Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Un "binevoitor" sau ai luat cuiul magic?

Nu stiu, de nervi nici nu m-am uitat, adica am vazut ca e desumflata si nu am scos husa de pe ea sa ma uit, doar am umflat-o...Cred ca pana luni nu o fac ca nu am timp...Asta e, numai belele. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu, de nervi nici nu m-am uitat, adica am vazut ca e desumflata si nu am scos husa de pe ea sa ma uit, doar am umflat-o...Cred ca pana luni nu o fac ca nu am timp...Asta e, numai belele. ;)

da-i pana atunci un spray flat-tire,daca nu o poti duce la vulcanizare.am dat eu anu trecut pe gs,a tinut bine :bow:

Mesaj completat

Ai un limbaj....ce sa zic.....aaaaaa, tu esti "ALA" de unde se agata harta-n cui......mda, acum te inteleg. Nu-mi trebuie favoritisme si nu ti-a cerut nimeni nimic. Tu te-ai bagat in seama inutil si ai facut valuri.....crezand ca esti un baiat destept.

 

E asa de greu de inteles ca nu am gasit pe net un filtru de aer mai ieftin decat K&N? Pe Louis au doar de ulei pentru modelul nou de Hornet (probabil in trecut exista si cel de aer sau poate ca era pentru modelul vechi). In alta ordine de idei am intrebat daca e ok sa folosesc filtrul de ulei Champion.

 

 

PS.apropo, nu e nevoie sa umplem 10 pagini despre filtrele mele si sa lungim la nesfarsit discutia doar ca sa-mi demonstrezi ca ai mai multe "relatii in moto" decat mine. Ignora-ma, te rog....

 

@MetalWarrior.....daca te uiti in urma DL. George n-a facut decat sa-mi dea un link pentru un filtru de ulei Champion.....fitru pe care l-am gasit si eu pe Louis si intrebam doar daca este ok.......problema mea era legata de filtru de aer ieftin.....ma rog, credeam ca pentru asta e forumul, dar vad ca trebuie sa ne "deranjam" pentru toate nimicurile......sau poate ca asa sunt primiti cei noi pe aici.

 

O sa incerc in alta parte....

Numai bine domnilor....si doamnelor

 

tu vrei sa pui de fapt filtru de ulei in loc de cel de aer,sau invers? :( .discutam pe PM daca mai ai motive sa te legi de mine ca is "de unde se agata harta in cui"...peace out

Mesaj completat

subscriu

 

pana acuma s-a discutat aici,acuma mergem dincolo....numai sa mute careva lista fara modificari :bow: ..ca apoi cine stie care,ce primeste :ok: ....

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George.....ti-am scris si pe PM....sper ca incetam discutiile de cacao de pana acum.

Sa-ti explic inca odata.....

1. am intrebat daca e ok sa folosesc filtrul de ulei Champion (filtru pe care l-am gasit la Louis 10050446 cu 7 euro)

2. am intrebat unde pot gasi un filtru de aer mai ieftin (gasisem doar K&N si e cam scump)

 

Nu trebuia sa facem atata taraboi si-mi cer scuze colegilor ca au fost nevoiti sa asiste la tigania noastra. Tu mi-ai dat link pentru filtru de ulei Champion, dar nu asta ma interesa.....vroiam sa stiu daca e o petarda de filtru sau daca e ok si pot sa-l folosesc......de-asta ti-am zis ca citesti printre randuri. OKkkkkk, scuze ca te-am repezit......si PACEEEE !!!!

 

 

 

PS....NU VREAU TRICOU ;) :bow: :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George.....ti-am scris si pe PM....sper ca incetam discutiile de cacao de pana acum.

Sa-ti explic inca odata.....

1. am intrebat daca e ok sa folosesc filtrul de ulei Champion (filtru pe care l-am gasit la Louis 10050446 cu 7 euro)

2. am intrebat unde pot gasi un filtru de aer mai ieftin (gasisem doar K&N si e cam scump)

 

Nu trebuia sa facem atata taraboi si-mi cer scuze colegilor ca au fost nevoiti sa asiste la tigania noastra. Tu mi-ai dat link pentru filtru de ulei Champion, dar nu asta ma interesa.....vroiam sa stiu daca e o petarda de filtru sau daca e ok si pot sa-l folosesc......de-asta ti-am zis ca citesti printre randuri. OKkkkkk, scuze ca te-am repezit......si PACEEEE !!!!

 

 

 

PS....NU VREAU TRICOU ;) :bow: :bow:

iti spun eu

filtru de ulei gasesti la orice magazin decent de piese auto si filtru de aer la fel.de acolo iti iei ce filtru vrea muschiu tau ca iti aduce omu pe comanda...etc...asa greu o fost?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am luat azi de la un dealer Dacia.... ;)

 

Ce-am inteles....decat sa intrebi aici....mai bine iti vezi de treaba ta.

 

PS. mi-a trimis cineva un PM cu preturi si variante de filtre la preturi ok. Le-am comandat si diseara sau maine ma duc sa le iau. Oricum, ati fost de mare ajutor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu,da...decat sa intrebi aici mai bine iti vezi de treaba ta.mare adevar ai spus.sa speram ca iti va functiona horneta ca o honda,nu ca o dacie.numai bine

Le-am luat azi de la un dealer Dacia.... ;)

 

Ce-am inteles....decat sa intrebi aici....mai bine iti vezi de treaba ta.

 

PS. mi-a trimis cineva un PM cu preturi si variante de filtre la preturi ok. Le-am comandat si diseara sau maine ma duc sa le iau. Oricum, ati fost de mare ajutor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti de unde imi pot lua un cablu de acceleratie de prin Bucuresti(cel pentru revenire)?

E greu de schimbat?

 

 

 

si l-a mine ii rupt ala! mie mi-a facut-o mecanicul sa fct cu un singur cablu acuma dar nu e ok! daca gasesti sa zici la ce pret este si de unde, ca poate mai trebuie si la altii nu numai mie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu, de nervi nici nu m-am uitat, adica am vazut ca e desumflata si nu am scos husa de pe ea sa ma uit, doar am umflat-o...Cred ca pana luni nu o fac ca nu am timp...Asta e, numai belele. ;)

si eu am gasit guma pe fata moale (o atmosfera) sa lasat dupa ce a stat vreo 4 zile in garaj acum vreo 2 saptamani cand era frig si ploua si abia azi am depistat si rezolvat problema :bow: si asa am aflat de ce trageam greu de ghidon . mi-a luat cam mult sa ma prind ... cam 10 zile si 500 km :bow:

ce presiune imi recomandati pe vremea asta ? eu am deocamdata 2,0 fata si 1,8 spate la rece

Editat de arycy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa mergeam si eu cand era pe sfarsit de sezon si la inceput,cu frigurile de rigoare......mergea binisor,decent,pt vremea aia...:bow:

si eu am gasit guma pe fata moale (o atmosfera) sa lasat dupa ce a stat vreo 4 zile in garaj acum vreo 2 saptamani cand era frig si ploua si abia azi am depistat si rezolvat problema ;) si asa am aflat de ce trageam greu de ghidon . mi-a luat cam mult sa ma prind ... cam 10 zile si 500 km :bow:

ce presiune imi recomandati pe vremea asta ? eu am deocamdata 2,0 fata si 1,8 spate la rece

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti de unde imi pot lua un cablu de acceleratie de prin Bucuresti(cel pentru revenire)?

E greu de schimbat?

Poate gasesti la MyMoto in Cotroceni, sau daca nu pe Louis si din dezmembrari de hornet sau cbr 600 f se potrivesc mai multe piese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si eu nelamurit cu presiunea in rotii la Hornet, iam schimbat cauciucu fata si iam bagat 2,4 si pe spate 2,8 ca in carte scrie 2,5 fata si 2,9 spate dar prea topaie ma intereseaza ptr sezonu cald , ca asta sa dus. ;) ????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presiunea inscrisa pe aparatoare de lant,e pt un anumit tip de guma,un anumit tip de utilizare.....bla bla bla......eu folosesc o presiune,altii alta,depinde de fiecare......eu doar iti propun sa incerci mai multe presiuni si combinatii...eu dupa discutii cu unii care se pricep,am ajuns la 2,2 cu 2,si din cand in cand 2,0 cu 1,8..astea imi plac si ma ajuta la stilul meu de mers..dar in orice caz,sa fie toate sub 2,4:D

ps:tine cont daca mergi cu pasager sau singur mai mult,ce tip de guma ai,cum tragi de gaz,ce drumuri ai de facut..etc

 

Sunt si eu nelamurit cu presiunea in rotii la Hornet, iam schimbat cauciucu fata si iam bagat 2,4 si pe spate 2,8 ca in carte scrie 2,5 fata si 2,9 spate dar prea topaie ma intereseaza ptr sezonu cald , ca asta sa dus. ;) ????
... Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok hai ca am vazut ca se tot discuta de filtru de aer, vreau sa il schimb si eu si m-am tot uitat la detalii despre k&n pe net (sa nu se ia George de mine, glumesc binenteles, Geo e de milioane cu cine merita ) vreau sa stiu si eu de la cineva care a avut cat de bun este, cat iti creste puterea ce si cum, v reau ceva pareri de la cunoscatori nu detalii tehnice. Danke.

Ps. pt cei care stiu STF-ul meu negru l-am vandut ieri, am ramas cu PA!-ul albastru ;) ce greu a fost

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca la un moment dat cand am mers la o benzinarie am observat ca pe fata imi scazuse presiunea la 1,9 bar si i-am bagat presiune de 2,3 si, asa incepator cumeram, am simtit o imbunatatire foarte mare din primele secunde de rulare. Nici prea mica presiunea nu e buna, asa cum nu e buna nici prea mare.

 

Ce zice Dunlop:

- pt viteza mare, mers cu bagaje sau cu pasager umflati cauciucurile la presiunea inscrisa pe peretele lui. Niciodata nu depasiti presiunea maxima inscrisa pe peretele cauciucului.

- cauciucurile cu presiune prea mica cauzeaza virarea imprecisa, supraincalzirea acestora, supravirarea, uzura neuniforma, crapaturi si in final stricarea carcasei cauciucului

- cauciucurile prea umflate se uzeaza mai repede si te zguduie mai tare

 

Alt sait spune ca mersul cu cauciucurile prea putin umflate e periculos. Cauciucurile se pot supraincalzi si ceda dintr-o data. Acest lucru creste consumul si cauzeaza virarea imprecisa. Cauciucurile prea umflate se gauresc mai usor.

 

Din astea ne dam seama ca presiunea inscrisa pe cauciuc e cea maxima si nu trebuie sa scadem prea mult sub ea, 0,3-0,4 bari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca la un moment dat cand am mers la o benzinarie am observat ca pe fata imi scazuse presiunea la 1,9 bar si i-am bagat presiune de 2,3 si, asa incepator cumeram, am simtit o imbunatatire foarte mare din primele secunde de rulare. Nici prea mica presiunea nu e buna, asa cum nu e buna nici prea mare.

 

Ce zice Dunlop:

- pt viteza mare, mers cu bagaje sau cu pasager umflati cauciucurile la presiunea inscrisa pe peretele lui. Niciodata nu depasiti presiunea maxima inscrisa pe peretele cauciucului.

- cauciucurile cu presiune prea mica cauzeaza virarea imprecisa, supraincalzirea acestora, supravirarea, uzura neuniforma, crapaturi si in final stricarea carcasei cauciucului

- cauciucurile prea umflate se uzeaza mai repede si te zguduie mai tare

 

Alt sait spune ca mersul cu cauciucurile prea putin umflate e periculos. Cauciucurile se pot supraincalzi si ceda dintr-o data. Acest lucru creste consumul si cauzeaza virarea imprecisa. Cauciucurile prea umflate se gauresc mai usor.

 

Din astea ne dam seama ca presiunea inscrisa pe cauciuc e cea maxima si nu trebuie sa scadem prea mult sub ea, 0,3-0,4 bari.

 

de unde ai dedus ca 0,3-0,4?......fara duma.eu la inceput mergeam cu presiunea inscrisa pe aparatoarea de lant(si nu mergea nicicum motoru),pana mi-a zis mac(cine il stie,stie ca e om care stie ce vorbeste) ca o sa ma sparg daca mai merg cu presiunea aia.eu merg mai sportiv sa zic asa si pana la urma am ales 2,2 cu 2.adica mult sub cele inscrise pe aparatoare.si sincer,de cand merg cu presiunea asta am inceput sa simt si eu motoru,am feedback pe ambele roti.si smecheria e ca,de cand umblu cu presiune mai mica mi se rod mai usor gumele...parerea mea e ca fiecare trebuie sa caute pana isi gaseste presiunea optima(in limitele admise bineinteles) pt stilul sau de mers.asa cum fiecare guma are proprietatile sale,asa fiecare dintre noi mergem in stilul lui..care va afecta mai mult sai mai putin o guma....si daca folosim doi aceeasi presiune vom avea urme diferite de uzura.deci...concluzia si implicit parerea mea,fiecare trebuie sa isi gaseasca presiune care ii place ;)

 

e drept ca nu am bagat ochiu` pe fiecare guma sa ii aflu presiunile recomandate...lipsa de profesionalism :bow:

 

Mesaj completat

Ok hai ca am vazut ca se tot discuta de filtru de aer, vreau sa il schimb si eu si m-am tot uitat la detalii despre k&n pe net (sa nu se ia George de mine, glumesc binenteles, Geo e de milioane cu cine merita ) vreau sa stiu si eu de la cineva care a avut cat de bun este, cat iti creste puterea ce si cum, v reau ceva pareri de la cunoscatori nu detalii tehnice. Danke.

Ps. pt cei care stiu STF-ul meu negru l-am vandut ieri, am ramas cu PA!-ul albastru ce greu a fost

 

man,eu m-am dat cu un blade cu KN...adica si inainte cand avea filtru stock si apoi cu KN-ul.pot sa zic ca am simtit diferenta,care o fi fost ea la momentul respectiv.eu am un BMC,care isi face treaba nota 10.pana acuma pot sa zic ca am testat destule hornete,mai mult sau mai putin stock,iar cele cu tobe si filtre stock erau destul e adormite pe langa al meu.tu cum ai toba sport,daca bagi KN sigur vei simti o diferenta. :( ..eu zic ca isi merita banutzii un filtru aer sport,din toate punctele de vedere.acuma sincer nu stiu cat creste puterea un filtru sport(doar filtru) ca nu am mers pe dyno,dar e sesizabila,zic eu

 

heheeee...ai vandut STF-ul pana la urma....sa fie intr-un ceas bun banii facuti,si sa aiba noroc omu` la el.cu PA! te-am cunoscut,cu PA! vii la baia mare :ok:

 

si acuma un pic de offtopic.....nenea,te astept sa ma onorezi cu prezenta la baia mare cand ai chef pe un weekend..cand te plictisesti grozav la arad :bow:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok hai ca am vazut ca se tot discuta de filtru de aer, vreau sa il schimb si eu si m-am tot uitat la detalii despre k&n pe net (sa nu se ia George de mine, glumesc binenteles, Geo e de milioane cu cine merita ) vreau sa stiu si eu de la cineva care a avut cat de bun este, cat iti creste puterea ce si cum, v reau ceva pareri de la cunoscatori nu detalii tehnice. Danke.

Ps. pt cei care stiu STF-ul meu negru l-am vandut ieri, am ramas cu PA!-ul albastru ;) ce greu a fost

Asadar ai ramas cu 2 moto numai???....:bow:....Acuma ca sa fiu rautacios - evident ca Hornet-ul s-a dus primul...doar e mai bun ca orice CeBeReu...:bow:....

La filtre ma pricep de loc : asa ca intreb si eu din auzite : cica alea K&N nu se mai schimba ever....cica doar se curata/spala o data la ceva vreme - o fi adevarat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presiunea inscrisa pe aparatoare de lant,e pt un anumit tip de guma,un anumit tip de utilizare.....bla bla bla......eu folosesc o presiune,altii alta,depinde de fiecare......eu doar iti propun sa incerci mai multe presiuni si combinatii...eu dupa discutii cu unii care se pricep,am ajuns la 2,2 cu 2,si din cand in cand 2,0 cu 1,8..astea imi plac si ma ajuta la stilul meu de mers..dar in orice caz,sa fie toate sub 2,4:D

ps:tine cont daca mergi cu pasager sau singur mai mult,ce tip de guma ai,cum tragi de gaz,ce drumuri ai de facut..etc

 

...

mersi mult ptr raspuns, merg foarte des singur pe E 85, cateodata a 2 persoana e undeva la 60 kg am o pereche de cauciucuru michelin pilot road ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La filtre ma pricep de loc : asa ca intreb si eu din auzite : cica alea K&N nu se mai schimba ever....cica doar se curata/spala o data la ceva vreme - o fi adevarat?

 

Cika asa e. Eu l-am scos pe al meu pentru ca ar dauna motorului deoarece "scapa" cu 1% mai multe impuritati din cauza debitului mai mare de aer comparativ cu cele de hartie. Cum nu caut cine stie ce performante diferenta de putere nu m-a interesat. Oricum citisem pe undeva despre un calcul facut pe "viata" motocicletei in care iesi mai ieftin daca pui filtre de hartie mai des versus 1 filtru K&N plus kitul de curatare.

Concluzia la care s-a ajuns vrei performanta bagi K&N, vrei sa protejezi motorul bagi de hartie. El si-ar scoate banii doar la masinile/motoarele de curse. O sa caut si linkul cu discutia de pe aici de pe forum daca intereseaza pe cineva.

 

Am trecut aseara o fuga pe la constitutiei cam la 8.30 dar nu era nimeni si ploua. La raceala mea am prins si ploaia de aseara pe motor..m-a facut praf ;)

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cika asa e. Eu l-am scos pe al meu pentru ca ar dauna motorului deoarece "scapa" cu 1% mai multe impuritati din cauza debitului mai mare de aer comparativ cu cele de hartie. Cum nu caut cine stie ce performante diferenta de putere nu m-a interesat. Oricum citisem pe undeva despre un calcul facut pe "viata" motocicletei in care iesi mai ieftin daca pui filtre de hartie mai des versus 1 filtru K&N plus kitul de curatare.

Concluzia la care s-a ajuns vrei performanta bagi K&N, vrei sa protejezi motorul bagi de hartie. El si-ar scoate banii doar la masinile/motoarele de curse. O sa caut si linkul cu discutia de pe aici de pe forum daca intereseaza pe cineva.

 

Am trecut aseara o fuga pe la constitutiei cam la 8.30 dar nu era nimeni si ploua. La raceala mea am prins si ploaia de aseara pe motor..m-a facut praf :bow:

Aham....multzam de lamuriri - ;) ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aham....multzam de lamuriri - :bow: ...

 

 

sincer.... chiar ca multam si eu.... aveam oarecare dubii in privintza filtrelor sport. Asadar raman la cel normal...

 

P.S. Cristi... am tot vazut ca zici ceva de 5 viteze.... help me sa inteleg despre ce este vorba... Hornetul nou (2007) are 5 viteze.... sau care este faza??? AAaaa si inca ceva... am vazut ca la hornetul nou este recomandat mai des 10W30 de catre producator decat 10W40. Tu de care bagi/si ce firma!

 

Sunt si eu posesor NOU de viespe - NOUA... si nush daca e la fel ca la celelalte. Din cele pe carburatie am avut doua pana acu.... ' 99 si '00 . ... asta fiind a treia motoreta respectiv al treilea hornet ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer.... chiar ca multam si eu.... aveam oarecare dubii in privintza filtrelor sport. Asadar raman la cel normal...

 

P.S. Cristi... am tot vazut ca zici ceva de 5 viteze.... help me sa inteleg despre ce este vorba... Hornetul nou (2007) are 5 viteze.... sau care este faza??? AAaaa si inca ceva... am vazut ca la hornetul nou este recomandat mai des 10W30 de catre producator decat 10W40. Tu de care bagi/si ce firma!

 

Sunt si eu posesor NOU de viespe - NOUA... si nush daca e la fel ca la celelalte. Din cele pe carburatie am avut doua pana acu.... ' 99 si '00 . ... asta fiind a treia motoreta respectiv al treilea hornet ;)

Asta da devotament si placere! :bow: Sa o stapanesti sanatos si multi km superbi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer.... chiar ca multam si eu.... aveam oarecare dubii in privintza filtrelor sport. Asadar raman la cel normal...

 

P.S. Cristi... am tot vazut ca zici ceva de 5 viteze.... help me sa inteleg despre ce este vorba... Hornetul nou (2007) are 5 viteze.... sau care este faza??? AAaaa si inca ceva... am vazut ca la hornetul nou este recomandat mai des 10W30 de catre producator decat 10W40. Tu de care bagi/si ce firma!

 

Sunt si eu posesor NOU de viespe - NOUA... si nush daca e la fel ca la celelalte. Din cele pe carburatie am avut doua pana acu.... ' 99 si '00 . ... asta fiind a treia motoreta respectiv al treilea hornet ;)

 

Mda....noul Hornet are "doar" 5 trepte de viteza fata de 6 la cele "vechi"....Cristi chiar a zis ca facem misto cand am zis ca noi astia cu alea mai vechi si mai proaste" :ok: avem 6 trepte.... :bow:

 

P.S. Tricoul, cat e tricoul??? :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...