Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

De incarcat cu bagaj atunci cand ai si pasager e mai greu, doar sa ai topcase, care il ajuta mai mult si pe pasager sa stea confortabil, dar totodata modifica greutatea pe fata a motocicletei si trebuie sa tii mult mai strans de ghidon, iar riscul sa intrii intr-un voblaj e mai mare, testat de curand. Singur, iti poti cara cat bagaj vrei.

Hornetul nu va fi niciodata ideal pentru ture foarte lungi, atunci cand ai si pasager. De unul singur este un motor ideal pentru Romania.

:love:

 

Chiar ca bine zici. Vara trecuta am facut marea cu pasagera, cort si restul bagajelor fara topcase. Treaba a fost relativ ok doar ca la destinatie vorbeam cam subtire , am rupt rezervorul in doua :laugh: In schimb de ture lungi depinde de pilot. Prima mea tura cand am luat motorul a fost de 500 de km vama-veche piatra-neamt, doar cu vreo 3-4 opriri. Eu cred ca daca faci niste modificari la sa si pui topcase mergi destui kilometri. Iar in afara autostrazii mai mult de 130 nu cred ca e safe sa bagi, deci n-ai probleme cu vantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut,

imi poate spune cineva cat lichid de frana intra (fata + spate)?

in manual nu am gasit decat procedeul de schimbare.

merci

 

Salutare !

 

Eu am schimbat recent lichidul de frana cu ajutorul lui Valy ( :) ) si pot sa spune ca un bidonas de 250 ml este suficient pt a schimba lichidul de frana si pentru fata si pentru spate :P.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

Eu am schimbat recent lichidul de frana cu ajutorul lui Valy ( :) ) si pot sa spune ca un bidonas de 250 ml este suficient pt a schimba lichidul de frana si pentru fata si pentru spate :P.

nu prea......din informatiile mele de la mecanic.....ar trebui teoretic sa intre mai mult,daca sunt aerisite ca lumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Incepator fiind am scapat deja motorul (spun deja pt ca nu am apucat sa fac prea multe iesiri inainte sa o trantesc). Am reusit sa infund un pic rezervorul si sa zgarii codita (trebuie sa ma uit mai atent daca mai e ceva avariat, de mers am mers tot pe ea ulterior). Rugamintea ar fi sa ma indreptati catre cineva care poate repara daunele legate de tinichigerie si vopsit. Evident sa aiba preturi decente. Am gasit pe cineva aici pe forum si mi-a cerut 250EUR. Mi se pare enorm. Pana la urma e o mica indoitura si de vopsit. Eu le aduc demontate. Cred ca daca iti pune mintea in 2 ore n-are ce face. Dureaza ma imult sa se usuce.

 

Merci pt ajutor,

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Incepator fiind .........si mi-a cerut 250EUR..............

OMFG!!!!! 250 Euro????? :) ...Doamne fereste! - ia cel mai mic tub de chit auto pe care il gasesti , slefuieste un pic suprafata inainte, adauga chitul, smilgheruieste din nou si pune un sticker peste. Sau doar pune un sticker peste....Mai fa cateva mii de kilometri si o duci dupa aceea la reparat. Nu de alta dar daca o faci acum risti sa o dai din nou pe jos si .... Lasa intotdeauna reparatiille sau modificarile mai mari pe extra-sezon....

 

My 2 cents.

 

By the way - bine ai venit in stup si felicitari : Acum esti motociclist - ai reusit sa cazi! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Incepator fiind am scapat deja motorul (spun deja pt ca nu am apucat sa fac prea multe iesiri inainte sa o trantesc). Am reusit sa infund un pic rezervorul si sa zgarii codita (trebuie sa ma uit mai atent daca mai e ceva avariat, de mers am mers tot pe ea ulterior). Rugamintea ar fi sa ma indreptati catre cineva care poate repara daunele legate de tinichigerie si vopsit. Evident sa aiba preturi decente. Am gasit pe cineva aici pe forum si mi-a cerut 250EUR. Mi se pare enorm. Pana la urma e o mica indoitura si de vopsit. Eu le aduc demontate. Cred ca daca iti pune mintea in 2 ore n-are ce face. Dureaza ma imult sa se usuce.

 

Merci pt ajutor,

Bogdan

 

Nu te grabi s-o faci... pune-i crashpad-uri ca poate o mai scapi... Si eu am 2/3 indoituri mici dar nu ma grabesc s-o fac...

P.S.

Nu e neaparat ca crashpad-urile sa te scape... La mine a scapat un preten motorul lui peste a lu' alt preten si asta o venit peste al meu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa fac :) ?

daca in urma unei cazaturi :P :( :D :P , s-au indoit usor bratele amortizoarelor in dreptul jugului inferior , indoitura este cat de cat vizibila,

sa le schimb sau merg asa cu ele pana la urmatoarea tranta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea......din informatiile mele de la mecanic.....ar trebui teoretic sa intre mai mult,daca sunt aerisite ca lumea

Eu zic ca am facut treaba buna si mai mult de 250 nu intra, Alex are frana tzapana. Placute ii mai trebuiesc lui, dar e alta poveste :)

Mesaj completat

ce sa fac :blink : ?

daca in urma unei cazaturi : ( : ( : ( : ( , s-au indoit usor bratele amortizoarelor in dreptul jugului inferior , indoitura este cat de cat vizibila,

sa le schimb sau merg asa cu ele pana la urmatoarea tranta ?

Merg indreptate, dar trebuie sa gasesti meserias pentru asta. Cu cat mergi mai mult cu ele strambe, exista posibilitatea sa se strambe din ce in ce mai mult si atunci le arunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa fac :) ?

daca in urma unei cazaturi :P :( :D :P , s-au indoit usor bratele amortizoarelor in dreptul jugului inferior , indoitura este cat de cat vizibila,

sa le schimb sau merg asa cu ele pana la urmatoarea tranta ?

Vezi daca le mai are george pe ale lui ca el le-a schimbat cu u ele mai "jmekere"(end of mirc quote).....

P.S. : Ce-ai bre'? Te-ai lovit cu leuca din nou?Ce-i cu tine din nou treaz la ora asta? :

 

2 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)

2 Members: sorin128, george05

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa fac :) ?

daca in urma unei cazaturi :P :( :D :P , s-au indoit usor bratele amortizoarelor in dreptul jugului inferior , indoitura este cat de cat vizibila,

sa le schimb sau merg asa cu ele pana la urmatoarea tranta ?

 

Asta cu indreptatul e pe raspunderea ta. Amortizoarele sunt de fapt niste tevi subtirele.Odata indoite sunt curios cine garanteaza ca nu ti se rup in timpul mersului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi daca le mai are george pe ale lui ca el le-a schimbat cu u ele mai "jmekere"(end of mirc quote).....

P.S. : Ce-ai bre'? Te-ai lovit cu leuca din nou?Ce-i cu tine din nou treaz la ora asta? :

 

cazatura e de luna trecuta (prima tranta mai serioasa, care s-a lasat cu dureri si pagube, roti distruse, rezervor lovit, codita sparta, etc ) dar m-am gandit sa astept sa ma vindec fizic, ca nu as fi rezistat sa o repar si sa nu ma plimb , asa ca abia saptamana trecuta am cautat si gasit un suport pt a ridica partea din fata a motocicletei, ca sa pot scoate roata si atunci am observat ca telescoapele sunt putin indoite si nu stiam daca o sa mai am inca o gaura in buget :)

incerc sa fiu treaz mai mereu, ajung acasa in zilele bune pe la 9 seara si in zilele grele pe la 4 dimineata, si la 7 o iau din nou de coada,

ce sa-i faci, familie mare (eu si viespea) remuneratie mica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi daca le mai are george pe ale lui ca el le-a schimbat cu u ele mai "jmekere"(end of mirc quote).....

P.S. : Ce-ai bre'? Te-ai lovit cu leuca din nou?Ce-i cu tine din nou treaz la ora asta? :

 

2 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)

2 Members: sorin128, george05

 

nu mai am nimic din partea fata,am vandut tot.......iar la partea cu trezitul,m-am trezit sa duc motorul(tractat) la niste baieti sa imi potriveasca toba.dupa masa e functionala 100%,deseara am si suporti far,si asteptam sa se usuce piesele(prietenii stiu de ce) si apoi e bun de drum :)

Mesaj completat

ce sa fac ?

daca in urma unei cazaturi , s-au indoit usor bratele amortizoarelor in dreptul jugului inferior , indoitura este cat de cat vizibila,

sa le schimb sau merg asa cu ele pana la urmatoarea tranta ?

 

eu personal nu ti-as recomanda indreptarea lor(e doar un simplu metal subtire care odata indoit pierde din rezistenta-iar indreptat asa "din ciocan" isi va pierde si mai mult din ea).daca vin indreptate din nou trebuie calite si POATE asa vor fi oki,dar nu merita investitia.altele noi e cel mai indicat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai am nimic din partea fata,am vandut tot.......iar la partea cu trezitul,m-am trezit sa duc motorul(tractat) la niste baieti sa imi potriveasca toba.dupa masa e functionala 100%,deseara am si suporti far,si asteptam sa se usuce piesele(prietenii stiu de ce) si apoi e bun de drum :)

Mesaj completat

 

 

eu personal nu ti-as recomanda indreptarea lor(e doar un simplu metal subtire care odata indoit pierde din rezistenta-iar indreptat asa "din ciocan" isi va pierde si mai mult din ea).daca vin indreptate din nou trebuie calite si POATE asa vor fi oki,dar nu merita investitia.altele noi e cel mai indicat

daca le indrepti la presa nu se decalesc pt ca nu ai lovituri consecutive care sa incalzeasca materialul.

am om care indreapta jambe, amortizoare la mare arta. dar da, daca vrei sa faci o treaba iei unele noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca le indrepti la presa nu se decalesc pt ca nu ai lovituri consecutive care sa incalzeasca materialul.

am om care indreapta jambe, amortizoare la mare arta. dar da, daca vrei sa faci o treaba iei unele noi.

metalul in zona in care a fost indoit pierde din rezistenta din cate stiu eu,nu?adica odata indreptat el nu mai e la fel de puternic..de aia ziceam intre ghilimele "din ciocan" nu la propriu..nu sunt specialist in treaba asta,asa credeam doar ca sta teraba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

metalul in zona in care a fost indoit pierde din rezistenta din cate stiu eu,nu?adica odata indreptat el nu mai e la fel de puternic..de aia ziceam intre ghilimele "din ciocan" nu la propriu..nu sunt specialist in treaba asta,asa credeam doar ca sta teraba :P

probabil ca asa sta. o sa-ti zic la sfarsitul sezonului, eu tocmai mi-am indreptat jambele dupa accident :)

stanga deviatie 2mm drepata deviatie 9mm. la ciclistica era teroare, nu mai puteai sa iei mainile de pe ghidon.

Editat de Grigu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vand urmatoarele componente

 

1. Far Hornet - 300 ron (provine de la un model din 2000, nu este nou, dar este intreg, are urme de zgarieturi pe rama nichelata)

2. Suport Far Hornet 30 ron

3. Parbriz PUIG fumuriu cod louis: 10006599 - 60 ron

4. Ghidon original Hornet - 200 ron (tot dupa model din 2000, are montat si suport pentru prindere anti vibtaroare)

pentru relatii ma gasiti la 0722324521

 

O zi buna!

Editat de cristid123
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De maine propun mutarea orei de intalnire in piata Constitutiei la 19.00. Odata cu CBRistii, nu ne mai apuca noaptea, mai mult timp pentru povesti, suc si plimbari.

Cine nu poate ajunge din cauza decalarii cu o ora a intalnirii sa se anunte ca sa stim cati sunt in situatia asta.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din partea mea e mult mai bine la 19:00..mai prindem si noi putina lumina naturala :( sa admiram viespele mai bine si sa barfim , sper sa nu ploua ca nu prea e buna prognoza de pe net dar si ieri ziceau ca ploua si nu a plouat , vorba cuiva..ne vedem joi :) :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cum arata vremea asta nu cred ca vin cu motorul. A inceput sa ploua pe aici..si e un frigggg.

Mesaj completat

La cum arata vremea asta nu cred ca vin cu motorul. A inceput sa ploua pe aici..si e un frigggg.

 

Cine si-a luat de curand motul? Imi spuneti si mie unde gasesc la un pret ok? 6100 parca am nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cum arata vremea asta nu cred ca vin cu motorul. A inceput sa ploua pe aici..si e un frigggg.

Mesaj completat

 

 

Cine si-a luat de curand motul? Imi spuneti si mie unde gasesc la un pret ok? 6100 parca am nevoie.

Mda, din pacate pe vremea asta de cacao nu o sa ies cu motorul, masina nu am so...ne vedem data viitoare :)

 

Eu mi-am luat 4 litrii de Motrul 7100 la 200 lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...