Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

Cablul de ambreiaj original vine cu tot cu camasa si cu partea aia filetata? sau e strict cablul ca in kitul de reparatie, doar ca de lungime potrivita?

 

2. Ati schimbat careva placile de la ambreiaj? pe la ce rulaj, si in general cam care e termenul de viata a unui ambreiaj de hornet cu care se merge relativ normal (adica nu regim de pista), si ma refer la patinat nu la huruitul specific.

 

3. Care e termenul de funcitonare a rulmentilor de la roti (ca astea sigur rezist aun anumit numar de rotatii, deci ar terbui sa fie o legatura foarte precisa intre nr de km si schimbarea rulmentilor de la roata).

 

4. Cei care ati schimbat rulmentul de ghidon, ati avut inainte de asta voblaj, cand luati mainile de pe ghidon? S-a remediat problema la schimbarea rulmentului de jug? Nu de alta, dar imi vobleaza rau, daca iau mainile de pe ghidon, si a inceput sa se simta si pe curbe luate mai vioi. Furca a fost servisata in primavara, roata este echilibrata, cauciucul ok, deci nu imi ramane decat rulmentul asta, care stiu ca e pe duca.

 

Ms

Cablul de abreaj vine şi cu partea filetată şi cu cămaşa plus plasticul de pe butoiaş. Dacă nu mă înşel îţi dau şi piuliţele de jos.

 

Nu se schimbă la un anumit rulaj plăcile de ambreaj ci la o anumită uzură. Se măsoară cu uzura plăcilor şi dacă nu-i în grafic se schimbă, sau se riscă până începe să patineze.

 

Nu cred că rulmenţii au un număr de kilometri la care se schimbă. Deobicei dacă sunt pe ducă se aude sau se simte. Eu aveam joc pe faţă şi pe spate la fosta motoretă. Am dat într-o canalizare cu faţă pe frânare şi i-am spart. Odată cu ce ide pe faţă i-am schimbat şi pe cei de pe spate operaţiunea costând mai puţin de 60lei. La hornet probabil sunt puţin mai scumpi, fiind mai mari şi mai rezistenţi. Nu sunt sigur dar pe roata de spate s-ar putea să fie 3 rulmenţi. Nu m-am uitat încă pe acolo.

 

Eu am rulmentul de la ghidon, cel de jos făcut varză şi nu voblează deloc, cu tot cu furca neservisată. Dacă vrei să schimbi ceva, merită investiţia pentru că apoi se simte cu totul altfel direcţia la viteze mici când virezi mai mult din ghidon.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si eu o intrebare... la voi cand porneste ventilatorul, acul de la temperatura apei in ce zona e? La mine porneste numai cand ajunge la ultime liniuta cea din fata liniei rosii....

La mine cu una mai jos decat a ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai orice piese se schimba cand ajunge la o anumita uzura, insa vroiam sa stii valorile medii pentru mers relativ normal.

 

La roti, cu rulmentii ar terbui sa fie exact pentru ca dimensiunea rotii este fixa, si numarul de rotaii pe care il face un rulment este direct proportional cu kilometrajul. Si cum orice componenta mecanica se proiecteaza pentru un anumit numar de cicluri (in cazul dat rotatii), legatura ar trebui sa fie destul de exacta. Intr-adevar cand dai intr-o groapa, sau se intample se intre mizerie acolo (de exemplu sa mergi prin apa de 0.5metri des cu motorul :P ), ar terbui schimbate mai des.

 

Reformuland interbarea, e cineva pe forum care a schimbat ambreiajul al Hornet la cati kilometri si care a fost cauza primara?

 

Nu de alta, dar motorasul meu curand implineste 70mii km si as vrea sa stii la ce sa ma astept de la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine cu una mai jos decat a ta.

 

Salutare!la fel sta si la mine.

Este normal asa?

Adica nu pleaca ventilatorul prea tarziu?ca prin orasla temperatura asta,se incalzeste ca naiba.

Apropo,cand pleci pe alpina sa dai de stire,ca te insotesc.

Multumesc!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si eu o intrebare... la voi cand porneste ventilatorul, acul de la temperatura apei in ce zona e? La mine porneste numai cand ajunge la ultime liniuta cea din fata liniei rosii....

Poți să scoți Âşi să cureți termocupla, mai scade termperatura la care porneÂşte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oooops, eu am uitat ca S-ul are bordul diferit de naked, asa ca ar fi bine sa verifici daca sunt aceleasi becuri (tind sa cred ca e acelasi bec, in carrefour se gasesc de astea la 5 lei, macar daca nu se potrivesc nu e o mare pierdere).

 

Le-am schimbat azi. Aveam modelul W5W de 1.7W si am pus de 2W, am gasit cu 2 lei in Auchan.

post-29633-0-36290600-1314524595_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vreo diferență ? Bordul meu luminează foarte prost noaptea.

 

Un bec ca cele din poza din spate am găsit în lampa de de la număr.

 

Sa vad diseara cum se vede si iti zic. As incerca sa pun cu led dar nu stiu cum se disperseaza lumina la alea.

Lampa de numar de la hornet? Parca acolo bat tot alea de pe pozitie care sunt ca la masina cu 2 faze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vad diseara cum se vede si iti zic.

Cred ca diferenta e multumitoare, ceasul din dreapta are de 2W cel din stanga de 1.7W, live se vede si mai bine diferenta.

post-29633-0-81717600-1314558866_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul 2003 încolo e lampă separată pentru număr.

 

Am cumparat doua becuri de 5w. Din fabrica avea 1.7w

Daca am pus de 5w nuo sa se incinga mai tare?

post-29418-0-14846700-1314626436_thumb.jpg

post-29418-0-56129500-1314626580_thumb.jpg

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul 2003 încolo e lampă separată pentru număr.

 

Am cumparat doua becuri de 5w. Din fabrica avea 1.7w

Daca am pus de 5w nuo sa se incinga mai tare?

Asa m-am gandit si eu, daia am ramas la 2W. Cred ca se incinge mai tare. Acu nu stiu daca o sa topeasca sau nu ceva pe acolo :D

Am vazut ca becurile de la neutral, semnalizari,ulei si far sunt alt model, ceva mai inguste si cu soclu(sau cum ii zice).

Sunt curios din alea pe unde mai gasim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la varadero la far din fabrica am bec de 35W , dupa accident , iam pus masca , iar masca are bec de 55W , in 2 ani nu sa ars/topit nimic , deci tine

Băi berbec, tu la varadero nu mai aveai far, defapt numai aveai nimic în partea din faţă. Apoi i-ai pus masca cu bercuri de 55, adică mască era făcută pentru becurile alea.Dacă ai fi pus becuri de 55 în farul de cu care a venit motoreta poate (deşi nu cred) ari fi topit ceva pe acolo. La xenoane se mai întâmplă. E vorba de căldura degajată de bec care ar putea topi ce-i în jurul lui, nu de consumul de energie. Când ieşi afară iei şi becurile că ţi le bag eu. :D

 

Pai ce ai de plastic in far?

La Varadero era cam totul din plastic în far, ca Âşi la Hornet (cel puțin de la 03 la 06).

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) aseara eram singurul hornetist asa k m-am intalnit cu cbr-isti si am plecat la ursu dar f amuzant sa nu vina nimeni

 

nu stiu pe la ce ora ai fost tu, dar pe la 7, la constitutiei, eram 5 hornetisti. :P

Editat de cataaaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...