Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stiti cumva ce rol are fitrul asta ,se numeste sub air-cleaner ?

 

Doar asta am reusit sa gasesc, desi nu sunt sigur 100% daca este acelasi sistem si la Hornet:

 

"Rather than add the complication of programmed fuel ignition, Honda engineers instead modified the carburetors, adding a solenoid that controls air entering the float chambers. The solenoid reacts instantaneously to ignition status. During normal operation, the float chambers draw air from a sub-air-cleaner assembly. But if there's a loss of electricity to the ignition, and, subsequently, to the spark plugs, the solenoid switches airflow from the sub-air-cleaner to the intake ports. That equalizes the air pressure in both the ports and float chambers, which instantly stops fuel from entering the combustion chambers. It's a clever bit of engineering that allows using a carburetor system with a catalyzer-something not possible before."

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok ,cred ca am inteles cat de cat.

Fultrul meu cred ca nu a

fost schimbat niciodata si iera foarte imbatranit ,defapt nici nu am reusit sa il scot ,s a facut bucati ,ma gandeam sa nu fii tras bucati in carburatoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Am un Hornet PC41 din 2007 si dupa multe investigatii, in sfarsit am gasit cauza problemelor cu pornirea. E vorba despre o garnitura de la pompa de benzina, cea care se gaseste la imbinarea dintre pompa propriu-zisa si ansamblul din plastic. Am atasat imagini sugestive. Voi merge maine la magazine de piese auto-moto pentru a cauta garnitura respectiva.

 

Simptome: la punerea contactului, pompa se auzea functionand, insa la actionarea demarorului motorul nu pornea. Am suspectat bujiile, CDI, releu pornire, traseu alimentare... Am verificat si daca pompa baga benzina. Băga benzină însă nu cu suficienta presiune.

 

Am scris pentru ca pe viitor, daca va confruntati cu ceva similar, sa poata fi de ajutor.

post-55322-0-34654200-1431258769_thumb.jpg

post-55322-0-88851700-1431258788_thumb.jpg

post-55322-0-33883000-1431258809_thumb.jpg

post-55322-0-67115100-1431258830_thumb.jpg

post-55322-0-88223600-1431258841_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand eu si prietena mea avem un nou membru in familie (PC34) am inceput sa mai invat una alta despre el.

Intr-o prima faza, am realizat ca este foarte "educativ" mai ales daca nu ai experienta, sa schimbi furtunul de benzina ce pleaca de la robinet.

Dar ce zic eu "educativ'....este de-a dreptul orgasmic! Sper sa nu mai fac treaba asta curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva ce cod de bujii e la pc34? ngk...de care?

sau daca sunt altele mai bune si trage mai bine per ansamblu?

va multumesc.

Editat de kokane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NGK CR9EH-9. Nu am incercat iridium niciodata insa. Nu pot spune daca este o dif notabila in afara de durata mai mare de utilizare.

» Post actualizat in 11 May 2015 08:32

NGK CR9EH-9. Nu am incercat iridium niciodata insa. Nu pot spune daca este o dif notabila in afara de durata mai mare de utilizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva ce cod de bujii e la pc34? ngk...de care?

sau daca sunt altele mai bune si trage mai bine per ansamblu?

va multumesc.

 

In manual este mentionat doar codul CR9EH-9 (NGK), iar ca sa ai o idee legata de pret arunca un ochi AICI.

 

Codul pt bujiile iridium este CR9EHIX-9 (exista si CR9EHI-9, insa nu apare ca si model compatibil pt CB600f pe unele site-uri de consumabile moto):

HIX - 10mm, 3/4' reach, 5/8' hex, gasket seat, resistor, partial thread, fine wire (0.6mm) iridium center electrode, tapered cut ground electrode, 0.36'gap

HI - 10mm, 3/4' reach, 5/8' hex, gasket seat, resistor, partial thread, iridium center electrode, 0.36'gap

 

Am folosit doar bujiile standard si pana acum nu mi-a oferit nimeni un argument suficient de convingator pentru a trece pe iridium, in plus motocicleta se comporta foarte bine cu cele regular. Am inteles ca exista un risc mai mare sa ineci motorul cu bujii iridium, insa nu pot confirma/infirma.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

Intrebare pentru cei mai experimentati ca mine in ceea ce priveste Hornet-ul. Se poate da aripa fata jos fara sa demontezi si furca? Am desfacut toate suruburile si nu am reusit sa scot aripa. Modelul este PC34, an de fabricatie 2000.

 

Multumesc.

Editat de MirceaB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

Intrebare pentru cei mai experimentati ca mine in ceea ce priveste Hornet-ul. Se poate da aripa fata jos fara sa demontezi si furca? Am desfacut toate suruburile si nu am reusit sa scot aripa. Modelul este PC34, an de fabricatie 2000.

 

Multumesc.

Sigur. Sunt 4 suruburi. Doua in fata si doua in spatele furcii. Cele din spate fixeaza si tubul/furtunul de comunicare intre etriere. La suruburile din spate poti impinge in interior piulita care e fixata de aripa. Mie mi-a inlesnit demontarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! La o Honda Hornet de 900,am o mica nedumerire ! Pinionul de transmisie,sau de 'atac',are un mic joc axial,pe caneluri cca 1-2mm,e normal sa fie asa,sau e ceva in neregula !?La voi cum e ?Surubul e original,saiba la fel si e bine strans,are pus si pasta . :hug:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! La o Honda Hornet de 900,am o mica nedumerire ! Pinionul de transmisie,sau de 'atac',are un mic joc axial,pe caneluri cca 1-2mm,e normal sa fie asa,sau e ceva in neregula !?La voi cum e ?Surubul e original,saiba la fel si e bine strans,are pus si pasta . :hug:

 

Așa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur. Sunt 4 suruburi. Doua in fata si doua in spatele furcii. Cele din spate fixeaza si tubul/furtunul de comunicare intre etriere. La suruburile din spate poti impinge in interior piulita care e fixata de aripa. Mie mi-a inlesnit demontarea.

 

Salut,

Da, asa este. Am desfacut cele 4 suruburi, aripa se misca insa nu pot sa o scot. Nu merge nici in spate, nu pot sa trag de ea nici in fata, iar direct in sus nici poveste. In fine, mai mesteresc maine.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate tin minte trebuie sa o strangi un pic sa iasa printre jambe.

Pinionul de transmisie,sau de 'atac',are un mic joc axial,pe caneluri cca 1-2mm,e normal sa fie asa,sau e ceva in neregula !

asa tre sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat cineva +3 dinti pe foaia spate pe hornet 600? Cum trage,cat consuma in plus?

am incercat eu +4.sare mai repede in ture,e mai aspra iar consumul,sincer iti spun,la cum mergeam eu cu Viespea pe vremea aia,nici nu l-am simtit sa fie mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat cineva +3 dinti pe foaia spate pe hornet 600? Cum trage,cat consuma in plus?

 

Buna intrebare.

 

Am observat ca raportul standard la Hornet (PC34) pt foaia spate, de 42 dinti, este mult mai mic decat cel standard pt Bandit (K1), care este de 47 dinti.

 

Anul trecut am schimbat kitul de lant, insa am mers pe valorile standard: DID 525VX (110) + pinioane Esjot (15, 42)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Buna intrebare.

 

Am observat ca raportul standard la Hornet (PC34) pt foaia spate, de 42 dinti, este mult mai mic decat cel standard pt Bandit (K1), care este de 47 dinti.

 

Anul trecut am schimbat kitul de lant, insa am mers pe valorile standard: DID 525VX (110) + pinioane Esjot (15, 42)

Cei 47 de dinti de la Bandit cred ca sunt pt compensa lipsa de putere,si chiar si asa e lesinat rau banditul.:) eu pusesem RK gold cu JT-uri(15/46) si recomand,schimbarea e inspre bine si se simte imediat.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi frumos bajeti.. Citisem ca hornetu e under geared din fabrica,dar stiti cum e..am auzit si mi-a placut si mie expresia de pe aici cu "japonezu a gandit-o el bine de a facut-o asa".. Le-a cam venit vremea sa le schimb si ma gandeam la un upgrade,doar ca acum vreo 2 ani am schimbat doar lantu ca ala se sparsese si deh,carpeala low budget :)).. Mai citisem tot pe undeva ca mai bine pui +3 pe spate decat -1 pe fata de mila lantului cica.. Problema e ca daca ii pun +3 pe spate imi trebuie automat si lant mai lung,dar cum lantu meu are doar vreo 3-4k km as investi banii in altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...