Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Intrebare intrebatoare, voua v-a sarit vreodata din viteza intre treapta a 4-a si a 5-a? Adica sa aveti doua trepte neutre:P

Mie mi s-a intamplat de 3 ori pana acum, la acceleratii mai alerte si schimbari rapide, daca nu ridic hotarat schimbatorul, ramane "intre" viteze, respectiv are comportament identic cu treapta neutra.

La hornet nu, nici n-am mers cine Âştie ce ;)

La nsr mi s-a întâmplat de vreo câteva ori, în schimb am mers cu un raptor Âşi am scos-o pe liber de cel puțin 5 ori :D Âşi n-am făcut mai mult de 200km cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu Âştiu dacă are legătură cu bateria, ea fiind nouă. Am pornit azi motoreta unui prieten, un varadero cu bateria în regulă. Se încingea Âşi ăla. Nici unul dintre relee nu se afla deasupra motorului ci ambele pe cadrul de la codiță, undeva în spatele motorului, deci n-a fost influnețat de motor.

 

Oricum, o sa pun bateria pe un redresor că nu prea am mers cu ea.

 

Chiar daca e noua nu insemna ca este incarcata 100%, mai are de incarcat pana ajunge in parametri optimi, si oricum acel releu se incalzeste destul de bine, rece nu va fi daca incarca corespunzator, si daca e rece atunci sa iti faci griji ;)

 

Intrebare intrebatoare, voua v-a sarit vreodata din viteza intre treapta a 4-a si a 5-a? Adica sa aveti doua trepte neutre:P

Mie mi s-a intamplat de 3 ori pana acum, la acceleratii mai alerte si schimbari rapide, daca nu ridic hotarat schimbatorul, ramane "intre" viteze, respectiv are comportament identic cu treapta neutra.

 

Da! eu am patit, de doua sau trei ori, nu stiu de ce se intampla si recomandat e sa ii dai treapta superioara, inferioara nicioadata, risti avarii serioase in cutia de viteze

Editat de Alex_ander
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu o parere de la posesorii de Hornet care sa ma ajute sa ma hotarasc: CB500 sau Hornet ?

Am 2 sezoane facute pe un IJ si alte 5 pe Dacie ;) . Acum a inceput sa ma manance iar palma dreapta si ma gandesc mai spre primavara sa incalec din nou.

Am zis initial sa o iau usor cu un CB500 si apoi oi mai vedea dar pe masura ce mai citesc una, alta incep sa-mi cam faca cu ochiul fiecare din cei 100 caluti din burtica viespii.

Voi ce varianta recomandati ? Cea "safe" cu o varianta intermediara sau pot trece direct la Hornet ? O fi viespea prea naravasa pentru mine ? Oi fi eu in stare s-o cuceresc si s-o conving sa se lase calarita ?

Editat de brain
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt licentiat in Inginerie Electrica, daca te ajuta cu ceva, :) si informatia am scos-o exclusiv din cap (adica da, o stiu pe dinafara), dar garantez pt ea :D .

Consider ca trebuie sa stapanim cu totii termenii tehnici uzuali, atat electrici cat si mecanici, ca altfel ne americanizam, ne reducem vocabularul la sub 1000 de cuvinte si bagam la fiecare 2 cuvinte "..you know..."

De exemplu eu am lacune la termeni mecanici si vreau sa ii invat :)

Daca doriti o prezentare a unor fenomene electrice care au loc in sis. electric de pe motocicleta, as putea sa fac un efort si sa fac un rezumat ;)

 

BRAVOOOO!...nu cred ca e cazul,unii dintre noi avem mecanici ;)

Mesaj completat

Da! eu am patit, de doua sau trei ori, nu stiu de ce se intampla si recomandat e sa ii dai treapta superioara, inferioara nicioadata, risti avarii serioase in cutia de viteze

 

ha???moshu`,asta e noua...nu am mai auzit-o.de unde e luata?cat despre sarit din viteze in "neutru fals",poate fi din mai multe motive:ambreiaj nu tocmai in starea cea mai buna,ulei nu tocmai in regula,"rider" care nu stie exact daca vrea viteza urmatoare sau nu(asta e in spirit de gluma :P ),etc.....

Mesaj completat

@mettal86:ii fi tu licentiat in ingineri electrica,dar daca imi spui ca tu si noi restu` muritorilor de rand ar trebui sa vorbim UZUAL cu acei termeni enumerati de tine...atunci da-mi voie sa cred ca o dai in lambada

Mesaj completat

Vreau si eu o parere de la posesorii de Hornet care sa ma ajute sa ma hotarasc: CB500 sau Hornet ?

Am 2 sezoane facute pe un IJ si alte 5 pe Dacie . Acum a inceput sa ma manance iar palma dreapta si ma gandesc mai spre primavara sa incalec din nou.

Am zis initial sa o iau usor cu un CB500 si apoi oi mai vedea dar pe masura ce mai citesc una, alta incep sa-mi cam faca cu ochiul fiecare din cei 100 caluti din burtica viespii.

Voi ce varianta recomandati ? Cea "safe" cu o varianta intermediara sau pot trece direct la Hornet ? O fi viespea prea naravasa pentru mine ? Oi fi eu in stare s-o cuceresc si s-o conving sa se lase calarita ?

 

hornet direct!....cat despre motive..le gasesti odata la fiecare 100 de pagini cred aici pe topic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu o parere de la posesorii de Hornet care sa ma ajute sa ma hotarasc: CB500 sau Hornet ?

Am 2 sezoane facute pe un IJ si alte 5 pe Dacie ;) . Acum a inceput sa ma manance iar palma dreapta si ma gandesc mai spre primavara sa incalec din nou.

Am zis initial sa o iau usor cu un CB500 si apoi oi mai vedea dar pe masura ce mai citesc una, alta incep sa-mi cam faca cu ochiul fiecare din cei 100 caluti din burtica viespii.

Voi ce varianta recomandati ? Cea "safe" cu o varianta intermediara sau pot trece direct la Hornet ? O fi viespea prea naravasa pentru mine ? Oi fi eu in stare s-o cuceresc si s-o conving sa se lase calarita ?

Dacă bugetul e ceva mai mic poți alege cb500. Costul de achiziție e mai mic decât la hornet lafel ca Âşi costurile de întreținere.

Mereu m-a bătut gândul să iau Âşi un cb500, aÂşa pentru forjă în oraÂş. Mi s-a părut mai fun în oraÂş decât hornetul, probabil din cauza puterii mai mici m-am putut obiÂşnui mai uÂşor cu el.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu o parere de la posesorii de Hornet care sa ma ajute sa ma hotarasc: CB500 sau Hornet ?

Am 2 sezoane facute pe un IJ si alte 5 pe Dacie :) . Acum a inceput sa ma manance iar palma dreapta si ma gandesc mai spre primavara sa incalec din nou.

Am zis initial sa o iau usor cu un CB500 si apoi oi mai vedea dar pe masura ce mai citesc una, alta incep sa-mi cam faca cu ochiul fiecare din cei 100 caluti din burtica viespii.

Voi ce varianta recomandati ? Cea "safe" cu o varianta intermediara sau pot trece direct la Hornet ? O fi viespea prea naravasa pentru mine ? Oi fi eu in stare s-o cuceresc si s-o conving sa se lase calarita ?

La 32 de ani, si ceva experienta pe comuniste, nu cred ca Hornetul ti-ar pune probleme. CB500 e ceva mai ieftin la intretinere, alte avantaje nu are fata de Hornet:P (pretul de achizitie e similar, diferenta de 200 de euro, la un an similar, mi se pare prea mica).

 

...@mettal86:ii fi tu licentiat in ingineri electrica,dar daca imi spui ca tu si noi restu` muritorilor de rand ar trebui sa vorbim UZUAL cu acei termeni enumerati de tine...atunci da-mi voie sa cred ca o dai in lambada

Acum nu pretind sa vorbim cu acesti termeni tot timpul, dar cand vorbim despre "releul" de incarcare, aia e terminologia (si se poate si ceva mai grav :) )! cum la fotbal e off-side, corner, lovitura libera, etc. asa in electricitate e curentul, tensiunea, sarcina, rezistenta, etc. Absolut toti termenii din descrierea mea se gasesc in fizica de generala sau in cel mai rau caz liceu (jonciune de ex), nu consider ca am exagerat cum mai fac doctorii la televizor (cand face unu buba la mana si aia zic 3 propozitii cu cuvinte total necunoscute), si cred ca ati inteles cu totii ce am vrut sa spun. Mai ales ca nu m-am terzit dimineata si am zis "hai sa o fac pe desteptul astazi", ci pentru ca am vazut o interpretare gresita a arderii releului (uite puteam sa zic "distrugerii termice" dar m-am abtinut ;) ), si anume ca releul se arde de la caldura de la motor si ca nu il incalzeste curentul electric, si cum MetalWarrior mi-a explicat anumite chesti joi (aveam un troncanit si nu stiam de la ce exact este, desi banuiam) si m-a "luminat" nitel, am zis ca ar fi frumos sa afle si el ceva nou (si poate util) de la mine.

 

Daca va dearanjeaza explicatiile, atunci o sa va raspund numai cu emot-iconuri ;) :D

Chiar va place americanizarea prin care trece poporul roman?

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

 

Am si eu o intrebare :

 

Cum e compartimentat rezervorul pt versiunea 2003 ?

 

Pe net am citit ca rezervorul ar avea 17 l, eu la peco niciodata n-am pus mai mult de 13 l .Sa inteleg ca 4 l sunt in rezerva ?

 

Rezerva e un compartiment distinct ? sau rezervorul are 2 alimentari ? cea mai sus pentru ON si una mai jos pt REZ ?

 

Multam anticipat

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si cum MetalWarrior mi-a explicat anumite chesti joi (aveam un troncanit si nu stiam de la ce exact este, desi banuiam) si m-a "luminat" nitel, am zis ca ar fi frumos sa afle si el ceva nou (si poate util) de la mine.

Sar'na ;)

Mesaj completat

Salutare,

 

 

Am si eu o intrebare :

 

Cum e compartimentat rezervorul pt versiunea 2003 ?

 

Pe net am citit ca rezervorul ar avea 17 l, eu la peco niciodata n-am pus mai mult de 13 l .Sa inteleg ca 4 l sunt in rezerva ?

 

Rezerva e un compartiment distinct ? sau rezervorul are 2 alimentari ? cea mai sus pentru ON si una mai jos pt REZ ?

 

Multam anticipat

 

Asfalt uscat

Nici cand dai rezervorul jos si vrei sa il golesti complet de benzina nu reusesti, sau cel putin eu nu am reusit, tot a mai ramas juma' de litru in el. Dar in mers, cand benzina ramasa se tot misca prin rezervor, iar la scurgere mai ia aer si se duce in motor, da sa ti se innece si sa moara... Eu zic ca la "pana prostului" tot mai ramane 1 litru de benzina in rezervor.

Rezervorul de Hornet 1998 are 16 litri si cel mai mult am alimentat 14litri la pompa. 4litri are rezerva.

Plimbate in jurul unei benzinarii pana cand nu mai ai benzina si atunci vezi cat intra cel mai mult :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici dupa ce am ramas in pana de benzina nu am reusit sa alimentez mai mult de 14-15 litri. E un mister rezerva aia dupa vreo 30 de km de mers pe rezerva am ramas in pana.

Eu cred ca nu are mai mult de 2 litri. Si ar fi cam 13+2 (dupa mine)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea asta mi-a venit in minte, dupa ce am alimentat 4 litri (dupa ce fusesem inainte pe rezerva), si mi s-a aprins becul de rezerva dupa 38 de km (mers numai in oras, fara forja).De aici am tras concluzia ca fie mi-a consumat 10% fie aveam rezerva goala si benzina care am bagat-o s-a dus in rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am alimentat 13 litrii la hornet din 03, maxim.

Becul de la benzina, dupa ce s-a aprins am mai facut vreo 50 km cu 2 persoane si tot nu a dat semne ca se termina benzina.

Rezerva era pe off, deci mai aveam si acolo...

Si da, rezervorul de hornet din 03 s-a schimbat si ca design si s-a mai adaugat 1 litru in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar va place americanizarea prin care trece poporul roman?

 

ai tu un fix cu treaba asta

 

@swatguard:nu e compartimentat rezervorul.doar are 2 sorburi-unu trage benzina pe pozitia ON al doilea in pozitia REZ.rezervorul meu(an 2000) zice in carte ca are 16L,dar eu am reusit sa bag in el 15,50L.asta in ideea in care am stat si am tot picurat in el din pompa pana m-am plictsit ;).pe rezerva(3L teoretic) am facut cel mai mult 75km(mai era benzina in rezervor) in mers total batranesc...deci tin sa cred ca japonezii aia mici care au proiectat motoreta stiu ce vorbesc...

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bagat in ea 16 litri jumate, dar nu cred ca mai avea deloc deloc. Am clatinat-o si nu se mai auzea nici dreaq. E 06 a mea, au rezervoare diferite?

Ai acelasi rezervor ca la 2003-2004 si difera ca forma si volum de cel din 1998-2002.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare, voua v-a sarit vreodata din viteza intre treapta a 4-a si a 5-a? Adica sa aveti doua trepte neutre:P

Mie mi s-a intamplat de 3 ori pana acum, la acceleratii mai alerte si schimbari rapide, daca nu ridic hotarat schimbatorul, ramane "intre" viteze, respectiv are comportament identic cu treapta neutra.

 

 

 

Foarte exacte explicatiile vizavi de releu.Bravo.Parerea mea e ca avem nevoie de informatii tehnice de la cei ce stiu ce spun pentru ca e plin "de folclor" si multi care nu stiu sa demonteza roata de la motor daca fac pana(de exemplu) dau explicatii tehnice de te umfla rasul.Deci pe mine nu ma deranjeaza explicatiille de gen ,din contra ...

Cat despre "neutru dintre viteze" m-i s-a intamplat de cateva ori cand plec tare si trag de schimbator cu aceiasi forta sa ramana undeva intre viteze si sa se tureze motorul aiurea. Dar e destul de rar .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

 

Am si eu o intrebare :

 

Cum e compartimentat rezervorul pt versiunea 2003 ?

 

Pe net am citit ca rezervorul ar avea 17 l, eu la peco niciodata n-am pus mai mult de 13 l .Sa inteleg ca 4 l sunt in rezerva ?

 

Rezerva e un compartiment distinct ? sau rezervorul are 2 alimentari ? cea mai sus pentru ON si una mai jos pt REZ ?

 

Multam anticipat

 

Asfalt uscat

 

Eu am luat o sticluta de 0,5 litri de benzina la mine si am mers pana s-a terminat benzina, am turnat 0,5litri, am mers foarte putin pana la cea mai apropiata benzinarie (cam 0,5 km), si am umplut rezervorul cu varf si indesat.

Au incaput 15,2 litri, plus 0,5 din sticla => 15,7litri, iar rezerva imi intra cand mai sunt in rezervor vreo 4 litri (verificat de mai multe ori) :D motoru e din 2000

 

 

Azi am scos consum minim, sectorul Buzau-Nehoiu-Brasov-Cheia-Ploiesti, mers cu pasager, in grup, viteze mici (50-110 km/h), acceleratii moderate => 10,89L/225km = 4,83L/100km :P :laugh:

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

topicul asta cu hornetul e doar de chat.... asta e o mobra care nu se strica niciodata indiferent de conditiile in care e solicitata .... :P)))). eu o am din primvara, am facut o gramada de km si nu i-am dat decat benzina , spray de lant si un bec de semnalizare , in rest merge mai bine decat merg eu :laugh:)))) sanatate si drum bun mai copii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Trebuie sa dau jos aripa fata, rezervorul, codita la un hornet din 2003, pt vopsit. Ma cam inec ca tiganu la mal si nu vreau sa fortez ceva ca sa nu stric asa ca va intreb pe voi:

1. aripa fata: am desfacut toate suruburile care erau de desfacut, dar pentru a putea sa scot aripa ar trebui sa mai desfac niste protectii de plastic de pe fiecare brat al furcii. Nu m-am prins deloc cum ies alea. Am tras de ele, impins din jos dar nu ies......

2. rezervor: furtunul de alimentare il desfaceti din capatul dinspre rezervor sau din partea cealalta. La mine nu iese al dracu deloc. mai tebuie fortat ceva?

3 codita: am desfacut toate suruburile mai putin 2 din cele 4 de la manerul din continuarea seii. Sunt cele 2 care ar trebui cumva desfacut pe dedesubt (o piulita ceva probabil), pentru ca pe deasupra au cap rotund. pe dedesubt e toata bucata aia de plastic negru care vine impreuna cu suportul pt numar etc, nu am gasit ceva evident ca sa o dau jos.

E prima data cand fac operatiunea asta, asa ca astept sfaturi pt fiecare din "probleme".

 

merci,

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Trebuie sa dau jos aripa fata, rezervorul, codita la un hornet din 2003, pt vopsit. Ma cam inec ca tiganu la mal si nu vreau sa fortez ceva ca sa nu stric asa ca va intreb pe voi:

1. aripa fata: am desfacut toate suruburile care erau de desfacut, dar pentru a putea sa scot aripa ar trebui sa mai desfac niste protectii de plastic de pe fiecare brat al furcii. Nu m-am prins deloc cum ies alea. Am tras de ele, impins din jos dar nu ies......

2. rezervor: furtunul de alimentare il desfaceti din capatul dinspre rezervor sau din partea cealalta. La mine nu iese al dracu deloc. mai tebuie fortat ceva?

3 codita: am desfacut toate suruburile mai putin 2 din cele 4 de la manerul din continuarea seii. Sunt cele 2 care ar trebui cumva desfacut pe dedesubt (o piulita ceva probabil), pentru ca pe deasupra au cap rotund. pe dedesubt e toata bucata aia de plastic negru care vine impreuna cu suportul pt numar etc, nu am gasit ceva evident ca sa o dau jos.

E prima data cand fac operatiunea asta, asa ca astept sfaturi pt fiecare din "probleme".

 

merci,

Bogdan

 

1. Aripa fata trebuie sa o dai jos fara probleme majore. Protectiile alea de pe telescoape trebuie fortate putin si vor iesi.

2. Toate furtunele, dupa ce desfaci sigurantele de pe ele, trebuiesc scoase de pe rezervor. Ies mai greu pentru ca probabil nu s-a mai umblat demult la ele. Cu o surubelnita incearca sa bagi in capatul lor si sa le dai putin aer.

3. Codita mea este prinsa in doua suruburi sub sa si in suruburile ce tin manerul, atat. Capatul ala rotund nu este decat un plastic gen dop. Tot cu o surubelnita mai subtire, bagi pe marginea dopului si il dai afara. Apoi gasesti capatul de surub. Undertailul, "bucata aia de plastic negru", nu o dai jos decat daca vrei sa o vopsesti si pe ea. Si o poti da jos dupa ce dai jos carena de pe codita.

Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Aripa fata trebuie sa o dai jos fara probleme majore. Protectiile alea de pe telescoape trebuie fortate putin si vor iesi.

2. Toate furtunele, dupa ce desfaci sigurantele de pe ele, trebuiesc scoase de pe rezervor. Ies mai greu pentru ca probabil nu s-a mai umblat demult la ele. Cu o surubelnita incearca sa bagi in capatul lor si sa le dai putin aer.

3. Codita mea este prinsa in doua suruburi sub sa si in suruburile ce tin manerul, atat. Capatul ala rotund nu este decat un plastic gen dop. Tot cu o surubelnita mai subtire, bagi pe marginea dopului si il dai afara. Apoi gasesti capatul de surub. Undertailul, "bucata aia de plastic negru", nu o dai jos decat daca vrei sa o vopsesti si pe ea. Si o poti da jos dupa ce dai jos carena de pe codita.

Spor la treaba!

 

Gata am rezolvat in 5 min. merci pt ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...