Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@george05 Viespea nu se comportă bine si cu un Continental Sport Attack?

Ba da,am uitat de ele.ma dadusem destul de tare pe Amckart la bucuresti si ca si aderenta erau minunate.pe ploaie nu am mers cu ele dar userul NVS iti poate spune cum sunt si pe ploaie:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bridgestone BT023 a avut cineva? Trebuie schimbate BT 012 pe care le am acum si de care sunt f multumit! si ma gandeam sa merg pe modelul mai nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bridgestone BT023 a avut cineva? Trebuie schimbate BT 012 pe care le am acum si de care sunt f multumit! si ma gandeam sa merg pe modelul mai nou.

Iti recomand cu foarte multă caldura BT016.

 

Cum e recomandat sa fie suspensia,mai tare sau mai moale pentru a avea control bun?

Pai ce te deranjează la control?

 

Personal prefer suspensie mai tare, dar asta depinde de fiecare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da,am uitat de ele.ma dadusem destul de tare pe Amckart la bucuresti si ca si aderenta erau minunate.pe ploaie nu am mers cu ele dar userul NVS iti poate spune cum sunt si pe ploaie:)

I-am spus prin PM.

Voiam sa-i zic si de tine ca ai "abuzat" de ele pe Amckart si ti-au placut, dar am zis ca-l bag in ceata si nu intelege legatura. Ca apoi sa vad ca tu l-ai trimis la mine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alarma sau blocator disc????

Nici una nici alta:P..sau in Cluj se fura moto,si intreb cat se poate slde serios.

@NVS:hehe,pai ma gandeam ca in regim de mers omenesc nu ca disperatu de mine,sigur il poti ajuta mai mult cy info:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Furca absoarbe sau nu denivelarile mici de 1-2 cm?

2. Cand franezi progresiv, dar ferm, furca se lăsa sau nu?

3. Dacă stand pe loc, pe motor, franezi fata si apesi tare pe ghidon brusc, merge in jos greu si revine repede sau parca refuza furcile sa se miste? Eventual fa comparație cu o furca ok ca sa iti dai seama de diferența.

 

Dacă raspunsul la întrebările1,2 e nu, sau nu prea, e posibil sa ai ulei prea gros in furca.

denivelarile mici nu se simt , cand franez mai tare furca se lasa, am incercat stand pe loc si merge mai greu in jos.

am observat ca e cam mica cursa furcilor...se vede cat se lasa dupa urmele de praf , cam 4 cm de cursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce zici tu se comporta ok.

Poate ar trebui sa mai intaresti si pe spate (ideea e ca într-o curba, motorul trebuie sa se lase la fel in suspensia fata si spate). Dacă la tine se lăsa ult mai mult in spate poate chiar trebuie sa schimbi arcurile înapoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cj44sec eu zic ambele + un garaj unde sa o ti :D

 

+ GPS, 2-3 caini (eventual si o pisica pt stealth), camere infrarosu, contract cu Pînda, sabie ninja.. si tot nu esti sigur ca nu ti-o salta "profesionistii" :)

 

Acum serios, cred ca un garaj decent e cel mai indicat.

 

 

Si ceva interesant, am schimbat kitul de lant si am fost informat ca nu mai aveam, cine stie de cand, siguranta la master-link a lantului cu care circulasem pana atunci!

 

Pe Louis.de se mentioneaza ca tipul asta de link e indicat pt viteze de pana la 80km/h, dafuq? o.O

DID Chain Lock

 

Situatia descrisa si AICI

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si totusi cum pot sa reglez arcul pe spate?

 

Nici un arc pe lumea asta nu se regleaza. Nu se intareste, nu se slabeste. Din reglajul de preload il faci doar mai scurt daca il strangi. Constanta arcului nu se schimba, doar cursa suspensiei se modifica dar e la fel de moale.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frati hornetisti, am o problema care ma deranjeaza maxim!

atunci cand merg mai mult cu motorul mi se incalzeste rezervorul si ma coace la "OO". cand e rece afara e dragut, dar pe calduri e chiar nasol... atunci cand ma invart prin oras nu e deranjant, dar la drum lung nu e placut deloc... ce solutii ar fi? am vazut la un hornet care era de dezmembrat ca intre motor si rezervor avea o ceva, parea cauciuc, care cred ca era pentru protectie termica. a mea nu are. ale voastre au asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frati hornetisti, am o problema care ma deranjeaza maxim!

atunci cand merg mai mult cu motorul mi se incalzeste rezervorul si ma coace la "OO". cand e rece afara e dragut, dar pe calduri e chiar nasol... atunci cand ma invart prin oras nu e deranjant, dar la drum lung nu e placut deloc... ce solutii ar fi? am vazut la un hornet care era de dezmembrat ca intre motor si rezervor avea o ceva, parea cauciuc, care cred ca era pentru protectie termica. a mea nu are. ale voastre au asa ceva?

Nu stiu cat de protectie termica e acea membrana de cauciuc dar o aveam si eu pe Viespe(an 2000).inca n-am mai auzit pe nimeni cu problema pe care o ai tu,funny oricum(pe langa ca sunt sigur ca e deranjant).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat de protectie termica e acea membrana de cauciuc dar o aveam si eu pe Viespe(an 2000).inca n-am mai auzit pe nimeni cu problema pe care o ai tu,funny oricum(pe langa ca sunt sigur ca e deranjant).

deci, acea membrana ar trebui sa existe acolo! iti spun eu ca e al naibii de deranjant. sambata am fost la un drum si era cald afara... nu ai idee ce temperatura aveam la "OO"! hornetul meu e tot din 2000, dar este S, varianta carenata. ma gandesc ca cele fara carena nu au problema asta, fiind mai aerisite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci, acea membrana ar trebui sa existe acolo! iti spun eu ca e al naibii de deranjant. sambata am fost la un drum si era cald afara... nu ai idee ce temperatura aveam la "OO"! hornetul meu e tot din 2000, dar este S, varianta carenata. ma gandesc ca cele fara carena nu au problema asta, fiind mai aerisite.

Dap,probabil ca de aceea eu nu am avut probleme indiferent cat de lung era drumul sau cat de cald era afara,eu avand variante necarenata:) ma gandesc ca daca o duci la cineva priceput ti-ar putea confectiona acea membrana.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. tocmai am observat ca am cablu de acceleratie aproape rupt. Mai exact se tine in 3 lite parca. A schimbat careva cablu de acceleratie, cel de tur? Trebuiesc date jos carburatoarele?

Nu trebe date jos carburatoarele! Iti trebe rabdare si poti rezolva chiar si de unul singur!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am observat acum cateva zile ca a crapat capacul farului (cel negru, din spate in care stau firele si mufele farului) si vreau sa-l schimb. Am gasit aici pe forum un capac, dar de la un Hornet din 2000, iar al meu este modelul din 2004. Stie cineva daca sunt la fel capacele pt ambele modele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. tocmai am observat ca am cablu de acceleratie aproape rupt. Mai exact se tine in 3 lite parca. A schimbat careva cablu de acceleratie, cel de tur? Trebuiesc date jos carburatoarele?

 

Trebuie dat jos numai rezervorul (ma refer la PC34), apoi ai acces si le poti inlocui foarte usor.

 

Daca tot trebuie schimbat cablul A, ar fi o idee buna sa inlocuiesti tot setul, asa eviti sa te apuci din nou de lucru pt a schimba si cablul B:

 

- cablu acc. A (tur)

- cablu acc. B (retur)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am observat acum cateva zile ca a crapat capacul farului (cel negru, din spate in care stau firele si mufele farului) si vreau sa-l schimb. Am gasit aici pe forum un capac, dar de la un Hornet din 2000, iar al meu este modelul din 2004. Stie cineva daca sunt la fel capacele pt ambele modele?

din cate stiu eu nu sunt la fel, faru de pe 2004 parca e mai mare, deci nici capacu nu o sa fie la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Pana la urma am achizitionat un set de R&G model CP0013BL (ceva mai mari decat ma asteptam sa fie in realitate) si aici apare o mica problema - unul din suruburile de prindere are 8.8 duritate iar celalat 10. Stie careva care este duritatea originala sau macar aproape de cea recomandata? Respectiv unde se pot confectiona asa ceva ? Am auzit de unii tipi de pe floreasca aproape de stefan insa nu stiu daca se mai ocupa cu asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...