Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

eu v-as sugera sa nu mai faceti teste de astea de acceleratie si de stat cu ochii in bord...pe strada!...chiar e asa important "cat baga"?

 

Sunt de acord ca pe strada trebuie de condus responsabil, insa cand ai starada cu sens unic cu 3 (trei) benzi, lunga de vre-un km, in stanga este dambovita, in dreapta nu este nimic (deci exclus sa traverseze ceva, ai vizibilitate, nu sunt nici caini pe acolo, nu exista strazi adiacente de pe care sa iasa cineva, si este relativ slab circulata, daca pleci primul de la semafor ai o pista de decolare cu 3 benzi si vizibilitate un kilometru, cum Hornetelul printe 160km/h in 400 de metri, nu mi se pare asa de criminal sa ii dai un 110.

 

Nu e important cat baga, dar unii sunt pasionati si de cifre :) , fiecare cu damblaua lui :baldy:

 

Cat despre forum, si pe mine ma dearanjeaza ca toti pe forum merg cu 50 in localitate si 100 in afara, iar in realitate, fiecare al doilea hornetis pe care l-am vazut, a zis ca, i-a dat 230 (si nu, nu pe circuit), iar cei care nu au dat 230, au dat un 180-210.

Totusi... Hai sa nu fim Maicute Tereza pe forum, ca nu suntem nici in realitate. IMHO.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu cred ca este cineva aici care si-a luat motor sa mearga cu el ca si cu un scuter cu 50 in oras si 100 afara.

Mergi cu 50 in oras cand sti ca-i radar sau in zonele aglomerate.

Eu personal nu o sa merg vreodata 200+ cu hornetul si am zis mai devreme de ce.

Naked-urile nu-s pentru viteza. Clar!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord ca pe strada trebuie de condus responsabil, insa cand ai starada cu sens unic cu 3 (trei) benzi, lunga de vre-un km, in stanga este dambovita, in dreapta nu este nimic (deci exclus sa traverseze ceva, ai vizibilitate, nu sunt nici caini pe acolo, nu exista strazi adiacente de pe care sa iasa cineva, si este relativ slab circulata, daca pleci primul de la semafor ai o pista de decolare cu 3 benzi si vizibilitate un kilometru, cum Hornetelul printe 160km/h in 400 de metri, nu mi se pare asa de criminal sa ii dai un 110.

 

Nu e important cat baga, dar unii sunt pasionati si de cifre :baldy: , fiecare cu damblaua lui :D

 

Cat despre forum, si pe mine ma dearanjeaza ca toti pe forum merg cu 50 in localitate si 100 in afara, iar in realitate, fiecare al doilea hornetis pe care l-am vazut, a zis ca, i-a dat 230 (si nu, nu pe circuit), iar cei care nu au dat 230, au dat un 180-210.

Totusi... Hai sa nu fim Maicute Tereza pe forum, ca nu suntem nici in realitate. IMHO.

 

nu e vb de maicute....si de viteza.nici eu nu sunt usa de biserica,repet.ce spuneam eu...NU STATI CU OCHII IN BORD si nu faceti teste pe stradal.nimic mai mult....nu ziceam ca merg eu incet sau altu,sau legal....ci doar ca e extrem de periculos sa stai cu ochii in bord incercand sa faci anumite experimente....de ce?simplu....la 100kmh pe public,vant,denivelari,etc iti ia minim 2 secunde sa vezi exact orice liniuta mica in turometru si vitezometru.corect?ce distanta parcurgi in 2 secunde?tu stii mai bine ca le ai cu matematica.....cate se pot intampla in 2 sec care sa te duca la probleme grave?daca si aici aveti ceva de spus,atunci....faceti teste linistiti :)

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e vb de maicute....si de viteza.nici eu nu sunt usa de biserica,repet.ce spuneam eu...NU STATI CU OCHII IN BORD si nu faceti teste pe stradal.nimic mai mult....nu ziceam ca merg eu incet sau altu,sau legal....ci doar ca e extrem de periculos sa stai cu ochii in bord incercand sa faci anumite experimente....de ce?simplu....la 100kmh pe public,vant,denivelari,etc iti ia minim 2 secunde sa vezi exact orice liniuta mica in turometru si vitezometru.corect?ce distanta parcurgi in 2 secunde?tu stii mai bine ca le ai cu matematica.....cate se pot intampla in 2 sec care sa te duca la probleme grave?daca si aici aveti ceva de spus,atunci....faceti teste linistiti :)

Mestere, fiecare e pe barba lui pana la urma, nu poti invata un caine batran trucuri noi, relax dude, hai cu intruneala, deja am dat comanda de jagermeister :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietene , nu m-am suparat si nici nu ma deranjeaza parerea ta, dar nici nu accept orice ce mi se "sugereaza" indiferent de tema discutiei (nu ma refer la discutiile de pe orice gen de forum ci asa in general).

chiar m-am distrat ca ne "sugerezi" sa nu mai facem teste ...si mai jos tu ai o poza in care te dai pe-o roata :) . chiar ma gandeam,are omul dreptate...ma si simteam vinovat deja , cand vad mai jos pozele tale ia uite ...asta se da pe-o roata si-mi zice mie sa nu mai merg cu 100km/h :baldy: . da cu cat ar trebui sa merg ? . noi restu ce suntem ...un fel de fraieri carora le dai tu lectii de moralitate? (chiar cautam ceva legat de consum si am dat de un topic unde te laudai cum ai facut tu 700si ceva de km in 6 ore :D )

te ataci cam degeaba, ti-am zis ca am permis de ceva ani ca sa intelegi ca nu's chiar unu cu muci in freza, asta cu zeul e o ironie de-a ta. nici vitezoman nu sunt . am reusit sa fac 500km in 8 ore de exemplu :)

daca veneai cu o parere tehnica indiferent de care ar fi fost ea, cum au venit ceilalti chiar credeam te intereseaza subiectul si avem o disputa tehnica...asa ramai doar un moralist care monopolizeaza un topic .

ca sa te citez...ori te crezi vreun zeu al motociclismului, ori ne crezi prosti de tot insisti cu morala asta.

 

 

revenind la subiect, Garcya , faza cu G-ul ai dreptate , de asta am si intrebat pe ce distanta i-a dat, pt ca dupa ce ajungi la viteza vizata si continui sa mergi cu acea viteza nu mai simti socul de care zici tu.

acum cu toate discutiile astea am aflat si eu ca ii taie gazul la 13500 :pow: . poate reusesti sa filmezi sa vedem ce si cum.

acum ma gandesc sa numar naibi dintii la foaie si pinion ca mi-am schimbat kitul de lant anul trecut si cine stie ce kit mi-a vandut ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos.

 

Aaa asta este cu tot cu pinioane nu?parca asa se vede.

 

Salut. Da le are. Inca ceva: intreaba mecanicul la care te duci daca nu poate sa-ti comande el direct de pe louis sau poate stie pe cineva care aduce.

Eu i-am dat avans am stat 1.5 saptamani pina a venit si n-am mai platit nici un comision, doar fix pretul lantului si nici nu m-am complicat sa comand eu lantul inainte.

Mi se pare cel mai usor asa. Bafta.

 

PS. Ma da ce v-ati incins :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

acum cu toate discutiile astea am aflat si eu ca ii taie gazul la 13500 :baldy: . poate reusesti sa filmezi sa vedem ce si cum.

acum ma gandesc sa numar naibi dintii la foaie si pinion ca mi-am schimbat kitul de lant anul trecut si cine stie ce kit mi-a vandut ala.

Pai kitul de pinioane iti modifica viteza REALA, dar cum citirea vitezei la hornet se face indata dupa cutia de viteza, poti sa ai orice pionioane, ca el viteza ti-o arata pentru pinioane standard si cauciucuri standard. Practic vitezometrul ala masoara turatia si o inmulteste cu o constanta, constanta pe care o calculeaza producatorul cu componentele standard.

Daca viteza era citita de la roata din fata, si aveai raportul de transmisie mic, atunci da, era posibil sa scoti un 120. Asa, unica explicatie pe care o vad este ca vitezonetrul tau probabil are o eroare nativa sau dobandita, un pic mai mare decat ar trebui, sau iti intra limitatorul la 14k :D

 

Cat pentru George, cel putin la Hornet S, bordul e mai in fata, si daca te culci nitel pe rezervor, ai in vizor atat "lumea exterioara", cat si turometrul, vitezometrul si oglinzile (si alea sunt mai in fata decat la modelul necarenat). Adica nu sunt intr-atat de idiot incat sa pun in prim plan ceasurile si nu lumea exterioara, dar la mine se poate imbina utilul cu placutul, la modelul necarenat, nu stiu sa iti zic, o fi altfel. Atat eu cat si Sergiu avem Hornet S, poate de asta a fost o neintelegere cu "ochii in bord", si "inconstienta" cu care stam cu nasul in ceasuri, neglijand totalmente exteriorul. Spor :)

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietene , nu m-am suparat si nici nu ma deranjeaza parerea ta, dar nici nu accept orice ce mi se "sugereaza" indiferent de tema discutiei (nu ma refer la discutiile de pe orice gen de forum ci asa in general).

chiar m-am distrat ca ne "sugerezi" sa nu mai facem teste ...si mai jos tu ai o poza in care te dai pe-o roata :) . chiar ma gandeam,are omul dreptate...ma si simteam vinovat deja , cand vad mai jos pozele tale ia uite ...asta se da pe-o roata si-mi zice mie sa nu mai merg cu 100km/h :baldy: . da cu cat ar trebui sa merg ? . noi restu ce suntem ...un fel de fraieri carora le dai tu lectii de moralitate? (chiar cautam ceva legat de consum si am dat de un topic unde te laudai cum ai facut tu 700si ceva de km in 6 ore :D )

te ataci cam degeaba, ti-am zis ca am permis de ceva ani ca sa intelegi ca nu's chiar unu cu muci in freza, asta cu zeul e o ironie de-a ta. nici vitezoman nu sunt . am reusit sa fac 500km in 8 ore de exemplu :)

daca veneai cu o parere tehnica indiferent de care ar fi fost ea, cum au venit ceilalti chiar credeam te intereseaza subiectul si avem o disputa tehnica...asa ramai doar un moralist care monopolizeaza un topic .

ca sa te citez...ori te crezi vreun zeu al motociclismului, ori ne crezi prosti de tot insisti cu morala asta.

 

 

revenind la subiect, Garcya , faza cu G-ul ai dreptate , de asta am si intrebat pe ce distanta i-a dat, pt ca dupa ce ajungi la viteza vizata si continui sa mergi cu acea viteza nu mai simti socul de care zici tu.

acum cu toate discutiile astea am aflat si eu ca ii taie gazul la 13500 :pow: . poate reusesti sa filmezi sa vedem ce si cum.

acum ma gandesc sa numar naibi dintii la foaie si pinion ca mi-am schimbat kitul de lant anul trecut si cine stie ce kit mi-a vandut ala.

 

 

nu ai inteles nimic.....repet:ziceam sa nu mai stati cu ochii in bord incercand diferite chestii.ci sa stati cu ochii la drum.pricepi sau e cam greu?

am si spus ca nu sunt usa de biserica nici eu si nu mi-e rusine sa recunosc ca nu merg nici eu cu 30kmh...dar macar accept diferentele de opinie.noroc

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am ramas fara intinzator lant, capacul (vezi poza), cel de pe dreapta. Aveti idee de unde se poate face rost de asa ceva, in afara de dezmembrari? Sau daca pot merge si fara ... Am Hornet modelul din 2003.

Multumesc,

Gabi

post-48769-1301303605_thumb.jpg

Editat de AlGabone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comandă-ți original de la careva de pe forum care aduce repere originale Honda, dacă nu vrei din dezmembrări.

 

ÂŞi-a făcut cineva jocul la supape ? De unde ați luat pastilele ?

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am o Hornet de 900 din 2001 si am nevoie de o semnalizare stanga fata. Oare ce alte semnalizari fata, de la Honda, sunt compatibile cu modelul pe care il am eu? Poate de la Hornetul de 600? sau poate de la CBR (mai vechi)?

 

Respecte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Da le are. Inca ceva: intreaba mecanicul la care te duci daca nu poate sa-ti comande el direct de pe louis sau poate stie pe cineva care aduce.

Eu i-am dat avans am stat 1.5 saptamani pina a venit si n-am mai platit nici un comision, doar fix pretul lantului si nici nu m-am complicat sa comand eu lantul inainte.

Mi se pare cel mai usor asa. Bafta.

 

PS. Ma da ce v-ati incins :)

 

 

Salut,pai de comandat am comandat eu,ca am mai luat niste oglinzi ,ajunge in 4 zile kit-ul,astia de la louis nu iau comision,cat este pretul in catalog atat platesti.

 

Multumesc pt. sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am o Hornet de 900 din 2001 si am nevoie de o semnalizare stanga fata. Oare ce alte semnalizari fata, de la Honda, sunt compatibile cu modelul pe care il am eu? Poate de la Hornetul de 600? sau poate de la CBR (mai vechi)?

 

Respecte

 

eu am luat unele de la louis

http://www.louis.de/_40b7a427741b2494ebf64...tnr_gr=10033853

sunt super faine. au o lumina foarte puternica si se vad foarte bine. pe spate nu am apucat sa le schimb ca omi trebuie si un mic prelungitor pentru brat din cauza numarului. nu mai retin daca am luat cu brat de 2cm sau de 4 cm.

 

iar pentru kit de lant ...consumabile si tuning ...vedeti si la performance-shop.ro

Editat de Sergiu_Q
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mutumesc pentru sugestie!

 

Intre timp am descoperit urmatoarele:

This Honda 33450-MAS-672 TURN SIGNAL ASSY. is also used on these models and components:

 

1996 CBR900RR A TURN SIGNAL 96-97

1996 CBR900RR AC TURN SIGNAL 96-97

1997 CBR600F3 A TURN SIGNAL

1997 CBR600F3 AC TURN SIGNAL

1997 CBR900RR A TURN SIGNAL 96-97

1997 CBR900RR AC TURN SIGNAL 96-97

1998 CBR600F3 A TURN SIGNAL

1998 CBR600F3 AC TURN SIGNAL

1998 CBR600SE A TURN SIGNAL

1998 CBR600SE AC TURN SIGNAL

1998 CBR900RR A FRONT + REAR TURN SIGNAL

1998 CBR900RR AC FRONT + REAR TURN SIGNAL

1998 VTR1000F A TURN SIGNAL

1998 VTR1000F AC TURN SIGNAL

1999 VTR1000F A TURN SIGNAL

1999 VTR1000F AC TURN SIGNAL

2000 VTR1000F A TURN SIGNAL

2000 VTR1000F AC TURN SIGNAL

2002 CB900F A TURN SIGNAL ('02-'05)

2002 CB900F AC TURN SIGNAL ('02-'05)

2003 CB900F A TURN SIGNAL ('02-'05)

2003 CB900F AC TURN SIGNAL ('02-'05)

2004 CB900F A TURN SIGNAL ('02-'05)

2004 CB900F AC TURN SIGNAL ('02-'05)

2005 CB900F A TURN SIGNAL ('02-'05)

2005 CB900F AC TURN SIGNAL ('02-'05)

 

:) :baldy:

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Da le are. Inca ceva: intreaba mecanicul la care te duci daca nu poate sa-ti comande el direct de pe louis sau poate stie pe cineva care aduce.

Eu i-am dat avans am stat 1.5 saptamani pina a venit si n-am mai platit nici un comision, doar fix pretul lantului si nici nu m-am complicat sa comand eu lantul inainte.

Mi se pare cel mai usor asa. Bafta.

 

Cei de la Kronaumoto aduc absolut tot ce e pe louis ,la acelasi pret in euro,numai ca iti calculeaza euro cu vreo 3-4 mii mai mult (mii vechi,din aia de metal :)) pt a acoperi tva-ul si post&package.

Ca si firme de lant,DID-ul stiam eu ca e cam cel mai tare,Regina e locul 2 dar nimic de reprosat nici acolo.Oricare le iei nu o sa ai de ce te plange.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AÂş lua DID cu încredere. Am văzut câteva lanțuri Regina rupte. Am avut DID deÂşi nu pe Hornet, Âşi a fost ok, a rezistat bine încă vreo 10 mii după ce l-am schimbat, apoi am vândut motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Vreau sa imi cumpar un hornet model 2007. Si am gasit de curand un motor. Dar are 42 000 de km din 2007, vanzatorul zice ca a facut multe drumuri in Brasov cu ea.. E cumparat din Romania, are carte service in care scrie ca sunt facute schimburile la reprezentanta honda pana la 33 000 km. Acum eu vreau sa va intreb daca merita sa imi iau un motor cu asa multi km? sau sa mai astept sa apara una care sa aiba mai putini? Si inca o intrebare , are ceva daca scoate un pic de fum alb pana se incalzeste motorul? (ulterior nu mai scoate, chiar daca il turez tare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Vreau sa imi cumpar un hornet model 2007. Si am gasit de curand un motor. Dar are 42 000 de km din 2007, vanzatorul zice ca a facut multe drumuri in Brasov cu ea.. E cumparat din Romania, are carte service in care scrie ca sunt facute schimburile la reprezentanta honda pana la 33 000 km. Acum eu vreau sa va intreb daca merita sa imi iau un motor cu asa multi km? sau sa mai astept sa apara una care sa aiba mai putini? Si inca o intrebare , are ceva daca scoate un pic de fum alb pana se incalzeste motorul? (ulterior nu mai scoate, chiar daca il turez tare).

Fumul alb de la început cel mai probabil e condens, aÂşa face Âşi a mea.

Când mi-am vândut nsr-ul de 125 avea vreo 60.000km Âşi toti cumpărătorii îmi spuneau, du-te domle, are prea mulți kilometri. Răspunsul venea instantaneu, dacă doriți vă pot da kilometrajul la 20.000. Cam aÂşa stă treaba cu kilometrii.

 

Acum mai depinde Âşi cât cere pe ea Âşi în ce stare e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

baietzi si fete, ce draq fac la browser-ul asta de explorer ca nu-mi mai arata pagini si topicuri si imi arata doar primul topic si in rest o lunga lista in jos...

 

merci anticipat

 

Salutare,

 

In dreapta in colt, options -

switch to standard

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Vreau sa imi cumpar un hornet model 2007. Si am gasit de curand un motor. Dar are 42 000 de km din 2007, vanzatorul zice ca a facut multe drumuri in Brasov cu ea.. E cumparat din Romania, are carte service in care scrie ca sunt facute schimburile la reprezentanta honda pana la 33 000 km. Acum eu vreau sa va intreb daca merita sa imi iau un motor cu asa multi km? sau sa mai astept sa apara una care sa aiba mai putini? Si inca o intrebare , are ceva daca scoate un pic de fum alb pana se incalzeste motorul? (ulterior nu mai scoate, chiar daca il turez tare).

 

cum spune si @chivu......kilometrii aia macar stii ca sunt reali.daca vrei mai putini se poate rezolva f usor cu putina pricepere :) pt o honda,in special hornet,nu sunt multi kilometrii stai linistit ca daca ii dai ce ii trebuie si o ingrijesti te duce cel putin inca de 3 ori atat.acum e frig,e normal sa scoata ceva fum(care de fapt e condens,in principiu) la rece...spor la achizitie daca e ingrijita viespea :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ friendly :

In ce bani e? Daca e in bani buni si motorul suna bine,verific-o sa nu fie lovita si refacuta,etc,etc.Cadrul si furcile sa fie ok,motorul tre sa zumzaie ca unul electric (only Honda 600 suna asa),deci nici o tresarire sau mici suisuri si coborasuri pe relantiu ca alea de 1000.

Km sunt ok,stai linistit ca nu gati tu motorul de Hornet,fumul nu conteaza cand e rece,ala e condens,o sa vezi ca vara nu iti mai apare.Sa nu scoata nici un fel de fum cand se incalzeste chiar si la turatii mari.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...