Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Salutari! Am avut noroc si mi-am luat acum mai bine de un an un Hornet care a hibernat excesiv. Chiar daca e din 2000, are discurile originale dintr-o stare exceptionala si placutele care i le-a pus japonezul la fabrica. Chiar daca placutele au inca multa "carne", vreau sa le schimb pentru ca odata cu imbatranirea se intaresc. Ca sa am o frana buna si sa nu stric discurile, prefer sa-i schimb placutele. Pentru fata am gasit urmatoarea oferta de unde mi-am luat consumabilele anul trecut.

 

Brembo ceramic (albastre) -105ron /set

Brembo sinter (rosii) -120ron/set

 

Goldfren sinter -108ron/set

Carbone Lorraine sinter A3+ -125ron/set

 

Voi ce model imi recomandati?

 

Eu am Brembo rosu Sintered - franare brutal (de la 140 la 40 km/h - cateva secunde)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

Ce gume imi recomandati pentru Honda Hornet 2003 ?

Merg linistit, 80% in oras. Pana acum am avut Michelin Pilot Power dar as vrea sa incerc si altceva.

 

Merci anticipat,

 

Hai cu primavara :)

Pai fa upgrade.pilot power 4 sau care e ultimul:), metzler sportec m6(parca e ultimul),conti sport attack,pirelli diablo rosso 2,etc.variante sunt absolut suficiente,vezi buget si vezi ofertele;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai fa upgrade.pilot power 4 sau care e ultimul:), metzler sportec m6(parca e ultimul),conti sport attack,pirelli diablo rosso 2,etc.variante sunt absolut suficiente,vezi buget si vezi ofertele;)

Se pare ca au mai scos unul cei de la Metzler> Sportec M7 RR

 

Ma gandesc sa-mi iau desi nu ma dau sportiv cu Hornetu, dar nu-mi place cum face PPower pe ud. Sau poate raman la M5 ca e mai ieftin cu 200 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ce gume imi recomandati pentru Honda Hornet 2003 ?

Merg linistit, 80% in oras. Pana acum am avut Michelin Pilot Power dar as vrea sa incerc si altceva.

 

Merci anticipat,

 

Hai cu primavara :)

 

 

Pai fa upgrade.pilot power 4 sau care e ultimul:), metzler sportec m6(parca e ultimul),conti sport attack,pirelli diablo rosso 2,etc.variante sunt absolut suficiente,vezi buget si vezi ofertele;)

 

Nu recomand Diablo Rosso 2. Nu stiu daca doar mi se pare mie sau chiar asa e, insa mi se par destul de alunecoase pe ploaie. Eu cu Diablo Corsa ma inteleg bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca au mai scos unul cei de la Metzler> Sportec M7 RR

 

Ma gandesc sa-mi iau desi nu ma dau sportiv cu Hornetu, dar nu-mi place cum face PPower pe ud. Sau poate raman la M5 ca e mai ieftin cu 200 lei.

Pilot Power pe suprafata umeda este genial, cu Hornetul vechi am mers destul de agresiv pe asfalt umed iar un amic cu R6 facea wheelie-uri pe ploaie cu aceleasi gume.....poate ai avut Pilot Power 2CT, sunt cam diferite. Editat de replici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa schimb gumele sezonul asta si nu stiu ce sa aleg in Michelin PP(nu 2CT) si Metzeler M5 ,oarecum tind spre PP datorita pretului mai mic si lucrurilor bune auzite despre ele.Pareri?

Cati km duce un set de PP?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa schimb gumele sezonul asta si nu stiu ce sa aleg in Michelin PP(nu 2CT) si Metzeler M5 ,oarecum tind spre PP datorita pretului mai mic si lucrurilor bune auzite despre ele.Pareri?

Cati km duce un set de PP?

In utilizare normala,cu dot relativ recent,cu pasager,si deloc prin oras,pe mine m-au dus si 12k.motor R1,gume luate 80% noi.

in trecut,pe Viespe,luate tot cam 80% noi,in oras la greu si ture prin tara,fara pasager,plus wheeli-uri,am tocit spatele rau in 6k.poti lua si m5 linistit,sunt mai noi ca model,la fel de bune ca pp-ul,cu un mic plus pe ploaie.:)ca durata de viata tot acolo te duce...

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am scos astazi filtrul de aer sa il verific si m-a lovit instantaneu un miros foarte puternic de benzina. Este normal sa fie un miros asa puternic? Mentionez ca am moto de 2 luni si nu stiu ce a facut pe acolo fostul proprietar.

 

Nu te alarma, e normal ca in filtru sa fie chiar putina benzina acumulata.

 

Daca nu stii de cat timp e filtrul acolo, ar fi indicat sa il schimbi totusi, insa nu pe motiv ca miroase a benzina.

» Post actualizat in 24 Feb 2015 15:33

Ce gume imi recomandati pentru Honda Hornet 2003 ?

Merg linistit, 80% in oras. Pana acum am avut Michelin Pilot Power dar as vrea sa incerc si altceva.

 

In locul tau as alege gume sport-touring (Dunlop RoadSmart 1/2, Metzeler Roadtec Z6, Michelin Pilot Road 3/4, Pirelli Angel ST/GT samd).

 

Observ ca in general recomandarile sunt pentru gume sport, mai aderente insa rezista la mai putini km.

Depinde pana la urma de bugetul alocat schimbului de anvelope.

 

Eu am schimbat gumele la sfarsitul sezonului trecut, am ales PP si mi se par excelente, insa sunt curios in cat timp se vor uza.

» Post actualizat in 24 Feb 2015 15:46

Am si o intrebare legatea de placute de frana:

 

- schimbat placute anul trecut (Ferodo FDB-ST) si am apucat sa mai fac cam 1000 km inainte sa bag viespea la hibernare

- mi s-a spus ca dupa 1-2 ture o sa creasca eficienta franelor, insa inca nu sunt sigur pe ele, as estima ca sunt undeva pe la 60% eficienta

- discurile sunt destul de uzate, ma gandesc ca poate acesta este motivul pt care placutele nu s-au rodat mai repede

 

Idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu te alarma, e normal ca in filtru sa fie chiar putina benzina acumulata.

 

Daca nu stii de cat timp e filtrul acolo, ar fi indicat sa il schimbi totusi, insa nu pe motiv ca miroase a benzina.

» Post actualizat in 24 Feb 2015 15:33

 

 

In locul tau as alege gume sport-touring (Dunlop RoadSmart 1/2, Metzeler Roadtec Z6, Michelin Pilot Road 3/4, Pirelli Angel ST/GT samd).

 

Observ ca in general recomandarile sunt pentru gume sport, mai aderente insa rezista la mai putini km.

Depinde pana la urma de bugetul alocat schimbului de anvelope.

 

Eu am schimbat gumele la sfarsitul sezonului trecut, am ales PP si mi se par excelente, insa sunt curios in cat timp se vor uza.

» Post actualizat in 24 Feb 2015 15:46

 

Am si o intrebare legatea de placute de frana:

 

- schimbat placute anul trecut (Ferodo FDB-ST) si am apucat sa mai fac cam 1000 km inainte sa bag viespea la hibernare

- mi s-a spus ca dupa 1-2 ture o sa creasca eficienta franelor, insa inca nu sunt sigur pe ele, as estima ca sunt undeva pe la 60% eficienta

- discurile sunt destul de uzate, ma gandesc ca poate acesta este motivul pt care placutele nu s-au rodat mai repede

 

Idei?

Dupa 1000km eficienta 60%?ori nu simti bine,ori placutele varza,ori discurile duse.dupa 1000km deja ai uzura in placuta,eficienta demult trebuia sa o simti ca fiind maxima.

 

Legat de gume,da,majoritatea cu un pic de experienta recomanda gume sport,nu hypersport,nu touring 100& pe Viespe,pt ca acest motor se preteaza si are si valente sportive.si da,eficienta lui e data si de gume.incearca un set de gume hypersport pe Viespe si vei spune ca ai alt motor.la fel si cu gumele full-touring,doar ca in acest caz se schimba "in rau".durata de viata e invers proportionala cu siguranta data de guma.gumele sport fiind compromisul ideal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pilot Power pe suprafata umeda este genial, cu Hornetul vechi am mers destul de agresiv pe asfalt umed iar un amic cu R6 facea wheelie-uri pe ploaie cu aceleasi gume.....poate ai avut Pilot Power 2CT, sunt cam diferite.

Da 2CT sunt.

 

In fine am ramas la urmatoarele optiuni:

METZELER Sportec M7RR = 1109 RON

METZELER Sportec M5 interact = 952 RON

Astept salariul acum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul inconvenient evident care l-am intalnit cu Pilot Power a fost cand mi-a fugit spatele intr-o curba dupa ce tocmai plecasem de la munca. Prostia mea ca nu le-am lasat sa se incalzeasca suficient.

Da, ce-i drept se incalzesc putin mai greu, dar nu exagerat.

Eu am schimbat gumele la sfarsitul sezonului trecut, am ales PP si mi se par excelente, insa sunt curios in cat timp se vor uza.

E normal ca un cauciuc mai performant sa se uzeze mai repede, exact ce spune si George.

durata de viata e invers proportionala cu siguranta data de guma.gumele sport fiind compromisul ideal.

True!

Da 2CT sunt.

 

In fine am ramas la urmatoarele optiuni:

METZELER Sportec M7RR = 1109 RON

METZELER Sportec M5 interact = 952 RON

Astept salariul acum :)

Pai 2CT, adica dual compound, au lateralele dintr-un material mai aderent (soft) si mijlocul mai dur si nu la fel de aderent din pacate, au facut compromisul asta pentru a prelungi durata de viata a gumei. Cele Pilot Power normale sunt dintr-un singur compound pe toata suprafata, adica cel soft. E diferenta majora intre ele.

 

Eu iti recomand sa-ti iei M7RR, chiar daca nu mergi sportiv... acum tu decizi pe banii tai! Un set de Pilot Power mono compound costa 845 RON pe un site de profil, le au pe stoc si sigur livreaza si in tara. Succes!

Editat de replici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu recomand o guma sport pe viespie, sa nu uitam ca totusi este un 600 destul de vioi si te poate surprinde uneori. Daca nu tragi tare de ea cu atat mai bine, va tine mai mult si vei avea acel plus de siguranta oferit de o guma sport. In conditii de mers normale, o guma sport tine pe viespie cam 10.000 - 12.000 (spatele). Vorba unui amic : o spitalizare/recuperare costa mult mai mult decat o guma buna asadar nu merita compromisul din punctul meu de vedere. Eu am comandat gumele si astept sa vina, alegerea pentru sezonul asta este : Dunlop Sportsmart 2. Pana imi vin mai trag de M5-urile pe care le am. Niste gume foarte bune de altfel, s-au comportat genial in toate conditiile posibile (oras, circuit, serpentine, ploaie, sub 0 grade, etc) o singura data mi-a fugit spatele pe pista si astfel am reusit si prima salvare de highside. Comportamentul pe ploaie, foarte bun jos palaria ! Sezonul asta voi merge pe sportsmart 2 deoarece am vazut ca au o receptie foarte buna si sunt mai dedicate mersului pe circuit, abia astept sa le montez. :bike-037:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu recomand o guma sport pe viespie, sa nu uitam ca totusi este un 600 destul de vioi si te poate surprinde uneori. Daca nu tragi tare de ea cu atat mai bine, va tine mai mult si vei avea acel plus de siguranta oferit de o guma sport. In conditii de mers normale, o guma sport tine pe viespie cam 10.000 - 12.000 (spatele). Vorba unui amic : o spitalizare/recuperare costa mult mai mult decat o guma buna asadar nu merita compromisul din punctul meu de vedere. Eu am comandat gumele si astept sa vina, alegerea pentru sezonul asta este : Dunlop Sportsmart 2. Pana imi vin mai trag de M5-urile pe care le am. Niste gume foarte bune de altfel, s-au comportat genial in toate conditiile posibile (oras, circuit, serpentine, ploaie, sub 0 grade, etc) o singura data mi-a fugit spatele pe pista si astfel am reusit si prima salvare de highside. Comportamentul pe ploaie, foarte bun jos palaria ! Sezonul asta voi merge pe sportsmart 2 deoarece am vazut ca au o receptie foarte buna si sunt mai dedicate mersului pe circuit, abia astept sa le montez. :bike-037:

Super gume sportsmart-urile!iti recomand sa fii mai atent la un singur lucru,daca zici ca mergi pe pista:nu te anunta cand sar din temperatura(tipic dunlop).daca e vorba doar de amckart sau tg. secuiesc,la intrari de 10-15-20 minute nu ar trebui sa puna probleme supraincalzirea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru recomandare, o sa tin cont de asta. In principiu o sa frecventez mai mult circuitele mici insa planuiesc cateva iesiri si pe Adancata. Sa inteleg ca doar dunlopul are problema asta ? Care este feedbackul dat de celelalte gume cand trec de temperatura lor ?

 

Totodata revin cu o mica problema, azi dimineata am venit cu "viespul" la munca si cand am oprit motorul, m-am trezit cu o balta de antigel sub ea si apa pana sus si bolborosind in vasul de expansiune. De cand o am mi s-a mai intamplat treaba asta o singura data, vara trecuta, dupa ce am incins-o bine in oras la ora de varf dar acum nu a fost cazul. Acul ceasului care indica temperatura a trecut putin peste jumatate. Cand am ajuns in parcare ventilatorul mergea deci problema nu este la el iar antigelul a fost schimbat anul trecut. A mai avut careva o problema similara ? Care a fost rezolvarea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 1000km eficienta 60%?ori nu simti bine,ori placutele varza,ori discurile duse.dupa 1000km deja ai uzura in placuta,eficienta demult trebuia sa o simti ca fiind maxima.

 

Legat de gume,da,majoritatea cu un pic de experienta recomanda gume sport,nu hypersport,nu touring 100& pe Viespe,pt ca acest motor se preteaza si are si valente sportive.si da,eficienta lui e data si de gume.incearca un set de gume hypersport pe Viespe si vei spune ca ai alt motor.la fel si cu gumele full-touring,doar ca in acest caz se schimba "in rau".durata de viata e invers proportionala cu siguranta data de guma.gumele sport fiind compromisul ideal.

 

Prima tura sezonul asta o sa incerc sa le rodez fortat, cat mai multe frane sau accelerat cu franele aplicate usor. Si eu tind sa cred ca din cauza uzurii discurilor placutele nu calca pe toata suprafata acestora, se si observa de fapt urmele pe disc ca nu sunt uniforme. O sa am in vedere schimbul discurilor insa la ce preturi au..

 

In principiu sunt de aceeasi parere legata de gume, motiv pt care dupa o analiza indelungata si detaliata am ales PP (inainte am avut sport pe fata si touring pe spate, nu am avut nici un fel de probleme cu gumele). Totusi, cred ca daca ai un stil de mers echilibrat si folosesti motorul mai mult prin oras, te descursi si cu modelele enumerate de mine mai sus. Am vazut motoare mult mai puternice decat Hornet-ul cu gume touring..

» Post actualizat in 25 Feb 2015 10:22

Super gume sportsmart-urile

 

De acord, insa crezi ca sunt potrivite si pentru circuit? Intreb pentru ca am auzit de la un "expert", chiar legat de SportSmart 2: "vrei sa te dai pe circuit cu gunoaiele alea?" :)

 

Mda, o sa imi pun D211 la carutul din Kaufland, e mai sigur si evit sa intru in pensionarii ce alearga dupa oferte depasind viteza legala pe acel raion..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Totusi, cred ca daca ai un stil de mers echilibrat si folosesti motorul mai mult prin oras, te descursi si cu modelele enumerate de mine mai sus. Am vazut motoare mult mai puternice decat Hornet-ul cu gume touring..

Corect!prin oras sau/si ture lungi,cu un mers omenesc,gumele touring sunt ok.cazul meu,momentan:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totodata revin cu o mica problema, azi dimineata am venit cu "viespul" la munca si cand am oprit motorul, m-am trezit cu o balta de antigel sub ea si apa pana sus si bolborosind in vasul de expansiune. De cand o am mi s-a mai intamplat treaba asta o singura data, vara trecuta, dupa ce am incins-o bine in oras la ora de varf dar acum nu a fost cazul. Acul ceasului care indica temperatura a trecut putin peste jumatate. Cand am ajuns in parcare ventilatorul mergea deci problema nu este la el iar antigelul a fost schimbat anul trecut. A mai avut careva o problema similara ? Care a fost rezolvarea ?

 

Am patit o data treaba asta, insa a fost din cauza unei probleme la ventilator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Prima tura sezonul asta o sa incerc sa le rodez fortat, cat mai multe frane sau accelerat cu franele aplicate usor. Si eu tind sa cred ca din cauza uzurii discurilor placutele nu calca pe toata suprafata acestora, se si observa de fapt urmele pe disc ca nu sunt uniforme. O sa am in vedere schimbul discurilor insa la ce preturi au..

 

In principiu sunt de aceeasi parere legata de gume, motiv pt care dupa o analiza indelungata si detaliata am ales PP (inainte am avut sport pe fata si touring pe spate, nu am avut nici un fel de probleme cu gumele). Totusi, cred ca daca ai un stil de mers echilibrat si folosesti motorul mai mult prin oras, te descursi si cu modelele enumerate de mine mai sus. Am vazut motoare mult mai puternice decat Hornet-ul cu gume touring..

» Post actualizat in 25 Feb 2015 10:22

 

 

De acord, insa crezi ca sunt potrivite si pentru circuit? Intreb pentru ca am auzit de la un "expert", chiar legat de SportSmart 2: "vrei sa te dai pe circuit cu gunoaiele alea?" :)

 

Mda, o sa imi pun D211 la carutul din Kaufland, e mai sigur si evit sa intru in pensionarii ce alearga dupa oferte depasind viteza legala pe acel raion..

Pe amckart sau tg secuiesc,fara sa abuzezi aiurea,sunt ok sportsmarturile.pt circuit mare,nu!cat despre d211/212,m-am dat cu asa ceva pe pista mare si in afara de faptul ca tin demential pe cald,feedback-ul lasa de dorit."expertii" le recomanda,din experienta personala,"pt ca ro sbk" in mare masura.

 

Am mers cu majoritatea producatorilor,gume noi sau sh-uri bune,si dintre toate dunlop-ul mi se pare cel mai prost in ceea ce priveste feedback-ul.si pana una alta,noi muritorii de rand,nu merge 5 ture cu gumele si apoi le aruncam la gunoi.aia care faca asta,da,isi permit sa zica despre altceva ca e gunoi.iar cand ro sbk-ul te strange cu usa la rookies sa mergi pe d211,normal ca toti o sa le laude.ia vezi la clasa mare cu ce se dau.pirelli si metzler!e drept ca slick-uri,dar daca dunlip e asa bun de ce nu iau dunlop slick?povesti de marginea circuitului astea cu dunlop--urile the shiznit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zicea cineva mai devreme ceva de cric central ...daca gasiti ceva sa ma anuntati si pe mine plz.

a reusit cineva pana acum sa-si puna handguarduri pe viespe? eu am gasit unele universale dar le puneam fix degeaba pt ca se prindeau mai de pe centrul ghidonului si ramaneai cu mainile descoperite.

 

si daca intereseaza pe cineva topcase de 2 casti si sidecase-uri + suportul pe hornet 2003-2005. eu le-am imprumutat de la gh-ul si si-au facut treaba exemplar indiferent de drumul ales
pret 500RON

 

 

post-46867-0-06965300-1424936818_thumb.jpg

post-46867-0-03136600-1424936826_thumb.jpg

post-46867-0-88603100-1424936837_thumb.jpg

post-46867-0-29637200-1424936849_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua. De curand am demontat rezervorul (Honda hornet 2002) dar din pacate mi-a ramas un cablu de curent care "curge" de sub rezervor . Mi-am batut capul si eu si fratele meu si nu am nici cea mai vaga idee unde ar putea ajunge.Practi pleaca di centrul rezervorului si merge inspre șa si trece in partea dreapta pe sub coada rezervorului. Are in cap o mufa cu 2 gauri.Ma poate ajuta cineva?


» Post actualizat in 03 Mar 2015 14:47

Sal de curand am demontat rezervorul (Honda Hornet 2002) dar din pacate nu am fost atent si nu am vazut de unde a iesit un cablu electric care pleaca di centrul rezervorului.Practic coboara spre șa si trece in partea dreapta catre baterie dar nu vad nici o mufa de conexiune in apropiere daca m-ati putea ajuta ca nu as vrea sa stric mai multe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...