Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Vezi ca intre modelele '01 si '04 e o diferenta minora la rezervor, sa, codita, stop... chiar daca e minora, e am luat de pe net un suport top case, si nu se potriveste 100%, adica nu pot sa pun seaua, rackul tre modificat un pic, mai taiat, mai sudat... daca ai mod sa incerci protectia, probabil ca merita

 

pai daca as avea unde s'o incerc..bine'ar fi. mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu as vrea o protectie de asta, dar nu am gasit pentru modelul 00-02, si asta nu cred ca merge. Sunt ceva diferente, si cel putin daca am o piesa care nu intra bine, imi sta pe creer, uni chestie mai grava care se poate intampla aici este sa nu fie aliniata gaura pentru buson, ceea ce ar dearanja la fiecare plin, care la hornet tre sa il faci des, ca e mic rezervorul si ii place benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu as vrea o protectie de asta, dar nu am gasit pentru modelul 00-02, si asta nu cred ca merge. Sunt ceva diferente, si cel putin daca am o piesa care nu intra bine, imi sta pe creer, uni chestie mai grava care se poate intampla aici este sa nu fie aliniata gaura pentru buson, ceea ce ar dearanja la fiecare plin, care la hornet tre sa il faci des, ca e mic rezervorul si ii place benzina.

 

nu'i problema,bani sa fie ca si asa gazu ii ieftin in draci :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca intre modelele '01 si '04 e o diferenta minora la rezervor, sa, codita, stop... chiar daca e minora, e am luat de pe net un suport top case, si nu se potriveste 100%, adica nu pot sa pun seaua, rackul tre modificat un pic, mai taiat, mai sudat... daca ai mod sa incerci protectia, probabil ca merita

Nu-i minoră diferenţa. E destul de mare mai ales în privinţa rezervorului care e mai lat şi arată altfel decât cel de pe modelul anterior.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incepator caut viespe pt cumparare

buget 2000E (ieftin si bun)

astept propuneri/sugestii

Parca am vazut ca userul @Megahertz scosese viespea la vanzare...

 

deci sa'nteleg ca n'are rost s'o cumpar degeaba

Nu e degeaba. Aflam si noi sigur daca se potriveste sau nu. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o problema la furca, presupun ca s-a suparat ca am tinut-o la iernat si a inceput sa dea ulei pe la un semering de aceea intreb colegii care au mai schimbat semeringurile la furca si uleiul sa ma sfatuiasca ce firma sa cumpar, un pret , ce ulei sa ii pun si unde sa merg in bucuresti sa le schimb... multumesc sa pun si o poza

Uitai sa

zic ca furca este upside-down

post-64767-0-53278300-1327426787_thumb.jpg

Editat de Straic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o problema la furca, presupun ca s-a suparat ca am tinut-o la iernat si a inceput sa dea ulei pe la un semering de aceea intreb colegii care au mai schimbat semeringurile la furca si uleiul sa ma sfatuiasca ce firma sa cumpar, un pret , ce ulei sa ii pun si unde sa merg in bucuresti sa le schimb... multumesc sa pun si o poza

Uitai sa

zic ca furca este upside-down

Sincer nu stiu ce semeringuri am luat, dar gasesti la orice vanzator de piese, eu am dat ceva in jur de 12 euro pe semeringuri (doar alea dinauntru, nu si alea de praf), si vreo 50 de lei pe un litru de motul 10W pentru furca. Manopera m-a costat 150 de lei, si la fel, poate sa ti-o faca orice mecanic moto, am vazut ca preturile variaza intre 120 si 200 de lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand semeringurile originale. Am schimbat până acum muuulte semeringuri, deobicei cele originale ţin cel mai mult. Nu ştiu cum e la furcile inversate, dar dacă au şi astea cuzineţi de curpu trebuie verificaţi să aibe încă pe ei stratul de teflon, semeringurile de praf să nu fie crăpate si jambele să nu aibe joc în pahare (deobicei din cauza cuzineţilor).

Semeringurile pocnesc deobicei pe frig, probabil din cauză faptului că guma din care e făcut semeringul e mai tare.

Dacă circuli cu ea aşa, îi poti pune nişte cârpe înfăşurate la baza jambei să nu te trezeşti cu ulei pe discuri.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand semeringurile originale. Am schimbat până acum muuulte semeringuri, deobicei cele originale țin cel mai mult. Nu Âştiu cum e la furcile inversate, dar dacă au Âşi astea cuzineți de curpu trebuie verificați să aibe încă pe ei stratul de teflon, semeringurile de praf să nu fie crăpate si jambele să nu aibe joc în pahare (deobicei din cauza cuzineților).

Semeringurile pocnesc deobicei pe frig, probabil din cauză faptului că guma din care e făcut semeringul e mai tare.

Dacă circuli cu ea aÂşa, îi poti pune niÂşte cârpe înfăÂşurate la baza jambei să nu te trezeÂşti cu ulei pe discuri.

 

deci revenim la OEM. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cosmin:

DID. @ 150 euro (kit lant + servisare) ... Oferte de service-uri sunt multe aici . Unii iti propun sa cumperi de la ei kitul si iti ofera montajul gratuit. In zona noastra de Bucuresti nu prea stiu service-uri. Feed-back-uri bune am primit despre userul @florin-v.

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cobra ai dreptate nu o sa merg cu ea asa dar trebuie sa o aduc de la buzau si o sa folosesc metoda carpelor asa ca ii multumesc colegului Chivu ca la varianta cu ulei pe discuri nu m-am gandit oricum e bine sa fie acolo chiar daca nu scapa prea tare... va multumesc pentru ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

 

As vrea sa schimb kit-ul de lant.

 

Ce recomandati pentru o viespe din 2003 ?

 

Cam la cati bani sa ma astept ?

 

Multam anticipat

Eu aş lua kit de lanţ cu alte rapoarte. 13 dinţi pe faţă şi 2-3 în plus pe spate (numai ştiu cu cât se găseşte) pentru mai mult cuplu. La modificările astea kilometrajul n-o să mai indice corect.

 

Lanţ DID sau EK iar pinioanele JT, neapărat din oţel. Să nu iei aluminiu pe spate că se uzează mai repede decât ăla de pe faţă.

 

Schimbul se face foarte uşor, depinde cum vine lanţul. Dacă e gata închis eu zic că e mai simplu şi mai sigur.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...