danny_nt Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 A mea are bujii Denso, bune, dar dacă a făcut așa de la nou nu mi-am bătut capul. Poate dacă am pune niște iridium (înțeleg că pe horneta mai veche nu merg f bine). Am mers inițial f puțin cu benzină de 95 apoi doar cu 98 și mi s-a părut că are consum mai mare și trage mai prost așa că am revenit la 95. Oricum e mult peste ce recomandă manualul - cifră octanică 91 sau peste. Pe hornet.co.uk ăia ziceau tot așa că nu-i place peste 95. Mai e o chestie pe care o găsești doar la PC41 am verificat-o pe 2 mobre: Dacă imediat după pornire o accelerezi tare, nu doar că dă în nas mult dar se și accelerează mult și necontrolat ceva de genul 1000-4000 rpm și o ține așa până dai drumul accelerației (cu atât mai rău face cu cât motorul e mai rece). E greu să faci experimentul dar nu imposibil. Vezi o mașină departe, zici că ai timp să ieși, pornești și nu o lași o jumătate de sec să cadă ralantiul ci în momentul când pornește deja turat ai și accelerat tare să ieși în față. Trece în modul "bezmetic" iar dacă mai ești și virat - succes aproape garantat. Din cate am mai citit asta de 98-100 are un randament mai bun in motoarele mai noi pe injectie..la astea pe carburatie ca al meu nu ar fi nici o diferenta, dar nici nu il face sa mearga mai rau. In plus am observat ca e mai mare consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Si la mine consumul e mai mare la benzina 98, dar am observat si ca motorul trage mai ciudat. Bujiile iridium sunt ok. Le-am pus in primavara si se comporta bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Si la mine consumul e mai mare la benzina 98, dar am observat si ca motorul trage mai ciudat. Bujiile iridium sunt ok. Le-am pus in primavara si se comporta bine. Ai PC41? Mai da in nas cand accelerezi de la ralanti la cald? Stii exact ce model e? Din cate am mai citit asta de 98-100 are un randament mai bun in motoarele mai noi pe injectie..la astea pe carburatie ca al meu nu ar fi nici o diferenta, dar nici nu il face sa mearga mai rau. In plus am observat ca e mai mare consumul. Benzina cu cifra octanica mai mare are o putere calorica mai mica decat cea cu cifra octanica mai mica (vedeti Wiki), deci daca vrei consum mic, baga 91 . Ca idee motorina are undeva la 55. Performanta mai mare cu cifra octanica mai mare se obtine din avansul la aprindere, pe care motorul ar trebui sa il mareasca (asa stiu eu, nu bag mana in foc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) Benzina cu cifra octanica mai mare are o putere calorica mai mica decat cea cu cifra octanica mai mica (vedeti Wiki), deci daca vrei consum mic, baga 91 . Ca idee motorina are undeva la 55. Performanta mai mare cu cifra octanica mai mare se obtine din avansul la aprindere, pe care motorul ar trebui sa il mareasca (asa stiu eu, nu bag mana in foc). De fapt cifra octanica ar indica rezistenta la autoaprindere si nu are treaba cu puterea calorica. Si motorina are 50-55 dar nu e Cifra Octanica (CO) ci Cifra Cetanica (CC). Sunt diferite total in sensul ca CO inseamna rezistanta combustibilului la autoaprindere si CC inseamna usurinta combustibilului la autoaprindere. Asta din cauza diferentei de aprindere la motoarele cu aprindere prin scanteie fata de cele prin compresie plus ca si modul de masurare este diferit si substantele etalon folosite sunt diferite (heptan vs cetan). O benzină cu CO mai mare permite realizarea unor rapoarte de comprimare mai mari, deci motoare cu randament indicat mai mare și, la aceeași cilindree, cu puteri mai mari.[3] La un motor cu raport de comprimare dat, folosirea unei benzine cu CO mai mică decât cea prevăzută prin proiect deformează diagrama indicată, micșorând randamentul indicat, și determină apariția detonației, distrugând motorul. Folosirea unei benzine cu CO mai mare decât cea prevăzută prin proiect deformează și ea diagrama indicată, micșorând de asemenea randamentul indicat, ducând la o risipă inutilă. Cifra octanică nu este legată de cantitatea de căldură degajată prin ardere, adică de puterea calorifică a combustibilului, deci o benzină cu o CO mai mare nu e „mai bună” în acest sens. . Editat Iunie 5, 2014 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Să citiți și ce spun americanii pe forumuri despe CO (tot privind Honda 599 PC 35-41, nu alte motoare ): la ei întrebarea este să bag de 87 sau de 93 ? Ăia nu au auzit nici de 95, darămite de 98. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Să citiți și ce spun americanii pe forumuri despe CO (tot privind Honda 599 PC 35-41, nu alte motoare ): la ei întrebarea este să bag de 87 sau de 93 ? Ăia nu au auzit nici de 95, darămite de 98. Am citit si despre faza asta, cica e o diferenta la unitatea de masura, dar calitatea ar fi de fapt la fel. În Europa și Australia cifra octanică afișată la pompele de benzină este CO/R. În SUA și Canada cifra octanică afișată este media CO/R și CO/M, așa-numita „cifră octanică la pompă” (engleză Pump Octane Number) (PON), cea ce face ca valorile afișate să fie cu 4 – 5 unități mai mici. Benzina CO95 din Europa este echivalentă cu CO90 din SUA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladandrei Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Salutare baieti..am si eu o problema ...am facut pana prostului dar na...din cauza bordului ca nu indica cat combustibil mai am ...norocul meu era ca ma duceam sa alimentez si eram f aproape...in fine am alimentat a pornit a functionat normal motorul dupa 5 km s.a oprit motorul in mers. Am.tras p dreapta am incercat sa il pornesc..nimik. am tras socu maxim am pornit.o dar murea treptat....simptomele sunt exact ca si cand raman fara benzina si trec pe rezerva...stie cineva ce poate sa aibe? In momentul de fata nu mai porneste pls heeelp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 poate a tras mizerie sau apa din rezervor fiindca ai mers pana la ultima picatura ! lasa sa mearga mai mult cu socul tras , poate se desfunda sau elimina apa din instalatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bullet14 Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Salutare baieti..am si eu o problema ...am facut pana prostului dar na...din cauza bordului ca nu indica cat combustibil mai am ...norocul meu era ca ma duceam sa alimentez si eram f aproape...in fine am alimentat a pornit a functionat normal motorul dupa 5 km s.a oprit motorul in mers. Am.tras p dreapta am incercat sa il pornesc..nimik. am tras socu maxim am pornit.o dar murea treptat....simptomele sunt exact ca si cand raman fara benzina si trec pe rezerva...stie cineva ce poate sa aibe? In momentul de fata nu mai porneste pls heeelp Si eu am avut problema asta. Probabil s-a infundat robinetul. La mine s-a rezolvat de la sine la primul plin de rezervor. Eventual agita un pic rezervorul dupa ce umpli pe jumatate. Nu garantez ca o sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladandrei Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 am rezolvat-o am dus-o ;a service….cei de la service au spus ca nu mai aveam benzina in carburatoare si aveam ceva uleios,..cand am iesit cu moto dupa ce am facut revizii si schimb cauciucuri etc am luat o solutie de curatat p acolo prin rezervor si eu tind sa cred ca de la ala..asa ca aveti mare grija ce bagati in rezervoare …ms oricum baieti Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 vreau un sfat...ce casca recomandati pentru drumuri mai lungi. sa fie comoda si sa nu sufle vantul prin ea...ca pret...pana in 200 de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 pai majoritatea castilor ce se invart pe la suma de 200 sunt bune , pana la o anumita viteza ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 vreau un sfat...ce casca recomandati pentru drumuri mai lungi. sa fie comoda si sa nu sufle vantul prin ea...ca pret...pana in 200 de euro Pentru mine confortabila = forma corecta. Sa nu sufle vantul prin ea DELOC nu se poate, ca s-ar aburi viziera. (in cazul unora ca mine care poarta ochelari sub casca e foarte important sa fie ventilata corect). Citeste aici pentru forma capului: http://www.webbikeworld.com/motorcycle-helmets/motorcycle-helmet-shapes.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 pai majoritatea castilor ce se invart pe la suma de 200 sunt bune , pana la o anumita viteza ! da, pana pe la 140. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 da, pana pe la 140. e bine pana la 140...la un drum lung de 1000-1200 km nici nu mergi mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 (editat) Azi mi-am scos portia de rabdare de la naftalina si am desfacut din nou bordul. Aratati-mi si mie exact care sunt becurile de la turometru, alea de jos de tot sunt de la semnale respectiv neutru si ulei, dar mai sus nu vad nimic ce ar putea iesi astfel incat sa schimb becurile ! ps: daca aprind bordul si ma uit pe gaurelele de la vitezometru, becurile par a fi niste rezistente de-alungul bordului, practic un cerc.. vreo idee ? Am revenit cu o poza, cum schimb acest "bec". Editat Iunie 7, 2014 de unaetnumitsirc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Jos stânga unde ai încercuit este o bandă cu leduri waterproof care probabil înlocuiește becurile, posibil s-o fi pus cineva de jur împrejur cum zici tu că se vede. Cred că becurie se înfigeau în găurile (două) unde scrie B/BR (albastru/maro) cu vreun manșon de cauciuc- una din ele este acolo pe unde intră acum firele roz/negru -roz (care probabil acum duc la banda waterproof ). Cred că firele sunt chiar cele ce se văd iar B/BR vine de la Black/Black Red - le-am văzut eu roz în poză, de fapt sun roșii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Si cum ajung la ele, cum scot banda aceea cu leduri waterproof ca sa le pot schimba, asta e nedumerirea mea. Din ce am observat, daca dau cartonul jos, as avea acces la leduri, dar asta presupune sa scot limbile de la turometru si de la termostat, lucru care pare imposibil de vreme ce am incercat si lucrul asta, sa le scot, si fara succes si sa trag de ele ca un barbar mi-e cam frica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Nu scoți limbile, desfaci șuruburile din spate iar din față scoți opritoarele de la 4500 rpm și cel de lângă 15000rpm. Apoi ar trebui să iasă tot ansamblul cu cadran. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dab Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Am o intrebare pentru posesorii de PC41, daca fac plinul dupa ce imi apare pe bord ca sunt pe rezerva bag maxim 11-12 l de benzina, e stricata sonda? Vi se intampla si voua? E enervant, teoretic mai am in jur de 7-8 l de combustibil. Se poate regla cumva sonda? (se pare ca sunt mai multe intrebari, scuze) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 din cate stiu eu pe rezerva ai 4L + 12 care zici ca intra da fix 16 , nu stiu cat are rezervorul de PC41 dar la PC34 cam astea sunt cifrele ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 La PC41 rezervorul are 19 l. Eu bag cam 16 l cand imi apare ca sunt pe rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) Azi mi-am scos portia de rabdare de la naftalina si am desfacut din nou bordul. Aratati-mi si mie exact care sunt becurile de la turometru, alea de jos de tot sunt de la semnale respectiv neutru si ulei, dar mai sus nu vad nimic ce ar putea iesi astfel incat sa schimb becurile ! ps: daca aprind bordul si ma uit pe gaurelele de la vitezometru, becurile par a fi niste rezistente de-alungul bordului, practic un cerc.. vreo idee ? Am revenit cu o poza, cum schimb acest "bec". e doar cate un bec pe fiecare cadran ...la turometru este ala din stanga-jos ....la mine e un bec din ala de sticla de 5 w. firele rosu si negru...tragi usor de ele si trebuie sa iasa afara Editat Iunie 9, 2014 de Calin1974 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bullet14 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 A mai patit cineva sa nu ii se aprinda becul de la low fuel? Becul de pe bord sigur nu este ars si conectorul este curat. Uneori se aprinde, alteori nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 verific[ pe direct sa vezi daca ti se aprinde becu, si verifica si conectorul + firul poate ii putin ars sau dezlipit undeva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.