Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Da ai mers la vale de ai scos atat? Eu mai mult de 220-230 n-am reusit.

Dani,scosesem si eu 240km pana la rezerva cand am venit din BM la Brasov(Dirste) la prima adunare de Viespi.:) pe ploaie maxima tot drumul,deci mers absolut ca batranii.dar am intrat pe rezerva si la 130km cand am venit cu Viespea modificata la SMAEB in 2011(ca un disperat am mers).deci se poate si asa si asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pana la urma la cat trebuie sa intre pe rezerva? Ma refer la cati litri de benzina trebuie sa fie ramasi in rezervor, nu la cati km ai parcurs pentru ca asta depinde de consum -> pe autostrada a intrat pe rezerva sub 100km, deci se poate..

 

In cazul meu a intrat pe rezerva cand inca mai aveam spre 5L de benzina si mi se pare suspect sa am rezerva ~30% din capacitatea totala de comustibil, adica 16L.

 

Edit: consumul calculat de mine a fost 5.7, deci la un rezervor de 16L autonomia este, teoretic, de 280Km. In conditiile astea imi intra pe rezerva la 183km?

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,ajuta ti ma cu un sfat.

Mi am montat o toba sport dar nu imi place foarte mult spatiul ramas intre intermediara si carena de sub saua.

Am pus o poza cu toba mea si o poza cu un dpm race care are un asemenea "ornament"

Si a facut cineva o chestie asemanatoare ,din ce material ,cine la facut......?

Multumesc

Multumesc

post-70928-0-47809200-1440410925_thumb.jpg

post-70928-0-30721000-1440410944_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma la cat trebuie sa intre pe rezerva? Ma refer la cati litri de benzina trebuie sa fie ramasi in rezervor, nu la cati km ai parcurs pentru ca asta depinde de consum -> pe autostrada a intrat pe rezerva sub 100km, deci se poate..

 

In cazul meu a intrat pe rezerva cand inca mai aveam spre 5L de benzina si mi se pare suspect sa am rezerva ~30% din capacitatea totala de comustibil, adica 16L.

 

Edit: consumul calculat de mine a fost 5.7, deci la un rezervor de 16L autonomia este, teoretic, de 280Km. In conditiile astea imi intra pe rezerva la 183km?

Eu "uscasem" rezervorul cand l-am vopsit.apoi alimentat 16L.apoi mers pana pe rezerva(coincidenta,langa un peco) si full din nou.13,40L bagasem in acest mod.niciodata nu am alimentat mai mult de atat fix din rezerva in sus.si am avut destule momente in care nimeream in peco in maxim 1km dupa ce intram pe rezerva.

» Post actualizat in 24 Aug 2015 10:31

Salutare,ajuta ti ma cu un sfat.

Mi am montat o toba sport dar nu imi place foarte mult spatiul ramas intre intermediara si carena de sub saua.

Am pus o poza cu toba mea si o poza cu un dpm race care are un asemenea "ornament"

Si a facut cineva o chestie asemanatoare ,din ce material ,cine la facut......?

Multumesc

Multumesc

Pai du-te la orice atelier care prelucreaza aluminiu/fier/etc sa-ti confectioneze pe loc "umplutura".nu e rocket-science!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu "uscasem" rezervorul cand l-am vopsit.apoi alimentat 16L.apoi mers pana pe rezerva(coincidenta,langa un peco) si full din nou.13,40L bagasem in acest mod.niciodata nu am alimentat mai mult de atat fix din rezerva in sus.si am avut destule momente in care nimeream in peco in maxim 1km dupa ce intram pe rezerva.

 

dupa ce am trecut pe RES, am mai mers fix 20km si am alimentat 11.5L, deci, desi am mai facut ceva distanta si pe rezerva, tot am mai avut in rezervor 4.5L in momentul in care am ajuns la benzinarie

 

Inseamna ca la mine intra prea repede rezerva, sa fie oare de la busonul de benzina?

O sa intreb despre ce se poate face la primavara cand o duc in service pt schimbul de consumabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma la cat trebuie sa intre pe rezerva? Ma refer la cati litri de benzina trebuie sa fie ramasi in rezervor, nu la cati km ai parcurs pentru ca asta depinde de consum -> pe autostrada a intrat pe rezerva sub 100km, deci se poate..

 

In cazul meu a intrat pe rezerva cand inca mai aveam spre 5L de benzina si mi se pare suspect sa am rezerva ~30% din capacitatea totala de comustibil, adica 16L.

 

Edit: consumul calculat de mine a fost 5.7, deci la un rezervor de 16L autonomia este, teoretic, de 280Km. In conditiile astea imi intra pe rezerva la 183km?

Fix asa imi intra mie 180km-186km. Cu bagaje si pasager. Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o mare problema. Singura cheie cu cip de la Honda Hornet din 2006 pe care am avut-o am pierdut-o.

Solutii?.

ps. "solutiile" de genu, dc nu ti-ai facut copie sau etc nu ma ajuta deloc.

Multumesc

Auci sa-mi bag...

si eu tot o cheie am....sper sa nu o pierd.

incerca sa cauti......mai mult mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o mare problema. Singura cheie cu cip de la Honda Hornet din 2006 pe care am avut-o am pierdut-o.

Solutii?.

ps. "solutiile" de genu, dc nu ti-ai facut copie sau etc nu ma ajuta deloc.

Multumesc

daca ai avea cum sa aduci motorul la baia mare,te-as putea ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare mai de incepator: de unde vine (basm/adevaraciune) faza cu schimbul uleiului la 5000-6000 km. In fisa de mentenanta scrie 12000km si la producatorul uleiului scrie la fel. Hai ca nu schimbi la 12000km dar de unde injumatatirea asta?

Editat de cristirus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Geore, am o posibilitatea sa il aduc cu platforma daca trebuie.

In ce consta ajutorul ?

Mersi anticipat!

Suna-ma,iti las numarul pe PM,si iti explic.am un prieten care se ocupa de chei and shit,si din cunostintele mele,te poate rezolva chiar si fara cip,dar are nevoie de contactul mobrei.il sun acum si astept sa ma suni dupa ore 11:30(voi fi in cluj cu treaba si iti zic ce si cum.sanatate!

» Post actualizat in 28 Aug 2015 06:02

In cazul in care aveti alti prieteni in situatia aceasta de a a pierde singura cheie cu cip si nu stiu unde sa apeleze,dati-mi un semn si rezolvam problema.nu e necesar transportul in Baia Mare a motorului sau masinii in cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare mai de incepator: de unde vine (basm/adevaraciune) faza cu schimbul uleiului la 5000-6000 km. In fisa de mentenanta scrie 12000km si la producatorul uleiului scrie la fel. Hai ca nu schimbi la 12000km dar de unde injumatatirea asta?

Nu stiu de unde vine... Eu il schimb la 12-13 luni, timp in care fac in jur de 7-9 mii de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare mai de incepator: de unde vine (basm/adevaraciune) faza cu schimbul uleiului la 5000-6000 km. In fisa de mentenanta scrie 12000km si la producatorul uleiului scrie la fel. Hai ca nu schimbi la 12000km dar de unde injumatatirea asta?

 

Legenda urbana. Gen n-are ce sa strice daca il schimb mai devreme :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, a fost relativ usor. Mersi! Aveti idee cine comercializeaza plasticul ala din spatele farului (care tine practic cablurile inauntru). Ps am epuizat anuntutile de dezmembrari de pe olx... :)

Userul doua.roti cred că are orice piesă de Hornet, încearcă la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare mai de incepator: de unde vine (basm/adevaraciune) faza cu schimbul uleiului la 5000-6000 km. In fisa de mentenanta scrie 12000km si la producatorul uleiului scrie la fel. Hai ca nu schimbi la 12000km dar de unde injumatatirea asta?

In cartea service in lb romana, la PC41, scrie de sch de ulei la 6k. Cat a fost in garantie, la intermotorcicyle, faceam revzii la 6k. (In cazul meu acum fac sub 6k pt ca nu mai fac 6k/sezon, dar asta e alta discutie).

 

In manualul de service (in italiana am eu) scrie de 12k. Si alte materiale de afara (in engleza) la fel. Poate de aici mitul, legenda, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii interesant. Eu pana cat mai tine vremea buna cred ca mai fac 1500-2000 km. Deja am depasit 6000 cu cateva sute de km. Am sa il schimb zilele astea mai mult din curiozitate ca am cumparat ulei Repsol si vreau sa vad cum se comporta

 

Ai prea mult timp liber ;)

» Post actualizat in 03 Sep 2015 18:02

In cartea service in lb romana, la PC41, scrie de sch de ulei la 6k

In manualul de service (in italiana am eu) scrie de 12k. Si alte materiale de afara (in engleza) la fel. Poate de aici mitul, legenda, etc...

 

In manualele Honda pt CB600F din 1998 si CB600F/FA din 2007, publicate in limba engleza, se mentioneaza la capitolul "Maintenance" ca schimbul de ulei + filtru se face la 12k.

 

Cum putini dintre noi fac 12k de km intr-un an, cel mai sigur e sa faci schimbul de ulei si alte consumabile la inceput de sezon. Restul sunt povesti cu pesti..

» Post actualizat in 03 Sep 2015 18:03

Userul doua.roti cred că are orice piesă de Hornet, încearcă la el.

 

Cred ca si user-ul adyfikus mai are piese pt Hornet

» Post actualizat in 03 Sep 2015 18:06

Aveti idee cine comercializeaza plasticul ala din spatele farului (care tine practic cablurile inauntru).

 

In caz ca nu gasesti din dezmembrari, trimite un mail si la COC cu PN-ul asta 61301-MBZ-K00 si vezi ce pret are piesa originala.

» Post actualizat in 03 Sep 2015 18:09

Am sa il schimb zilele astea mai mult din curiozitate ca am cumparat ulei Repsol si vreau sa vad cum se comporta

 

Anul trecut am folosit Repsol Moto Racing 10W40 si am fost multumit, sezonul viitor cred ca voi merge tot pe Repsol. Acum am Motorex Top Speed si imi face niste figuri cutia de viteze, nu sunt convins ca e de la ulei insa acelasi lucru l-am patit si acum cativa ani cand am avut Motul 7100, insa nu am avut probleme cu Repsol sau Castrol. O sa urmaresc si la anu sa vad daca intr-adevar e de la ulei.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu anul asta am pus de la Silkolene si am fost placut impresionat. Schimbatorul se misca mai bine decat cu Belray EXS(cum am avut anu trecut), pt ca uneori se bloca in treapta a 2 a mai ales cand schimbam repede.

Ca sa evit faza asta cand mutam din vit 1 in a doua, trebuia sa numar pana la 3 si apoi bagam, cum era la camioanele vechi RABA cu repriza :)))))

Voi ce uleiuri ati mai folosit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine cutia de viteze face urmatoarele figuri:

 

1. cateodata, cand motorul este foarte incins, de regula cand intru intr-un oras si am de stat la semafoare samd, intra din treapta 3 direct in 1, de exemplu circul cu a 3-a pe la 50-60km/h, ma apropii de un sens giratoriu, reduc viteza, schimb in a 2-a insa intra direct in treapta 1

 

2. tot la temperaturi ridicate, la o pornire putin mai in forta, din treapta 1 nu intra in a 2-a, ci ramane pe neutru, sunt nevoit sa trag din nou ambreiajul, sa astept cateva secunde si apoi sa intru in a 2-a

 

3. in regim de mers mai rapid si schimbat de viteze rapid, uneori nu intra in viteza, de exemplu sunt in treapta 5 si schimb rapid in treapta 4, ramane cumva intre viteze, de fapt nu am tractiune deloc si, similar cu situatia de mai sus, trag ambreiajul, astept cateva secunde asa pe liber si apoi schimb din nou, insa de fiecare data incerc sa schimb in sus sa nu am surprize neplacute sa ma tranteasca, iar cand intra din nou in a 5-a caraie putin cutia insa apoi e ok

 

Mentionez ca am patit ciudateniile astea numai cu Motul 7100 (motorul si scotea un tacanit puternic cu uleiul asta) si mai nou cu Motorex Top Speed ambele 10W40 si de regula se intampla cand schimb vitezele asa din scurt. Am mai folosit Castrol (nu mai tin minte modelul insa am impresia ca e cel semi) si Repsol Moto Racing si nu am avut probleme. Nu zic ca Motul sau Motorex nu sunt de calitate, insa poate bunicuta PC34 prefera un ulei de generatie mai veche, sincer nu stiu care e spirla.

 

Sezonul viitor o sa merg tot pe Repsol si o sa urmaresc daca mai intampin aceleasi probleme si daca face la fel poate ma 'nirvez si pun ulei mineral pt Dacia berlina :D

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am PC41 si cu Motul7100 am patit si eu cateva din astea. La turatii mari facea figuri. Am folosit si 5100 si la fel. Cu BelRay nu am treaba. Zilele astea bag Repsol si is curios sa vad cum se simte. Cunosc pe altii cu Suzuki GSR care nu au probleme cu Motul. Cred ca conteaza mult si ce API ii uleiul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...