Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Telescopul dreapta față cu probleme.

În primul rând jamba e fisurată în două locuri. Tija, ce-a strălucitoare a fost îndoită de sub jug apoi îndreptată, a rămas cu o "umflătură" în exterior, se vede destul de greu.

Fisurile sunt fix sub protecția ce apără semeringul de praf, din cauza asta nici n-am reuÂşit să le văd. Am pus două poze.

 

Se pare că Âşi în asta tre' să arunc cu bani ca Âşi în ce-a de data trecută :lol: Poate reuÂşesc să mai scot vre-un ban de la fostul proprietar. Pe el îl Âştiam băiat serios, chiar nu mă aÂşteptam să-mi vândă un motor cu furca fisurată. Măcar de mi-ar fi spus.

Mesaj completat

Se potrivesc telescoape Âşi de la modelul anterior sau de la f2,f3 ?

Furca nu este la fel ca la modele sub 2003, sub nici un fel nu este ca cea de f2 sau f3, dar poti pune furca cu totul de la modelele mai vechi sau f3.

Ti-ai luat ceva teapa cu treaba asta si imi pare rau pentru tine.

Mesaj completat

Ce bani ai dat pe motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Telescopul din dreapta, cel fisurat nu e de hornet 03-04, cred că e de la un model mai vechi. Nu arată lafel între ele. Cel din stânga, care e ok are spații în care să intre proctecțiile alea de plastic, cel fisurat nu.

 

 

L.E. da, e telescop de '99.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urata teapa, dar acum depinde si cati bani ai dat pe motor.

Luand in considerare "buba", inspecteaza bine si cadrul, desi, la Hornet fiind arhitectura "backbone" nu ar trebui sa fie probleme, cum ar fi fost la un CBR, de exemplu...

Horneturi sunt multe, asa ca nu cred sa nu poti gasi un telescop.

Eu cand am ajuns acasa dupa ce am luat motorul am observat o infundatura de 2x3cm in rezervor si am constat ca carenuca a fost schibata integral (arata noua, pe langa rezervor), am inspectat si eu speriat telescoapele, dar parca a fost ok. [Nu am observat detaliile astea pentru ca am luat-o iarna , noaptea, pe frig si zapada de la oradea:), si eram mult prea fericit , si chiar daca constatam chestiile astea, tot o luam]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, prețul e undeva pe la 2200euro.

 

Noi să fim sănătoÂşi că RRestul cumpărăm. Ciudat e faptul că nu trage în nici o parte Âşi nici nu voblează. Am luat mâinile de pe ghidon la 100km/g Âşi nu făcea nici un gest. Îmi pare mai greu să o înclin pe curbe pentru că pe fostul motor aveam rulmenții de la jug uzați Âşi stătea singură pe curbă, nu trebuia să aplic deloc forță pe ghidon.

 

O să văd ce pot rezolva cu cel care mi-a vândut-o. N-am văzut pe moment fisura, eram în plin trafic, destul de obosit după drum, m-am uitat la ea cât de cât, părea ok. Azi când am poponeataățat-o am văzut buba. Mi-a spus apoi un prieten că a avut probleme cu un telescop. Cel de la care l-am cumpărat e din Brăila, dar stă la BucureÂşti. Anul trecut am tot făcut plimbări cu el Âşi aveam o oarecare încredere în el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai din poza si se vede diferenta intre telescoape. Trebuia sa-ti puna un semn de intrebare lipsa bucatii aleia din aripa si sa te uiti mai atent la furca. Problema nu este grava, dar te mai costa ceva bani si stres.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Horneturi sunt multe, asa ca nu cred sa nu poti gasi un telescop.

 

din nou gresesti....se gasesc destul de greu piese de fatza la hornet..si in general piese de hornet gasesti greu pt ca sunt pe drumuri 99% din viespi,nu la dezmembrari :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema si nu stiu exact cum sa o rezolv.

Ieri am pus contactul la motor si l-am uitat asa vre-o 10 min cu farul aprins si fara sa mearga motorul.

 

Drept urmare cand am incercat sa o pornesc automat nu a mai avut curent destul bateria sa invarta electromotorul.

Am pornit-o impinsa dar dupa vre-o 2 Km de mers a inceput sa tuseasca si apoi a murit motorul de tot. NU a mai vrut sa porneasca nici impinsa.

I-am dat curent de la masina si am pornit-o dar zici ca merge intr-un cilindru(asa se aude) si cand o accelerez, oricat de putin, moare motorul instant.

 

Nu am avut nici o problema si nici un semn pana la incidentul cu bateria.

 

Aveti idee care ar putea sa fie cauza pentru care moare motorul cand o accelerez?

 

Multumesc anticipat pentru sfaturi :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema si nu stiu exact cum sa o rezolv.

Ieri am pus contactul la motor si l-am uitat asa vre-o 10 min cu farul aprins si fara sa mearga motorul.

 

Drept urmare cand am incercat sa o pornesc automat nu a mai avut curent destul bateria sa invarta electromotorul.

Am pornit-o impinsa dar dupa vre-o 2 Km de mers a inceput sa tuseasca si apoi a murit motorul de tot. NU a mai vrut sa porneasca nici impinsa.

I-am dat curent de la masina si am pornit-o dar zici ca merge intr-un cilindru(asa se aude) si cand o accelerez, oricat de putin, moare motorul instant.

 

Nu am avut nici o problema si nici un semn pana la incidentul cu bateria.

 

Aveti idee care ar putea sa fie cauza pentru care moare motorul cand o accelerez?

 

Multumesc anticipat pentru sfaturi :lol:

 

Dupa cum povestesti pare inecata, data viitoare nu o mai forta cu pornirea prin inpingere daca nu o ia repede, incearca sa desfaci bujiile si curatele, ardele la aragaz si vezi daca mai ai pb. :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema si nu stiu exact cum sa o rezolv.

Ieri am pus contactul la motor si l-am uitat asa vre-o 10 min cu farul aprins si fara sa mearga motorul.

 

Drept urmare cand am incercat sa o pornesc automat nu a mai avut curent destul bateria sa invarta electromotorul.

Am pornit-o impinsa dar dupa vre-o 2 Km de mers a inceput sa tuseasca si apoi a murit motorul de tot. NU a mai vrut sa porneasca nici impinsa.

I-am dat curent de la masina si am pornit-o dar zici ca merge intr-un cilindru(asa se aude) si cand o accelerez, oricat de putin, moare motorul instant.

 

Nu am avut nici o problema si nici un semn pana la incidentul cu bateria.

 

Aveti idee care ar putea sa fie cauza pentru care moare motorul cand o accelerez?

 

Multumesc anticipat pentru sfaturi :lol:

[bateria e moarta nu are deloc curent in ea , pune-o pe redresor si incearca dupa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema si nu stiu exact cum sa o rezolv.

Ieri am pus contactul la motor si l-am uitat asa vre-o 10 min cu farul aprins si fara sa mearga motorul.

 

Drept urmare cand am incercat sa o pornesc automat nu a mai avut curent destul bateria sa invarta electromotorul.

Am pornit-o impinsa dar dupa vre-o 2 Km de mers a inceput sa tuseasca si apoi a murit motorul de tot. NU a mai vrut sa porneasca nici impinsa.

I-am dat curent de la masina si am pornit-o dar zici ca merge intr-un cilindru(asa se aude) si cand o accelerez, oricat de putin, moare motorul instant.

 

Nu am avut nici o problema si nici un semn pana la incidentul cu bateria.

 

Aveti idee care ar putea sa fie cauza pentru care moare motorul cand o accelerez?

 

Multumesc anticipat pentru sfaturi :drink:

 

bateria e praf!no worries..iei alta si gata :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta asta cu bateria pe redresor cateva ore si incerci din nou cum porneste, si daca nu invarte iti cumperi alta banuiesc ca era la mintea oricui... mare grija cand opresti din buton si uiti contactul risti sa strici si condesatori......

 

normal ca era..ca doar aia e problema mai mult ca sigur.nu aceeasi problema au avut-o o gramada in primavara?si toti se apucau sau desfaca bujii,sigurante...si alte dracii.....si de fapt era o amarata de baterie.de ce sa te apuci sa desfaci juma de motor cand e vb doar de o baterie?are vreo logica?.cat despre opritul motorului din buton...nu sunt adeptul,adica eu butonul ala il ating doar odata pe an cred...in rest din cheie.si uite asa pe mine m-a tinut bateria 40k(cea cu care a venit motorul acum 2 ani jumate) fara nici o problema.si tin sa precizez ca bateria era ceva no-name.CONCLUZIA:fratilor,cand nu mai porneste si face figuri de astea,nu va mai apucati sa desfaci juma de motor....incepeti cu ce e mai simplu :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cât de repede am intrat în stup pe atât de repede am ieÂşit din el.

 

Am dat Hornetul înapoi, pe lângă amortizorul fisurat Âşi capacul de alternator zgâriat Âşi sudat, avea Âşi cadrul îndoit.

 

Sper să revin din nou cu un altul, mai întreg decât ăsta :hurt:

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cât de repede am intrat în stup pe atât de repede am ieÂşit din el.

 

Am dat Hornetul înapoi, pe lângă amortizorul fisurat Âşi capacul de alternator zgâriat Âşi sudat, avea Âşi cadrul îndoit.

 

Sper să revin din nou cu un altul, mai întreg decât ăsta :lol:

Hai sa-ti dau Hornetul meu :D , de banii care-ti raman ai sa ii iei un kit de lant si de vrei sa-i faci un facelift, pentru ca are ceva probleme estetice, iti ajung si de asa ceva. In estetica nu am investit in acest motor de cand l-am luat. Pe langa faptul ca nu arata ca cel din 2004 si nu este atat de nou, mecanic este impecabil, vii si-l testezi, iar daca nu iti place cea ce iei, il aduci inapoi. :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uitate pana si'n teava de esapament la noua achizitie. Mai bine dai un ban dar stai in fata, decat sa te multumesti cu un pret mic.

Da, mi-au spus de la început multe persoane lucrul ăsta.

Mi-am furat-o, asta e. Data viitoare ochii câte cepele :hurt:

 

Câti litri are rezervorul de la modelul '02 ? M-am uitat pe net dar nu corespund mereu între ele datele. La `03 e de 17 litri, eu credeam că e mai mic. Când am dus motorul înapoi am făcut vreo 220km Âşi nu intrase pe rezervă, mai avea Âşi nici n-am băgat benzină până în buză la plecare. Ce-i drept, am mers încet 80-110km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pina la urma ce-a zis, stia de defectul ala? Sau asa a cumparat-o si el si fiind paralel n-a vazut defectiunea?

Asta mi se pare singura scuza, din punctul meu de vedere.

Faza aia mi se pare un defect super nasol nici nu vreau sa ma gandesc ce se putea intampla.

Imi pare rau pentru experienta ta dar asta inseamna sa cumperi de la "cunoscuti/prieteni".

Eu m-am ars cu o masina luata la fel pe incredere fara test mecanic si daca n-am bagat dupa aia la bani in ea de ziceam ca nu-i adevarat.

Oricum la cate zici ca avea motorul ala cadru stramb rugina, amortizorul ala nu facea banii astia. Era buna de dezmembrat mai degraba.

Si ce e trist e ca am mai vazut niste horneturi cand il cautam pe al meu, reparate (aka carpite) si vandute mai apoi altor motociclisti incepatori

de asa zisi cunoscuti sau mentori. Si la preturi multi mai mari decat ce luasem eu. Nu stiu cum sa-l numesc tupeu nesimtire.

Adevarul e ca motociclisti cu caracter gasesti tot mai rar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pina la urma ce-a zis, stia de defectul ala? Sau asa a cumparat-o si el si fiind paralel n-a vazut defectiunea?

Asta mi se pare singura scuza, din punctul meu de vedere.

Faza aia mi se pare un defect super nasol nici nu vreau sa ma gandesc ce se putea intampla.

Imi pare rau pentru experienta ta dar asta inseamna sa cumperi de la "cunoscuti/prieteni".

Eu m-am ars cu o masina luata la fel pe incredere fara test mecanic si daca n-am bagat dupa aia la bani in ea de ziceam ca nu-i adevarat.

Oricum la cate zici ca avea motorul ala cadru stramb rugina, amortizorul ala nu facea banii astia. Era buna de dezmembrat mai degraba.

Si ce e trist e ca am mai vazut niste horneturi cand il cautam pe al meu, reparate (aka carpite) si vandute mai apoi altor motociclisti incepatori

de asa zisi cunoscuti sau mentori. Si la preturi multi mai mari decat ce luasem eu. Nu stiu cum sa-l numesc tupeu nesimtire.

Adevarul e ca motociclisti cu caracter gasesti tot mai rar.

Povestea e ceva mai lungă.

Tipul ăsta stătea înainte în Brăila. Anul trecut mai dădeam ture cu el prin împrejurimi. Am găsit anunțul pe net am luat legătura cu el Âşi după vreo câteva zile m-am dus după el la BucureÂşti. În timpul ăsta prietenii (mai mult ai lui :hurt: ) comuni îmi tot spuneau că e impecabilă, că merge brici samd.

 

Am luat motoreta, am ajuns cu ea acasă. Seara mă întâlnesc cu un prieten Âşi îmi spune direct, bă asta are furca fisurată. A luat-o avariată Âşi a încercat s-o repare, dar nu prea ia ieÂşit schema. Toți cei care îmi spuneau că e ok Âştiau Âşi ei de aceste bube.

 

Eu înțeleg că poate o fi vrut să o repare după ce a luat-o, dar eu n-aÂş putea să vând cuiva o motocicletă cu jamba fisurată sau cadru strâmb. Mai degrabă la dezmembrat cu ea.

 

Motorul în sine mergea impecabil, nu zornăia nimic, nu bătea nimic. Rulmentul de la ambreaj huruia, în rest era ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

normal ca era..ca doar aia e problema mai mult ca sigur.nu aceeasi problema au avut-o o gramada in primavara?si toti se apucau sau desfaca bujii,sigurante...si alte dracii.....si de fapt era o amarata de baterie.de ce sa te apuci sa desfaci juma de motor cand e vb doar de o baterie?are vreo logica?.cat despre opritul motorului din buton...nu sunt adeptul,adica eu butonul ala il ating doar odata pe an cred...in rest din cheie.si uite asa pe mine m-a tinut bateria 40k(cea cu care a venit motorul acum 2 ani jumate) fara nici o problema.si tin sa precizez ca bateria era ceva no-name.CONCLUZIA:fratilor,cand nu mai porneste si face figuri de astea,nu va mai apucati sa desfaci juma de motor....incepeti cu ce e mai simplu :hurt:

 

Ok. I-am dat curent de la masina si nu mai porneste.(Am incercat de mai multe ori cu bateria de la masina conectata). Pur si simplu nbu mai vrea...

Ultima data a pornit cand am incercat si i-am dat curent de la baterie cu toate ca mergea de zici ca era in 2 timpi dar acum chiar nu mai vrea.

 

Ma asteptam sa fi fost incecata dar dupa 2 zile de stat sa se usuce bjiile sa sa nu mai aiba probleme cand o pornesc dar din pacate pare sa fie ceva mai grav...

 

Keep in touch....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. I-am dat curent de la masina si nu mai porneste.(Am incercat de mai multe ori cu bateria de la masina conectata). Pur si simplu nbu mai vrea...

Ultima data a pornit cand am incercat si i-am dat curent de la baterie cu toate ca mergea de zici ca era in 2 timpi dar acum chiar nu mai vrea.

 

Ma asteptam sa fi fost incecata dar dupa 2 zile de stat sa se usuce bjiile sa sa nu mai aiba probleme cand o pornesc dar din pacate pare sa fie ceva mai grav...

 

Keep in touch....

 

man,schimba/imprumuta o baterie buna.daca e bateria praf,nu mai tine curentul(intelegi ce vreau sa spun) si degeaba ii dai de pe alte surse

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...