Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Multumesc pentru raspuns.

 

O sa caut un Champion.

 

Numai bine

 

@swatguard eu folosesc filtru champion, pret aprox 50-60 de lei, n-am avut probleme cu el.

mai exista si filtrele k&n care sunt pentru cei cu buget si asteptari mai mari de la mobra, iar acestea din urma se pot si curata si refolosi fara a fi nevoie de schimbarea lor, fiind garantate lifetime(nu fac reclama, este doar din ce-am citit).

spor la cumparaturi :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@swatguard eu folosesc filtru champion, pret aprox 50-60 de lei, n-am avut probleme cu el.

mai exista si filtrele k&n care sunt pentru cei cu buget si asteptari mai mari de la mobra, iar acestea din urma se pot si curata si refolosi fara a fi nevoie de schimbarea lor, fiind garantate lifetime(nu fac reclama, este doar din ce-am citit).

spor la cumparaturi :crack:

 

decat sa iei un champion la fiecare 1-2 ani mai bine un K&N,un BMC...filtru sport la bani mai multi dar nu mai ai treaba si ajuta mult motoreta(alaturi de bujii and shit)...parerea mea :)

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam la ce bani as putea gasi unul ?

 

Multam anticipat

 

Numai bine

 

 

 

decat sa iei un champion la fiecare 1-2 ani mai bine un K&N,un BMC...filtru sport la bani mai multi dar nu mai ai treaba si ajuta mult motoreta(alaturi de bujii and shit)...parerea mea :crack:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Sorin: mersi fain pt piesa mestere, da cum de nu a venit cu ramburs /:)? M-am chinuit putin sa o bag pt ca nu era finisata si a trebuit sa o mai bibilesc eu putin cu ciocanu :lol: dar pana la urma vad si eu in sf cu cat ma ia radaru :lol: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ar insemna ca vinerea sa fiu singura...care mai e rosie?

Sorry ca nu am ajuns dar am fost la o plimbare azi: /index.php?...p;#entry2536265

 

Salutare!

De vreo luna mi-am procurat un CB900 Hornet, promotia 2002.

Rosu, ca al tau :P

 

Am o intrebare, poate banala: de ce imi scartaie franele fatza, cand opresc la intersectie zici ca opreste 336, nu un motor de 200kg.

Azi tocmai am spalat toate placutele de frana cu spray (Motul, brake clean). Discurile sunt cam uzate (motorul are 50k km si nu cred ca au fost schimbate), dar maine o sa dau si pe ele.

Dar mi-e frica , ca scartzaitul ala oribil o sa persiste si nu mai am alte idei; voi ce-ati facut in situatii de-astea?

 

Sa ne-auzim de bine!

Mesaj completat

Sa pun si cateva poze, facute la repezeala in garaj, inainte de a pleca la munca.

Are tobe Scorpion (s-ar putea sa nu trec inspectia cu ele, ca sunt shtantzate cu "for track use only"), dar si o mica razuiala pe capacul motorului. E doar estetica, nu cred ca are sens sa demontez motorul pentru acel defect optic, eu personal pot sa traiesc cu el asa :lol:

 

Mesaj completat

Schimb-o pe baterie cu una de la unul din noi.....vei vedea ca aia e buba (asta ca sa fii linistit ca e bateria de vina)....dupa asta dai o fuga mataluta vis a vis de Dinamo la reprezentanta Varta, pui pe masa vreo 250 de RON si bateria veche si problema este rezolvata.

 

Bine venisi in stup! :)

 

 

Am avut Varta la alt motor si a fost stricata foarte usor de un releu de incarcare defect... a trebuit sa le inlocuiesc pe-amandoua. :crack:

 

Nu zic ca nu sunt bune Varta, nu pot sa zic sigur pt ca eu am pierdut-o relativ repede, ceea ce voiam sa zic e ca ar trebui sa verifice toate componentele care pot contribui la simptomele care le-a descris - baterie, releu incarcare, alternator, pierderi de curent in instalatia electrica (poate mai sunt si altele, eu doar atata stiu).

 

Asta ar trebui facuta de un mecanic sau de tipul respectiv, urmarind manualul de service. Eu am reusit sa dibuiesc problema urmand manualul... but that's just me.

Nu stiu ce model are el, eu am manual de service pentru CB900 Hornet pe care i-l pot transmite cumva, daca ii poate folosi imi poate da un PM.

 

Sa ne-auzim de bine.

 

Mesaj completat

Am dus moto la un prieten bun care a verificat azi situatia iar in urma schimbarii bateriei cu una de proba, dupa cum au fost recomandarile anterioare, totul a revenit la normal, inclusiv incarcarea.

Dupa montarea celeilalte baterii, motorul merge super ok, farul, semnalizari, tot ce trebuie, iar tensiunea la incarcare e de 14,5v.

Asa cum au spus colegii mai sus, bateria era terminata si nu mai facea fata la necesitati.

So, acum trebuie sa-mi iau o baterie noua. :lol: bine ca nu e altceva.

Mare bucurie mare, ca m-am cam dezumflat ieri cand am auzit de 1000eur

Nu vreau sa-ti stric bucuria, iti zic doar parerea mea: tine minte cand ai schimbat bateria si mai masoar-o din cand in cand, sa vezi cum se comporta (ce curent are inainte/dupa un drum rezonabil de lung, cat incarca). Daca ai rezultate dubioase in scurt timp, e posibil sa ramai si fara bateria cea noua. Totusi verifica in manualul motorului daca tensiunea de incarcare e buna la 14.5 volti, sa nu ai surpriza neplacuta sa zica, de exemplu: la 5000rpm cu consumatori tensiunea sa fie maxim 13.5... si tu sa ai 14.5.

Succes!

Mesaj completat

post-58886-1280160111_thumb.jpgpost-58886-1280160197_thumb.jpgpost-58886-1280160182_thumb.jpgpost-58886-1280160170_thumb.jpg

 

sal.cine ma poate ajuta sa gasesc discuri de frana mai ieftine pentru aceasta motocicleta,am intrebat la honda dar costa 1700 lei una bucata disc , multumesc .

Mesaj completat

 

Exista o fabrica in UK care face discuri de frana, nu stiu daca livreaza in Ro, ii poti contacta pe ebay, au username "zone-products".

 

Eu intentionez sa-mi iau in curand de la ei set complet de discuri, probabil ca o sa fie sub 300euro cu tot cu transport.

post-16208-1281192080_thumb.jpg

post-16208-1281192105_thumb.jpg

post-16208-1281192133_thumb.jpg

post-16208-1281192152_thumb.jpg

post-16208-1281192212_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

De vreo luna mi-am procurat un CB900 Hornet, promotia 2002.

Rosu, ca al tau :lol:

 

Am o intrebare, poate banala: de ce imi scartaie franele fatza, cand opresc la intersectie zici ca opreste 336, nu un motor de 200kg.

Azi tocmai am spalat toate placutele de frana cu spray (Motul, brake clean). Discurile sunt cam uzate (motorul are 50k km si nu cred ca au fost schimbate), dar maine o sa dau si pe ele.

Dar mi-e frica , ca scartzaitul ala oribil o sa persiste si nu mai am alte idei; voi ce-ati facut in situatii de-astea?

 

daca zici ca are 50k km motorul si franele nu au fost schimbate e cam clar:sunt praf placutele si trebuie schimbate si sunetul dispare :lol: .frumos exemplar si meserie galagie cred ca face cu tobele alea :) sa va purtati sanatosi unul pe celalalt...si te asteptam la mare la intrunire in septembrie :crack:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare fratilor!

vreau sa va intreb cati dintre voi ati experimentat groaznica experienta a unei pene de cauciuc? Ei bine eu am patit-o ieri nu o data, ci de 2 ori. Nu-mi mai doresc asemenea moment vreodata in viata mea. Sa va povestesc, sper sa nu fie si alti ghinionisti ca mine. Am plecat de acasa , din Ploiesti impreuna cu consoarta, sa ajungem la Sibiu, la Saliste sa ne intalnim cu niste prieteni. Am hotarat noi sa o luam pe un traseu pe care nu mai fusesem Ploiesti - Targoviste- Campulung apoi Curtea de Arges si de acolo sa facem Transfagarasanul si sa coboram pe partea sibiului. Pe la Campulung nu mai fusesem niciodata . Toate bune si frumoase, zi splendida, dar drumul cu niste portiuni incredibil de proaste, gropi cat cuprinde. Dupa o mica pauza in Campulung am plecat mai departe si dupa Domnesti urcand o panta aud brusc o pocnitura ca atunci cand calci pe o piatra. Asta cred ca am si facut, am calcat pe o piatra din aceea colturoasa. mergem mai departe, pana intr-un km si mi s-a tot parut ca trage cand, stanga cand dreapta. opresc intr-o panta sa ma uit ptr ca nu mai mergea deloc sa inaintez si mi s-a confirmat cea mai naspa presupunere: aveam pana. Sincer n-am mai simtit niciodata o asemenea desnadejde, n-o doresc nimanui. Kit de reparat caucic nu aveam , nu aveam nicio idee cum sa rezolvam situatia. am remarcat si gaura din cauciuc, am oprit o masina ptr o pompa, degeaba. am mutat-o la umbra intr-o padure, in spatele unor masini, oprite acolo ca prin minune. eram cam la 7 km de prima comuna si la 20 si ceva de Curtea de Arges. Am avut un noroc chior cu acele masini ptr ca m-au luat pana in Domnesti sa caut o vulcanizare. Saracii oameni au stat dupa mine destul de mult. am gasit vulcanizare , m-a asigurat omul ca o repara dar acum cu ce sa o aduc din padure? am tot intrebat prin sat de o duba , o caruta, nimeni nu ma putea ajuta. imi lasasem si sotia in padure la marginea drumului cu hainele si celelalte bagaje. pana la urma oamenii aceia binevoitori m-au dus si inapoi la motocicleta. stand si gandind ce naiba sa facem, am oprit o masina de politie rugandu-i sa ma ajute sa o transport. Au plecat in sat asigurandu-ma ca vor trimite pe cineva. destul de neincrezator am asteptat si intr-adevar in 10 min a aparut un aro. au urcat-o, am mers la vulcanizare, am rezolvat situatia. apropo, baiatul cu aro nu a vrut sa-mi ia nici un ban pe transport, dar am reusit sa-i las niste bani pe scaunul masinii. dupa asigurarile omului ca pot sa trec si carpatii cu dopul pus de el plus un plasture (ptr ca anvelopa avusese deja o pana) am plecat mai departe. Insa la Corbeni parce se numeste, pana in barajul vidraru ii spun soatei sa coboare sa verificam starea cauciucului. Stupoare , era moale ca branza. oprisem in poara unui localnic de unde iese un tanar si ma intreaba daca am pana. i-am spus ca d'abia o facusem si rezlovasem situatia dar l'am intrebat daca are un compresor sa umflu cauciucul si sa ma intorc in Curtea de Arges poate reusesc sa cumpar un cauciuc. baiatul avea compresor, a zis ca-mi face si pana... am umflat cauciucul si alta deceptie: avem alta gaura in cauciuc!!! eu nu cred ca asa ceva e posibil sa se intample. m-am gandit doar ca e un semn sa nu merg mai departe. am avut un noroc orb, nu chior, cu baiatul acela de mi-a mai pus un dop in cauciuc. Ce sanse erau sa rezolvi 2 pene in zona noastra rurala? ce sanse am avut sa opresc in poarta unuia care a reusit sa-mi rezolve problema!!! Am hotarat sa ne intoarcem acasa pe pitesti- bucuresti- ploiesti. sincer nu credeam sa mai existe si oameni binevoitori si saritori, nu doar din cei care trec cu masina si rad vazand clar ca ai o problema!! halal week-end am avut mergand 432 de km in van. dar ma bucur enorm ca am ajuns cu bine acasa!

Daca mai este cineva sa ne povesteasca patania poate invatam cate ceva si din chestiile astea nasoale.

Asfalt uscat si mai ales drum fara gropi , cuie, bete, suruburi ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca zici ca are 50k km motorul si franele nu au fost schimbate e cam clar:sunt praf placutele si trebuie schimbate si sunetul dispare :lol: .frumos exemplar si meserie galagie cred ca face cu tobele alea :) sa va purtati sanatosi unul pe celalalt...si te asteptam la mare la intrunire in septembrie :crack:

 

Cred ca a vrut sa zica ca nu au fost schimbate discurile nu placutele.

Banuiesc ca vechiul proprietar a pus niste placute dure care au mancat din discuri. Eu unul am 55k si discurile arata aproape noi si sigur in ultimii 25k de km nu le-am schimbat. Eu as zice sa pui alte placute mai moi care sa se uzeze si sa-ti protejeze mai mult discurile si cred ca o sa dispara si zgomotul, sau deja s-au tocit de tot si franeaza fier pe fier.

Eu am pus SBS si se comporta super bine.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Sorin: mersi fain pt piesa mestere, da cum de nu a venit cu ramburs ? M-am chinuit putin sa o bag pt ca nu era finisata si a trebuit sa o mai bibilesc eu putin cu ciocanu dar pana la urma vad si eu in sf cu cat ma ia radaru

Cu placere. Cat despre ramburs , fii pe pace, transportul il dau eu :). Banii, gasim noi o modalitate de a mi-i inapoia (iti dau pe PM un nr de cont si gata). Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-58886-1281219380_thumb.jpgSal, stie cineva daca se indreapta discurile de frana si unde?

Dar sa cumpar mai ieftine?

Sper sa revin si eu cat mai curand pe traseu si la intalniri.

 

 

Multumesc

 

Uite pe louis nu e chiar cel mai bun pret dar destul de acceptabil. Mai ieftin de atat cred ca gasesti doar la dezmembrari:

http://www.louis.de/_10c94652db9b8e0e68b4b...tnr_gr=10043600

 

 

Poti incerca si oferta asta de pe okazii:

http://www.okazii.ro/catalog/42813106/disc...hornet-600.html

 

 

 

Mesaj completat

Cam la ce bani as putea gasi unul ?

 

Multam anticipat

 

Numai bine

 

k&n - http://www.louis.de/_30d25aadefabef3438fa6...tnr_gr=10050166

 

+

 

kit curatare

 

http://www.louis.de/_30d25aadefabef3438fa6...=detail_kontext

 

= 100 euros pret ce echivaleaza cam cu vreo 6 filtre de hartie(schimbate la 1-2 ani aprox 8-10 ani).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare fratilor!

.....bla,bla....

Uite, iti sunt recunoscator pentru povestea ta si am tras din ea o multime de invataminte. Ti-as fi si mai recunoscator daca ar avea o legatura stransa cu topicul. Este pacat ca povestea sa se piarda intre mii de posturi plictisoase despre un anumit model de motocicleta. Iti recomand cu caldura ca urmatoarele patanii, de va fi sa se intample, sa ni le povestesti tuturor in rubrica numita "Motociclisti in fiecare zi". Iti multumesc din Âşuflet.

 

Asfalt uscat si gume pline cu aer. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tutror si bine v-am gasit sanatosi :crack:

 

Am si eu un Hornet '08 si am intampinat o dilema: trebuie sa-i instalez niste crashpad-uri si cele care le-am luat ( de la Ligh Tech ) par a se monta intr-un loc (si singurul de altfel) care e cam suspect pt motor.

In acel loc, motorul are o ureche care se prinde de cadru printr-o clema (destul de rigida si groasa) de tabla. Ma intreb oare nu e periculos pt motor? O putea prelua destula forta acea clema, astfel incat sa nu ma trezesc cu blocul motor (urechea de prindere) rupt? Am vazut ca si pe net, pe Louis.de, etc...aceste crashpad-uri acolo sunt prinse!

Voi cum le aveti montate?

post-55998-1281359713_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Pentru cei interesati de plimbarea pe transfagarasan din perioada 14.08.2010 :

Bucuresti-Pitesti-Curtea de Argesi-Balea Lac-Sibiu- Valea oltului-Bucuresti

Intilnirea se face in parcare la Plaza Moll (CORA Lujerului) la ora 6:30 cu plecare la 7:00

Cu oprire Pitesti intilnire cu alti motociclisti restul opririlor le stabilim impreuna

Pentru cei interesati va rog confirmati venirea

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@tiberiu :

Intr-adevar nu este cel mai safe lucru din lume sa pui acolo niste crush-pad-uri (dar e cam singurul loc), insa acestea au "pretentia" ca se "polizeaza" la impact. Drept urmare acest risc este diminuat. Cele mai indicate din punctul asta de vedere sunt crush-bar-urile dar vin cu inconvenientul "prinderii" piciorului sub ele la cazaturi (desi eu inca nu am auzit pe nimeni sa pateasca asta) si evident dezavantajul estetic.

 

Concluzie : Pune-le asa ca e mai bine cu ele acolo decat fara.

 

:crack:

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Sorin: am vazut ca mai multi le-au pus acolo...deci banuiesc totusi ca acele pad-uri vor prelua destul efort la o cazatura usoara/medie... Daca e mai rau...deja se pune problema de dauna totala si nu vreau sa ma gandesc la asta ...

Toate pad-urile dedicate (LSL, Ligh Tech, Puig) acolo se monteaza ... deci trebuie sa fie un sambure de realitate undeva...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-58886-1281219380_thumb.jpgSal, stie cineva daca se indreapta discurile de frana si unde?

Dar sa cumpar mai ieftine?

Sper sa revin si eu cat mai curand pe traseu si la intalniri.

 

 

Multumesc

Cica s-ar indrepta... O sa-mi incerc norocul saptamana asta sau viitoare... Si o sa revin cu detalii. 

Doar ca o sa fie in Constanta. Habar nu am unde...E pe tipul de relatie: cunosc pe cineva care cunoaste pe cineva, care cunoaste....

 

 

:crack:  Taman acuma mi se intampla toate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Sorin: am vazut ca mai multi le-au pus acolo...deci banuiesc totusi ca acele pad-uri vor prelua destul efort la o cazatura usoara/medie... Daca e mai rau...deja se pune problema de dauna totala si nu vreau sa ma gandesc la asta ...

Toate pad-urile dedicate (LSL, Ligh Tech, Puig) acolo se monteaza ... deci trebuie sa fie un sambure de realitate undeva...!

 

 

eu le-am prins pe ale mele pe cadru, gaura de sus :crack: , insa nu sunt nici o firma.... home made!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tutror si bine v-am gasit sanatosi :)

 

Am si eu un Hornet '08 si am intampinat o dilema: trebuie sa-i instalez niste crashpad-uri si cele care le-am luat ( de la Ligh Tech ) par a se monta intr-un loc (si singurul de altfel) care e cam suspect pt motor.

In acel loc, motorul are o ureche care se prinde de cadru printr-o clema (destul de rigida si groasa) de tabla. Ma intreb oare nu e periculos pt motor? O putea prelua destula forta acea clema, astfel incat sa nu ma trezesc cu blocul motor (urechea de prindere) rupt? Am vazut ca si pe net, pe Louis.de, etc...aceste crashpad-uri acolo sunt prinse!

Voi cum le aveti montate?

 

la un impact mic/mediu cu asfaltul,se vor poliza...in cel mai rau caz se vor poliza si se vor indoi/rupe.mi-e greu sa cred ca 10 japonezi mici nu s-au gandit de 10 ori la toate variantele posibile cand au facut acele locuri pentru prinderi.la fel sta treaba si cu viespile mai batrane,surubul cu care se prind cras-pad-urile inlocuieste un surub de la mama lui.in cazul unei cazaturi mai grave,chiar nu mai conteaza ca se rupe motorul,noi sa scapam.parerea mea...deci cum zicea si sorin:decat deloc,pune-le unde au loc si ai grija sa nu afli de ce impact e nevoie sa se rupa motorul :crack:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-58886-1281380059_thumb.jpg

Uite pe louis nu e chiar cel mai bun pret dar destul de acceptabil. Mai ieftin de atat cred ca gasesti doar la dezmembrari:

http://www.louis.de/_10c94652db9b8e0e68b4b...tnr_gr=10043600

 

 

Poti incerca si oferta asta de pe okazii:

http://www.okazii.ro/catalog/42813106/disc...hornet-600.html

 

 

 

Mesaj completat

 

 

k&n - http://www.louis.de/_30d25aadefabef3438fa6...tnr_gr=10050166

 

+

 

kit curatare

 

http://www.louis.de/_30d25aadefabef3438fa6...=detail_kontext

 

= 100 euros pret ce echivaleaza cam cu vreo 6 filtre de hartie(schimbate la 1-2 ani aprox 8-10 ani).

 

 

Multumesc de ajutor,mai ieftine de atat chir ca nu se putea,un singur lucru mai am de adaugat ,nu ma pricep chiar atat de bine la moto am carnet din vara trecuta ,cineva sa uitat la ea si a spus ca sunt strambe cineva care se pricepe dar vreau sa o mai vada cineva ,nu stiu cine are bunavointa sa vina sa o nvada pt ca nu vreau sa investesc banii pe ceva care ,poate nu trebuie.Cred ca o sa vin si eu joi la intalnire sa vb cu voi despre problema.

 

 

multumesc pt sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-58886-1281380059_thumb.jpg

 

 

Multumesc de ajutor,mai ieftine de atat chir ca nu se putea,un singur lucru mai am de adaugat ,nu ma pricep chiar atat de bine la moto am carnet din vara trecuta ,cineva sa uitat la ea si a spus ca sunt strambe cineva care se pricepe dar vreau sa o mai vada cineva ,nu stiu cine are bunavointa sa vina sa o nvada pt ca nu vreau sa investesc banii pe ceva care ,poate nu trebuie.Cred ca o sa vin si eu joi la intalnire sa vb cu voi despre problema.

 

 

multumesc pt sfat.

 

Man chestia cu parerile e relativa. Eu inainte sa ma bag la cheltuiala asta as merge la un service sa ii faca un diagnostic mai corect si sa-ti zica daca chiar trebuie schimbate.

Daca vrei iti pot recomanda un service ok unde ma duc eu de obicei. Daca ai un service de incredere du-te la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de ajutor,mai ieftine de atat chir ca nu se putea,un singur lucru mai am de adaugat ,nu ma pricep chiar atat de bine la moto am carnet din vara trecuta ,cineva sa uitat la ea si a spus ca sunt strambe cineva care se pricepe dar vreau sa o mai vada cineva ,nu stiu cine are bunavointa sa vina sa o nvada pt ca nu vreau sa investesc banii pe ceva care ,poate nu trebuie.Cred ca o sa vin si eu joi la intalnire sa vb cu voi despre problema.

 

 

multumesc pt sfat.

 

Vezi la discurile de pe okazii ca spune ca e de pe un Hornet din 98 - are janta pe 16''. Daca hornetul tau are janta pe 17" nu o sa se potriveasca.

 

p.s. o intrebare pt. cei care si-au luat de pe louis. La discurile pe fata pretul e la buc sau la set?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca a vrut sa zica ca nu au fost schimbate discurile nu placutele.

Banuiesc ca vechiul proprietar a pus niste placute dure care au mancat din discuri. Eu unul am 55k si discurile arata aproape noi si sigur in ultimii 25k de km nu le-am schimbat. Eu as zice sa pui alte placute mai moi care sa se uzeze si sa-ti protejeze mai mult discurile si cred ca o sa dispara si zgomotul, sau deja s-au tocit de tot si franeaza fier pe fier.

Eu am pus SBS si se comporta super bine.

 

Corect, era cam tarziu la mine si am incurcat sensul cuvintelor... discurile cred ca nu au fost schimbate.

Placutele par sa arate destul de bine (uite atasez o poza cu ele spalate si cu spray-ul respectiv), nu stiu daca s-ar merita sa dau banii pe altele, sa le schimb (placutele :blbl: )...

Mesaj completat

daca zici ca are 50k km motorul si franele nu au fost schimbate e cam clar:sunt praf placutele si trebuie schimbate si sunetul dispare :) .frumos exemplar si meserie galagie cred ca face cu tobele alea :D sa va purtati sanatosi unul pe celalalt...si te asteptam la mare la intrunire in septembrie :baldy:

multumesc de urari, intr-adevar, face un zgomot interesant.

nu m-am hotarat inca daca o sa pastrez tobele astea sau sa pun ceva mai silentios... desi moda e sa faci si ceva galagie cand mergi, nu? :)

la intrunire... poate, cu un pic de noroc, o sa apar calare prin 2012.

dar sa traim pana atunci si sa fim sanatosi ;)

 

Mesaj completat

Man chestia cu parerile e relativa. Eu inainte sa ma bag la cheltuiala asta as merge la un service sa ii faca un diagnostic mai corect si sa-ti zica daca chiar trebuie schimbate.

Daca vrei iti pot recomanda un service ok unde ma duc eu de obicei. Daca ai un service de incredere du-te la ei.

Frana e o chestie destul de importanta la o motocicleta si discurile indoite nu cred ca le poti aduce la forma originala oricat de meserias ai fi... si asta ar putea sa afecteze mai mult sau mai putin functionarea normala a franei... la un moment dat. sau poate nu.

Eu n-as risca sa raman fara frane intr-un moment critic, ar insemna sa mi-o fac cu mana mea.

Asa cum imi iau echipament pe mine inainte sa plec la drum, asa as echipa si motorul.

Dar asta e doar ce-as face eu.

O alta idee ar fi sa investesti banii in discuri doar daca ai de gand sa tii motorul.

Daca vrei sa-l vinzi... zi-i cumparatorului de problema, ca sa poata face o decizie in cunostinta de cauza.

Salutari.

post-16208-1281433350_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...