Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Da, au pus colegii nostri hornetisti din UK insa s-au complicat putin adaugand si un releu de protectie inainte de priza (releu obisnuit normal deschis).

E si o schema acolo

http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=10&t=18607

Nu e nevoie asa de complicat decat daca vrei sa pui consumatori mari (atunci faci ca ei si tragi fir direct de la baterie prin releu)

Daca vrei pt navigatie, incarcare telefon, statie (sau toate la un loc) atunci e suficient sa legi bricheta la un fir de contact - acolo unde au pus ei 86 de la releu.

Gasesti priza de bricheta aici http://www.ebay.co.uk/itm/Handlebar-Mount-12V-Power-Socket-Fits-Honda-CBF1000-CB1000R-CB600F-Hornet-CBF600-/400492758491



Asa ii amea, adusa din Italia in toamna cu tabla pe dedesupt. Totul barracuda. Nu prea are semne de cazatura, dapoi mu stiu. Am si codita originala

Am vazut cel putin 3 motociclete (astea imi vin acum in minte) toate aduse din Italia 2007, 2010, 2011 toate facute pe model 2011, in stare buna, nu pareau cazute. 2010 -le avea undertailul din plastic original, celelalte undertail din tabla (din "interpolari" cu segmente la 2007, rotund perfect la 2010 am crezut ca e din plastic). Toate cu acelasi stop Barracuda (fara semnalizari incluse) care e aproape identic cu originalul (deci nu inteleg efortul). Toate insa cu suport de numar rabatabil Barracuda si semnale mici cu led. Eu m-am gandit ca asta o fi fost motivul, la 2007 original nu poti pune nr rabatabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Păcat de ele ! Asta pt că s-a suprapus acum în mod nefericit atitudinea de "sifonar" a colegului cu zelul unor moderatori care întâi taie și apoi numără.

Sa nu exageram. Nu suntem zelosi dar nu putem urmari sutele de pagini de aici cum decurg discutiile. Asa ca nu fii tu asa zelos si judeca prea repede oamenii. Totul se rezuma la discutii amicale si de bun simt. Am taiat cateva postari in urma unor reporturi si nu am dat nume cine le-a dat, ca nu se face asa ceva. Am revenit apoi vazand, urmarind si citind cateva pagini de pe topicul vostru. Placut surprins, e printre cele mai curate si de bun simt. Recunosc ca pana la urma nu avem ce modera. Va descurcati si singuri. Sa fiti iubiti si an fara evenimente sa aveti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand ma refer la intalniri aici pe forum ma refer la una nationala, de ex pe Transfagarasan ca ii mai la centru...

 

O idee excelenta. Daca sunt si altii interesati ne putem organiza pt o adunare de weekend undeva prin iunie-iulie.

 

Am si o intrebare tehnica: ce parere aveti de pinioanele Esjot comparat cu JT?

 

Tocmai mi-a venit kitul de lant: DID 525VX (110) + pinioane ESJOT (15, 42)

http://www.esjot.com/en/sprockets-and-chains/motorcycle.html?modell=41328

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma facem si o intalnire de hornetisti?

 

 

eu nu vad aici sa scrie undeva ca nu ai voie sa vorbesti despre intalniri. atata timp cat ii vorba de hornetisti si horneturi nu vad nici o problema. cand ma refer la intalniri aici pe forum ma refer la una nationala, de ex pe Transfagarasan ca ii mai la centru...

 

 

O idee excelenta. Daca sunt si altii interesati ne putem organiza pt o adunare de weekend undeva prin iunie-iulie.

 

 

Salutare,

 

Nou posesor de hornet de anul trecut.

As face o plimbare si o intalnire de weekend prin TF,chiar mi se pare o idee foarte buna!

 

 

Prin iunie august as prefera eu pt ca am licenta la vara

 

 

Uite ca deja v-ati strans o mana de oameni - GROZAV !

 

Una din intalnirile de hornetisti s-a petrecut cu ani in urma chiar unde spuneti voi - pe Transfagarasan :D . Mai precis am innoptat atunci la Pensiunea Brandusa din Avrig : http://www.calarie-agrement.ro/ . Pretul e foarte ok, gazda e primitoare si intelegatoare (Ioan Maties - 0745 277 116), peisajul e de vis iar Transfagarasanul e la o aruncatura de bat. A fost asa frumos ca anul trecut am fost din nou cativa prieteni motoristi acolo.

 

Un week-end e suficient daca reusiti sa va adunati de vineri seara (aviz amatorilor : vineri seara iese INTOTDEAUNA cea mai mare distractie). Sambata aveti timp berechet sa abordati curajos cateva curbe pana la Balea sau mai departe, sa mergeti pana in Sibiu sa mancati ceva si apoi sa ajungeti in timp util ca sa puteti incinge un gratar (sunt marketuri in Avrig ca sa va puteti "aproviziona" la o adica).

 

Din experienta ceea ce functioneaza si ce puteti face este asa :

 

Intalnirea hornetistilor de pretutindeni (sic :P )

Unde : Avrig (Pensiunea Brandusa) - http://www.calarie-agrement.ro/ (or whatever..... )

Cand : Week-endul 26-27 Iulie 2014 (or whenever .....)

Participanti :

1. Borisache (or whoever.....)

2. Cristirus (or whoever.....)

3. Vallach (or whoever.....)

4. Gcodin (or whoever.....)

5.

6.

........

 

Tineti lista o saptamana - doua cand se adauga cine vrea sa vina dupa care sunati unul la pensiune - faceti rezervarea si....gata...asta e tot - restul e "Distractie placuta si asfalt uscat"! Cu cateva zile inainte de plecare vorbiti intre voi - stabiliti o ruta si o ora de plecare ca sa va organizati in grupulete pana acolo .

 

 

P.S. : Daca discutiile devin foarte extinse mutati-va pe /index.php?/topic/437721-hornets-red-carpet/ ca sa evitati off-topicul :tempted: .

 

Va atasez si cateva poze de la intalnirea de la Avrig ca sa va fac pofta de intalneli :

post-32983-0-45154800-1395165725_thumb.jpg

post-32983-0-21520300-1395165798_thumb.jpg

post-32983-0-02466900-1395165947_thumb.jpg

post-32983-0-66825600-1395166026_thumb.jpg

post-32983-0-98741900-1395166079_thumb.jpg

post-32983-0-93305600-1395166325_thumb.jpg

 

Succes !

Editat de Sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am vazut azi un hornetel astazi care cred ca era 2012, dar nu stiu sigur. Arata ca cel din prima imagine, dar pe gri.

Poate cineva sa imi spuna ce versiuni sunt mai exact

 

1: https://dl.dropboxusercontent.com/u/105395590/hornet1.jpg

 

 

2: https://dl.dropboxusercontent.com/u/105395590/hornet2.jpg

 

Si cred ca am aflat cu putin google-fu.

Unul e de 1000 si unul e de 600. Ambele din 2012.

Editat de bullet14
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am vazut azi un hornetel astazi care cred ca era 2012, dar nu stiu sigur. Arata ca cel din prima imagine, dar pe gri.

Poate cineva sa imi spuna ce versiuni sunt mai exact

 

1: https://dl.dropboxusercontent.com/u/105395590/hornet1.jpg

 

 

2: https://dl.dropboxusercontent.com/u/105395590/hornet2.jpg

 

Si cred ca am aflat cu putin google-fu.

Unul e de 1000 si unul e de 600. Ambele din 2012.

Cum spune si @cristirus...primul e cb1000r,urmasul hornetului de 900,cu motor derivat de pe cbr1000rr 2008 daca nu ma insel.al doilea e noul hornet600,motor derivat din cbr600rr...se observa cum trasaturile noului hornet il fac izbitor de asemanator cu "big brother",cum de altfel era si vechea generatie de horneturi de 600,respectiv de 900.niste bijuterii,din toate punctele de vedere,parerea mea... Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni, am o Honda Hornet din 2006 si am o problema: nu mai porneste.. La amiaz totul era ok, a pornit m-am dat apoi mai spre seara nu a mai vrut sa porneasca... recunosc era destul de frig si nu am tras din prima shokul, apoi cred ca am inecato ( deoarece am incercat sa o pornesc de f multe ori dar nici un raspuns) In final a m renuntat, am luat bateria si pus-o la incarcat... am sanse sa se mai "usuce" pana pe dimineata ? cum trebuie pornita corect ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni, am o Honda Hornet din 2006 si am o problema: nu mai porneste.. La amiaz totul era ok, a pornit m-am dat apoi mai spre seara nu a mai vrut sa porneasca... recunosc era destul de frig si nu am tras din prima shokul, apoi cred ca am inecato ( deoarece am incercat sa o pornesc de f multe ori dar nici un raspuns) In final a m renuntat, am luat bateria si pus-o la incarcat... am sanse sa se mai "usuce" pana pe dimineata ? cum trebuie pornita corect ?

 

Dupa ce incarci bateria incearca sa o pornesti direct, dar nu trage gazul deloc. La mine retata e soc inchis 100% (adica tras), apasat buton pornire, fara sa trag deloc de gaz, pleaca si dupa aceea in decurs de 10-15 secunde scad socul de la 100% la vreo 70%, il mai tin acolo vreo 30-60 de secunde si il retrag cu o usare tragere de gaz. Daca sta stabil relantiul e il las asa, fara soc sa se incalzeasca. Daca fluctueaza, revin la 70%.

 

Daca ai citit discutiile mai vechi la horneturi de fapt cursa activa la soc incepe de pe la 50%, adica, de fapt 70% din maneta trasa corespunde cu o inchidere reala a socului de vreo 40%. Dar iarasi variaza de la model la model, si mie cel putin mi se par cam mofturoase horneturile la pornirea la rece, pana le inveti.

 

La mine la ultima inecare nu a vrut sa o mai ia decat dupa ce am scos bujiile si le-am curatat. Dar la mine sunt vechi bujiile, carburatia nu a mai fost facuta de mult, si erau cam 2 grade afara cand incercam sa o pornesc. Vezi si tu, daca nu porneste dupa 6-7 incercari, ar trebui sa ii scoti bujiile si sa le cureti.

 

Legat de discutia intalnirilor, mi se pare ok sa fie aici, ca chiar nu sunt dese. Mai deranjant mi se pare ca la fiecare 10 pagini sunt 2 pagini despre ulei, si mereu se ajunge la concluzia ca e 10W-40, iar marca o ia fiecare dupa preferinte si buzunar. Daca ar fi dupa mine, eu as face topic special de ulei pentru hornet, care dupa 2 pagini s-ar autorepeta, dar ar scuti topicul de baza de vreo 60-80 de pagini.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , imi poate spune cineva daca potriveste bugspoilerul si aripa spate de pe hornet 2003 pe modelul 2009 2010 . multumesc

Nope,nu potriveste nici una nici alta:alta bascula si alt bloc motor cu alte prinderi:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai citit discutiile mai vechi la horneturi de fapt cursa activa la soc incepe de pe la 50%, adica, de fapt 70% din maneta trasa corespunde cu o inchidere reala a socului de vreo 40%. Dar iarasi variaza de la model la model, si mie cel putin mi se par cam mofturoase horneturile la pornirea la rece, pana le inveti.

 

Intr-adevar, mari batai de cap am avut pana cand, accidental, am observat ca maneta de joc are efect de la jumatate :)

 

De atunci nu am mai avut probleme si de fiecare data pornesc la rece cu socul tras la maxim (intre timp am schimbat si bujiile si am curatat carburatoarele).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prieteni,

1) Imi cer scuze pentru ca ieri am fost foarte grabit si panicat oracum cu motorul... Am rezolvat astazi in felul urmator: am pus bateria si incercat de cateva ori dar nu am reusit nimic, am desfacut apoi 3 bujii ( a 4 imi era inaccesibila ) si le-am curatat, le-am montat inapoi si a pornit fara probleme.

2) De ieri sunt fericitul posesor al unei Honda Hornet 2006 ( o bijuterie) de care sunt extrem de incantat. (am achizitionat-o de la vikmotor arad). Am mai avut pana acuma Honda cb 500 si Ktm exc 450. Astazi m-am dat pentru prima data in viata mea cu un Hornet si pot sa spun atat PFFFFF.

In alta ordine de idei,daca aveti carev amanualul pt modelul din 2006. si daca stie cineva codul de la apria fata ? sau codul pieselor in general :)

Va multumesc pentru raspunsuri, va doresc o zi buna (ps revin cu poze mai tarziu)

Editat de sanduionut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prieteni,

1) Imi cer scuze pentru ca ieri am fost foarte grabit si panicat oracum cu motorul... Am rezolvat astazi in felul urmator: am pus bateria si incercat de cateva ori dar nu am reusit nimic, am desfacut apoi 3 bujii ( a 4 imi era inaccesibila ) si le-am curatat, le-am montat inapoi si a pornit fara probleme.

2) De ieri sunt fericitul posesor al unei Honda Hornet 2006 ( o bijuterie) de care sunt extrem de incantat. (am achizitionat-o de la vikmotor arad). Am mai avut pana acuma Honda cb 500 si Ktm exc 450. Astazi m-am dat pentru prima data in viata mea cu un Hornet si pot sa spun atat PFFFFF.

In alta ordine de idei,daca aveti carev amanualul pt modelul din 2006. si daca stie cineva codul de la apria fata ? sau codul pieselor in general :)

Va multumesc pentru raspunsuri, va doresc o zi buna (ps revin cu poze mai tarziu)

https://www.oemmotorparts.com/oem4.asp?M=Honda&T=CB600F&Y=2006&L=HO-CB600F6

Aci gasesti codurile la piese, si pretul de acolo e aproximativ ala cu care aduc si importatorii in Romania. Dupa cum o sa vezi sunt foarte mari, asa ca iti sugerez sa mergi pe varianta dezmemrarilor.

Hornetul din 2006 la partea de motor si transmisie e la fel cu cel din '98, asa ca manualul ala e un punct de plecare bun, daca nu gasesti specific pt 2006 (are furca inversa, respectiv frana fata, si bord diferit).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare .Am si eu o intrebare pt.voi despre lant.Cand este roata suspentada in treapta 1. lantul are niste smucituri la intervale aproape regulate. Intrebarea .. lantul mai trebuie intins?pt ca nu pot sa apreciez exact toleranta care trebuie sa o aiba si mai am 5 gradatii pt a intinde lantul SAU sunt semne ca trebuie schimbat chitul .????

Editat de cipi_sb_honda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare .Am si eu o intrebare pt.voi despre lant.Cand este roata suspentada in treapta 1. lantul are niste smucituri la intervale aproape regulate. Intrebarea .. lantul mai trebuie intins?pt ca nu pot sa apreciez exact toleranta care trebuie sa o aiba si mai am 5 gradatii pt a intinde lantul SAU sunt semne ca trebuie schimbat chitul .????

stai linistit si a mea face asa. Vezi sa ai joc la lant 30-40 milimetrii sau cat zice in manual (la mine e asa) . Editat de Calin1974
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata , am tot cautat raspunsul la intrebarea mea prin paginile forumului dar se pare ca nu gasesc exact ce nevoie am.

 

Vreau sa schimb placutele de frana la un Hornet din 2000 si ma lovesc de urmatoarea problema extrem de deranjanta.
Nu pot sa desfac nenorocitul ala de surub care prinde placutele la unul dintre capete. Suruburile care prind etrierul sunt ok , se desfac in regula, numai asta imi da batai de cap, la ambele roti.

 

E vreo schema cu surubul ala ? se infileteaza invers ? e pe filet nu e pe filet ? sa ma apuc sa bat in el ?

 

Va multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata , am tot cautat raspunsul la intrebarea mea prin paginile forumului dar se pare ca nu gasesc exact ce nevoie am.

 

Vreau sa schimb placutele de frana la un Hornet din 2000 si ma lovesc de urmatoarea problema extrem de deranjanta.

Nu pot sa desfac nenorocitul ala de surub care prinde placutele la unul dintre capete. Suruburile care prind etrierul sunt ok , se desfac in regula, numai asta imi da batai de cap, la ambele roti.

 

E vreo schema cu surubul ala ? se infileteaza invers ? e pe filet nu e pe filet ? sa ma apuc sa bat in el ?

 

Va multumesc mult!

 

 

spray penetrant + manual reparatie pt modelul tau. DONE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mettal86 multumesc pentru informatii. Aveti idee daca cheia de la Hornet 2006 are chip sau nu ? :)

Daps, de la 2003 inclo toate au, scrie HISS pe langa contact.

 

Buna dimineata , am tot cautat raspunsul la intrebarea mea prin paginile forumului dar se pare ca nu gasesc exact ce nevoie am.

 

Vreau sa schimb placutele de frana la un Hornet din 2000 si ma lovesc de urmatoarea problema extrem de deranjanta.

Nu pot sa desfac nenorocitul ala de surub care prinde placutele la unul dintre capete. Suruburile care prind etrierul sunt ok , se desfac in regula, numai asta imi da batai de cap, la ambele roti.

 

E vreo schema cu surubul ala ? se infileteaza invers ? e pe filet nu e pe filet ? sa ma apuc sa bat in el ?

 

Va multumesc mult!

E infiletare normala, dar trebuie intr-adevarat spray penetrant, si o surubelnita care sa fi cat mai lata in cap, dar sa intre in santul ala.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...