Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Alta belea.. sezonul trecut, inainte sa scot motorul din garaj am observat problema.. nu imi functioneaza faza scurta lunga stopul pe frana de pe spate clacsonul si altele

am fost la service moto l.a verificat au zis ca nu stiu cauza.

» Post actualizat in 22 Apr 2015 09:22

Au verificat si sigurantele au spus ca sunt ok

» Post actualizat in 22 Apr 2015 09:22

Au verificat si sigurantele au spus ca sunt ok

» Post actualizat in 22 Apr 2015 09:22

Au verificat si sigurantele au spus ca sunt ok

Blocul de lumini l-ai verificat? Multe din ce zici sunt comandate de aici, claxon, faza mica\mare...Adica s-a stricat stand in garaj? Poate s-au oxidat niste contacte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Ai mizerie in rezervor si se obtureaza curgerea benzinei temporar. Sau, in fine, eu asta aveam cu aceleasi simptome enervante dar cu o repetitie mult mai mica.

si cum cureti rezervorul ca ma intereseaza si pe mine. Chiar cand am scos motorul de la iernat mi-a facut de 2 ori asa Editat de cristirus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am o problema cu Viespea mea din 2007. In aproximativ 50% din cazuri, cand accelerez, mai ales in trepte inferioare, are "ezitari", la modul ca turatia nici nu creste, dar nici nu scade sau doar scade foarte foarte incet; pur si simplu nu accelereaza. Chestia asta dureaza aproximativ o secunda, dupa care isi revine, iar daca las acceleratia in pozitia in care era cand incercam sa demarez smuceste. O alta situatie e cand merg constant in jurul a 7000 - 7500 rpm, cand se intampla sa aiba pierderi de putere pentru cateva fractiuni de secunda.

Mentionez ca are ulei, filtru de ulei, ambreiaj, bujii si filtru de aer noi iar TPS-ul si cablul de acceleratie sunt in regula (la fel se comporta si inainte sa schimb ambreiajul si bujiile). Singurul lucru pe care l-am observat e ca are crackcase breather-ul plin cu o chestie maronie care pare murdara si trebuie curatat, insa cand am schimbat filtrul de aer nu l-am gasit a fi murdar de ulei si nici nu exista ulei in compartimentul sau. Deja problema a devenit foarte enervanta si nu "trage" cum ar trebui sa traga. Se poate sa fie din cauza crackcase breatherului?? Ma poate ajuta cineva cu o idee? Multumesc.

Cam vagă descrierea ta pt o problemă care pare greu de dibuit. Am mai povestit undeva că (la PC41) e normal să aibă așa o ezitare dacă accelerezi în secunda imediat următoare după ce ai pornit motorul ( aflat default în buclă închisă până CDI anulează șocul și trece pe info de la sonda lambda ). Face la rece sau tot timpul ? Pe neutral se turează la roșu (13k rpm) sau e limitată mai jos ? Ai făcut vreun "custom" pe la tobă ( care să implice și sonda lambda ) sau ai toba originală ? Gazele miros normal la cald sau rămâne un vag miros de benzină ca atunci când e motorul rece ?

Pt a vedea dacă e problemă pe aprindere măsoară bobinele apoi desfă bujiile, verifică ochiometric și cu aparatul de măsură fișele și dacă să zicem sunt înnegrite bujiile 1 cu 4, schimbi bobinele între ele și vezi dacă problema se mută la bujiile 2-3 după schimbare. Câți km are mobra de i-ai schimbat ambreiajul ( test de compresie ?) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam vagă descrierea ta pt o problemă care pare greu de dibuit. Am mai povestit undeva că (la PC41) e normal să aibă așa o ezitare dacă accelerezi în secunda imediat următoare după ce ai pornit motorul ( aflat default în buclă închisă până CDI anulează șocul și trece pe info de la sonda lambda ). Face la rece sau tot timpul ? Pe neutral se turează la roșu (13k rpm) sau e limitată mai jos ? Ai făcut vreun "custom" pe la tobă ( care să implice și sonda lambda ) sau ai toba originală ? Gazele miros normal la cald sau rămâne un vag miros de benzină ca atunci când e motorul rece ?

Pt a vedea dacă e problemă pe aprindere măsoară bobinele apoi desfă bujiile, verifică ochiometric și cu aparatul de măsură fișele și dacă să zicem sunt înnegrite bujiile 1 cu 4, schimbi bobinele între ele și vezi dacă problema se mută la bujiile 2-3 după schimbare. Câți km are mobra de i-ai schimbat ambreiajul ( test de compresie ?) ?

 

O las sa se incalzeasca pana imi arata in bord temperatura apei inainte sa plec cu ea de fiecare data. Are simptomele astea si cand abia am pus-o in miscare, dar si cand merg cu ea de juma' de ora, sa zicem. Nu are importanta asta. Scoasa din viteze se tureaza pana la rosu, nu are nici un fel de limitare. Toba e originala, nu i-am facut nici o modificare, iar la gaze nu pot spune ca am fost atent. Tot ce am observat e ca mirosul e mai puternic cand abia o pornesc, rece. Am schimbat ambreiajul ca aveam eu o dambla si vroiam kevlar si arcuri mai tari, mobra are doar 15 000 km iar test de compresie nu i-am facut. Legat de fise, aveam in minte sa le schimb, atat pe ele cat si pipele, ceea ce o sa si fac in viitorul apropiat. Din ce am vazut cand am dat jos bujiile vechi, pareau uzate la fel.

 

Mentionez ca avea problema asta si inainte sa schimb ambreiajul si bujiile, insa a inceput sa faca asa de putin timp, gen de prin iarna, din ce in ce mai des.

Editat de drkstr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam vagă descrierea ta pt o problemă care pare greu de dibuit. Am mai povestit undeva că (la PC41) e normal să aibă așa o ezitare dacă accelerezi în secunda imediat următoare după ce ai pornit motorul ( aflat default în buclă închisă până CDI anulează șocul și trece pe info de la sonda lambda ). Face la rece sau tot timpul ? Pe neutral se turează la roșu (13k rpm) sau e limitată mai jos ? Ai făcut vreun "custom" pe la tobă ( care să implice și sonda lambda ) sau ai toba originală ? Gazele miros normal la cald sau rămâne un vag miros de benzină ca atunci când e motorul rece ?

Pt a vedea dacă e problemă pe aprindere măsoară bobinele apoi desfă bujiile, verifică ochiometric și cu aparatul de măsură fișele și dacă să zicem sunt înnegrite bujiile 1 cu 4, schimbi bobinele între ele și vezi dacă problema se mută la bujiile 2-3 după schimbare. Câți km are mobra de i-ai schimbat ambreiajul ( test de compresie ?) ?

 

Incerc sa iti descriu eu mai bine: cu gaz constant, motocicleta intra intr-o aparenta frana de motor. Dureaza putin, gen 1-2 secunde, dupa care puterea revine, de obicei foarte brusc (iar daca te-a pus dracu sa tragi de gaz sa compensezi.... e distractiv de brusc). Atat.

E banal dar destul de deranjant, mie mi-a facut chestia asta pe Amckart de exemplu si singurul lucru care m-a salvat a fost ca stiam ce urmeaza si am strans ambreiajul.

Dupa ce am pus o prostie din aia de fuel injector in ea s-a calmat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O luăm la ghiceală, dacă nu e electric atunci e pe alimentare. Presiune mică la intrare injectori : sita de la pompa de benzină, pompa sau regulator de presiune.

De unde știi că TPS e bun ? Ai unde să pui diagnoză ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos si viespea in sfarsit la aer, prima destinatie a fost la ITP, insa cu ocazia asta am verificat si presiunea in pneuri:

 

Fata: 1.5 (am pus 2.2)

Spate: 2.0 (am pus 2.4)

 

Pilot Power DOT 2014 (schimbate in toamna anul trecut).

 

Este normal ca peste iarna sa piarda asa de mult presiune?

Cand am bagat-o in garaj avea tot 2.2 cu 2.4

 

Am si apucat sa fac cam 60km cu presiunea scazuta, nu m-a lasat inima sa nu dau o tura de varianta si abia la intoarcere am dat pe la o vulcanizare, sper ca nu-i bai :)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O luăm la ghiceală, dacă nu e electric atunci e pe alimentare. Presiune mică la intrare injectori : sita de la pompa de benzină, pompa sau regulator de presiune.

De unde știi că TPS e bun ? Ai unde să pui diagnoză ?

Salut. TPS-ul e verificat de tipii de la service. Nu am de unde sa iau diagnoza. Incerc sa mai continui pe partea electrica, pentru ca de acolo banuiesc ca e avand in vedere ca e un fenomen care apare aleator. Daca nu merge asa, trec si la partea mecanica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e normal.

esti sigur?pe ce te bazezi cand spui ca e normal sa piarda asa multa presiune?nu sunt ironic,chiar as vrea sa stiu.nu de alta,dar dupa cate 5-6 luni de "garat" motorul,stand pe roti,nu pe stander,mie imi pierde maxim 0.2,in cel mai rau caz.tine cont ca gumele omului sunt noi,ale mele in general sunt pe sfarsit de viata cand bag motorul la iernat.:)

 

@vallach:tura pe varianta nu se pierde sub nici o forma:P cat despre cei 60km cu presiunea scazuta,n-are absolut nimic decat o uzura mai mare in km aia decat cu presiunea normala...adica putin spre deloc.sezon placut si linistit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos si viespea in sfarsit la aer, prima destinatie a fost la ITP, insa cu ocazia asta am verificat si presiunea in pneuri:

 

Fata: 1.5 (am pus 2.2)

Spate: 2.0 (am pus 2.4)

 

Pilot Power DOT 2014 (schimbate in toamna anul trecut).

 

Este normal ca peste iarna sa piarda asa de mult presiune?

Cand am bagat-o in garaj avea tot 2.2 cu 2.4

 

Am si apucat sa fac cam 60km cu presiunea scazuta, nu m-a lasat inima sa nu dau o tura de varianta si abia la intoarcere am dat pe la o vulcanizare, sper ca nu-i bai :)

 

 

esti sigur?pe ce te bazezi cand spui ca e normal sa piarda asa multa presiune?nu sunt ironic,chiar as vrea sa stiu.nu de alta,dar dupa cate 5-6 luni de "garat" motorul,stand pe roti,nu pe stander,mie imi pierde maxim 0.2,in cel mai rau caz.tine cont ca gumele omului sunt noi,ale mele in general sunt pe sfarsit de viata cand bag motorul la iernat. :)

 

@vallach:tura pe varianta nu se pierde sub nici o forma:P cat despre cei 60km cu presiunea scazuta,n-are absolut nimic decat o uzura mai mare in km aia decat cu presiunea normala...adica putin spre deloc.sezon placut si linistit!

 

Eu am Diablo Rosso 2 puse in toamna si mi-a pierdut 0.6 - 0.7 atmosfere pe durata iernii.

» Post actualizat in 24 Apr 2015 11:30

Pentru cine are nevoie de manual de service pentru Hornet,un tip a postat aici linkuri de download pentru diversi ani de fabricatie: http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?p=276950

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vallach:tura pe varianta nu se pierde sub nici o forma:P

 

Sa stii ca e destul de faina centura asta pt o tura rapida: Apahida-Valcele, plus ca nu e prea circulata si nici nu sunt admiratoare pe margine :P

» Post actualizat in 24 Apr 2015 11:37

Eu am Diablo Rosso 2 puse in toamna si mi-a pierdut 0.6 - 0.7 atmosfere pe durata iernii.

 

Inainte am avut Pirelli Dragon Supercorsa si un IRC SP-11R sport-touring pe spate, nu tin minte sa se fi lasat asa de mult pe timpul iernii.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca e destul de faina centura asta pt o tura rapida: Apahida-Valcele, plus ca nu e prea circulata si nici nu sunt admiratoare pe margine :P

» Post actualizat in 24 Apr 2015 11:37

 

Inainte am avut Dragon Supercorsa si un IRC sport-touring pe spate, nu tin minte sa se fi lasat asa de mult pe timpul iernii.

 

...m-am speriat initial, apoi am bagat aer in ele si le-am verificat periodic presiunea cu acelasi manometru. Par a fi in regula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos si viespea in sfarsit la aer, prima destinatie a fost la ITP, insa cu ocazia asta am verificat si presiunea in pneuri:

 

Fata: 1.5 (am pus 2.2)

Spate: 2.0 (am pus 2.4)

 

 

nu era 2,5 fata si 2,9 spate?

Editat de kokane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza un disc pe roata din fata (partea stanga), si o teava de esapament (ala care se imparte in 4) pentru un hornet din 2007.

(Sau pur si simplu daca cineva dezmembreaza hornet 2007, is interesat)

Ideal ar fi in jur de cluj ... dar daca ii cazu' exista si curier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti sigur?pe ce te bazezi cand spui ca e normal sa piarda asa multa presiune?nu sunt ironic,chiar as vrea sa stiu.nu de alta,dar dupa cate 5-6 luni de "garat" motorul,stand pe roti,nu pe stander,mie imi pierde maxim 0.2,in cel mai rau caz.tine cont ca gumele omului sunt noi,ale mele in general sunt pe sfarsit de viata cand bag motorul la iernat. :)

 

@vallach:tura pe varianta nu se pierde sub nici o forma:P cat despre cei 60km cu presiunea scazuta,n-are absolut nimic decat o uzura mai mare in km aia decat cu presiunea normala...adica putin spre deloc.sezon placut si linistit!

 

 

Din amintiri, la Michelin aveai pierdere de 1psi/luna (doar din cauciuc). Asta inseamna 0.07*6 => 0.42 (6-7-8... ca toamna e lunga). Mai adauga si o diferenta acolo de la temperatura ... E pe acolo, e normal. Acum omoara-ma ca nu imi da la 0.01 :)

» Post actualizat in 24 Apr 2015 13:37

Presiunea e și în funcție de modelul cauciucului, nu numai de mobră

 

Si de preferinte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Din amintiri, la Michelin aveai pierdere de 1psi/luna (doar din cauciuc). Asta inseamna 0.07*6 => 0.42 (6-7-8... ca toamna e lunga). Mai adauga si o diferenta acolo de la temperatura ... E pe acolo, e normal. Acum omoara-ma ca nu imi da la 0.01 ? Post actualizat in 24 Apr 2015 13:37

 

 

Si de preferinte.

Hehe,am priceput acum:) inseamna ca am eu noroc si cu garajul incalzit,cine stie.:)

Legat de presiunea aia de manual,discutiile se regasesc peste tot,cine are curaj sa bage atat aer in gume si sa si mearga cu mobra,are OO-le maaaari de tot si incosntienta pe masura :P

@vallach:centura aia e numai buna de "aerisit" mintea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe,am priceput acum:) inseamna ca am eu noroc si cu garajul incalzit,cine stie. :)

Legat de presiunea aia de manual,discutiile se regasesc peste tot,cine are curaj sa bage atat aer in gume si sa si mearga cu mobra,are OO-le maaaari de tot si incosntienta pe masura :P

@vallach:centura aia e numai buna de "aerisit" mintea :D

 

Hai ca m-ai facut curios cu asta cu incalzirea.

Uite ce am gasit: http://www.ehow.com/list_6944437_reasons-losing-tire-pressure.html Cica e invers, la cald pierzi mai mult.

 

Tire pressure typically decreases more during warm weather than in cold weather. During cool weather, tire pressure can decrease by 1 or 2 lbs. a month and during warm weather tire pressure can decline by even more.
Editat de satori
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Hai ca m-ai facut curios cu asta cu incalzirea.

Uite ce am gasit: http://www.ehow.com/list_6944437_reasons-losing-tire-pressure.html Cica e invers, la cald pierzi mai mult.

 

Tire pressure typically decreases more during warm weather than in cold weather. During cool weather, tire pressure can decrease by 1 or 2 lbs. a month and during warm weather tire pressure can decline by even more.

habar nu am detalii tehnice,doar ziceam...ca poate am noroc cu garajul incalzit.oricum o mica diferenta intre ce spui tu si ce "posed" eu.warm weather e afara vara,la mine in garaj e decent doar,ca primavara afara. :) ce spun eu e pe gume pilot power 2ct,gp racer,si metz raceteck k3.pe pirelli supercorsa pro am pierdut mai bine de 0.5 daca imi aduc bine aminte.in acelasi garaj:) as inclina sa cred ca la mine in garaj de fapt sunt conditiile alea ideale de a pastra gumele,relativ intunecos,nici prea cald nici prea frig.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...