Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

am inteles.personal nu mi se pare deloc ok,dar nah,foecare dupa mintea lui.

 

on-topic:celelalte doua Horneturi avea simptome APROAPE identice.dar diferenta intre alea si al lui @fricu a sesizat-o cineva?

 

Aproape identice inseamna cam asa: pe loc in neutru ambele motoare se turau corect, fara probleme. Functie de treapta de viteza, se limitau ori la 8000rpm ori la 5000-5500 rpm.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Aproape identice inseamna cam asa: pe loc in neutru ambele motoare se turau corect, fara probleme. Functie de treapta de viteza, se limitau ori la 8000rpm ori la 5000-5500 rpm.

Foarte ciudat. Sunt curios daca gasiti o solutie concreta, care sa rezolve problema. Success Editat de RazvanLNI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce rau esti.....ce ti-a facut ma Cesar?

Si-a recunoscut greseala , banii ii va inapoia.

Sunt lucruri care se pot rezolva de Cesar , si lucruri care poate il depasesc.

Cel mai importat este ca : recunoaste, accepta si raspunde criticilor.

Nu as vrea sa incep ca sa enumar cele facute de el si "uceniciii" lui.

Am renuntat in a ma mai duce la el in "regat".

Daca esti curios,ti le scriu pe privat,cu lux de amanunte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu update cand iese din service SKR (Skandal).

 

Am rasfoit putin topicurile cu probleme asemanatoare pe care le-am gasit pe net. Sunt multe cazurile in care nu s-a gasit rezolvarea (nu vorbim despre filtre infundate, bujii vechi, etc), si eu doar intr-unul dintre cazuri s-a ajuns la o concluzie:

 

"New set of carbs chucked on, back on the dyno, setting up, jetting and shimming the needles for optimum setup. going well, bikes producing 90+BHP at back wheel, then all of a sudden she just dies, no life, nothing. wont fire up, keeps cranking and cranking... Next day comes and the guys go back to the bike, she fires straight up, strange!? Back on dyno for million'th time, same happens again. after checking everything they can, the prognosis was it must be the cdi as that is the only thing they cant check and everthing else seems fine...back to the breakers...

 

New CDI in place, back on the dyno. Presto! runnning like a dream!"

 

http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=60&t=29352

 

Am mai avut sezonul asta de a face cu un CDI defect de Hornet dar spre deosebire de al tau, acesta nu dadea deloc scanteie.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incet incet,isi da seama "lumea" de serviciile prestate de cesar si oamenii pe care ii are "sclavi" in regatul lui dotat cu fotolii de pele si lcd montat pe un perete :alcy: .

Am înțeles ideea din prima, nu e nevoie să insiști atât. Indiferent cât ar fi un garaj de bun se mai întâmplă...

 

Da, am citit si eu topicul. M-am si interesat de CDI si TPS, am de unde sa fac rost si va fi urmatoarea incercare (fiind ceva mai scumpe) daca nu se rezolva nici acum.

Caută un CDI de împrumut. Dacă băieții ăștia nu ți-au găsit defectul după atâta muncă, speri să știe cineva s-o facă prin telefon ?

În locul tău aș încerca o rezolvare tot cu băieții în loc să merg la cel cu "pastilele"- jocul termic ( pare lipsă de profesionalism sau habarnist s-o dea cu pastilele direct în telefon ).

O s-o frece inutil cu pastilele după care veți reveni la a căuta adevărata problemă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 jiglere,4marimi diferite si ace de dozaj de la alta motoreta.Carburatoare facute din bucati si fiecare functiona de capul lui.Defectul in sine: carburatoarele dozau mai multa benzina decat fluxul maxim al airboxului.Acum funtioneaza liniar pana in limitare (13500 rpm) in toate treptele si un consum de 5.5 l la viteza medie de 160 kmh.

Editat de Skandal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, deci am luat motocicleta de la SKR la o zi dupa ce am lasat-o in service si merge excelent.

Am testat pana la 200 si nu mai intrerupe deloc iar motorul se aude total diferit cu un consum bun as spune eu. Trage pe fiecare treapta fara nici o problema si nici fum nu mai da in limitare.

Asa cum a zis si Silviu, problema principala era din carburatoare si cu ocazia asta am pus si bujii noi deoarece cele vechi pe langa faptul ca erau foarte uzate nu erau pentru Honda.

Cu alte cuvinte, multumesc SKR pentru promptitudine, rapiditate si rezultate :)

Multumesc si Grand Moto Service pentru sinceritate si pentru returnarea sumei partiale achitate.

Editat de fricu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, deci am luat motocicleta de la SKR la o zi dupa ce am lasat-o in service si merge excelent.

Am testat pana la 200 si nu mai intrerupe deloc iar motorul se aude total diferit cu un consum bun as spune eu. Trage pe fiecare treapta fara nici o problema si nici fum nu mai da in limitare.

Asa cum a zis si Silviu, problema principala era din carburatoare si cu ocazia asta am pus si bujii noi deoarece cele vechi pe langa faptul ca erau foarte uzate nu erau pentru Honda.

Cu alte cuvinte, multumesc SKR pentru promptitudine, rapiditate si rezultate :)

Multumesc si Grand Moto Service pentru sinceritate si pentru returnarea sumei partiale achitate.

Ne bucuram ca te-am putut ajuta.

» Post actualizat in 21 Jun 2015 14:06

Ps: Toate motocicletele pe carburatoare pot functiona si fara Tps(daca ii scoateti mufa nu veti observa nici o schimbare)el doar modifica avansul de aprindere fata de Pms.Hornetul are oricum avans variabil presetat in Cdi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proaspat cumparata si fostul proprietar nu mergea tare.Versiunea pe care o stiu de la Victor.Motocicleta avea lipsa capacul de la airbox.Cel care l-a dat jos cunostea problema.Noul proprietar(Victor/Fricu) l-a comandat de la dezmembrari si l-a pus unde ii este locul,moment in care au inceput problemele.

Si eu l-am dat jos ca solutie provizorie pana la achizitionarea jigloarelor si a acelor de dozaj originale.Cand i-am explicat lui Fricu ca trebuie dat jos capacul,a inceput sa rada si ne-am dat seama ca cei care ii vandusera mobra...stiau de problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, deci am luat motocicleta de la SKR la o zi dupa ce am lasat-o in service si merge excelent.

Am testat pana la 200 si nu mai intrerupe deloc iar motorul se aude total diferit cu un consum bun as spune eu. Trage pe fiecare treapta fara nici o problema si nici fum nu mai da in limitare.

Asa cum a zis si Silviu, problema principala era din carburatoare si cu ocazia asta am pus si bujii noi deoarece cele vechi pe langa faptul ca erau foarte uzate nu erau pentru Honda.

Cu alte cuvinte, multumesc SKR pentru promptitudine, rapiditate si rezultate :)

Multumesc si Grand Moto Service pentru sinceritate si pentru returnarea sumei partiale achitate.

 

Ma bucur ca s-a rezolvat insa povestea acestei motociclete mi se pare extrem de dubioasa.

In primul rand, cand am vorbit, tin minte ca mi-ai spus ca stii de la vechiul proprietar ca motocicleta nu a avut probleme si mergea bine. Asta i-a indus pentru inceput in eroare pe baietii mei. E asa o bucurie sa lucrezi la motociclete care au fost "reparate" ca sa fie vandute... de te doare capul :)

Operatiunile astea geniale se fac ori de catre un "priceput" in fata blocului ori de catre un service. La service sunt sanse mult mai mari sa gasesti piese de la alte motociclete pe care sa lei iei gratis sau pe sume de nimic si apoi sa le montezi fara sa stii exact ce trebuie montat si unde, dimensiuni, profiluri, etc.

Iar mi se pare bizar cum, s-a gasit imediat problema si s-a rezolvat desi nu cunosc pe nimeni care sa stie pe de rost dimensiuni de jigloare, ace de dozaj, etc. Acum doua zile primisei informatia cum ca problema ar fi de la niste pastile (ti-am explicat atunci ca nu are cum sa fie de la pastile) si de la "ceva sub capacul de distributie" pe care mi l-ai aratat cand ai trecut vineri pe la service. Surpriza... e vorba despre bateria de carburatoare facuta "din bucati". Afirmatia ta cum ca "am vb la service si mi-au spus ca stiu de unde e problema pentru ca au mai intalnit-o" e o alta coincidenta la fel de interesanta.

Nu stiu pe unde a fost motocicleta ta inainte sa o cumperi si sincer nici nu mai conteaza dar nu am putut sa nu observ un sir bizar de coincidente.

Nu vreau sa fiu inteles gresit, nu fac vreo acuzatie - ma mir si eu ca romanul impartial :)

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

d.p.d.v al unui mecanic e destul de greu sa intuiesti ca mobra aia are 4 jicloare de dimensiuni diferite...te astepti ca mobra sa fie in toate mintile si sa aibe ceva infundat,stricat,uzat in ea...din pacate asta e piata second hand [auto-moto],se merge pe principiul ,,un prost arunca o piatra intr-o balta,si 10 destepti se chinuiesc s-o scoata de acolo''...si cine stie ce alte magarii or mai fi facute pe la acea mobra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

d.p.d.v al unui mecanic e destul de greu sa intuiesti ca mobra aia are 4 jicloare de dimensiuni diferite...te astepti ca mobra sa fie in toate mintile si sa aibe ceva infundat,stricat,uzat in ea...din pacate asta e piata second hand [auto-moto],se merge pe principiul ,,un prost arunca o piatra intr-o balta,si 10 destepti se chinuiesc s-o scoata de acolo''...si cine stie ce alte magarii or mai fi facute pe la acea mobra

Eu nu am intuit.Am facut carburatoarele bucati asa cum celalalt service care acuza nu a facut-o.Dimensiunile jigloarelor sunt stantate pe ele si atata vreme cat stii sa citesti...e lesne sa-ti dai seama. Editat de Skandal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cezar, sincer eu ma bucur ca s-a rezolvat si motoreta merge bine acum. N-as putea sa-ti spun ce inseamna aceste coincidente, mie unu nu mi se pare. Nu ma pricep din punct de vedere mecanic ce a spus Silviu ca a lucrat la ea... si nici presupunerea pe care mi-a spus-o prima oara cu privire la pastile. Pentru mine, e tot aia mobra nu mergea si dupa ce a iesit de la el merge. Intr-adevar exact asta mi-a spus fostul proprietar dar totodata i-am informat si pe mecanicii de la service-ul tau de ceea ce mi-a zis fostul proprietar si anume ca a fost schimbat acel TPS, ceva din instalatia electrica si nu avea capacul ce acopera filtrul de aer (capac pe care l-am cumparat eu de la dezmembrari). Nu aveam de unde sa stiu ca daca pun acel capac mobra nu mai merge. Ma gandesc ca Silviu desfacand carburatoarele si cunoscand acest tip de motor/carburatoare a ajuns la concluzia salvatoare.

Inca odata, multumesc tuturor pentru efortul depus si ca in final s-a rezolvat si daca se va mai intalni un posesor de Hornet cu aceasta problema, va avea o informatie utila aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ma bucur ca s-a rezolvat insa povestea acestei motociclete mi se pare extrem de dubioasa.

In primul rand, cand am vorbit, tin minte ca mi-ai spus ca stii de la vechiul proprietar ca motocicleta nu a avut probleme si mergea bine. Asta i-a indus pentru inceput in eroare pe baietii mei. E asa o bucurie sa lucrezi la motociclete care au fost "reparate" ca sa fie vandute... de te doare capul :)

Operatiunile astea geniale se fac ori de catre un "priceput" in fata blocului ori de catre un service. La service sunt sanse mult mai mari sa gasesti piese de la alte motociclete pe care sa lei iei gratis sau pe sume de nimic si apoi sa le montezi fara sa stii exact ce trebuie montat si unde, dimensiuni, profiluri, etc.

Iar mi se pare bizar cum, s-a gasit imediat problema si s-a rezolvat desi nu cunosc pe nimeni care sa stie pe de rost dimensiuni de jigloare, ace de dozaj, etc. Acum doua zile primisei informatia cum ca problema ar fi de la niste pastile (ti-am explicat atunci ca nu are cum sa fie de la pastile) si de la "ceva sub capacul de distributie" pe care mi l-ai aratat cand ai trecut vineri pe la service. Surpriza... e vorba despre bateria de carburatoare facuta "din bucati". Afirmatia ta cum ca "am vb la service si mi-au spus ca stiu de unde e problema pentru ca au mai intalnit-o" e o alta coincidenta la fel de interesanta.

Nu stiu pe unde a fost motocicleta ta inainte sa o cumperi si sincer nici nu mai conteaza dar nu am putut sa nu observ un sir bizar de coincidente.

Nu vreau sa fiu inteles gresit, nu fac vreo acuzatie - ma mir si eu ca romanul impartial :)

Ca tot vorbim de lucruri bizare...fara sa fac vreo acuzatie,spuneai ca nu e de la carburatoare,ca nivelul in camera e ok...

Da-mi voie sa-ti spun:nivelul in carburatoarele de pc25/31 este constant si nedereglabil.Producatorii nu au lasat posibilitatea de a modifica nivelul din camera la fel cum nici acele de dozaj nu au sertare de ajustare.Presupun ca daca cineva dadea carburatoarele jos....observa chestia asta.

La fel de bine mai stiu ca robinetul de benzina la hornet este nituit,prin urmare nu poate fi desfacut si curatat,implicit nu-i poti verifica membrana fara sa-i rupi niturile,care fara sa fac vreo acuzatie,erau intregi.

Mecanicii stiu ca daca totusi acele au siguranta de reglaj,6 saibe sub acesta nu au ce cauta.

Nu mai vb de airboxul smuls si care nu statea fixat pe difuzoarele carburatoarelor.

Mai stiu ca acel Tps nu poate modifica numarul scanteilor ci doar avansul,so...tot 13.000 rpm trebuia sa atinga motorul,implicit buba nu trebuia cautata acolo.

Despre Cdi...in acelasi manual in care iti sunt descrise componentele si reglajele carburatoarelor,gasesti si metodele de diagnosticare a Cdi ului.

Nu vreau sa fiu rautacios cu nimeni,insa invidia si comentariile defaimatoare ale colegilor de breasla,ma obliga sa devin impartial.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat doar niste coincidente bizare - improvizatii grosolane si apoi rezolvare ca prin farmec. Din cate vad, motoreta asta are un istoric cunoscut :)

Sper ca nu s-a inteles altceva.


» Post actualizat in 21 Jun 2015 21:26

Cezar, sincer eu ma bucur ca s-a rezolvat si motoreta merge bine acum.

 

Si eu, sincer.


» Post actualizat in 21 Jun 2015 21:28

si nici presupunerea pe care mi-a spus-o prima oara cu privire la pastile.

 

Ceva legat de schimbul unor "pastile" si ceva legat de chiuloasa...

 

Coincidenta


» Post actualizat in 21 Jun 2015 21:29

Inca odata, multumesc tuturor pentru efortul depus si ca in final s-a rezolvat si daca se va mai intalni un posesor de Hornet cu aceasta problema, va avea o informatie utila aici.

 

Exact, e bine de stiut.


» Post actualizat in 21 Jun 2015 21:37

Scamdal, nu cred ca ne cunoastem. Nu te-am acuzat de nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu s-au rezolvat ca prin farmec.S-au rezolvat ca la carte.Desfacere,masurare,diagnosticare.

Nu noi am pus-o pe seama Tps ului si a Cdi ului :D

 

Ca tot vorbim de lucruri bizare...fara sa fac vreo acuzatie,spuneai ca nu e de la carburatoare,ca nivelul in camera e ok...
Da-mi voie sa-ti spun:nivelul in carburatoarele de pc25/31 este constant si nedereglabil.Producatorii nu au lasat posibilitatea de a modifica nivelul din camera la fel cum nici acele de dozaj nu au sertare de ajustare.Presupun ca daca cineva dadea carburatoarele jos....observa chestia asta.
La fel de bine mai stiu ca robinetul de benzina la hornet este nituit,prin urmare nu poate fi desfacut si curatat,implicit nu-i poti verifica membrana fara sa-i rupi niturile,care fara sa fac vreo acuzatie,erau intregi.
Mecanicii stiu ca daca totusi acele au siguranta de reglaj,6 saibe sub acesta nu au ce cauta.
Nu mai vb de airboxul smuls si care nu statea fixat pe difuzoarele carburatoarelor.
Mai stiu ca acel Tps nu poate modifica numarul scanteilor ci doar avansul,so...tot 13.000 rpm trebuia sa atinga motorul,implicit buba nu trebuia cautata acolo.
Despre Cdi...in acelasi manual in care iti sunt descrise componentele si reglajele carburatoarelor,gasesti si metodele de diagnosticare a Cdi ului.
Nu vreau sa fiu rautacios cu nimeni,insa invidia si comentariile defaimatoare ale colegilor de breasla,ma obliga sa devin impartial.


"Ma bucur ca s-a rezolvat insa povestea acestei motociclete mi se pare extrem de dubioasa.
In primul rand, cand am vorbit, tin minte ca mi-ai spus ca stii de la vechiul proprietar ca motocicleta nu a avut probleme si mergea bine. Asta i-a indus pentru inceput in eroare pe baietii mei. E asa o bucurie sa lucrezi la motociclete care au fost "reparate" ca sa fie vandute... de te doare capul :)
Operatiunile astea geniale se fac ori de catre un "priceput" in fata blocului ori de catre un service. La service sunt sanse mult mai mari sa gasesti piese de la alte motociclete pe care sa lei iei gratis sau pe sume de nimic si apoi sa le montezi fara sa stii exact ce trebuie montat si unde, dimensiuni, profiluri, etc.
Iar mi se pare bizar cum, s-a gasit imediat problema si s-a rezolvat desi nu cunosc pe nimeni care sa stie pe de rost dimensiuni de jigloare, ace de dozaj, etc. Acum doua zile primisei informatia cum ca problema ar fi de la niste pastile (ti-am explicat atunci ca nu are cum sa fie de la pastile) si de la "ceva sub capacul de distributie" pe care mi l-ai aratat cand ai trecut vineri pe la service. Surpriza... e vorba despre bateria de carburatoare facuta "din bucati". Afirmatia ta cum ca "am vb la service si mi-au spus ca stiu de unde e problema pentru ca au mai intalnit-o" e o alta coincidenta la fel de interesanta.
Nu stiu pe unde a fost motocicleta ta inainte sa o cumperi si sincer nici nu mai conteaza dar nu am putut sa nu observ un sir bizar de coincidente.
Nu vreau sa fiu inteles gresit, nu fac vreo acuzatie - ma mir si eu ca romanul impartial :)"

 

 

Ca o mica paranteza,va dau exemplul celebrului Tls1000 reparat de noi,cand clientul si-a montat singur cablul de soc anapoda si mobra mergea intr-un singur cilindru.

Clientul,Alex,a cerut o a 2a opinie la un alt service.Oamenii l-au taxat cu bani grei pt diagnosticare si sustineau ca motorul are pe cilindrul din fata compresie 8 si ca nu este facut bine,sugerand clientului o noua reparatie "ca la carte" la ei in service.Ce nu stiau oamenii....TLS ul are decompresor care nu-si inchide cama pana cand turatia nu depaseste numarul minim de ture pt a sta la relanti si logic ca apasand o supapa de evacuare...compresia era 8.Omul intra pe topicul de feedback si face ca trenul in gara ca nu i-am servisat corespunzator mobra.Mai mult,domnii de la service-ul cu pricina au confundat vopseaua de montaj cu siliconul cerand refacerea motorului in unitatea lor cu garniturici noi.Ghici ce?clientul nu a cazut in plasa,verificarile s-au facut in prezenta lui conform cu manualul,reglajele pieselor lipsa la reparatia noastra si montate ulterior gresit de catre client,au fost refacute.Mobra merge impecabil si acum,clientul a ramas fidel si multumit.Au aparut si scuzele de rigoare pe motoretism.

Insa cei care nu mi-au pasit pragul niciodata,oameni care nu au apucat sa cunoasca calitatea executiei....au evitat sa-mi calce pragul.

Si asta doare dragi colegi.

Sunt foarte multe mobre care prin prisma neglijentei mecanicilor,au ajuns la mine si au plecat fericite pe rotile lor,insa niciodata nu mi-am permis sa vorbesc de rau sau sa-mi acuz colegii de breasla.

Mereu mi-am vazut de treaba mea si am facut ce am stiut eu mai bine,trecand cu vederea ca cei ce ma acuzau si se dadeau zmei,mi-au fost ucenici prin diverse service-uri ,pierzandu-mi vremea cu ei si punand pret pe pasiunea lor.

 

Admit ca a gresi e omeneste.Nu sunt perfect!! Insa nu am uitat niciodata sa raman integru si sa-mi asum greselile.

Inca o data si pentru ultima data repet:Skr Super Bikes nu face rahaturi,ba chiar mai mult am fost acuzati ca diagnosticam foarte sever motocicletele si punem foarte usor eticheta de "gunoi" pe mobra.

Ne cerem scuze ca suntem exigenti,insa vietile clientilor nostrii sunt mai presus de o mana de galbeni.

Faceti-va treaba bine si nu incercati sa va pastrati blazonul curat incercand sa defaimati Skr Superbikes.E loc pentru toata lumea.Sunt 20 de mii de mobre in Bucuresti.

Oricum nici eu,nici voi...nu avem capacitatea si forta de munca de a le rapara pe toate,asa ca nu e cazul sa fim ironici si gainari

Si ca sa fiu arogant si nesuferit pana la capat (cel putin pentru unii) aproape in fiecare service din Bucuresti exista cate un mecanic sau ucenic format de mine.(unii au invatat mecanica si au ramas pe drumul lor facand cariera prin alte servisuri,altii isi deschid servis si fac gainarii)

Un exemplu concret fiind Victor din servisul tau.El a crezut ca a asimilat 13 ani de experienta in 3 luni.

Editat de Skandal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tem ca ai senzatia gresita ca te acuz de ceva dar e complet fals.

Eu nu te cunosc. Singurul care mi-a povestit de tine a fost Balamuc si Dutu care te-a data afara de la kawa. Nu cred ca despre asta vrei sa discutam aici.

Victor e inca ucenic si face lucrari relativ simple. Nu e la nivel de mecanic inca. Eu am rabdare de doi ani sa scot ce-i mai bun din el.

Probabil ai uitat ca sunt singurul care ti-a luat apararea cand a inceput sa urle little wayne pe forum dar... mai uita omul.

Inca o data tin sa-ti spun ca nu am nimic de impartit cu tine sau cu service-ul tau.

Bafta!

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de unde ai scos-o cu "Dutu care te-a data afara de la kawa" :)). Toata lumea stie ca am plecat in Anglia cu contract (sef de service la Mc'ams).

Vrei sa-ti arat poze cu mine si cu Alex Dutu la AceCafe cand a venit in vizita?Vrei o poza cu mine cu Tricoul cu sigla Kawa Motors cand lucram la MvAgusta...asa ca semn de respect pentru relatia de colegialitate.Gasesti poze din perioada cand m-a dat afara, pe facebook sau pe IMDB.com impreuna la Ghost Rider :))

Ma bucur sa aud ca intentiile tale au fost departe de a ma acuza ...

Capul sus si spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...