Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Salut,

 

Are cineva vreun releu de incarcare care nu il mai foloseste, pentru un Hornet din 2000 ? Contracost binenteles.

 

Multumesc,

» Post actualizat in 30 May 2016 16:47

Problema se manifesta in felul urmator, azi dimineata a pornit fara probleme, acu cand am vrut sa pornesc nema baterie.

masurata 11.16, pusa pe bateria la masina incarca trece de 12,4 mai ales cand e turata creste simtitor.

Sa fie alta problema si nu releul de incarcare ?

» Post actualizat in 30 May 2016 16:54

Nu am mai pornit-o de vreo 2 saptamani, sa se fi descarcat bateria ? Desi bateria are undeva la o luna si jumatate de cand e luata.

 

Inainte sa schimbi releul de ce nu ii faci o verificare? Ai grija sa masori incarcarea si dupa ce dai o tura prin oras, sa fie motorul incins (problema clasica cu releul de incarcare).

 

Ce baterie ai?

 

Ai redresor? Ai incercat sa incarci bateria data jos de pe moto?

 

Ai cumva alarma pe moto? (daca da, in 2 sapt iti omoara bateria):

http://jumperone.com/2012/08/motorcycle-alarm-teardown/

 

Alarma mea consuma tot 8mAh, ca si cea din articol, iar pt o bateria asa mica ca cea de pe Hornet, este un consum mare, asadar am anulat alarma.

 

 

Cred ca am mai pus informatiile acestea cu cateva pagini in urma.

 

 

Battery and charging test:

 

1. check voltage with engine and lights Off -> should be between 12.4 - 12.9V

- if >12.8V => OK

- if 11.5 - 12.8V => charge 5-10h

- if <11.5 => charge 20h

2. start engine -> should not drop below 9.6V

3. check voltage with engine and lights ON -> should be between 13.8 - 14.4V

 

After charging battery:

 

1. leave battery for 30 min

2. check voltage

- if >12.6V => OK

- if 12 - 12.6V => insufficient charging

- if <12V => battery malfunction

» Post actualizat in 31 May 2016 13:40

In manual (Honda Hornet 2003 - 2006) scrie:

NGK CR9EH-9

DENSO W27FER9

 

In manualul pt PC34 sunt trecute:

NGK CR9EH-9

DENSO U27FER-9

 

Ca si pret sunt aproape identice ~35 RON la dealerii online.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce le-au palit pe toate, fratilor?! e al 5-lea sezon si nu tin minte sa mai fi avut problema asta.

Si la mine sunt probleme doar ca se manifesta uneori. Am verificat bujiile si arata foarte ok.

Ultimele luni pun numai benzina 100 de la OMV si tot asa face, ma pacaleste ca intra pe rezerva, bag rezerva si apoi merge ok.

E vreun filtru de benzina prin rezervor sa il curat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele erau echipae cu Denso iar altele cu NGK.

De ce vrei sa stii marca bujiei?

 

Multumesc de raspunsuri.

 

Intrebarea mea era: cu ce bujii vine in original, nu ce recomanda producatorul. (daca a prins cineva una asa veche cu bujiile cu care a plecat din fabrica).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine sunt probleme doar ca se manifesta uneori. Am verificat bujiile si arata foarte ok.

Ultimele luni pun numai benzina 100 de la OMV si tot asa face, ma pacaleste ca intra pe rezerva, bag rezerva si apoi merge ok.

E vreun filtru de benzina prin rezervor sa il curat?

din cate stiu hornetul nu are filtru de benzina, cel putin nu prima generatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Inainte sa schimbi releul de ce nu ii faci o verificare? Ai grija sa masori incarcarea si dupa ce dai o tura prin oras, sa fie motorul incins (problema clasica cu releul de incarcare).

 

Ce baterie ai?

 

Ai redresor? Ai incercat sa incarci bateria data jos de pe moto?

 

Ai cumva alarma pe moto? (daca da, in 2 sapt iti omoara bateria):

http://jumperone.com/2012/08/motorcycle-alarm-teardown/

 

Alarma mea consuma tot 8mAh, ca si cea din articol, iar pt o bateria asa mica ca cea de pe Hornet, este un consum mare, asadar am anulat alarma.

 

 

Cred ca am mai pus informatiile acestea cu cateva pagini in urma.

 

 

Battery and charging test:

1. check voltage with engine and lights Off -> should be between 12.4 - 12.9V

- if >12.8V => OK

- if 11.5 - 12.8V => charge 5-10h

- if <11.5 => charge 20h

2. start engine -> should not drop below 9.6V

3. check voltage with engine and lights ON -> should be between 13.8 - 14.4V

After charging battery:

 

1. leave battery for 30 min

2. check voltage

- if >12.6V => OK

- if 12 - 12.6V => insufficient charging

- if <12V => battery malfunction

» Post actualizat in 31 May 2016 13:40

 

In manualul pt PC34 sunt trecute:

NGK CR9EH-9

DENSO U27FER-9

 

Ca si pret sunt aproape identice ~35 RON la dealerii online.

am încărcat-o, cu motorul oprit are 13,5v, când aprind farul si cu motorul pornit are undeva la 12.7v...inca nu am apucat sa fac o tura sa vad daca mai scade
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi fain.

 

 

Astept cu mare interes, am si eu fix aceeasi problema :)

 

Sambata dupa masa cu ajutorul unui prieten care a lucrat ca si mecanic moto am incercat sa rezolvam problema cu "trage innecat" sub 3000 ture.

 

Nu am demontat mai nimic de pe moto, doar micile carene laterale. Explicatia lui a fost ca i-a miscsorat debitul de benzina la relanti si in ture mici. Reglajul se face din ceva suruburi de sub carburatoare. Cel din dreapta de langa intinzatorul lantului de distributie este cel mai tricky de accesat. O surublenita cu cardan ar fi ajutat enorm.

 

Sper sa va ajute si pe voi aceasta explicatie mai mult sau mai putin tehnica.

 

Ca o paranteza inainte de acest "quick fix" m-am dat cateva zile fara filtrul de aer (K&N sport ce era la spalat) si se simtea o imbunatatire reala in performante plus ca nu mai tragea innecat deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am dat cateva zile fara filtrul de aer (K&N sport ce era la spalat) si se simtea o imbunatatire reala in performante plus ca nu mai tragea innecat deloc.

 

Am folosit doar Hiflo HFA1602, schimbat filtrul dupa 3 sezoane (cred ca ar mai fi mers inca 1 sezon), nu am avut nici o problema pana in acest moment.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit doar Hiflo HFA1602, schimbat filtrul dupa 3 sezoane (cred ca ar mai fi mers inca 1 sezon), nu am avut nici o problema pana in acest moment.

 

 

Tu ai modelul '05 care e un fel de unicorn printre Horneturi :D

 

Noi restul "muritorilor" avem variantele pe care Honda sa zicem ca si-a facut mana pana sa il produca pe al tau. Sunt sanse foarte mari ca probleme intalnite de noi, la tine sa fi fost fixate de producator.

 

Cat despre filtrul de aer cred ca e o fitza sa pui unul sport pe acest model de bike. Avantajul ar fi ca il speli, il dai cu ceva ulei special si il pui inapoi. Nu trebuie schimbat.

Motorul meu asa a venit cu cel sport si nu am vazut rostul sa cumpar unul standard.

 

#numazic

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai modelul '05 care e un fel de unicorn printre Horneturi :D

 

Sunt curios de unde ai scos informatia asta?

 

Modelul meu este CB600 F Y PC34 | 2000

» Post actualizat in 08 Jun 2016 08:25

Cat despre filtrul de aer cred ca e o fitza sa pui unul sport pe acest model de bike.

 

Asa consider si eu. Mai era un coleg pe aici ce recomanda si filtre de ulei mult mai scumpe argumentand ca "se merita".

Cand am cerut mai multe informatii s-a facut nevazut..

 

Din experienta ce am avut-o pana acum cu filtrele Hiflo, ma declar multumit de cele ce le-am folosit:

 

Air filter: Hiflo HFA1602

Oil filter: Hiflo HF303

 

Consider ca este mai avantajos sa schimb un filtru de aer ce costa ~60 RON o data la 3 sezoane, decat sa tot spal cu Ariel un filtru de ~300 RON

 

#pentrucapantofi

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am filtru ulei "sport", varianta cu piulita sudata pe carcasa. Se scoate mult mai usor cu o cheie de 15, si poti sa-l montezi cu cheie dinamometrica.

La performanta nu pot sa spun nimic, doar ca la schimb, uleiul MOTUL 7100 era inca rosu.

#ihaveanunicorn

Sunt curios de unde ai scos informatia asta?

 

Modelul meu este CB600 F Y PC34 | 2000


» Post actualizat in 08 Jun 2016 08:25


 

Asa consider si eu. Mai era un coleg pe aici ce recomanda si filtre de ulei mult mai scumpe argumentand ca "se merita".

Cand am cerut mai multe informatii s-a facut nevazut..

 

Din experienta ce am avut-o pana acum cu filtrele Hiflo, ma declar multumit de cele ce le-am folosit:

 

Air filter: Hiflo HFA1602
Oil filter: Hiflo HF303

 

Consider ca este mai avantajos sa schimb un filtru de aer ce costa ~60 RON o data la 3 sezoane, decat sa tot spal cu Ariel un filtru de ~300 RON

 

#pentrucapantofi

 

post-14780-0-49880300-1465375095_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata dupa masa cu ajutorul unui prieten care a lucrat ca si mecanic moto am incercat sa rezolvam problema cu "trage innecat" sub 3000 ture.

 

Nu am demontat mai nimic de pe moto, doar micile carene laterale. Explicatia lui a fost ca i-a miscsorat debitul de benzina la relanti si in ture mici. Reglajul se face din ceva suruburi de sub carburatoare. Cel din dreapta de langa intinzatorul lantului de distributie este cel mai tricky de accesat. O surublenita cu cardan ar fi ajutat enorm.

N-am inteles exact daca s-a rezolvat problema cu reglatul debitului de benzina :)

 

Air filter: Hiflo HFA1602

Oil filter: Hiflo HF303

Hiflo recomanda 303 pt hornet 98-02 si 204 pt 03-06, just saying :)

 

Eu am filtru ulei "sport", varianta cu piulita sudata pe carcasa. Se scoate mult mai usor cu o cheie de 15, si poti sa-l montezi cu cheie dinamometrica.

La performanta nu pot sa spun nimic, doar ca la schimb, uleiul MOTUL 7100 era inca rosu.

 

#ihaveanunicorn

Din ce m-am documentat, filtrul de ulei sport nu are nimic in plus, doar o piulita pentru a putea fi scos si montat mai usor (poate ma insel)

Editat de iaco
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios de unde ai scos informatia asta?

 

Modelul meu este CB600 F Y PC34 | 2000

 

In poza de profil apare un bike cu furca upside down. Mea culpa ca m-am lasat inselat, dar la info profil nu ai completate detaliile de gen pc34 :)

 

Acum observ ca @iaco e norocusul cu '05

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am filtru ulei "sport", varianta cu piulita sudata pe carcasa. Se scoate mult mai usor cu o cheie de 15, si poti sa-l montezi cu cheie dinamometrica.

La performanta nu pot sa spun nimic, doar ca la schimb, uleiul MOTUL 7100 era inca rosu.

 

Imi displac modelele cu piulita (chiar daca sunt mai practice) sau cele cromate, in rest, nu am inteles de ce i se spune filtru "racing".

» Post actualizat in 08 Jun 2016 09:21

Hiflo recomanda 303 pt hornet 98-02 si 204 pt 03-06, just saying

 

in conditiile in care motorul propriu-zis este identic la PC34 si PC36, care este logica?

 

Din cate stiu diferenta dintre cele 2 modele de filtre de ulei este doar inaltimea (73 vs 64), insa, in orice caz, fiecare trebuie sa stie ce consumabile sunt potrivite pentru modelul/varianta de motocicleta ce o are.

 

» Post actualizat in 08 Jun 2016 09:22

In poza de profil apare un bike cu furca upside down. Mea culpa ca m-am lasat inselat, dar la info profil nu ai completate detaliile de gen pc34 :)

 

Hai ca ai trecut de 100 de post-uri, trebuia sa stii pana acum sa nu te iei dupa avatarele utilizatorilor sau nici macar dupa ce scrie la profil ;)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In poza de profil apare un bike cu furca upside down. Mea culpa ca m-am lasat inselat, dar la info profil nu ai completate detaliile de gen pc34 :)

 

Acum observ ca @iaco e norocusul cu '05

Este asa mare diferenta intre 05 si modele dinainte? Lasand la o parte facelift-ul, motoarele sunt la fel, doar furca e USD, ajuta asa mult? :)

 

in conditiile in care motorul propriu-zis este identic la PC34 si PC36, care este logica?

 

Din cate stiu diferenta dintre cele 2 modele de filtre de ulei este doar inaltimea (73 vs 64), insa, in orice caz, fiecare trebuie sa stie ce consumabile sunt potrivite pentru modelul/varianta de motocicleta ce o are.

Nu imi dau seama de ce ar recomanda 2 filtre diferite pt acelasi motor, dar si mie mi s-a parut ca ar fi cam acelasi lucru 303 si 204, parca putin mai inalt 303u'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata dupa masa cu ajutorul unui prieten care a lucrat ca si mecanic moto am incercat sa rezolvam problema cu "trage innecat" sub 3000 ture.

 

Nu am demontat mai nimic de pe moto, doar micile carene laterale. Explicatia lui a fost ca i-a miscsorat debitul de benzina la relanti si in ture mici. Reglajul se face din ceva suruburi de sub carburatoare. Cel din dreapta de langa intinzatorul lantului de distributie este cel mai tricky de accesat. O surublenita cu cardan ar fi ajutat enorm.

 

Sper sa va ajute si pe voi aceasta explicatie mai mult sau mai putin tehnica.

 

Ca o paranteza inainte de acest "quick fix" m-am dat cateva zile fara filtrul de aer (K&N sport ce era la spalat) si se simtea o imbunatatire reala in performante plus ca nu mai tragea innecat deloc.

Deci zici ca a schimbat amestecul aer benzina? Stiu suruburile alea dar nu m-am bagat pana acu ca sa nu le dau peste cap.

Asa faceam la dacie da acolo erau doar 2. Din unul se regla aerul si din altul nivelul acceleratiei. Aici cate sunt?

Acu la cat sta relantiul?

» Post actualizat in 08 Jun 2016 10:34

din cate stiu hornetul nu are filtru de benzina, cel putin nu prima generatie.

Parca zicea cineva ca ar fi unul in rezervor. Da trebuie dat jos cumva n-am idee. Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul racing este facut din altfel de hartie si are o suprafata de filtrare mai mare. (teoretic)

Imi displac modelele cu piulita (chiar daca sunt mai practice) sau cele cromate, in rest, nu am inteles de ce i se spune filtru "racing".


» Post actualizat in 08 Jun 2016 09:21


 

in conditiile in care motorul propriu-zis este identic la PC34 si PC36, care este logica?

 

Din cate stiu diferenta dintre cele 2 modele de filtre de ulei este doar inaltimea (73 vs 64), insa, in orice caz, fiecare trebuie sa stie ce consumabile sunt potrivite pentru modelul/varianta de motocicleta ce o are.

 

» Post actualizat in 08 Jun 2016 09:22


 

Hai ca ai trecut de 100 de post-uri, trebuia sa stii pana acum sa nu te iei dupa avatarele utilizatorilor sau nici macar dupa ce scrie la profil ;)

 

post-14780-0-99567800-1465394138_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci zici ca a schimbat amestecul aer benzina? Stiu suruburile alea dar nu m-am bagat pana acu ca sa nu le dau peste cap.

Asa faceam la dacie da acolo erau doar 2. Din unul se regla aerul si din altul nivelul acceleratiei. Aici cate sunt?

Acu la cat sta relantiul?

 

4 carburatoare...4 suruburi :)

 

Am uitat sa specific ca am urcat si relantiul putin din surubul corespunzator (cel galben de sub rezervor). Momentan sta undeva pe la 1350-1400 rpm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

Am o problema cu motocicleta, mi s-a aprins becul rosu din bord (MIL) si sta aprins doar cand motocicleta este oprita si fara contact / curent.

 

E prima oara cand patesc asta. De mentionat ca am spalat-o cu o zi in urma, s-a aprins martorul rosu in mers, a stat aprins o perioada, dupa s-a stins (eu crezand ca am scapat), iar acum efectiv sta aprins incontinuu.

 

A mai patit cineva asta ?

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand parbriz MRA si toba Arrow sau Akrapovic sauuuu IXIL.

 

 

Salut.Sunt posesorul unui hornet cb 600 f din 2011, as vrea sa îi pun un parbriz și sa-î schimb toba finala.Mă puteți ajuta cu sugestii, linkuri și dacă ați făcut aceste schimbări pe modelul acesta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum zice si Winky, parbrizele de la MRA sunt super ok si nu arata foarte rau :D link - cautasem la un moment dat niste preturi si era in jur de 100E parbrizul cu tot cu prinderi (se iau separat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...