Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Paste Fericit tuturor! Se pare ca Hornet-elul meu s-a decis sa-mi faca o surpriza de Paste, anume, a ramas fara semnale... Problema se manifesta in felul urmator: pornit motor - semnale&avarii merg, plecat, plimbat 15-20 min - semnal&avarii merg, dupa inca aprox. 5 min. semnale&avarii NU mai merg deloc (nici stanga-dreapta, fata-spate, nici avarii). Mentiuni: motorul l-am luat cu semnale schimbate, model cu led, tip China. Din teste, cand motorul e rece, merg. Doar dupa ce umblu o perioada un pic mai lunga, nu mai merg X-( . Butonul de avarii este pe dreapta - alta comanda fata de cea de semnale, deci inclin sa cred ca nu este de la comanda problema...

 

Orice sfat este binevenit si multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si dupa aia cand incep sa mearga cand se raceste motorul complet?

 

Ceva asemanator am patit si eu, cand se incalzea motorul, releul nu mai incarca bateria. Masuram incarcarea cu motorul rece era perfecta, cand se incingea scadea sub 10. La mine a fost releul de incarcare defect, cand se incingea nu mai functiona corect.

 

Nu stiu daca la tine poate fi tot de la releu, dar asta imi vine in minte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia dupa ce sta motorul ceva timp (gen peste noapte), in 8 din 10 incercari, incep sa mearga iar. Daca ma opresc si astept o ora, tot nu merg. S-a intamplat sa nu mearga nici a 2-a zi, dar mai rar... Inclin sa cred ca de la releu este problema. O sa-l schimb sa vad daca se rezolva, daca nu, mai cautam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat pana la urma problema de mai sus... Dupa ce am schimbat releul si facea la fel, m-am apucat sa verific temeinic tot circuitul de semnalizare si am descoperit ca un fir de la unul din semnale era dezlipit si facea cateodata contact cum trebuie, cateodata facea scurt in semnal si nu se mai aprindea niciunul... Am dat releul inapoi si am cumparat un set de semnale noi, inlocuit semnalul cu probleme si acum merge perfect.

 

Multumesc oricum pentru sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sunt curios daca si-a pus cineva pe Hornet baterie mai mare de 6Ah. Bateria mea se cam apropie de final si as vrea daca gasesc la aceleasi dimensiuni sa pun una mai mare gen 7-8 Ah.

Daca stiti vreun model va rog sa-mi recomandati. Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, ce antigel se baga in hornet?

Recomand Hepu G12 facut 1/1. Cureti foarte bine sistemul, te asiguri ca n-ai urme de ulei in el (horneturile mai vechi au un dar al naibii de bun de a face suprize de genul :rusinica: ) pui antigelul nou si aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sunt garniturile de la termoflot care cedeaza in timp. Toate garniturile te ajung undeva la 120 lei, luate de la reprezentanta. Pretul asta include toate garniturile aferente sistemului de racire, care trebuiesc schimbate daca vrei ca treaba sa fie facuta cum trebuie.

Personal recomand operatiunea asta tuturor celor care isi achizitioneaza/au un hornet al carui istoric este incert in privinta asta. Am experiementat problema asta la un drum de 600 km intr-o zi torida de august, insa norocul a facut sa "cedeze" cand mai aveam 60 de km pana la destinatie asa ca am putut sa controla situatia.

Operatiunea nu este una dificila, daca ai scule, un garaj/curte si chef de surubaiala o poti face tu. Daca o faci dupa ce lichidele s-au combinat, deja treaba se complica, deoarece este foarte greu sa cureti tot sistemul, si pe termen lung trebuie facute cateva schimburi de antigel pentru a fi "impecabil".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost ieri la o plimbare mai lunga si la un momentdat am observat ca mi-a sarit, probabil de la vibratii, un surub care vine in maneta de ambreiaj (poza mai jos).

Aveti idee unde as putea cauta inlocuitor, ce marime e, sau alte detalii de genul?

 

http://tinypic.com/r/dcah5y/9

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ mdanielc

In Cluj-Napoca cauta la RomiMoto sau MyMoto. Ambii pot sa iti aduca pe comanda piesa origniala de la Honda.

Acel surub trebuia sa aiba si o piulita in partea de jos a manetei. Mai mult ca sigur intai ai pierdut piulita si dupa clar ca s-a dus si surubul.

 

Bafta


» Post actualizat in 10 May 2017 08:08

Am decis sa ma laud :eek: cu faptul ca am instalat 'avarii' pe Hornetul meu pc34. E ceva ce voiam sa fac de multa vreme.

Video filmat pe intuneric -

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ mdanielc

 

In Cluj-Napoca cauta la RomiMoto sau MyMoto. Ambii pot sa iti aduca pe comanda piesa origniala de la Honda.

 

Acel surub trebuia sa aiba si o piulita in partea de jos a manetei. Mai mult ca sigur intai ai pierdut piulita si dupa clar ca s-a dus si surubul.

 

Bafta

» Post actualizat in 10 May 2017 08:08

Am decis sa ma laud :eek: cu faptul ca am instalat 'avarii' pe Hornetul meu pc34. E ceva ce voiam sa fac de multa vreme.

 

Video filmat pe intuneric -

Fain..ce schema ai folosit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul a fost facut de un prieten electronist dupa ce a incercat si a instalat cu success acelasi sistem pe Hornet-ul lui. Din pacate nu stiu sa iti dau detalii

Editat de Psycho87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu nevoie sa imprumut o baterie ptr jumatate de zi maine sa ii fac ITP-ul. Poate fi si descarcata ca o pun pe redresor, doar sa fie ptr hornet. Dau o bere sau orice altceva de baut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,are careva un bord de hornet 2005 ars sau defect ?? am nevoie de partea din spate de la bord daca este dispus sa o vanda cineva. tel.0724552088 sau pm..ms

Editat de banat rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari colegii, am tot citit forumul acesta si m-am cam hotarat sa-mi iau si eu o viespe, insa intrebarea mea ari fi: care sunt problemele mai des intalnite la acest model, in afara de releul acela ce se arde care am inteles ca e o problema la honda? la ce ar trebui sa ma uit in mod deosebit? este vorba de modelul 2000-2002. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma puteti ajuta cu o informatie? Stiti cumva unde pe traseul de evacuare e plasata sonda lambda (pt PC41), vreau sa-i dau catalizatorul jos, fac un traseu direct de unde se unesc cele 4 tevi pana la toba (o sa pun una aftermarket de la mivv) si singura problema la care ma pot gandi e sonda lambda, unde/daca o pot pune pe acest traseu scurtat?

Daca cumva ati facut careva o operatiune de genul ar fi si mai bine daca aveti ceva extra informatii.

 

Stiu ca parerile sunt impartite in legatura cu tobele sport si utilitatea lor, dar dupa ultimele patanii prin trafic, cel putin prin oras, aglomeratie, eu m-am convins ca va ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ii dai jos catalizatorul trebuie facuta o mapare prin ceva gen PowerCommander, altfel iti va merge prost motocicleta (ce mi-a spus un mecanic care a facut operatiunea asta la un Hornet din generatia asta).

Motorul nu se adapteaza la lipsa catalizatorului de unul singur. Ralantiul va fluctua aiurea.

Un Power Commander e cateva sute bune de euro pentru Hornet, iar apoi trebuie sa gasesti cineva sa iti faca maparea pentru piesa ta.

 

Daca vrei sa sune mai tare, ia-ti o toba gen Akrapovic Megaphone, si foloseste-o fara DB killer.

 

Din ce zici tu, suna a manareala romaneasca. Rezultatele o sa fie la fel. Adica proaste. Asta daca nu cumva vrei sa bagi bani buni sa modifici o motocicleta pe care oricum o vei da mai incolo...

 

PS: Degeaba dai tu catalizatorul jos daca lumea merge cu muzica in masina, care probabil e si antifonata bine... sunetul e mai mult pentru pietoni si pentru cei din spatele tau.

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten bun, care a facut exact aceeasi chestie pe o Yamaha XJ6 Diversion, nu are nici-o problema, dar el a putut pastra sonda lambda pe traseul scurtat. O are de un an deja modificata si chiar n-are nicio treaba, suna foarte bine si de mers merge cel putin la fel de bine ca inainte.

 

M-am gandit si doar la slip-on da toata lumea zice ca nu rezolvi doar cu slip on, fie el si Akra Megaphone. Eu am luat un mivv ghibli pe care planuiesc sa-l pun.

In cel mai rau caz, daca nu merge cun trebui, pun inapoi catalizatorul cu toba noua, dar as prefera sa nu, de asta ma interesez de sonda lambda, sa vad cum o pot pastra.


» Post actualizat in 16 May 2017 10:49

Nu mai pot da edit, completez deci:

 

In ultimul timp e dezastru cu traficul prin Cluj, mai ales orele aglomerate, nu e zi, sa nu se bage cel putin unul pe banda mea, in mine, fortandu-ma sa franez sa-i fac loc, in sensuri giratorii se baga fara sa acorde prioritate, nenumarate chestii de genul. De acord ca daca dai de un dorel cu muzica tare in masina n-are cum sa ajute, da pt un caz de genul nu ajuta nimic.

Daca ajuta si doar in 50% din cazuri, am zis ca merita. Macar asa, cand ma duc in paralel cu unul, sa nu poata zicea ca nu m-a vazut/auzit...

Editat de mdanielc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari colegii, am tot citit forumul acesta si m-am cam hotarat sa-mi iau si eu o viespe, insa intrebarea mea ari fi: care sunt problemele mai des intalnite la acest model, in afara de releul acela ce se arde care am inteles ca e o problema la honda? la ce ar trebui sa ma uit in mod deosebit? este vorba de modelul 2000-2002. Multumesc

 

Salut man...ce sa zic in afara de releu eu nu prea am avut probleme cu ea. Am acelasi model cu ce cauti tu si pot sa zic ca e foarte fiabila. Am mai schimbat la ea lantul si discurile de frana. Atentie cand iti iei motocicleta sa te uiti la uzura discurilor de frana pentru ca toate discurile noi te ajung aproape 18 milioane, deloc de neglijat zic eu. Termostatul l-am schimbat anul trecut ce-i drept.

 

Altceva in afara de consumabile (ulei, placute, cauciucuri, antigel,bujii, lichid de frana) nu imi aduc aminte sa mai fi schimbat si ma apropii de 10 ani cu ea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten bun, care a facut exact aceeasi chestie pe o Yamaha XJ6 Diversion, nu are nici-o problema, dar el a putut pastra sonda lambda pe traseul scurtat. O are de un an deja modificata si chiar n-are nicio treaba, suna foarte bine si de mers merge cel putin la fel de bine ca inainte.

 

M-am gandit si doar la slip-on da toata lumea zice ca nu rezolvi doar cu slip on, fie el si Akra Megaphone. Eu am luat un mivv ghibli pe care planuiesc sa-l pun.

In cel mai rau caz, daca nu merge cun trebui, pun inapoi catalizatorul cu toba noua, dar as prefera sa nu, de asta ma interesez de sonda lambda, sa vad cum o pot pastra.

» Post actualizat in 16 May 2017 10:49

Nu mai pot da edit, completez deci:

 

In ultimul timp e dezastru cu traficul prin Cluj, mai ales orele aglomerate, nu e zi, sa nu se bage cel putin unul pe banda mea, in mine, fortandu-ma sa franez sa-i fac loc, in sensuri giratorii se baga fara sa acorde prioritate, nenumarate chestii de genul. De acord ca daca dai de un dorel cu muzica tare in masina n-are cum sa ajute, da pt un caz de genul nu ajuta nimic.

Daca ajuta si doar in 50% din cazuri, am zis ca merita. Macar asa, cand ma duc in paralel cu unul, sa nu poata zicea ca nu m-a vazut/auzit...

 

Vroiam sa-ti dau un raspuns mai elaborat, dar m-am razgandit :). Incep cu altceva...

 

Nu stiu daca esti si sofer, dar ideea asta cu a sta in dreptul cuiva e periculoasa. Uite si de ce.

 

Cand mergi cu masina nu intorci tot timpul si capul sa vezi daca e cineva in dreptul tau. Te uiti doar in oglinda si tragi de volan.

Vorbesc la un mod general. Asta e soferul tipic si nu ai ce face. Poti doar sa eviti situatiile astea.

 

In oglinda sunt multe cazurile in care nu vezi pe cineva, pentru ca sta intr-un anumit unghi in raport cu tine. De asta masinile noi vin cu blind spot monitoring.

E o problema reala, pe care o ai si la o masina mica si la un SUV.

 

De asta, din punctul meu de vedere, cel mai bine e sa mergi ori mai in fata ori mai in spatele masinilor. Nu in paralel.

 

Nu stiu cum mergi tu, dar poate ar fi o idee buna sa iti analizezi stilul de condus si sa te gandesti cum poti evita problemele frecvente in trafic in loc sa treci la toba.

 

Asta e varianta mai buna, care nu e la fel de satisfacatoare si poate nici la fel de usoara ca si cea de mai jos :).

 

Acum, inapoi la catalizator.

 

In principiu, ce vrei tu sa faci e o treaba pe jumatate dusa la capat. La Hornet vei scoate un sunet mai puternic fara catalizator, ceea ce e indiscutabil, insa ce trebuie sa intelegi e ca motocicleta (concret, Hornetul) nu reactioneaza bine la schimbari radicale fara mapare.

 

Eu ti-am mentionat ca stiu pe cineva care a facut asta. Din ce am inteles de la el (tipul e mecanic), e de evitat asa ceva pentru ca nu mai ruleaza lin motocicleta.

Nu e singurul care mi-a spus asta: lasa catalizatorul unde e.

 

Problema e ca motorul e gandit sa functioneze in anumiti parametri, si tu practic ii schimbi ceva pe care el se bazeaza: ii scazi presiunea in toba.

Daca se adapteaza ECU-ul, prin ceva gen PowerCommander, treaba e buna. Daca il lasi asa cum e, e foarte posibil sa pierzi putere.

 

Ce vezi tu la evacuari complete gen Arrow se combina cu PowerCommander in tarile non-bananiere, si cu dyno tune, ca sa mearga totul frumos.

 

Concret, uite aici un test care iti arata ca se castiga destul de mult dintr-o finala, in materie de zgomot. Acum, daca tu crezi asta sau nu, e treaba ta.

 

Sfatul meu: vezi cum faci sa eviti problemele in care intri, dupa uita-te la o toba. Toti facem greseli, e bine sa fim deschisi la minte si sa incercam sa gasim si alte solutii in afara de cele din fata ochilor...

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...