Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ChrisRR: m-as bucura sa fie așa însă este vorba despre un "joc" la

revenire nu la strângerea manetei...

Danny, reglajul din maneta nu ma ajuta... as încerca să-l strâng pe cel de la levierul de jos însă ma tem sa nu fac vreo boacănă și sa uzez aiurea ambreiajul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,ma poate ajuta cineva de unde pot cumpara un kit de coborare (lowering kit )ptr un hornet model 2007 in sus ??eu am 1,65 si as vrea sa coboare saua putin mai jos...nu as vrea sa modific saua ..ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

salut,ma poate ajuta cineva de unde pot cumpara un kit de coborare (lowering kit )ptr un hornet model 2007 in sus ??eu am 1,65 si as vrea sa coboare saua putin mai jos...nu as vrea sa modific saua ..ms

Daca afli, anunta-ma si pe mine. Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare :

 

Am o geaca de vara si cand o folosesc prinde miros de carburant. Mai am o geaca, dar e din piele si o folosesc mai rar, mai ales cand e foarte cald afara.

Chestia asta se intampla din cauza ca nu sunt sincronizate carburatoarele si scoate vapori nearsi de benzina prin esapament?

Mobra e un Hornet 2003

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar motorul, motorul cum se comporta? Trage bine? Porneste la sfert? Da rateuri? Cu consumul cum sta? :)

 

Trage ok, porneste un pic mai greu(trebuie sa trag putin de gaz ca sa porneasca) in rest nu am semnalat probleme. Consumul ... nu i l-am facut niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu m-am confruntat cu problema asta, ai cumva toba schimbata? Din cate am inteles carburatie + toba schimbata + pozitia tobei la hornet (inainte de pc41) = miros de benzina. La mine nu s-a schimbat nimic dupa schimbarea bujiilor + curatare / sincronizare carburatoare :)

In perioada asta e normal sa porneasca putin mai greu, mai ales dimineata. Tocmai de aia exista soc :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Astazi am schimbat uleiul si am dat prima tura...

Cu aceasta ocazie insa, am descoperit o chestie enervanta pt care poate ma puteti ajuta voi cu o rezolvare: maneta de ambreiaj nu revine pana la capat...mai raman 2-3 mm de cablu pe care trebuie sa ii ajut eu sa revina (impinand maneta). Analizand problema am ajuns la concluzia ca vinovatul este arcul de la levierul care actioneaza ambreiajul si nu maneta. Se pare ca e prea slab. Stiti cumva cum poate fi schimabt acel arc? Levierul nu are nici un surub sus...imi pare ca trebuie sa desfac tot capacul ambreiajului sa ajung la el...

» Post actualizat in 24 Feb 2017 15:41

Am omis sa precizez ca viespea mea este din 2011..daca are vreo relevanta

"Aşa fac toate". Nu-ţi bate capul, verifică jocul să fie 10-20mm la capătul manetei şi atât (pag 3-27 ). La o mobră ca asta la care toate merg perfect, doar "defecte" ca ăsta poţi găsi. M-am obişnuit să-i dau un bobârnac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu m-am confruntat cu problema asta, ai cumva toba schimbata? Din cate am inteles carburatie + toba schimbata + pozitia tobei la hornet (inainte de pc41) = miros de benzina. La mine nu s-a schimbat nimic dupa schimbarea bujiilor + curatare / sincronizare carburatoare :)

In perioada asta e normal sa porneasca putin mai greu, mai ales dimineata. Tocmai de aia exista soc :P

 

Toba e stoc si nu pare ca i s-a schimbat pozitia vreodata. Carburatoarele nu le-am sincronizat niciodata pentru ca am mobra asta din vara trecuta. :-)

Cu pornirea am problema aia si in mijlocul verii, insa nu ma deranjeaza asa de tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai riguros e sa masori cat ai la maneta jocul in zona unde se vede cablul (partea din dreapta a ei), cu o ruleta sau un subler

 

In varf, in partea dinspre capatul de ghidon, jocul masurat depinde de ce maneta de ambreiaj ai montata. La una scurta iti iese mai mic, la una mai lunga mai mare

 

PS: Jocul in arcul de la ambreiaj il am si eu pe a mea la 15000km, si a fost acolo de cand am luat-o (avea sub 5000km)

 

"Aşa fac toate". Nu-ţi bate capul, verifică jocul să fie 10-20mm la capătul manetei şi atât (pag 3-27 ). La o mobră ca asta la care toate merg perfect, doar "defecte" ca ăsta poţi găsi. M-am obişnuit să-i dau un bobârnac

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trage ok, porneste un pic mai greu(trebuie sa trag putin de gaz ca sa porneasca) in rest nu am semnalat probleme. Consumul ... nu i l-am facut niciodata.

Asa miros si eu, de pasager nu mai zic. Si am reglajul foarte bun, amestecul putin mai bogat decat standardul si consumul de 4.5 in afara.

Deci nu, nu e nici o problema :) Obisnuieste-te cu ideea.

» Post actualizat in 02 Mar 2017 20:00

Mă poate ajuta si pe mine cu o chestie? Cum reglez frana pe spate? Acu nu prinde aproape deloc pana nu apas pedala pana jos, as vrea sa intre un pic mai devreme si mai ferm.mulțumesc.

Fa-i o aerisire la instalatie. Eventual schimba si lichidul daca e mai vechi de 3-4 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa miros si eu, de pasager nu mai zic. Si am reglajul foarte bun, amestecul putin mai bogat decat standardul si consumul de 4.5 in afara.

Deci nu, nu e nici o problema :) Obisnuieste-te cu ideea.

 

Nu vreau sa ma obisnuiesc cu ideea. :P

Nu exista nicio solutie pentru problema asta?

Editat de gabizxc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmzz ciudat, mie mi se pare ca fix aerul ala de benzina adauga un + feeling-ului. Din cand in cand mai stau in spatele tobei la ralanti for extra flavor. If it's not broke, don't fix it :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt innebunit dupa mirosul de benzina, si cand fac plinul imi place sa miros mai trag pe nas si de la toba :))))

Eu vad doua chestii: modifici amestecul sa fie mai sarac (mai putina benzina) si 2 schimbi toba cu alt model, sa bata mai in jos sau sa fie montata mai jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

#nuvamaidrogatz :crack:

 

On: mie imi place mirosul de fum facut de motoarele in 2t.

Dacă stau să mă gândesc mi s-a facut dor de Vespa mea ET2. De Paşti e primul lucru când ajung în RO: fum 2T

 

Nu pot frate sunt dependent..daca nu trag benzina pe nas nu sunt eu.

Corect. Când am mobra, am mobra. Când n-o am, am la mine mereu o Zippo ( cu benzină nu cu "lighter fluid" ) deşi nu fumez :)

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ; o idee tehnica va rog ; am pornit-o azi ( din 2001 ) cu socul tras toate bune - am redus socul relantiu bun doar ca incalzeste mult ( sau mi se pare ) pe loc ( inca nu e gata de iesit pe strada ) a urcat acul o liniuita sub H si ventilatia nu a dat semne de miscare ??? La incheierea sezonului trecut pornea in aceas pozitie ventilatia ; posibil blocat termostat ??? sau sa functioneze altfel cand e in sarcina ????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca merge altfel in sarcina. Verifica sigurantele poate e arsa\oxidata respectiva.

Cu antigelul cum stai? De obicei se incalzeste aiurea cand ai aer prin instalatie.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai desfaci capacul de la radiator, desfaci capacul de la vasul de expansiune..daca nu ai destul lichid in radiator completezi, astepti sa se deschida termostatul si sa porneasca ventilatorul, daca mai e nevoie mai completezi cu antigel.

Atentie capacul original de la radiator are un surubel mic de siguranta, trebuie desfacut ala sa nu il fortezi ca rupi altele pe acolo.

Daca nu porneste ventilatorul o iei pas cu pas.

 

Pasii sa verifici toate componentele ar fi:

 

Ne asiguram ca ventilatorul este OK - scoatem firele de pe termocupla si le punem in contact direct. Ventilatorul se invarte => e ok.
- Ne asiguram ca termocupla e OK - o dam jos si o punem la fiert. Cand da apa in clocot (ceva mai devreme de fapt, dar nu cred ca ai termometru sa masori exact temperatura), trebuie ca intre cele 2 contacte ale termocuplei sa existe conductivitate electrica.
- Ne asiguram ca termostatul functioneaza - il fierbem si pe asta. Trebuie sa se deschida (vizibil cu ochiul liber inainte sa dea in clocot)
- Ne asiguram ca in instalatie e lichid de racire corespunzator.
- Facem aerisirea instalatiei "ca la carte" se lasa motorul pornit pana cand porneste ventilatorul CU CAPACUL DE UMPLERE AL CIRCUITULUI SCOS.

Mai sus intra si verificarea sigurantei (la mine asta vara din cauza ca a mers mult ventilatorul mi se topise siguranta si nu mai facea contact bine in soclu)

 

Daca esti din Bucuresti poate aruncam un ochi la ea intr-o seara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...