Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai înțepați da,va deveni. Și vei rămâne plăcut impresionat.

 

Eu am folosit iridium o singura data, vreo luna și ceva. Nu mai pornea cum trebuie și performante cu + nu am simțit. Pt mine personal au fost doar mai scumpe, și nimic mai mult. Le-am schimbat cu cele vechi. 😊

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys, eu nu inteleg un lucru.. de ce ai modifica PC34/36 sau chiar si 41 pentru a te da pe circuit cu ea, in loc sa achizitionezi o motocicleta sportiva pe care sa o pregatesti pentru circuit si sa o folosesti numai in acest scop (like this), apoi sa tii Horneta asa cum e pentru o tura de weekend pe serpentine sau poate o fuga intr-un circuit prin Europa sau cine stie unde?

 

Va rog nu imi spuneti de costuri, sezonul trecut am investit in Hornet PC34 aproape valoarea ei daca as fi vandut-o si nu sa fac nu stiu ce modificari sportive.. ci operatiuni de intretinere, consumabile, estetica. Modelul nu mai valoreaza cine stie ce pe piata iar orice faci la motor costa.

 

As fi putut cu usurinta sa o vand si sa imi iau ceva mai nou insa m-am atasat de ea si vreau sa o tin in stare buna, plus ca timpul nu imi permite sa ma dau atat de mult pe cat mi-as dori, iar o motocicleta mai scumpa cu frane de Boeing si senzori de parcare nu mi-ar aduce nimic in plus (hai sa nu pornim o discutie despre ABS, da e util insa m-am descurcat si fara pana acum).

 

Parerea mea e ca nu exista nimic pe lumea asta care sa fie bun la toate.. si naked sa arate bine, si touring sa care 100 de saci de dormit, si sportiva sa te poti da pe circuit, si consum mic sa faci in ciuda la posesorii de SV, si caferacer sa iti poti lasa barba, si devreme acasa etc..

 

 

 


» Post actualizat in 09 Jan 2016 22:50

My bad, am uitat de enduro.. hai sa punem Tourance la Hornet si sa ne bagam la RedBull Romaniacs sau poate trial? Nu face nimeni un Hornet dragster? Bineinteles ca franele la CB600f nu sunt potrivite, trebuie doar sa le schimbam cu altele de Dodge si n-ai treaba.

 

Scuze pentru sarcasm, sper ca v-ati amuzat putin macar.. Totusi nu inteleg de ce ai face o motocicleta multilateral dezvoltata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vallach:tari comparațiile, am ras bine. Deja îmi imaginam o Viespe cu discuri de Dodge Ram 3000.hahahaa!

Acum serios,problema ridicata de tine e una logica și rațională. Pe când răspunsurile din partea unora ca mine nu prea au treaba cu raționale, ci mai mult cu sentimentele. Eu unul am "radicalizat" Viespea din dorința pura de a crea ceva exact pe gustul meu. Cum spune @pepsz și cum spui și tu, nu veți vinde Viespile din dotare niciodată. Și atunci, fiecare baga banul cum ii dictează piticii de pe creier. Nu? Iar faptul ca tie sau altcuiva nu vi se pare logic și rațional sa încerci sa faci asemenea upgrade-uri Viespii nu valorează nimic în ochii celui care decide sa facă asemenea modificări. Corect?

 

Aia cu gume tourance vroia unul pe aici sa o pună în aplicare, sa facă Viespe soft enduro printr-un simplu schimb de gume. Mi-e personal aia mi se pare o a aberație.

 

Nu exista ceva care sa fie bun la toate, dar Viespea o poți face sa fie ok-ish pe circuit fata costuri aberante. Ca în oraș și la touring decent e absolut bună, de la mama ei.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vallach: A descris foarte bine George situatia cu completarea ca daca fac upgradeurile respective le fac doar pentru mine, avand in vedere ca motocicleta va ramane la mine pentru totdeauna, pentru faptul ca sunt posibil de realizat la preturi decente iar asta imi va aduce un plus de stabilitate si siguranta atat pe strada cat si pe circuit.

 

Acum nu-ti imagina ca daca fac investiile respective, mentenanta elementara va fi ignorata. Va fi prioritara si va fi facuta cu cele mai calitative consumabile cum a fost si pana acum. Cum ar fi sa schimb furca/amortizorul spate si sa stau cu ulei de 15.000 km, filtru de 20.000 si bujii de 25.000 :crack:

 

Nu am pretentia ca hornetul sa devina o motocicleta destinata circuitului indiferent de cat as baga in ea, pentru ca nu se va intampla asta, nu e construita pentru asa ceva insa cu siguranta poate deveni mai distractiva si mai sigura decat este in varianta ei stock, pe pista. Pentru recorduri/performanta si eventuale competitii cu siguranta voi trece pe ceva destinat pistei dar inca nu este cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragi colegi si bine v-am gasit :wave:

Anul trecut mi-am achizitionat un Hornet 600 PC41 ABS, de care sunt foarte mandru si m-am gandit sa va salut pe toti :peace:

Editat de efreet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@efreet: bine ai venit in "cuibul viespilor" ;)

 

@george, pepsz: totusi nu este cam mare bataia de cap sa pregatesti motocicleta pt track day si dupa distractie pt circulatia pe drumurile publice? Ma gandesc la gume in special (sa inteleg ca intri pe circuit cu aceleasi anvelope cu care te dai zi de zi?), iar apoi la demontarea/remontarea diverselor piese ce sunt interzise pe circuit (ex. oglinzi) samd

 

Daca m-ar fi luat si pe mine virusul circuitului, ceea ce ar fi fost destul de probabil daca ar fi existat o pista mai aproape de Cluj, mi-as fi luat si un CBR pe care sa il pregatesc special pt track si sa fie folosit numai in acest scop, iar daca as fi considerat ca Horneta mea PC34 nu este sigura (in limita a ce inseamna "sigur" la o motocicleta), as fi inlocuit-o cu un model mai nou cu tehnologii recente, insa nu cred ca este cazul.

 

Consider ca numeroase tehnologii cu care vin prevazute modele recente nu mi-ar fi utile cu nimic pentru ceea ce imi doresc eu de la o motocicleta, exceptie facand ABS dupa cum am mentionat deja, insa se poate si fara. In momentul in care apare un model ce merge cu cristale de dilitiu insa suna ca o motocicleta pe benzina, imi schimb si eu Horneta :D

 

Fac o paranteza sa mentionez ca o casca de genul Skully AR-1 mi se pare o aberatie tehnologica creeata in urma mentalitatii "because we can" ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe pista nu e nimic interzis la track day. Te poți da și cu gentile laterale dacă vrei. 😊 și da, eu personal ma dădeam cu aceleași gume și pe pista și pe strada. Țin mai puțin, dar cui ii pasa?iar legat de partea safe cred ca @pepaz se refera la faptul ca de la un nivel de pilotat Viespe în sus, ea devine relativ un-safe, atat pe strada cat și pe pista, arătându-și limitele. Și pornind de la premisa ca Viespe nu se vinde ever, de ce sa nu facă upgrade-uri? Nu le face ca mai apoi Viespe sa fie comparabila cu ceva SS, ci ca sa fie compatibila noilor nevoi și noilor skill-uri. Corect @pepsz?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe pista nu e nimic interzis la track day. Te poți da și cu gentile laterale dacă vrei.

 

Observ ca te-ai implicat deja in discutii pe acest subiect pe topic-ul despre circuitul de la Adancata. Faptul ca in RO regulamentele de acces pe pista sunt mult mai permisive nu este un lucru bun in opinia mea.

 

Un exemplu din UK:

  • All bikes must pass technical inspection prior to admittance to the track. If your bike does not pass tech inspection, you will not receive a refund. It is your responsibility to have your bike prepared prior to riding on the race track.
  • Tires and brakes must be in good condition. Tires should be at least 50%+ of new condition. Any tires that are bluing from excessive wear will be disallowed. We will have on site tire service at most events, so if your tires don't pass, you may have the opportunity to put on replacement tires to pass tech. Please contact us to confirm tire service will be available at your event.
  • All glass, headlight, turn signals, and plastic lenses must be taped over or removed. Side mirrors must be removed for the advanced group and at least taped over for all other groups.
  • We recommend but do not require removal of center stands. No bikes with center stands will be allowed in the Advanced Group due to the ground clearance issue.
  • All machines must have an operational handlebar mounted kill switch/button and self-closing throttle in good working condition.
  • Advanced and Intermediate group riders must use water, water wetter or a non-ethyl glycol based anti-freeze/coolant. Approved Poly Glycol brands are: Evans, 7th Gear, Liquid Performance, and Engine Ice. Automotive ethyl glycol based coolants are not allowed.
  • All valve stems must have caps.
  • Wheel balance weights must be well secured and duct taping is required.
  • License plates must have bolts taped or be removed.
  • Advanced riders only must safety wire oil drain plugs, oil filter and oil fill caps. Intermediate must have a minimum of RTV or Silicone dab on the oil drain plugs and oil filter. ** Please note that if you spill oil on the track your day is over.

 

eu personal ma dădeam cu aceleași gume și pe pista și pe strada. Țin mai puțin, dar cui ii pasa

 

Cred ca daca folosesti gume de strada pe circuit nu poti vorbi de un anume nivel de performanta ci doar de distractie, in plus cu gume de strada, chiar daca sunt din gama sport, riscul de accident este cu siguranta mult mai mare.

 

 

iar legat de partea safe cred ca @pepaz se refera la faptul ca de la un nivel de pilotat Viespe în sus, ea devine relativ un-safe, atat pe strada cat și pe pista, arătându-și limitele.

 

Eu sunt de alta parere, de la un anumit nivel de pilotat in sus inseamna ca esti constient de riscurile motociclismului pe drumurile publice si ve fi cat se poate de precaut, chiar daca vei forta din cand in cand pentru ca asta e, iti place sa te dai si tare. O motocicleta mai puternica, de fabricatie mai recenta si cu tehnologii mai complexe nu va fi mai safe, poate din contra, iti va da acest sentiment si vei risca si mai mult, insa R1 2015 (de exemplu) nu te va salva in cazul in care ai muscat-o intr-un viraj sau la o intersectie.

 

In plus, mi se pare neplacut sa detii un model de motocicleta ca si Hornet, conceputa pentru ture cat de cat in regim normal si eventual putin mai in forta ocazional, insa sa te astepti sa atinga un nivel de performanta ca si modele sportive. Schimba-ti motocicleta cu un model mai potrivit asteptarilor tale.

 

Dpmdv, CB600f nu are cum sa isi arate limitele pe sosea daca este intretinuta corespunzator si folosesti consumabilele potrivite, daca totusi simti nevoia de mai mult, atunci treci pe circuit unde, intr-adevar, Hornet-ul va oferi doar distractie, nu performanta.

 

 

Și pornind de la premisa ca Viespe nu se vinde ever, de ce sa nu facă upgrade-uri? Nu le face ca mai apoi Viespe sa fie comparabila cu ceva SS, ci ca sa fie compatibila noilor nevoi și noilor skill-uri. Corect @pepsz?

 

Corect, daca vrei sa iti tunezi motocicleta, de ce nu? Insa nu pentru ca ar fi ceva in neregula cu ea, ci pentru ca asa vrei tu. Consideri ca ai prea mult skill pt un naked? No problem.. au aparut si modele SS de 300 CP (Ninja H2R).

 

Asigurarea de viata este recomandata ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, nu vrei sa înțelegi niște aspecte elementare.

O dai cu citate din regulamentele din UK, dar eu nu vorbeam de regulamentele din Ro, cu pe unde am fost eu și anumiți amici de-ai mei. În speță Ungaria și Cehia. La track day te dai cum vrei și cu ce deții, fără sa fii obligat sa dai nimic jos. Înțelegi? Tu locuiești în UK sau te dai în UK de dai exemple de acolo?

Doi la mana,eu ma dădeam cu racetrack k3,k2,supercorsa pro, Michelin Power one, și pe strada și pe circuit. Tu consideri ca ma dădeam în oricare din cele doua situații un-safe?

Trei la mana, desi explic și eu și @pepsz raționamentul îmbunătățirilor tu o tot ții pe-a ta cu ss-uri race only and shit. Sesizezi?

Și nu în ultimul rand, mai insiști pe o chestie, degeaba:ca dacă vrei mai performant and shit iei mai nou. Ți-a explicat @pepsz ce vrea de la motor. Ca tu vrei sa iti dam toți dreptate pt ca nu ești de acord cu gândirea noastră, asta e alta mâncare de peste.

Încă ceva și închei discuția ca e lunga și inutila deja. Nu cred ca știi tu ce skill-uri am eu, dar te pot asigura ca o Viespe stoc o duc peste cat e ea gândită, fără sa intru în belele. Ia-o cum vrei, lauda de sine, îngâmfare, figuri în cap dar las-o balta cu încercarea de impunere a teoriilor tale legate de mersul la risc pe strada sau de chestiile legate de mersul mai agresiv, pe strada sau pe pista. Nu de alta, dar suntem fiecare liber sa gândim și sa acționăm singuri asumându-ne alegerile făcute.

Iar dacă spui ca o Viespe nu își poate arata limitele pe strada dacă e întreținută corespunzător și are consumabilele la zi, înseamnă că într-o zi s-ar putea sa ramai uimit. Și aici ma poți contrazice cat vrei, nu e problema.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt și am fost calm toată discuția. Ca s-au încins spiritele dezbaterii, asta e bine,ca a fost constructiv. 😊 se pot trage concluzii potrivite din discuții contradictorii. Noroc!

Ps:cat despre skillz, mi se cam termina când dau de chestii scumpe pe care mi-e tarsa sa le dau de Terra. 😁

» Post actualizat in 12 Jan 2016 15:35

Ps2:de parca nu mi-ai cunoaste atitudinea de atâția ani, dar uneori am impresia ca dorești să-ți impui punctul de vedere cu toporul iar dacă lumea nu e de acord cu tine o ții la nesfârșit într-o singura direcție și nu mai pricepi esențialul.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe pista nu e nimic interzis la track day. Te poți da și cu gentile laterale dacă vrei. și da, eu personal ma dădeam cu aceleași gume și pe pista și pe strada. Țin mai puțin, dar cui ii pasa?iar legat de partea safe cred ca @pepaz se refera la faptul ca de la un nivel de pilotat Viespe în sus, ea devine relativ un-safe, atat pe strada cat și pe pista, arătându-și limitele. Și pornind de la premisa ca Viespe nu se vinde ever, de ce sa nu facă upgrade-uri? Nu le face ca mai apoi Viespe sa fie comparabila cu ceva SS, ci ca sa fie compatibila noilor nevoi și noilor skill-uri. Corect @pepsz?

Foarte corect George, suntem pe aceeasi lungime de unda ca si gandire in ceea ce priveste investitiile in viespie date conditiile, modul si durata in care le folosim. Gandirea asta este data de stilurile de mers pe care le avem, restrictiile pe care le simtim incepand cu depasirea unor limite si nu in ultimul rand, dorinta de a avea cea mai buna versiune de viesp.

 

Chiar e pacat ca se ajunge la dispute cand nu-si au rostul. E ca si cum tie iti plac merele si fortezi si pe altcineva sa le manance in conditiile in care celuilalt ii plac perele. Sunt gusturi/opinii diferite, nu sunt gresite ci doar diferite. Chiar nu inteleg comportamentul asta intr-o situatie banala ca asta.

 

@Vallach, chiar nu vreau sa intru in vreun conflict cu tine pentru ca nu am de ce, iti respect opinia si vad punctul tau de vedere insa George a explicat foarte bine situatia si sunt perfect de acord cu el. La fel ca si el, m-am confruntat cu limitarile viespiei chiar si pe strada (EU am patit-o, nu insinuiez nici o clipa ca tu ai merge intr-un fel sau ceva, sa nu reiasa un alt conflict inutil). Am repetat-o si eu si George, ca ne tunam motocicletele nu pentru ca ar fi ceva gresit cu ele (in varianta stock duc foarte bine pana la o limita), ci pentru faptul ca vrem sa scoatem ce-i mai bun din ele in diferite situatii si pentru ca nu avem de gand sa renuntam la ele, asta-i tot. Nu o "tunez" ca sa concurez cu SS/SBK-uri la nu stiu ce competitii ci doar ca sa-mi asigur stabilitatea si siguranta suplimentara, sa o personalizez si sa am cea mai buna versiune a hornetului. Cand va veni momentul hornetul "Tunat" va ramane la mine dar pe langa asta o sa am si o motocicleta de pista cu care voi avea alt comportament si alte asteptari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este cineva interesat de manual de reparatie pentru Hornet PC41, va rog sa imi spuneti unde sa il uploadez, are 250 MB.

Caut un site care ofera valabilitate mai mare de 30 de zile, sa poata fi descarcat si ulterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este cineva interesat de manual de reparatie pentru Hornet PC41, va rog sa imi spuneti unde sa il uploadez, are 250 MB.

Caut un site care ofera valabilitate mai mare de 30 de zile, sa poata fi descarcat si ulterior.

 

Manualele in limba engleza pentru toate versiunile de Hornet le gasesti -> AICI

 

Ca fapt divers, o alternativa buna de cloud storage este site-ul ce l-am folosit pt manualele respective: MEGA

» Post actualizat in 13 Jan 2016 08:42

Ca s-au încins spiritele dezbaterii, asta e bine,ca a fost constructiv. se pot trage concluzii potrivite din discuții contradictorii. Noroc!

 

ne tunam motocicletele nu pentru ca ar fi ceva gresit cu ele (in varianta stock duc foarte bine pana la o limita), ci pentru faptul ca vrem sa scoatem ce-i mai bun din ele in diferite situatii si pentru ca nu avem de gand sa renuntam la ele, asta-i tot. Nu o "tunez" ca sa concurez cu SS/SBK-uri la nu stiu ce competitii ci doar ca sa-mi asigur stabilitatea si siguranta suplimentara, sa o personalizez si sa am cea mai buna versiune a hornetului. Cand va veni momentul hornetul "Tunat" va ramane la mine dar pe langa asta o sa am si o motocicleta de pista cu care voi avea alt comportament si alte asteptari.

 

Corect si corect.

 

Personal apreciez mai mult versiunile stock la orice masinarie, nu sunt mare fan de upgrade-uri decat la computere, probabil de aici si diferenta de opinie. Pentru mine Horneta este inca in regula asa cum o am in acest moment, practic doar toba, oglinzile si semnalizarile sunt modificate fata de stock, iar pe viitor voi trece cel mai probabil la ceva sport-touring care sa vina din fabrica cu tot ce am nevoie.

 

Raman in continuare de parere ca pentru track days ideal este sa ai o motocicleta pregatita special pentru asa ceva, dar fiecare procedeaza dupa cum este mai potrivit pt el.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideal pt track day este un motor race only, evident. Dar nu neapărat. 😊 e bine ca de ajungem sa realizam ca orice discuție de genul asta e productiva. We agree to disagree. 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

detin un Hornet pc36, 2005, sta la iernat in casa :) ca n-am garaj :).

Intrebarea este, pt ca ma voi muta inapoi in Bucuresti, se tin intalniri intre posesorii de hornet-uri ?

 

 

 

post-19375-0-54858700-1453786611_thumb.jpg

Editat de cosminake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este poza la cateva zile dupa achizitie ... :) acum este intoarsa ... m-a costat coada spate :) era deja deformata de caldura de la achizitie... dar am gasit-o in uk, este pe drum, cum a ajunge o si vopsesc, toata...

 

de ce ai montat toba finala invers?

Editat de cosminake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...