Motul cum a recomandat Malasorte.

Si eu la fel , si poti pune si Vavoline 75w90

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Grupul detinatorilor de Aprilia RS125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...