Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

.. Sezonul ăsta experimentez cu neunsul lanțului la 2-500km ci dar după ploaie sau când începe să se audă.

 

...

Eu cam asa fac, il ung doar daca se aude cand scot motocicleta din garaj pe trotuar (nu pornesc motorul) sau daca merg cu el prin ploaie serioasa. In felul asta am cam 20-25 de mii de km per kit de lant...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Po?i te rog să explici ce anume nu e bine din ce zic eu? Că parametrii de încărcare ăia sunt, dacă te referi la pornire hai să explic.

 

Îl ?in 1000rpm pentru că e foarte cald în Bucure?ti, ?i la temperatura asta se încălze?te mai pu?in când stau la semafor (cu siguran?ă că dacă zic că mai ?i opresc motorul la semafoare o să zici că ?i asta nu e bine ?i că se duce stareterul, etc)

Nu am remarcat nici un efect negativ al tura?iei de 1000 la relanit, ?i merg de 4 veri a?a ?i respectiv de ceva kilometri.

Nu am zis că e bine a?a, nu am recomandat altora să facă asta, doar am zis că eu când sunt cu relatiul mai jos trebuie să dau pu?in gaz la pornire, dacă tu consideri că e gre?it, ce să zic, ai tot dreptul.

 

Da, e bine să îi dau gaz fix cât să pornească, pentru că efectiv doar ating accelera?ia, ?i de întată ce porne?te motorul iau mâna de pe gaz, fără gaz sau fără ?oc tras, cu relantiul la 1000 rotatii nu porne?te decât dacă a fost oprit cu 0-15minute înainte, deci e bine, zic eu.

Când e mai frig afară pornesc cu ?ocul, acolo nu trebuie gaz, acolo e altă poveste dar bănuiesc că nu are rost să dau detalii pentru că ?i astea o să fie gre?ite, căci secretele folosirii unei motociclete nu sunt accesibile pentru toată lumea, nu-i a?a?

Ti-ai raspuns singur la chestia cu pornitul cu gaz scurt,nu e cazul sa mai comentez eu.si @TM96UFO a explicat si mai bine ce si cum.eu doar te intrebam daca tu stii ca e ok.raspunsul tau a fost mai mult decat ok.;) doar sa nu intre rookies si sa citeasca printre randuri.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti (si fete),

 

Am o mica dilema : stiu ca din manualul de service la pc34 teoretic tensiunea s-ar masura la 5k rpm unde ar trebui sa fie un interval intre 13-15V (asta cu faza lunga aprinsa).

Pana de curand uneori mai facea figuri si nu o lua chiar din prima (deseori din a 2-a insa nici carburatia nu am facut-o pana acum). Am zis ca bateria veche e ... veche si am schimbat-o.

Asta noua a rezistat 2 luni si intr-o zi cu soare si mers prin mult trafic a inceput usor sa oscileze turatia. Cand a pornit si ventilatorul de la radiator a mai oscilat inca 2 3 sute de turatii dupa care a murit motoul. Am remarcat ca bateria avea sub 11v.

Am incarcat-o si am vazut ca totusi nu e in parametri incarcarea. Deja ma gandeam direct la regulatorul de tensiune (releul magic).

Am dat rezervorul jos si implicit si releul si am observat ca mufa de masa (cele 2 mufe verzi care se unesc intr-un "papuc") era ruginita rau, abia mai facea contact pe cadru/releu de stratul de rugina. Curatat tot bine montat la loc si acum refacut masuratori.

Tin sa mentionez ca celelate mufe erau ca noi - nimic ars nimic innegrit.

Aparent la ralanti incarca undeva la 12.8-13 cu faza scurta si la 5k rpm in jur de 14.5-14.7.

Tot nu o ia la rece totdeauna din prima insa pentru a elimina o parte din problema sambata primeste bujii noi (astea nu am idee cat de vechi sunt).

Sa consider ca releul de incarcare totusi face ce ar trebui si am descarcat bateria noua din alte considerente sau chiar cablurile verzi sa fi fost de vina ?

Cred ca e mai simplu ca prima pornire dimineata sa o faci cu socul tras chiar si acum vara. La mine porneste intotdeauna si apoi dupa 20-30 de sec imping socul.

Legat de releu, mai mult ca sigur ca nu mai incarca din cauza mufelor ruginite. Daca totusi mai ai probleme cu incarcarea, refa masuratorile cu motorul incins, am patit odata ca releul incarca perfect cat era rece apoi cand se incingea nu mai incarca.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa, sa o calaresti sanatos! Bine ai venit in clubul viespilor :mexicanwave:

Multumesc de apreciere, insa este motocicleta prietenei mele. Eu sunt mult prea mare pt genul asta de motor, dar pt ea este perfecta. Acum "incearca sa se cunoasca mai bine", avand in vedere ca prietena este incepatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil ca FUEL sa fie similar cu PRIME? La PC34 robinetul are doar ON-OFF-RES, ma gandeam ca si Hornet-ul S are acelasi tip insa se pare ca difera PN-ul piesei 16950-KEA-033 (Hornet), 16950-KEA-774 (Hornet S).

 

Alte motociclete au in plus si pozitia PRI (Prime) -> Use the PRI position only to prime the valve after maintenance, etc. Prime is used to fill the bowl, bypassing the vacuum system and shouldn't be used during normal operation.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil ca FUEL sa fie similar cu PRIME? La PC34 robinetul are doar ON-OFF-RES, ma gandeam ca si Hornet-ul S are acelasi tip insa se pare ca difera PN-ul piesei 16950-KEA-033 (Hornet), 16950-KEA-774 (Hornet S).

 

Alte motociclete au in plus si pozitia PRI (Prime) -> Use the PRI position only to prime the valve after maintenance, etc. Prime is used to fill the bowl, bypassing the vacuum system and shouldn't be used during normal operation.

Mersi de raspuns . O sa caut si un manual sa citesc si pe acolo . Singura chestie de ce ma intereseaza asta e sa nu merg cumva sa imi ia si benzina din rezerva fara sa o comut eu,Citisem pe undeva ca era la unele modele de motociclete asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi, o intrebare am si eu: caut un kit xenon pentru un hornet din 2005; am inteles ca h11 trebuie. Imi puteti recomanda de unde sa cumpar asa ceva? ma gandesc ca ceva cu balast slim trebuie.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti ! Am si eu o intrebare de incepator . Am la rezervor 4 optiuni : ON ,OFF ,FUEL si RES . In mare le-am inteles . Pe ON vine benzina ,pe OFF nu si le RES rezerva. Care e treaba cu FUEL ? E vorba de un Hornet S din 2002.

Și merge comutat pe ”fuel”?! dacă da, habar nu aveam.

Sunt 3 poziții, cred că fuel e doar să îți explice pentru ce e robinetul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

?i merge comutat pe ?fuel??! dacă da, habar nu aveam.

Sunt 3 pozi?ii, cred că fuel e doar să î?i explice pentru ce e robinetul :)

Fuel e doar pt "demonstratie":)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din motive de schimbare(am mai achizitionat o motocicleta) imi vand Horneta.

2008,19k,IMPECABILA,inmatriculata/adusa in tara dein noiembrie anul trecut,prim proprietar,tinuta in garaj,conumsbile foarte bune,ulei filtru au cam 1000km,alarma,motor in garantie cu acte de la firma.pret 3200e.mai multe info sau poze pe privat.

post-27104-0-07817300-1438417510_thumb.jpg

post-27104-0-44444200-1438417518_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și merge comutat pe ”fuel”?! dacă da, habar nu aveam.

Sunt 3 poziții, cred că fuel e doar să îți explice pentru ce e robinetul :)

 

Sa fiu albastru, ca bine ziceti :) Am postat fara sa gandesc.. DOH!

 

@Kamikaze_fuel: asa arata si robinetul tau, nu?

 

wujmaf.jpg

 

Robinetul are 3 pozitii, ON-OFF-RES, iar FUEL e doar eticheta ;)

» Post actualizat in 01 Aug 2015 11:57

Ca sa fiu sincer nici nu am incercat sa il mut de pe ON . Maine cand ma duc la motocicleta o sa incerc .

 

De regula las robinetul pe OFF dupa ce bag motorul in garaj, pe ON merg in regim normal, iar pe RES in regim de urgenta. La nevoie o sa vezi ca se poate comuta pe RES si din mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fiu albastru, ca bine ziceti :) Am postat fara sa gandesc.. DOH!

 

@Kamikaze_fuel: asa arata si robinetul tau, nu?

 

wujmaf.jpg

 

Robinetul are 3 pozitii, ON-OFF-RES, iar FUEL e doar eticheta ;)

» Post actualizat in 01 Aug 2015 11:57

 

De regula las robinetul pe OFF dupa ce bag motorul in garaj, pe ON merg in regim normal, iar pe RES in regim de urgenta. La nevoie o sa vezi ca se poate comuta pe RES si din mers.

 

Am uitat sa postez ,m-am uitat ieri si intradevar e de forma. Multumesc de raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce metoda considerati ca este cea mai potrivita pentru a rezolva o pana la o anvelopa tubeless? Am cautat pe forum si pe diverse site-uri, insa parerile sunt impartite. Kitul de pana cu snur e o solutie buna in cazul in care ai ghinion pe drum, insa snurul e potrivit si ca o solutie permanenta?

 

Am citit si ca nu e recomandat sa pui snur daca ai o anvelopa relativ noua, adica sa nu faci o gaura si mai mare in guma prin procesul de introducere a snurului, iar la altii am auzit ca petec "nu se pune" la astfel de anvelope, like what? o.O

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce metoda considerati ca este cea mai potrivita pentru a rezolva o pana la o anvelopa tubeless? Am cautat pe forum si pe diverse site-uri, insa parerile sunt impartite. Kitul de pana cu snur e o solutie buna in cazul in care ai ghinion pe drum, insa snurul e potrivit si ca o solutie permanenta?

 

Am citit si ca nu e recomandat sa pui snur daca ai o anvelopa relativ noua, adica sa nu faci o gaura si mai mare in guma prin procesul de introducere a snurului, iar la altii am auzit ca petec "nu se pune" la astfel de anvelope, like what? o.O

 

1. Anul trecut am avut ghinionul sa fac pana la motocicleta mea de atunci, un CBR600RR. Am mers cu snur vreo 3-4000 fara nici o problema si bag mana in foc ca mai mergea inca pe atat daca nu aveam "norocul" sa imi faca o idioata "cadou" o dauna totala. Din ce am vazut eu snurul astupa foarte bine gaura si se toceste, astfel incat ca ajungi sa nu iti mai dai seama unde a fost gaura. Si ca bonus, se rezolva ieftin si rapid.

 

2. Un amic de-al meu a mers cu XT-ul lui vreo 12 000 km (da, am pus corect zerourile) cu snur in ambele pneuri, fara nici o problema.

 

In fine, asta e experienta mea de pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc Bembo sinterizat. Prind foarte bine, sunt multumit de el. Si pe bicicleta folosesc placute sinterizate. Data viitoare vrea sa incerc Carbone Lorraine (doar lucruri pozitive am auzit despre ele pana acum).

Salutare,si pe mine ma intereseza niste placute de frana dar nu stiu care marca e mai buna si la ce pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...