Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Domnisorica,

 

Avand in vedere ca omisiunea initiala dadea frazei un sens de... "puschea pe limba"...

rezulta ca acum ai mai "omis" si scuzele de rigoare !

 

SPOR !

No comment! (in continuare fara scuzele de rigoare)

In plus suntem pe langa subiectul topicului. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Referitor la discutia despre rezerva de benzina, eu cred ca este doar o chestie de obisnuinta.Vorbesc de cei care nu au indicator la bord.In tinerete am patit cu celebra dacie sa raman fara benzina pentru ca indicatorul arata complet aiurea .L-am deconectat ,eram atent la nr de km si de atunci n-am mai ramas "in pana prostului".

La transalp am avut un comutator mare pe rezervor care era usor de gasit .Hornetul e mai "delicat" si trebuie "buzunarit" bine pana il gasesti.Cu toate astea ,nu am avut probleme niciodata sa schimb din mers pe rezerva.Apoi (la mine cel putin) "anunta" din timp :relantiul scade la 1000 de ture in loc de 1300 si nu mai are acelasi demaraj.Daca insisti si nu comuti pe rezerva incepe " sa dea in nas". :laugh:

Editat de flea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei hornetisti, vreau sa va anunt ca oficial de maine nu o sa mai am Hornetul meu iubit Amantul... Dar tot voi imi ramaneti de suflet! :laugh:

Hai cu CBRica! :D

Saptamana asta am si eu o vizionare ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sdc

Mesaj completat

Sal,unde gasesc xenon sa pun pe motor sau sa-mi cumpar instalatia cu un pret mai acceptabil?multumesc. post-58886-1288555188_thumb.jpg

pentru acest far.

Mesaj completat

Sal,unde gasesc xenon sa pun pe motor sau sa-mi cumpar instalatia cu un pret mai acceptabil?multumesc. post-58886-1288555188_thumb.jpg

pentru acest far.

Mesaj completat

scuze ,am apasat de doua ori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sdc

Mesaj completat

Sal,unde gasesc xenon sa pun pe motor sau sa-mi cumpar instalatia cu un pret mai acceptabil?multumesc. post-58886-1288555188_thumb.jpg

pentru acest far.

Mesaj completat

Sal,unde gasesc xenon sa pun pe motor sau sa-mi cumpar instalatia cu un pret mai acceptabil?multumesc. post-58886-1288555188_thumb.jpg

pentru acest far.

Mesaj completat

scuze ,am apasat de doua ori

Eu de la Luigi mi-am luat :laugh: Si alarma si xenon.

 

/index.php?showuser=2911

 

0722/625.710

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am finala Bos carbon ... sunt foarte multumit de sunet si design.

Mersi de info.

O poza sau filmulet ai?

De unde ai luat-o si cat ai dat pe ea?

Ca si sistem de prindere ti-a fost usor sa o montezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sdc

Mesaj completat

Sal,unde gasesc xenon sa pun pe motor sau sa-mi cumpar instalatia cu un pret mai acceptabil?multumesc.

 

daca aveai bec de tip H4 ne bagam amandoi la o combinatie si luam impreuna o instalatie de masina. am vazut chituri bune H4 intre 300 si 400 ron , deci ar ajunge 150 max 200 ron de fiecare.

de fapt ...sunt si mai ieftine

http://bluexenon.ro/produse/xenon/kituri-i...n-h4-35w-9-16-v

http://bluexenon.ro/produse/xenon/kituri-i...n-h4-55w-9-16-v

 

asta e cu balast slim

http://bluexenon.ro/produse/xenon/kituri-i...-h4-h13-etc-35w

..si unul ami pro

http://bluexenon.ro/produse/xenon/kituri-i...n-bus-55w-9-32v

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut

Ieri am patit pt a treia data sa ma lase bateria de la moto.

Am reusit sa o pornesc impinsa, dar tot dadea semne ca vrea sa se opreasca la turatii joase. Mentionez ca imi functiona claxonul.

Intr-un moment cand traversam DN1, am fost nevoit sa incetinesc si iar s-a oprit, dar de aceasta data nu mai aveam curent. Iar am pornit-o prin impingere, si accelerata mai mult, am reusit sa ajung cu ea acasa (parca era un cal naravas - ma cam brusca). Cand am ajuns in poarta a pornit o singura data la cheie, apoi si-a dat duhul.

Am masurat bateria si si imi arata 11 v max 12. Am incarcat-o, apoi imi trecea uneori de 13 v alteori nu. Am zis ok, nu incarca...e defecta. Dar am pus-o si pe un scuter iar la masurare mi-a dat 14,5 v (asta insemna ca incarca).

Am pus apoi bateria de scuter pe hornet si imi incarca la 13.2, 13.6 fara faruri, dar parca nu extraordinar.

Ca si concluzie, cred ca este releul (regulatorul) defect.

Exista sercvice-uri care imi pot verifica releul daca este defect ?

L-am scos si vreau sa ma duc cu el la o verificare.

 

Voi ce credeti ?

Editat de Megahertz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut

Ieri am patit pt a treia data sa ma lase bateria de la moto.

Am reusit sa o pornesc impinsa, dar tot dadea semne ca vrea sa se opreasca la turatii joase. Mentionez ca imi functiona claxonul.

Intr-un moment cand traversam DN1, am fost nevoit sa incetinesc si iar s-a oprit, dar de aceasta data nu mai aveam curent. Iar am pornit-o prin impingere, si accelerata mai mult, am reusit sa ajung cu ea acasa (parca era un cal naravas - ma cam brusca). Cand am ajuns in poarta a pornit o singura data la cheie, apoi si-a dat duhul.

Am masurat bateria si si imi arata 11 v max 12. Am incarcat-o, apoi imi trecea uneori de 13 v alteori nu. Am zis ok, nu incarca...e defecta. Dar am pus-o si pe un scuter iar la masurare mi-a dat 14,5 v (asta insemna ca incarca).

Am pus apoi bateria de scuter pe hornet si imi incarca la 13.2, 13.6 fara faruri, dar parca nu extraordinar.

Ca si concluzie, cred ca este releul (regulatorul) defect.

Exista sercvice-uri care imi pot verifica releul daca este defect ?

L-am scos si vreau sa ma duc cu el la o verificare.

 

Voi ce credeti ?

Fii sigur ca este bateria! Problema asta s-a mai discutat si in urma cu ceva pagini, mereu s-a ajuns la concluzia ca bateria era proasta. Si eu am avut probleme de genul si ma speriam ca este de la releu, insa dupa ce am schimbat bateria cu una noua nu am mai avut nici macar 1 problema. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fii sigur ca este bateria! Problema asta s-a mai discutat si in urma cu ceva pagini, mereu s-a ajuns la concluzia ca bateria era proasta. Si eu am avut probleme de genul si ma speriam ca este de la releu, insa dupa ce am schimbat bateria cu una noua nu am mai avut nici macar 1 problema. :)

 

 

Mda.

 

In cazul asta am sa o schimb la primavara.

Ciudat este ca pe scuter imi incarca......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda.

 

In cazul asta am sa o schimb la primavara.

Ciudat este ca pe scuter imi incarca......

Si mie bateria mea veche azi imi arata valorile normale, maine nu puteam sa o mai pornesc. O incarcam si pe drum se descarca si ma lasa balta.

Faptul ca pe scuter incarca, pai gandeste-te ca nu are aceleasi valori ca o motocicleta, e normal, are consum mai mic daca nu ma insel. Altfel de ce ar mai conta atat de mult tipul motocicletei, anul fabricatiei atunci cand cumperi o baterie noua?! Tocmai pentru ca fiecare motocicleta suporta altfel de baterie, in functie de consum, marime, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut

Ieri am patit pt a treia data sa ma lase bateria de la moto.

Am reusit sa o pornesc impinsa, dar tot dadea semne ca vrea sa se opreasca la turatii joase. Mentionez ca imi functiona claxonul.

Intr-un moment cand traversam DN1, am fost nevoit sa incetinesc si iar s-a oprit, dar de aceasta data nu mai aveam curent. Iar am pornit-o prin impingere, si accelerata mai mult, am reusit sa ajung cu ea acasa (parca era un cal naravas - ma cam brusca). Cand am ajuns in poarta a pornit o singura data la cheie, apoi si-a dat duhul.

Am masurat bateria si si imi arata 11 v max 12. Am incarcat-o, apoi imi trecea uneori de 13 v alteori nu. Am zis ok, nu incarca...e defecta. Dar am pus-o si pe un scuter iar la masurare mi-a dat 14,5 v (asta insemna ca incarca).

Am pus apoi bateria de scuter pe hornet si imi incarca la 13.2, 13.6 fara faruri, dar parca nu extraordinar.

Ca si concluzie, cred ca este releul (regulatorul) defect.

Exista sercvice-uri care imi pot verifica releul daca este defect ?

L-am scos si vreau sa ma duc cu el la o verificare.

 

Voi ce credeti ?

1. Dupa cum a zis RVN mai mult ca sigur e bateria

2. Daca vrei sa vezi tu insuti daca regulator/rectifier e bun, vezi troubleshootingul de incepand cu pagina 317 din manualul de reparatie, trebuie sa masori rezistenta fiecarei infasurari, apoi sa vezi valorile pana la regulator/rectofier, ca sa vezi daca nu e cumva de vina alternatorul, in fine, e descris detaliat acolo ce si cum.

Daca ai un multimetru care masoara rezistenta si tensiunea, ar trebuie sa fie suficient ca sa nu te duci la service/electrician, sunt sigur ca te descurci si singur.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yap...bateria.

daca in momentul in care pornesti mobra tensiunea pe baterie creste e clar ca incarca. cred ca nici nu trebuie sa te chinui cu toate masuratorile. Eu zic sa schimbi bateria si o sa vezi ca merge din prima :)

Eu pateam la fel ca tine si nu putea sa concep ca o baterie Varta nou nouta poate fi defecta.

Nici acum nu am primit bateria din garantie asa ca am cumparat una cu gel Volton . Multi mi-au zis ca iau teapa cu Volton dar se pare ca si-a meritat investitia de 100ron :P . Deocamdata mi-am luat teapa cu Varta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de info.

O poza sau filmulet ai?

De unde ai luat-o si cat ai dat pe ea?

Ca si sistem de prindere ti-a fost usor sa o montezi?

 

doar poza

 

am cumparat hornetul cu toba deja montata ... este prinsa cu un suport de duralumiu ... am vazut una la fel de vanzare pe SBZ cu 100 euro parca

post-2075-1288648581_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era cazul sa mi se intample si mie...ca doar traiesc si eu in Romania.

Azi dimineata cand m-am dus la Viespe, am observat ca imi lipseau ambele oglinzi...

Nu erau cine stie ce, dadusem 60 de lei pe pereche...erau imitatie de carbon

 

Ce pot sa urez "meseriasului"..decat sa si le monteze pe sicriu :P

 

Asfalt uscat si numai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ocazia implinirii a 666 de pagini dedic meseriasului care ne-a lasat colegul Hornetist fara oglinzi urmatorul slagar:

 

 

PS. se pare ca am anumite porturi blocate pe PC-ul de unde intru, in cazul in care dnu IU-tub face figuri, se poate si manual:

 

Satyricon - The Pentagram Burns

 

Enjoy.. \m/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,stie cineva un tip din baneasa care repara motoare?

Mai precis sta undeva linga gradina zoo.

A dus cineva motoru la reparat?

Cat de scump este?

Multumesc pt ajutor.

Mecanicul Padure, ti-l recomand, ce iese din mana lui e sfant. Mai scump ca altii nu este si ca sa aflii cat te costa cel mai bine ii faci o vizita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,stie cineva un tip din baneasa care repara motoare?

Mai precis sta undeva linga gradina zoo.

A dus cineva motoru la reparat?

Cat de scump este?

Multumesc pt ajutor.

Da, acum 3 ani am dus un motor la el la reparat. E de incredere omul, e foarte priceput si lucreaza intr-o maniera tipic germana (curatenie, incredere, etc). Are preturi putin mai mari, dar merita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...